Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Věčný boj Dieslu s Benzínem :-)

Technické dotazy společné pro více řad nebo nezařaditelné do konkrétní sekce, vše ostatní bude smazáno.
Odpovědět
Zpráva
Autor
Lukas H. Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 5108
Registrován: úte 17.04.2012 09:10

#441 Příspěvek od Lukas H. Čestný člen »

Tady je to porad dokola, furt tu srovnavate jabka a hrusky... :)
N54 PWR
LOPOLO Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 8324
Registrován: pon 11.03.2002 01:00

#442 Příspěvek od LOPOLO Čestný člen »

Lukas H. píše:Tady je to porad dokola, furt tu srovnavate jabka a hrusky... :)


JEDINE JABKA!!!!!! :D
Lukas H. Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 5108
Registrován: úte 17.04.2012 09:10

#443 Příspěvek od Lukas H. Čestný člen »

LOPOLO píše:
Lukas H. píše:Tady je to porad dokola, furt tu srovnavate jabka a hrusky... :)


JEDINE JABKA!!!!!! :D


Po hruskach mas sracku? :D
N54 PWR
ManyP
Registrovaný
Příspěvky: 424
Registrován: čtv 06.11.2003 01:00
Bydliště: Hovorany
Kontaktovat uživatele:

#444 Příspěvek od ManyP »

cau
v lete do teho testiku na tem okruhu klidne se svym bawem pudu ikdyz je to 524td ale neco se tam prece pozna a to jestli to me stale vylepsovani povozku k necemu bylo ale rad bych si to tam dal i s nejakym rovnocenejsim bawem. Pro takove akce su pac auta so na jezdeni a baworaci so na sportovni jezdeni!
Cau klidne na me spolehej
Du do teho
Lukke
Registrovaný
Příspěvky: 1010
Registrován: úte 11.03.2003 01:00
Bydliště: Plzeň

#445 Příspěvek od Lukke »

LOPOLO píše:Proc to sem pleteme? Protoze se tu bavime o diesel VS benzin. To ze si to omezil jen na BMW s tim, ze si navic vyloucil ty jejich nejlepsi benzinovy motory s tvrzenim ze to neni auto ma "normalni jezdeni" je fakt ulet.


Úlet? :lol: Myslím si, že úlet je srovnávat naturbovaný benzínový motory typu Impreza s naturbovanými naftovými motory. To turbo v dieselu je vlastně takový "vyrovnání" za malý rozsah otáček dieselu a pomalejší hoření nafty. Pověz mi, proč BMW nedělá benzínové motory s turbem a proč si je nemohu koupit?! Nikdo mi na tuto otázku neodpověděl. A omezil jsem se na BMW proto, že máme BMW a chci si koupit v autosalonu nové BMW. Váš argument, že nějaké Subaru jede lépe je tedy pro mě na nic. Nejlepší motor do trojky (kromě M3) nabízejí 330i a stojí to opravdu za to? :?: Na tomto stála tahle diskuse.

Lopolo píše:Aha ... Co treba 325tds VS 330i? Ne? Je to snad takovej rozdil jako 328i VS 330d? To neni mimo? S M3 nebo Imprezou se neda bezne jezdit? Myslis, ze si to ti lidi kupujou aby to vytahli 2x rocne na okruh a po zbytek roku jim to stalo v garazi jako ted tobe? To je totalni demagogie.
Navrhoval jsem jizdu na okruhu at muzeme bezpecne porovnat jizdni vlastnosti obou aut v co nejsirsim spektru. To si odmitnul s tim, ze si nebudes auto nicit. To je to vazne takovej kram ze by nevydrzel par minut jizdy po okruhu kdyz to vydrzi muj veteran kerej ma najeto skoro 200k km?


Už několikrát jsem psal, že 330d je trochu něco jinýho než starší diesely. Tak sem neple? 325tds. Jede sice moc dobře, ale poslední generace hodně pokročila. Myslím si, že my dva jsme Lopolo hooodně vyrovnaní, tak jak bys chtěl potom porovnávat 325tds s ještě lepší károu než máš ty... Ohledně ježdění v Impreze - určitě tušíš, že jsem to nemyslel tak, že se s tím nedá běžně jezdit. Příspěvek byl myšlený tak, že když si chci koupit kvalitní, krásný, bezpečný, elegantní vůz na denní ježdění a při 60k najetých km ročně, určitě nebudu jezdit v Impreze která má provoz 3x dražší a vypadá 4x ošklivěji. :lol: :wink:

Co se týče jízdy na okruhu - nekupoval jsem si nové BMW kvůli blbnutí na okruhu. :lol: Na to bych si asi koupil M3 nemyslíš? :lol: Jistě už víš, v čem vidím přednosti 30d... Nejde tady o pár minut jízdy, ale o opotřebení jaký za tu dobu na autě je, kterýho mi je líto... Myslíš, že na dálnici se nedá pěkne zajezdit? :wink: Nemyslel jsem tím styl cihly a cvičené opice. :D

Lopolo píše:Jasne, debata je podle tebe o nicem v momente, kdy se zacnou srovnavat relativne "porovnatelny" motory. To ty ale, bojim se nikdy nepochopis a prohlasis to za debatu "MIMO". Ja bych se napriklad v Subaru nestydel i kdyz bych to nechtel. Myslim, ze lidi kteri radeji benzin nemaj na mysli jen "cihlu" na dalnici typu "cvicena opice" a tim koncej. Co treba rozsah otacek ktery sou k dispozici pri prujezdech zatackama aniz bys musel radit? Proto navrhuju okruh a pokud se na to necejtis nebo mas strach ze by se ti to rozpadlo, tak nic. Pochopim to a budu v tom svetle premejslet o nasem vyrazne rozdilnym pohledu na to, co chceme od auta.


Podle tebe je naturbovaný benzínový třílitr s naturbovaným naftovým třílitrem relativně porovnatelný motor? :lol: :lol: :lol: Myslím si, že to chápu dost jasně, neboj kámo. :wink: Tak se neboj a až bude hezky, pojď se mnou na dálnici. :wink:

Tím končím tuto debatu a nebudu se o takových pikačovinách, jako turbo v benzínu bavit... Je to ztráta času. Tak se mějte. :twisted:
Lukke
Registrovaný
Příspěvky: 1010
Registrován: úte 11.03.2003 01:00
Bydliště: Plzeň

#446 Příspěvek od Lukke »

LOPOLO píše:S50 a 330d je taky deset let a i kdyz to neni turbo .... skoda mluvit. Jak rikavala moje babicka, ste jak taliani ( kurwa to je dobrej point, vzpomel sem si na lidi zamilovany do Alf :-) ) ... Ale to vlastne neni "auto" na "normalni" jezdeni, ze jo? Ze by bylo nutny to z nejakyho duvodu porad do kolecka vopakovat? .. necvici se tahle nejak psy? :-) --
(kurwa, to budou reakce :lol: .)


Hele, Lopolíku. Představ si tuhle situaci, ze který vycházím. Není to těžký. Máš 1,5 mega v kapse. Chceš NOVÉ auto. Za co to utratíš? Nechápu proto, proč sem pořád pleteš tu zapeklitou M3. :twisted: Nebo ty za 1,5mega koupíš novou M3? Myslím si, že je to úplně jiná cenová hranice a podle toho také vypadá VÝKON. Takže o třetinu dražší auto (jablko) nemůžeš míchat do "standardních" aut (hrušky). Pokud bych měl 2,5 mega, koupil bych si M3. Ale ROZHODNĚ ne 330i. Konec.
M3maniac Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6965
Registrován: ned 29.06.2003 00:00

#447 Příspěvek od M3maniac Čestný člen »

chlapi,chlapi..... vy asi nemáte co dělat...... :D a furt dokola......asi tak 330d je bezesporu super kára (já bych raději v cupé)....jinak mi to rozum nedovolí dát za novou 1,5mega jak píše Lukke,na tipcarsu je r.v. 2001 330d koupena v čr naj.70tkm v černé perleti,xenony,digi klima,komplet v el,alu "16ky myslím za nějakých 690k myslím.....no co že to není facelift? a že má jen 184 ps? ....ale i tak 700k ušetřeno.....nový si koupím možná do důchodo nadožití.....Prostě je hrůza že si na to dřel jak kůň a už tet máš minimálně půl mega mínus....
skautik Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 4132
Registrován: úte 17.01.2012 18:39

#448 Příspěvek od skautik Čestný člen »

tak to ja bych sel za ty prachy do podobneho auta, kdyz teda nemuzu mit M3 :)

Obrázek
skautik Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 4132
Registrován: úte 17.01.2012 18:39

#449 Příspěvek od skautik Čestný člen »

jinak nevim co resite..... moderni turbodiesel se blizi a v nekterych pripadech i prevysuje vykonove atmosfericky benzinovy motor stejneho obsahu. Tot vse.

s turbobenzinem se nemuze rovnat vubec jak po strance vykonove tak postrance spotreby.

mam diesely rad, protoze to co predvadi na tu sracku(palivo) me udivuje, ale stejne si casem poridim vykonej benzin pokud mi to ma financni stranka dovoli.
darmon
Registrovaný
Příspěvky: 3701
Registrován: úte 07.01.2003 01:00
Kontaktovat uživatele:

#450 Příspěvek od darmon »

este ze pises do podobneho :) zrovna tenhle ma trosku horsi historii :))
skautik Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 4132
Registrován: úte 17.01.2012 18:39

#451 Příspěvek od skautik Čestný člen »

darmon píše:este ze pises do podobneho :) zrovna tenhle ma trosku horsi historii :))

copak s nim je?
M3maniac Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6965
Registrován: ned 29.06.2003 00:00

#452 Příspěvek od M3maniac Čestný člen »

Jedna věc mě na tom mišákovi sere...když si to koupíš pro radost za 1,7 mega nebo tak nějak..na normální silnici a provoz (nebavím se o soutěžích atd) a nedostaneš ani jeden km záruku....no hnus....
RuDoSh
Registrovaný
Příspěvky: 9986
Registrován: ned 20.04.2003 00:00
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

#453 Příspěvek od RuDoSh »

darmon píše:este ze pises do podobneho :) zrovna tenhle ma trosku horsi historii :))


ci to je kara.....mam pocit ze ji znam....
Anonymous

#454 Příspěvek od Anonymous »

Lukke: atmosfericky motory dela BMW pravdepodobne z tradice a proto, ze maj lepsi odezvy nez turba. Ke zbytku se uz vyjadrovat nebudu .. muj nazor znas. Dnesni 1.8t maj 140kW ........
darmon
Registrovaný
Příspěvky: 3701
Registrován: úte 07.01.2003 01:00
Kontaktovat uživatele:

#455 Příspěvek od darmon »

rene> 1.3 mega, kurs jenu nikdy tak spatne na tom nebyl. ale zas na druhou stranu u takovyho auta zaruky netreba.



rudosh>mel bys, jezdi u vas ve zline.


lopolo> z jaky tradice ? :) v sedmdesatejch letech snad nikdo jinej benzinovy turba nez bmw poradne nedelal, a to vznikaly ikony co plati dodnes :)
RuDoSh
Registrovaný
Příspěvky: 9986
Registrován: ned 20.04.2003 00:00
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

#456 Příspěvek od RuDoSh »

darmon píše:rudosh>mel bys, jezdi u vas ve zline.


Hodne sem ji vidival kdyz jsem mel praci ve slusovicich......jmeno nereknes? Ma to neco s gatrakem? Vozime pro ne dily na eva z anglie :)
Shrek
Registrovaný
Příspěvky: 763
Registrován: čtv 14.03.2002 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#457 Příspěvek od Shrek »

Lukke píše:Pověz mi, proč BMW nedělá benzínové motory s turbem a proč si je nemohu koupit?!

No, počkej příští rok na ty překvápka... :wink:
darmon
Registrovaný
Příspěvky: 3701
Registrován: úte 07.01.2003 01:00
Kontaktovat uživatele:

#458 Příspěvek od darmon »

RuDoSh píše:
darmon píše:rudosh>mel bys, jezdi u vas ve zline.


Hodne sem ji vidival kdyz jsem mel praci ve slusovicich......jmeno nereknes? Ma to neco s gatrakem? Vozime pro ne dily na eva z anglie :)


jo, to sedi.
LOPOLO Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 8324
Registrován: pon 11.03.2002 01:00

#459 Příspěvek od LOPOLO Čestný člen »

darmon píše:lopolo> z jaky tradice ? :) v sedmdesatejch letech snad nikdo jinej benzinovy turba nez bmw poradne nedelal, a to vznikaly ikony co plati dodnes :)


aha .. to sem nevedel ... tak tedy asi z toho druhyho duvodu. Nebo to proste nepotrebujou. :-)
JFK Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 4718
Registrován: pát 15.03.2002 01:00
Bydliště: Lhota

#460 Příspěvek od JFK Čestný člen »

LOPOLO píše:
darmon píše:lopolo> z jaky tradice ? :) v sedmdesatejch letech snad nikdo jinej benzinovy turba nez bmw poradne nedelal, a to vznikaly ikony co plati dodnes :)


aha .. to sem nevedel ... tak tedy asi z toho druhyho duvodu. Nebo to proste nepotrebujou. :-)


BMW bylo první co velkoseriove delalo turbobenal. Dnes ale spis sazeji na zivotnost motoru.
Odpovědět