Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Dolít olej do škubajícího automatu či nikoliv??
Re: Dolít olej do škubajícího automatu či nikoliv??
Tak teď se udělá všechno co brání jízdě a do 3 týdnu konečně budu jezdit
Re: Dolít olej do škubajícího automatu či nikoliv??
tak udělej nějaké fotky z práce a jak to dopadlo potom at to není jen o textu ale i o fotkách.
Re: Dolít olej do škubajícího automatu či nikoliv??
Hele ja mu svým způsobem fandím...ano, to co dělá je nesmysl ale stejne mu fandím
Zachraňuje sice asi nezachranitelne auto ale i tak
Lidi vemte si v co se tenhle klub změnil. Dříve tu byli lidi co koupili starou třícu a taky do ni vykrváceli a pak ještě swapli motor za v8 nebo alespoň m30b35 (inspi na nej dal jeste turbo ze scanie) čímž z toho auta udělali neprodejny a nelegální auto. Ale byli to nadšenci do modrobile vrtule a opravdoví fanoušci značky. Mozna az moc. I když toto se dělo spíš na e30 fóru. Ale ti lidé chodili i sem. Nevim jestli jeste chodi ale moc nepíšou...spis vubec
Co se tu řeší dneska? Jaka výbava do e65, věčný boj nafta vs benzin vs LPG a podobně. A když už se někomu něco posere tak než aby se dočkal rady jak to opravit, spíš se dočká rady kam to dovést kde mu to opraví a za kolik. No a pokud je to nedej bože nafta v e60 tak se leda doví že to má zapálit.
Čest výjimkám. diky bohu pořád tu jsou, jako snejk, matiz, starML, a mnozí mnozí další co se snaží poradit když má někdo trable. Nebo třeba pavproch který se sice v těch autech až tak osobně nehrabe ale zato blázen do bmw je tady snad největší a taky může být inspirací pro někoho...
Stejně jako vedle chlapík se rozhodl ze dvou mrtvých e65 poskladat aspon jednu trochu zdravou. Malém ho všichni ukamenujou. Vždyť zachraňuje vaši modlu e65. Že z pohledu originál stavu to bude bastl a z pohledu peněz a času nesmysl je jasné. Ale ten kluk se chtěl třeba jen něčemu přiučit. I kdyby jen tomu, že je to blbost dělat takové věci... i cesta je někdy cíl.
Někdy je mi tady z toho trochu smutno, ale pořád sem chodím pořád čtu protože bmw mam rád. Sám mam e60 s n53b30
Diky Vám všem, co alespoň občas poradíte nám co nevíme.
Abych nebyl pořád ot: myslim že dělat repas toho mrtvého automatu je nesmysl. To bude dražší než celé auto jak jsi ho koupil. Lepší je určitě sehnat druhý se zárukou že funguje, dat ho tam, případně ho dokodovat nebo co je tam vše potřeba pokud to je jiny rok výroby nebo co a snad pak budeš jezdit. Nebo to prodej a kup něco jineho, třeba kolo a smiř se s tím žes udělal chybu a příště dávej vic pozor při výběru auta. Všichni děláme chyby...
Zachraňuje sice asi nezachranitelne auto ale i tak
Lidi vemte si v co se tenhle klub změnil. Dříve tu byli lidi co koupili starou třícu a taky do ni vykrváceli a pak ještě swapli motor za v8 nebo alespoň m30b35 (inspi na nej dal jeste turbo ze scanie) čímž z toho auta udělali neprodejny a nelegální auto. Ale byli to nadšenci do modrobile vrtule a opravdoví fanoušci značky. Mozna az moc. I když toto se dělo spíš na e30 fóru. Ale ti lidé chodili i sem. Nevim jestli jeste chodi ale moc nepíšou...spis vubec
Co se tu řeší dneska? Jaka výbava do e65, věčný boj nafta vs benzin vs LPG a podobně. A když už se někomu něco posere tak než aby se dočkal rady jak to opravit, spíš se dočká rady kam to dovést kde mu to opraví a za kolik. No a pokud je to nedej bože nafta v e60 tak se leda doví že to má zapálit.
Čest výjimkám. diky bohu pořád tu jsou, jako snejk, matiz, starML, a mnozí mnozí další co se snaží poradit když má někdo trable. Nebo třeba pavproch který se sice v těch autech až tak osobně nehrabe ale zato blázen do bmw je tady snad největší a taky může být inspirací pro někoho...
Stejně jako vedle chlapík se rozhodl ze dvou mrtvých e65 poskladat aspon jednu trochu zdravou. Malém ho všichni ukamenujou. Vždyť zachraňuje vaši modlu e65. Že z pohledu originál stavu to bude bastl a z pohledu peněz a času nesmysl je jasné. Ale ten kluk se chtěl třeba jen něčemu přiučit. I kdyby jen tomu, že je to blbost dělat takové věci... i cesta je někdy cíl.
Někdy je mi tady z toho trochu smutno, ale pořád sem chodím pořád čtu protože bmw mam rád. Sám mam e60 s n53b30
Diky Vám všem, co alespoň občas poradíte nám co nevíme.
Abych nebyl pořád ot: myslim že dělat repas toho mrtvého automatu je nesmysl. To bude dražší než celé auto jak jsi ho koupil. Lepší je určitě sehnat druhý se zárukou že funguje, dat ho tam, případně ho dokodovat nebo co je tam vše potřeba pokud to je jiny rok výroby nebo co a snad pak budeš jezdit. Nebo to prodej a kup něco jineho, třeba kolo a smiř se s tím žes udělal chybu a příště dávej vic pozor při výběru auta. Všichni děláme chyby...
Re: Dolít olej do škubajícího automatu či nikoliv??
Pekne napsany!
Re: Dolít olej do škubajícího automatu či nikoliv??
Jo tak postupně se spravi i exteriér a pak interiér a bude to takový můj dlouholetý BMW projekt
Re: Dolít olej do škubajícího automatu či nikoliv??
to jo, ale ber to taky tak ze kdysi nic jinyho nezbejvalo nez si koupit nejakej hrob a ten lepit kde se dalo, ty auta byly drahy, bylo jich malo a nebylo ani dost servisu ani niceho..
jenze dneska je to uplne nekde jinde, tech aut uz je naprostej nesmysl vsude za nic... ted si za kilo nasype na zahradu 50 lepsich aut nez ma ted, to samy ten s tema e65... at je obe proda a koupi za to jednu 10x lepsi...
a pak az bude mit nejakej slusnej zaklad at do ni da treba 400 a sice uz to nikdy nebude mit tu cenu ale bude to fakt dobry auto,
dneska uz si nemusis kupovat "e30/36 316i v hadru" abys tam daval turbo, sestival, nebo shanel kozeny sedacky, kdyz za stejny prachy s trochou usili najdes "325ku i s klimou"... takze davat dokupy fakt pruser bez vybavy, a to jak e60 nebo e65 co oba koupi za 70tisic je proste uplne utopicky hovno kdyz za kilo koupis e60ku a muze mit i komforty,velkou navi atd.. (ta z toho filozofova inzeratu je proti tomu uplnej vesmirnej korab proti tomu jeho srotu)...
a ten nelogickej postup ze misto aby to co ma prodal za 60 a dodal si 50 a koupil lepsi auto. misto toho tady porad prohlasuje ze radsi da kilo do tohohle aby neprodelal... no bud neumi pocitat nebo je trochu natvrdlej a chysta se prodelat desetkrat tolik...
jenze dneska je to uplne nekde jinde, tech aut uz je naprostej nesmysl vsude za nic... ted si za kilo nasype na zahradu 50 lepsich aut nez ma ted, to samy ten s tema e65... at je obe proda a koupi za to jednu 10x lepsi...
a pak az bude mit nejakej slusnej zaklad at do ni da treba 400 a sice uz to nikdy nebude mit tu cenu ale bude to fakt dobry auto,
dneska uz si nemusis kupovat "e30/36 316i v hadru" abys tam daval turbo, sestival, nebo shanel kozeny sedacky, kdyz za stejny prachy s trochou usili najdes "325ku i s klimou"... takze davat dokupy fakt pruser bez vybavy, a to jak e60 nebo e65 co oba koupi za 70tisic je proste uplne utopicky hovno kdyz za kilo koupis e60ku a muze mit i komforty,velkou navi atd.. (ta z toho filozofova inzeratu je proti tomu uplnej vesmirnej korab proti tomu jeho srotu)...
a ten nelogickej postup ze misto aby to co ma prodal za 60 a dodal si 50 a koupil lepsi auto. misto toho tady porad prohlasuje ze radsi da kilo do tohohle aby neprodelal... no bud neumi pocitat nebo je trochu natvrdlej a chysta se prodelat desetkrat tolik...
Re: Dolít olej do škubajícího automatu či nikoliv??
Komforty mám. Jj za 60 když už neradi převodovka to má teď hodnotu 20 000 kc
Re: Dolít olej do škubajícího automatu či nikoliv??
Snejku řekl si to vše přesně jak to je.
Pamatuji 13let zpátky jsem hledal pěknou 525i e34 ale byly za masakr peníze i třeba 130k v té době pro mě bylo jak dnes pul mega ....nakonec jsem sehnal auto za 45k byla to vanosová 525i e34 co hodně zažila ale auto bylo perfektní a vše tam fungovao klimatizace i motor jel jak piclé prase prostě parádní stroj. Člověk měl kolem sebe lidi s E30 a E36 co byli nadšenci a měli 325i a byli spokojení ...
Pamatuji v 2001 roce jsem se projel v 318i e36 v mpaketu a byl jsem v nebeském ráji to nikdo nedokáže pochopit pro běžné lidi bylo BMW zapovězené auto. Prostě nesmysl drahý a drahý servis co umělo pár lidí tady nějak řešit v ČR....
Je to přesně jak píše snejk. Za 90k se mu tu nabízí parádní auto místo toho jeho a on stále bude řešit a desítky tisíc vrážet do auta....kdyby prodal počkal pár měsíců na brigádách má v létě za kilo krásné auto.
Ten automat pokud řešit tak jedině výměnou za jiný jetý což by smysl ještě mělo. Pak bych to za 78K nabídl a poslal do světa. i třeba za 65k nakonec.
Pamatuji 13let zpátky jsem hledal pěknou 525i e34 ale byly za masakr peníze i třeba 130k v té době pro mě bylo jak dnes pul mega ....nakonec jsem sehnal auto za 45k byla to vanosová 525i e34 co hodně zažila ale auto bylo perfektní a vše tam fungovao klimatizace i motor jel jak piclé prase prostě parádní stroj. Člověk měl kolem sebe lidi s E30 a E36 co byli nadšenci a měli 325i a byli spokojení ...
Pamatuji v 2001 roce jsem se projel v 318i e36 v mpaketu a byl jsem v nebeském ráji to nikdo nedokáže pochopit pro běžné lidi bylo BMW zapovězené auto. Prostě nesmysl drahý a drahý servis co umělo pár lidí tady nějak řešit v ČR....
Je to přesně jak píše snejk. Za 90k se mu tu nabízí parádní auto místo toho jeho a on stále bude řešit a desítky tisíc vrážet do auta....kdyby prodal počkal pár měsíců na brigádách má v létě za kilo krásné auto.
Ten automat pokud řešit tak jedině výměnou za jiný jetý což by smysl ještě mělo. Pak bych to za 78K nabídl a poslal do světa. i třeba za 65k nakonec.
Re: Dolít olej do škubajícího automatu či nikoliv??
No nedavno kdyz ti vsichni rekli prodat to jeste řadilo... lepsi uz to nebude. Porad je cas jeste zatahnout za rucni brzdu a z tohohle zmaru vystoupit...kelnsi píše:Komforty mám. Jj za 60 když už neradi převodovka to má teď hodnotu 20 000 kc
Re: Dolít olej do škubajícího automatu či nikoliv??
Je no nechci.necham si ho za každou cenu
Re: Dolít olej do škubajícího automatu či nikoliv??
Tak jo, me to neva
Re: Dolít olej do škubajícího automatu či nikoliv??
RomanM3 : Hezky a výztižně napsaný...
Někdo sem přijde s nadšením vzkřísit nebo vylepšit nějaký BMW a dočká převážně poplivání a rad, aby to prodal a koupil V8, protože nic jiného nemá cenu. I když je to třeba pravda, tak to snad stačí poznamenat jednou, dvakrát...ale když z 10ti stránek je 5 stránek plivanců...tak to je prostě ubohý...člověk sem přijde s nadějí, že mu někdo poradí nebo nejdejbože mu jeho práci pochválí a trochu ho přátelsky namotivuje do další činnosti...a tady se dozví, že je vlastně úplnej kretén...a že to co dělá je vlastně úplně k hovnu...tomu řikám pozitivní "klubová" atmosféra...
Čest těm, kteří jsou pozitivní, s technickými dotazy poradí a zároveň dokážou potlačit nutkání si do každýho, kdo nemá V8 v plný palbě kopnout...
Někdo sem přijde s nadšením vzkřísit nebo vylepšit nějaký BMW a dočká převážně poplivání a rad, aby to prodal a koupil V8, protože nic jiného nemá cenu. I když je to třeba pravda, tak to snad stačí poznamenat jednou, dvakrát...ale když z 10ti stránek je 5 stránek plivanců...tak to je prostě ubohý...člověk sem přijde s nadějí, že mu někdo poradí nebo nejdejbože mu jeho práci pochválí a trochu ho přátelsky namotivuje do další činnosti...a tady se dozví, že je vlastně úplnej kretén...a že to co dělá je vlastně úplně k hovnu...tomu řikám pozitivní "klubová" atmosféra...
Čest těm, kteří jsou pozitivní, s technickými dotazy poradí a zároveň dokážou potlačit nutkání si do každýho, kdo nemá V8 v plný palbě kopnout...
Re: Dolít olej do škubajícího automatu či nikoliv??
Svatá pravda. Jsem vděčný těm, co mi tady poradili něco na co jsem se ptal.Gerchan píše:RomanM3 : Hezky a výztižně napsaný...
Někdo sem přijde s nadšením vzkřísit nebo vylepšit nějaký BMW a dočká převážně poplivání a rad, aby to prodal a koupil V8, protože nic jiného nemá cenu. I když je to třeba pravda, tak to snad stačí poznamenat jednou, dvakrát...ale když z 10ti stránek je 5 stránek plivanců...tak to je prostě ubohý...člověk sem přijde s nadějí, že mu někdo poradí nebo nejdejbože mu jeho práci pochválí a trochu ho přátelsky namotivuje do další činnosti...a tady se dozví, že je vlastně úplnej kretén...a že to co dělá je vlastně úplně k hovnu...tomu řikám pozitivní "klubová" atmosféra...
Čest těm, kteří jsou pozitivní, s technickými dotazy poradí a zároveň dokážou potlačit nutkání si do každýho, kdo nemá V8 v plný palbě kopnout...
Re: Dolít olej do škubajícího automatu či nikoliv??
Ale zase pozor, nejcenejsi, nejopakovanejsi, a nejpravdivejsi veta znela zbav se toho
Ti kluci to myslej dobre 


Re: Dolít olej do škubajícího automatu či nikoliv??
To kelnsi: svým způsobem ti moc fandím i když je mezi námi propastný věkový rozdíl - ty na začátku života (20let) já na konci po operaci karcinomu (65let) ale stále si vzpomínám jak jsem s otcem (byl automechanik i elektrikář) dělal doma generálky motoru škoda1203, žuka,Tatry603,fiat1300p,fiat600. Tím,že kluci mechanici jsou vytížení, někteří nedělají naše miláčky E60 a také jsou mnozí daleko tak nezbývá nic jiného než se pustit do oprav sám, když jsi trochu zručný - dělal jsem na mé E60 přetěsnění ventilových vík, pověstnou vodní trubku se speciání náhradou (šroubovací), všechny tlumiče, př.stabilizátor a tyčky, vodní termostat 90C z USA, teď nedávno asi 10hod.práce olejové těsnění pod alternátorem cena těsnění asi 60Kč. Co si uděláš sám a správně tak ten pocit nic nenahradí jen musíš mít čas a toho já mám než příjde ta zubatá zatím dost. Já si vysnil BMW 8V a sen jsem si splnil - po jiných značkách netoužím jen ta E65 by se mi líbila, ale do města a na předjíždění je ta pětka akorát. Fandím ti a rád to tady na pětkovém fóru čtu - ožilo to tady.
Re: Dolít olej do škubajícího automatu či nikoliv??
Díky. No zas takovou odvahu nemám, nechám to raději odborníkům.
Re: Dolít olej do škubajícího automatu či nikoliv??
Mobilman: Přeju Ti, ať si tu V8 užíváš ještě dlouhá léta...aby ta zubatá šla otravovat zase někam jinam...
Re: Dolít olej do škubajícího automatu či nikoliv??
.
Naposledy upravil(a) kawaman dne ned 28.04.2019 19:20, celkem upraveno 1 x.
Ex - Bmw E66 750Li 2007 individual
- Itchythefirst
- Registrovaný
- Příspěvky: 912
- Registrován: pon 14.08.2017 07:58
Re: Dolít olej do škubajícího automatu či nikoliv??
Tohle bych pochopil u nejakyho vzacnyho veteranka, treba stary 911 nebo Shelby GT, Z8, 8er, ale u tuctovy E60? A to jeste 530d totalne bez vybavy?kelnsi píše:Jo tak postupně se spravi i exteriér a pak interiér a bude to takový můj dlouholetý BMW projekt
Nedockal se poplivani. Docakal se ruznych variaci rady at to proda, a to vcetne rozpocitani nakladu na opraveni jeho vraku vs prodani a koupe jine 5er. Tedy nejlepsi rada, jakou mohl dostat, tim spis jako student s omezenymi prostredky. Misto aby si to sam spocital a uznal, ze vlastne tim prodejem usetri, tak si furt jede tu svou, ze to da do kupy, coz nedava naprosto zadnej smysl. Narve do toho mraky penez a ve vysledku bude mit porad vrakovou, tuctovou 530d bez vybavy. Neni to duvod k tomu ho urazet, ale musis uznat, ze asi moc bystry nebude, kdyz jedna tak, jak jedna. Ale jsou to jeho prachy a me neprislusi posuzovat, za co je utrati, jen jsme se ho snazili uchranit pred katastrofou.Gerchan píše:RomanM3 : Hezky a výztižně napsaný...
Někdo sem přijde s nadšením vzkřísit nebo vylepšit nějaký BMW a dočká převážně poplivání a rad, aby to prodal a koupil V8, protože nic jiného nemá cenu. I když je to třeba pravda, tak to snad stačí poznamenat jednou, dvakrát...ale když z 10ti stránek je 5 stránek plivanců...tak to je prostě ubohý...člověk sem přijde s nadějí, že mu někdo poradí nebo nejdejbože mu jeho práci pochválí a trochu ho přátelsky namotivuje do další činnosti...a tady se dozví, že je vlastně úplnej kretén...a že to co dělá je vlastně úplně k hovnu...tomu řikám pozitivní "klubová" atmosféra...
Čest těm, kteří jsou pozitivní, s technickými dotazy poradí a zároveň dokážou potlačit nutkání si do každýho, kdo nemá V8 v plný palbě kopnout...
Re: Dolít olej do škubajícího automatu či nikoliv??
To Gerchan: Diky moc to potěší. 
