Stránka 23 z 26
Napsal: ned 14.09.2014 22:39
od tommee
Gore píše:Pročetl jsme poctivě celé téma, ale odpověď na moji otázku jsme nenalezl. Pokud někde byla, tak jen okrajově nebo jsem minul...
Automat v kopci se zařazeným D může v prudším kopci sám couvat (tedy neudrží se sám)? ANO nebo NE - na každém i jiném foru prostě není jednoznačná odpověď. Pokud je tedy v pořádku, že se v kopci neudrží, tak jak moc velké % stoupání by to muselo být (pro představu, je jasné, že popsat sklon kopce do textu je unreal

)
mám v autě ZF 8st a na D, se na rovince rozjede, mírný kopec stojí a prudší (ne nějak extrémě cca 10-12%) už se sune dozadu.....

Nedokazu jednoznacne odpovedet, neb nejsem vylozene odbornik, ale jelikoz mam 6st automat ZF a ve vybave "hill holder" predpokladam, ze v prudsim kopci ANO se muze sunout dozadu.
Napsal: pon 15.09.2014 02:18
od tanner540i
V prudkem kopci casto automat sam auto neudrzi, proto byva ve vybave jeste asistent, ktery aktivuje rucni brzdu.
Takze ano, muze se sunout pomalu dolu, i kdyz je automat v poradku. Cim tezzsi auto, tim staci mirnejsi kopec

Napsal: pon 15.09.2014 09:06
od Gore
Mne právě překvapilo, že u starší E70 to v tom samém kopci normálně ještě jelo nahoru a to byla starší převodovka jak typově, tak najeté km a tady s se to prostě sune dolů.....tak panikaaaa
Napsal: pon 15.09.2014 23:19
od jurasis
Proč panika, pokud všechny ostatní režimy fungují normálně...
Fyziku neochčije ani BMW...

Napsal: úte 16.09.2014 14:31
od Mishak
Je to sice srovnání už s poměrně historickou skříní, ale...
Ani v jedný E39, jedna se skříní ZF, jedna GM, se mi neděje, že by auto couvalo v kopci a to i poměrně prudkym. Ale jak bylo psáno výše, tření v tom měniči není nekonečený, takže když je to auto těžký a kopec prudkej, tak to asi couvnout může. Pak je taky otázka, jestli ten vícekvaltovej automat nepoužívá oproti tomu šestikvaltu jedničku jenom při plným plynu. Standartně tam je jako nejnižsí kvalt dvojka a ta bude o něco delší než jednička v tom šestikvaltu a pak to má míň síly na udržení toho auta. Ale to fabuluju. Nový auta (rozumněj od cca 2005) neznám a vlastně asi moc znát nechci:)
Napsal: úte 16.09.2014 15:40
od Hanz
DSC III ma v sobe zabudovanou fci toho Hill holderu, tedy aplikuje brzdy, aby auto necouvlo, min rady e39, 53 a myslim ze i 38 + 46 to tak maji, novejsi nevim, ale divil bych se, kdyby to bylo jinak...
Co spis nechapu je chovani za snizene adheze, kdy pri zarazenem kvaltu nefungujou zadni brzdy v nizke rychlosti, je to v urcitych situacich dost neprijemny (stojite na brzde, predni se zablokovany klouzou a automat vas tahne pryc)...
Napsal: pon 29.09.2014 16:47
od matrose
U moji e39 530D GM jsem to zkousel v Brne na najezdu do galerie vankovka...kdo zna...krpal jak sviňa... a auto zustalo stat jen na D a necouvalo
Napsal: pon 01.12.2014 12:24
od luk0132
Ahojte, Tak uz je to tady,klekla me prevodovka.Trvalo to cca 2 dny a uz necouva vubec.Mam v 525tds r.99 prevod zf 5hp18 se zelenym stitkem.Co tam muzu dat? cerny stitek to je jasne,ale jak je to s motorizacema.davalo se to i do benzinu ne?a jak hydromenic? Nebo musim zase sehnat vse z TDS ?
Návrat nahoru
Napsal: čtv 04.12.2014 16:54
od luk0132
Dokáže mě někdo odpovědět jestli automat z E39 tds je stejný jak v E34 tds oba maj kod ZF5 HP18 jen maji jine stupně na voliči.
Napsal: pát 05.12.2014 12:31
od Holly
Napsal: pát 05.12.2014 12:49
od Francis
Ani krabice není stejná.
V E34 je snímač polohy voliče na páce voliče, U E39 je to v převodovce = E39 má kabelový svazek do převodovky navíc a druhý konektor.
Napsal: pát 05.12.2014 12:58
od luk0132
aha,tak ze mi pasne pouze z 39tds.toz to si dlouho nezajezdim,jelikoz nejsou

Repas pri cene auta nema smysl.
Napsal: pát 05.12.2014 13:16
od Holly
Napsal: pát 05.12.2014 13:23
od luk0132
Mockrat diky,zatim jsem nikde nesehnal,proste nejsou.
Napsal: stř 17.12.2014 12:58
od fereros2
vím, že to tu možná i bylo a možná ne jednou, ale jen rychlý dotaz, jel jsem po nezpevněný cestě a přepl režim na režim vločky. Od té doby nejde přepnout na jiný režim, prostě vlezu do auta nakopnu to a pořád vločka, baterku jsem měl odpojenou asi 10 minut a problém přetrvává. Díky moc
edit: e34 TDS
Napsal: čtv 18.12.2014 18:50
od fereros2
vyřešeno, přepínač K.O.
Napsal: ned 03.05.2015 16:00
od ACDC
Chlapy, co je tohle za převodovku? 5HP 24 má přece průchod konektoru v bloku a nic nevede zpod ovládání zámku. Mám E39 540iA 6/1999 (TU motor).
Tohle mně nějak překvapilo...
Napsal: ned 03.05.2015 19:15
od TANN3R
Na tech fotkach toho moc neni videt, ale zrejme to je 5HP-24. Verze pro vanos a bezvanos motor jsou jine..
Napsal: ned 03.05.2015 20:02
od ACDC
Aha, tak to jsem netušil. Tak tohle musím propátrat dál. Není to ale jenom softem? BMW ji sice značí A55 440Z, nevím proč. V 535 mohla být ještě A5S560Z. Ale tahle se mně zdá jiná. Mám ještě jednu, asi ji vyhrabu..
560 asi nemá steptronic.
Tak to bude ona.
K porovnání typů:
http://www.otonetko.com.mk/bmw.asp
Napsal: ned 03.05.2015 22:52
od TANN3R
Verze pro vanos a bezvanos se od sebe lisi vedenim oleje do chladice - jedna ma vstup i vystup na stejne strane prevodovky druha ma vstup na jedne a vystup na druhe strane - a taky cidlem. Presneji uz si to nepamatuji, resil jsem kdysi, zda jde dat prevodovka z bezvanosu na vanos...