Stránka 24 z 24
Napsal: ned 21.12.2003 14:35
od RedBaron
JFK píše:LOPOLO píše:darmon píše:lopolo> z jaky tradice ?

v sedmdesatejch letech snad nikdo jinej benzinovy turba nez bmw poradne nedelal, a to vznikaly ikony co plati dodnes

aha .. to sem nevedel ... tak tedy asi z toho druhyho duvodu. Nebo to proste nepotrebujou.

BMW bylo první co velkoseriove delalo turbobenal. Dnes ale spis sazeji na zivotnost motoru.
U nový BMW M5, která má točit 10.000 otáček, už si tou životností nejsem tak jistej. Turbo je poměrně geniální věc, když má udělanej nezávislej chladící okruh, tak se k němu majitel ani nemusí chovat slušně a vydrží dlouho, repase je docela v pohodě (stojí tak jako sada gum) a když vím, kolik mají amíci na turbenejch šestkách, tak sériovej motor s podloženou palicí kvůli nižším kompresím udělá s turbem 490PS/730Nm, přitom tlak na turbíně je štelovatelnej z palubky a dokud to nepotřebuješ, jezdíš s minimálními následky pro motor.
O tom prvním turbobenálu mi povídej. V takový malý dílničce v Aarau ve Švýcarsku jsem měl osobně tu čest

Napsal: ned 21.12.2003 14:43
od RuDoSh
tu karu zeru

Napsal: ned 21.12.2003 18:08
od LOPOLO
Ja bych rek ze u turba bude zivotnost kvuli tlakum pravdepodobne opravdu trochu horsi nez u atmosfery.
Napsal: čtv 25.12.2003 10:20
od Dave
LOPOLO píše:Kurwa Rene, vod tebe bych to necekal. To prece nikdo nerek, ale se sportovnima specialama se to proste nemuze rovnat.
Sportovní speciály? Jistě máš na mysli třeba takové 320 D!!!

Napsal: čtv 25.12.2003 13:50
od Petr_1
LOPOLO píše:Ja bych rek ze u turba bude zivotnost kvuli tlakum pravdepodobne opravdu trochu horsi nez u atmosfery.
Životnost bude podobná, turbomotory maj zasílenou konstrukci oproti klasice, trochu menší kompresní poměr atd. A odezva na sešlápnutí pedálu je jiná, turbo má ten slavnej efekt jakýsi prodlevy, než se natlakuje chviličku je tam díra, to u atmosférickýho mototru neni. Na druhou stranu hold musej udělat větší objem aby dosáhli stejnýho výkonu jako turbo. Je mi milejší větší obsah a víc válců než čtyř hrnek s turbem.
Napsal: čtv 25.12.2003 22:23
od JFK
nejak tady upada souboj kamna vs. auto:) tak tedy pridam nejake to poleno do ohne:)
Ted mam moznost jezdit v 325TD. Starty motoru desny. Ale kdyz to jede tak je to celkem v pohode, kdyz si vezmu spotrebu a pruznost motoru. Celkem je to v pohode. Lepsi nez Punto 1.2:) Ale ze by to bylo auo o kterem bych snil a bil se za nej na foru? To ne:) Urcite ale lepsi jak ctyrhrnek benal. Nebyt toho traktoroveho chovani motoru tak je to ok:) U E46 me ten diesel zacina zajimat vic, ale podobne na tom jsou i benzinove motory nove generace, takze nevim nevim:)
Napsal: čtv 25.12.2003 23:21
od Tom_

Zdravim BMW silenci. Mam 535i e 34 a jsem tu novy. Jestli muzu k BENZ/NAFTA , myslim ze dnes zacinaj mit naftaci navrch.

TOMY
Napsal: pát 26.12.2003 14:26
od Anonymous
Zrovna ted je na auto.idnes nejak takova ujeta diskuse a resi se tam, jestli je lepsi 1,4 HDI od PSA (pazout, citrous) nebo 1,3 MultiJet od Fiatu. :debil: Hruza. Ja bych navrhoval takovyhle veci na urovni BMW neresit, kazdej vi, co obnasi ropak nebo naopak benzin, a stejne jsou ty fara dobry i kvuli jinejm zalezitostem, nebo ne ?

Napsal: pát 26.12.2003 14:37
od adam
raf píše:Zrovna ted je na auto.idnes nejak takova ujeta diskuse a resi se tam, jestli je lepsi 1,4 HDI od PSA (pazout, citrous) nebo 1,3 MultiJet od Fiatu. :debil: Hruza. Ja bych navrhoval takovyhle veci na urovni BMW neresit, kazdej vi, co obnasi ropak nebo naopak benzin, a stejne jsou ty fara dobry i kvuli jinejm zalezitostem, nebo ne ?

tak tak, kazdemu, co jeho jest... kazdy ma na tohle trochu jiny nazor a asi ho jen tak nezmeni, takze je stejne zbytecne vubec neco resit

Napsal: pát 26.12.2003 17:54
od Tom_
Napsal: pát 02.01.2004 00:31
od 530DAT
Jestli mohu, mam uz 9 let Diesely a jsou fakt dobry, jedou, a jsou levnejsi na provoz, ale panove krasne vyladenej BMW benzin,,,,neni nic krasnejsiho kdyz jej nekdo krasne ovlada. Jako druhou karu, hned BMW tak min 3.0 BENZIN
Napsal: sob 03.01.2004 22:54
od psena
Tato diskuse pro me byla velmi zajimava(a dost dlouha)a proto si neodreknu jeden prispevek,ktery me tady dost chybi.
Za A. Porad tady probirate jen zrychleni na v urcitych rychlostnich limitech a neberete a na zretel jizdni vlastnosti.Dieselove motory jsou stale jeste o neco tezsi nez benzinove a to zrovna v mistech kde se to moc nehodi.Pokud tady porovnavate do nekonecna 530i a 530d tak vezte ze na okruhu musi 530d dostat na prdel.Jinak nic proti BMW dieselum!Jsou ve svete na spici a jejich vyvoj jde dopredu neuveritelnym tempem.
Za B. Ja osobne mam rad sportovneji ladena auta a pokud se nechci natrasat na kazde pricne nerovnosti tak mi z toho vyslo BMW.A pokud mluvim o sportovnim duchu auta,tak to pro me znamena jedine a jedine benzin.A proc ?Prece kvuli tomu nadhernemu sytemu zvuku,ktery nabira na vrchnich otackach dalsi krasne alikvoty!Ruku na srdce,kteremu z vas naftaku srdce zaplesa pri stale jeste trochu chraptivem zvuku vasich milacku?
Napsal: pát 28.12.2007 02:47
od Panaque
Napsal: pát 28.12.2007 13:07
od Fantucci
tomu se říká oživení tématu ! to je rekordní doba,ne?

Napsal: pát 28.12.2007 13:22
od Fikop
Schválně jak se diskutující po 4letech k tomu postaví teď

Bombi tam něco psal o VW 16ti ventilech že zadupávají do země atd...tak co hoši? bude dalších 20 stránek?

Napsal: pát 28.12.2007 19:57
od Lukas H.
Fikop píše:Schválně jak se diskutující po 4letech k tomu postaví teď

Bombi tam něco psal o VW 16ti ventilech že zadupávají do země atd...tak co hoši? bude dalších 20 stránek?

No ja uz na to seru...

Napsal: pát 28.12.2007 21:36
od bmwfil
S naftou a benzinem jděte k šípku, teď se jezdí na olej a na plyn

joke

Napsal: úte 09.09.2008 23:06
od gwada
cuz, skoda ze uz toto tema je vyhasnute...pac kdyby ste misto toho bud ty 2 auta (330d/330i) vzali ven a otestovali je misto toho mit spousty kecu....nebo v google chvilku hledali..trvalo mi to asi 3 minuty
http://www.auto-treff.com/bmw/vb/showth ... 07682.html
http://www.bmwclub.ru/vb/archive/index.php/t-53071.html
hehe a je klid

ale o to vam asi neslo

jestli to uz nekdo tedy resil tak sorry pac 32 stranek prispevku cist nexi

))
anyway: tohle spatne teda nejede ale asi de o subjetkivni pocit
http://carsweb.cz/view.php?nazevclanku= ... 2007060014
PIC

Napsal: čtv 11.09.2008 12:31
od mari
No ty vole to teda nejede,tenkrát když se to řešilo tak se muselo uznat že mu to jede jak z praku a volantem taky umí točit obstojně takže žádný béčko.