
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Věčný boj Dieslu s Benzínem :-)
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 424
- Registrován: čtv 06.11.2003 01:00
- Bydliště: Hovorany
- Kontaktovat uživatele:
cau
v lete do teho testiku na tem okruhu klidne se svym bawem pudu ikdyz je to 524td ale neco se tam prece pozna a to jestli to me stale vylepsovani povozku k necemu bylo ale rad bych si to tam dal i s nejakym rovnocenejsim bawem. Pro takove akce su pac auta so na jezdeni a baworaci so na sportovni jezdeni!
Cau klidne na me spolehej
Du do teho
v lete do teho testiku na tem okruhu klidne se svym bawem pudu ikdyz je to 524td ale neco se tam prece pozna a to jestli to me stale vylepsovani povozku k necemu bylo ale rad bych si to tam dal i s nejakym rovnocenejsim bawem. Pro takove akce su pac auta so na jezdeni a baworaci so na sportovni jezdeni!
Cau klidne na me spolehej
Du do teho
LOPOLO píše:Proc to sem pleteme? Protoze se tu bavime o diesel VS benzin. To ze si to omezil jen na BMW s tim, ze si navic vyloucil ty jejich nejlepsi benzinovy motory s tvrzenim ze to neni auto ma "normalni jezdeni" je fakt ulet.
Úlet?


Lopolo píše:Aha ... Co treba 325tds VS 330i? Ne? Je to snad takovej rozdil jako 328i VS 330d? To neni mimo? S M3 nebo Imprezou se neda bezne jezdit? Myslis, ze si to ti lidi kupujou aby to vytahli 2x rocne na okruh a po zbytek roku jim to stalo v garazi jako ted tobe? To je totalni demagogie.
Navrhoval jsem jizdu na okruhu at muzeme bezpecne porovnat jizdni vlastnosti obou aut v co nejsirsim spektru. To si odmitnul s tim, ze si nebudes auto nicit. To je to vazne takovej kram ze by nevydrzel par minut jizdy po okruhu kdyz to vydrzi muj veteran kerej ma najeto skoro 200k km?
Už několikrát jsem psal, že 330d je trochu něco jinýho než starší diesely. Tak sem neple? 325tds. Jede sice moc dobře, ale poslední generace hodně pokročila. Myslím si, že my dva jsme Lopolo hooodně vyrovnaní, tak jak bys chtěl potom porovnávat 325tds s ještě lepší károu než máš ty... Ohledně ježdění v Impreze - určitě tušíš, že jsem to nemyslel tak, že se s tím nedá běžně jezdit. Příspěvek byl myšlený tak, že když si chci koupit kvalitní, krásný, bezpečný, elegantní vůz na denní ježdění a při 60k najetých km ročně, určitě nebudu jezdit v Impreze která má provoz 3x dražší a vypadá 4x ošklivěji.


Co se týče jízdy na okruhu - nekupoval jsem si nové BMW kvůli blbnutí na okruhu.




Lopolo píše:Jasne, debata je podle tebe o nicem v momente, kdy se zacnou srovnavat relativne "porovnatelny" motory. To ty ale, bojim se nikdy nepochopis a prohlasis to za debatu "MIMO". Ja bych se napriklad v Subaru nestydel i kdyz bych to nechtel. Myslim, ze lidi kteri radeji benzin nemaj na mysli jen "cihlu" na dalnici typu "cvicena opice" a tim koncej. Co treba rozsah otacek ktery sou k dispozici pri prujezdech zatackama aniz bys musel radit? Proto navrhuju okruh a pokud se na to necejtis nebo mas strach ze by se ti to rozpadlo, tak nic. Pochopim to a budu v tom svetle premejslet o nasem vyrazne rozdilnym pohledu na to, co chceme od auta.
Podle tebe je naturbovaný benzínový třílitr s naturbovaným naftovým třílitrem relativně porovnatelný motor?





Tím končím tuto debatu a nebudu se o takových pikačovinách, jako turbo v benzínu bavit... Je to ztráta času. Tak se mějte.

LOPOLO píše:S50 a 330d je taky deset let a i kdyz to neni turbo .... skoda mluvit. Jak rikavala moje babicka, ste jak taliani ( kurwa to je dobrej point, vzpomel sem si na lidi zamilovany do Alf) ... Ale to vlastne neni "auto" na "normalni" jezdeni, ze jo? Ze by bylo nutny to z nejakyho duvodu porad do kolecka vopakovat? .. necvici se tahle nejak psy?
--
(kurwa, to budou reakce.)
Hele, Lopolíku. Představ si tuhle situaci, ze který vycházím. Není to těžký. Máš 1,5 mega v kapse. Chceš NOVÉ auto. Za co to utratíš? Nechápu proto, proč sem pořád pleteš tu zapeklitou M3.

chlapi,chlapi..... vy asi nemáte co dělat......
a furt dokola......asi tak 330d je bezesporu super kára (já bych raději v cupé)....jinak mi to rozum nedovolí dát za novou 1,5mega jak píše Lukke,na tipcarsu je r.v. 2001 330d koupena v čr naj.70tkm v černé perleti,xenony,digi klima,komplet v el,alu "16ky myslím za nějakých 690k myslím.....no co že to není facelift? a že má jen 184 ps? ....ale i tak 700k ušetřeno.....nový si koupím možná do důchodo nadožití.....Prostě je hrůza že si na to dřel jak kůň a už tet máš minimálně půl mega mínus....

jinak nevim co resite..... moderni turbodiesel se blizi a v nekterych pripadech i prevysuje vykonove atmosfericky benzinovy motor stejneho obsahu. Tot vse.
s turbobenzinem se nemuze rovnat vubec jak po strance vykonove tak postrance spotreby.
mam diesely rad, protoze to co predvadi na tu sracku(palivo) me udivuje, ale stejne si casem poridim vykonej benzin pokud mi to ma financni stranka dovoli.
s turbobenzinem se nemuze rovnat vubec jak po strance vykonove tak postrance spotreby.
mam diesely rad, protoze to co predvadi na tu sracku(palivo) me udivuje, ale stejne si casem poridim vykonej benzin pokud mi to ma financni stranka dovoli.
LOPOLO píše:darmon píše:lopolo> z jaky tradice ?v sedmdesatejch letech snad nikdo jinej benzinovy turba nez bmw poradne nedelal, a to vznikaly ikony co plati dodnes
aha .. to sem nevedel ... tak tedy asi z toho druhyho duvodu. Nebo to proste nepotrebujou.
BMW bylo první co velkoseriove delalo turbobenal. Dnes ale spis sazeji na zivotnost motoru.