Stránka 27 z 93

Napsal: pát 23.08.2013 16:29
od fishmaker
HuNTeR píše:Tady bych tě jen opravil a doplnil.760i zplynovat jde.Dělají se dvě sady po 6 ti valcích který se spojí.

možná by nebylo špatný si o 76O něco přečíst ;)
760 se zatím nedává do plynu protože má přímý vstřikování...

Napsal: pát 23.08.2013 16:45
od HuNTeR
fishmaker píše:možná by nebylo špatný si o 76O něco přečíst ;)
760 se zatím nedává do plynu protože má přímý vstřikování...

Hele divil by si se,ale ja už 760i V12 v plynu viděl. ..A byla dělaná tak jak říkám dva moduly 6ti válce a propojený :wink:

Napsal: pát 23.08.2013 17:24
od Filozof
Dnes jsem se zakecal s majitelem co měl jak e65 tak teď má Fko 760i a říkal že nová převodovka a kompletně auto je zas o kus dál a že ho to překvapilo ... a když jel na dovolenou tak viděl dokonce číslice 9,2L a tak podobně na dálku ... 8O :lol:

760i E65 žere prej v průměru 14,5L na sto.
A nová 760i 400KW jezdí kolem 12,3 na sto. Takže o 2litry úsporněji v průměru. To ho docela zaujalo že spotřeba padla docela dolu.
A to jezdí dost i město a nešetří to ...

Jo a taky cosi mlel o DD a logic 7 že byl dobrej ale v Fku je ještě něco lepšího a je to propracovanější atd... no prostě JARAX by si sním rozuměl. Akorát teda jezdí jen na benzín....on LPG nemusí řešit jako my tady :)

Takže pánové Fko 6litr jezdí fakt úsporně jako nějakej spořivější V8 e65....

Je to mazec. To si jednou koupím. ... snad :D

Napsal: pát 23.08.2013 19:05
od HuNTeR
Ale zase když si přečteš jak ty benzínový motory zku....
Jsou hrozně poruchovy kvuli dvojici turbodmychadel který se nedochlazujou a špatným vstřikům.I když F01 760i je lepší než 750i ale pořád to není co byla e65.

Napsal: pát 23.08.2013 20:32
od atimen
No , musím souhlasit , mám info ,že Prins už má lpg sady pro auta s přímím vstřikem , odkaz zde : http://www.prinsautogas.com/en/products/directliquimax_system/directliquimax_system.html ....samozřejmě ,že cena tomu odpovídá ...ale už to dělají ...kamarád co má porsche servis v praze ,tak už to pár lidem nechávali montovat , ale zkušenosti nevím ...

další info zde: http://www.worldlpgas.com/mediaroom/259/78/PRINS-leads-the-way-with-direct-injection-Autogas-fuel-systems

Napsal: pát 23.08.2013 20:56
od JaraX
jenže přestavba vyjde cca na 150 a ještě to musí přivstřikovávat i benzín jinak se zniči i benzín vstřiky, návratnost je potom někde přes 200Tkm, to se moc nevyplatí.

Napsal: pát 23.08.2013 22:12
od JaraX

Napsal: sob 24.08.2013 05:02
od mery
Čau po pročítaní tohoto materiálu se musim přídat. Pan jarax a spol je náká anomálie. Mel jsem od E23 až do nyní F01. E 65 je komickej výstřel od BMW ! F 01 je zase sedma!Podobá se E38, ostatně nejlepsí auto. F01 mam diesel a je to volba drtivé většíny lidí viz statistiky prodeje! Jinak pro Jaraxe M5 neměla nikdy DD.Chápuu vše z obrázku a doslechu nejde vyčíst, A ted pranýř!

Napsal: sob 24.08.2013 09:48
od JaraX
M5 neměla DD, ale měla EDC, akorat že tam je MEDC které taky omezuje náklon v zatáčce přituhnutím tlumíčů které jsou více zatížené.

Napsal: sob 24.08.2013 14:54
od Veselac
mery píše:Čau po pročítaní tohoto materiálu se musim přídat. Pan jarax a spol je náká anomálie. Mel jsem od E23 až do nyní F01. E 65 je komickej výstřel od BMW ! F 01 je zase sedma!Podobá se E38, ostatně nejlepsí auto. F01 mam diesel a je to volba drtivé většíny lidí viz statistiky prodeje! Jinak pro Jaraxe M5 neměla nikdy DD.Chápuu vše z obrázku a doslechu nejde vyčíst, A ted pranýř!



F01 se podobá tak leda "pětce" :lol: Což je bohužel jeden z jejích problémů i když je to jinak fantastické aut. Neumí se vyčlenit, což u auta za takový balík peněž je škoda a mnoho lidí se díky tomu rozhodlo pro jinou značku.

co se týče dieselu je to na vkusu každého soudruha. Volbou drtívé většiny lidí se ale neřídím, to bych jezdil v HTP (Hitlerův tajný projekt) :lol:

Napsal: sob 24.08.2013 15:23
od chip
Největší rozdíl mezi 7er byla asi generace e65 a e60. e39 a e38 a f01 a f10 rozdíly moc nejsou.

JaraX píše: prostě M5ky sou rychlější díky tomu že maj EDC a DD

JaraX píše:....M5 neměla DD....


Schýza :?:

Napsal: sob 24.08.2013 20:05
od Don
Takze dalo by se rict, ze vybava je v 7er k nicemu, protoze ji "vetsina" nema, takze to tak je. Vlastne vsichni bychom se mohli vratit k dvoutaktum s drevenyma loukotema, protoze gumove pneumatiky jsou zbytecny komfort a na co 245kW? Staci preci 15kW - taky to jede. Jeste, ze si kazdy muze vybrat auto a vybavu jakou chce. Nevedomost je sladka vec, ale kdo jednou ochutna plnymi dousky, uz nechce jinak. Ventilsedacky jsou skvela vec, DD take, EDC kor v cechach, webasto genialni vec, L7 je zazitek si poslechnout kor v plne kvalite nahravky. Ticho diky dvojitym oknum, vyhrivani volantu, klimatizovana loketka velka jak autobus, integrovane ostrikovace ve steracich, ktere strikaji primo na gumicky i ve 200km/h je uplne genialni vec. A ano auto bez toho uz bych nechtel - je to proste uzasne a nevidim jediny duvod kupovat bezhlave 7er bez toho, jen protoze to "staci". A ano take se mi libi F02. Ten kdo chce machrovat pred cubkama koupi 3er, kdo potrebuje kombik 5er, kdo chce komfort 7er atd. A ten komfort muze byt "komfort" nebo Komfort.

Napsal: sob 24.08.2013 21:40
od Filozof
Kluci klídek máte horké hlavy, ikdyž každému z vás rozumím.... :)

Prostě 3er coupe na blbnutí a 7er na požitek a luxus z jízdy no a 5er je něco mezi tím, tak to je prostě stavěné ...

No a 5er se snaží z obou variant něco vytěžit prostě je to střed mezi tvrdou a zábavnou 3er a luxusní 7er.

7er je dálniční express to prostě na města a okresní silnice není dělané, je to dálniční pohodlná limuzína a má ráda jezdit stovky a stovky kilometru.

O tom že 7er je prostě luxusní limuzína se sportovními ambicemi BMW je prostě jasné snad každému a srovnávat s 5er nebo 3er nemá smysl.

Vždy když přijedu z výletu v 7er a přesednu do 5er připadám si jak v takové pohodlnější motokáře oproti luxusnímu křižníku 7er ... :D

každé to auto je na něco jiného tak nesrovnávejme uplně jiné kategorie ... :wink:

Napsal: ned 25.08.2013 13:04
od chip
Don píše:Takze dalo by se rict, ze vybava je v 7er k nicemu.....
Přesně tak, v tom BMW jsou takový tupcí, že pustí auto bez výbavy, až je to zarážející. Ty inženýři tam vůbec netuším, o čem 7er je. Divím se, že už tam na ně nevyběhl Don, atiman a jarax a neudělali jim v tom chlívu pořádek.

Napsal: ned 25.08.2013 14:28
od Don
chip píše:Přesně tak...

Jsem rad, ze jsme se shodli ze E65 bez vybavy a E60 uplne stoji za prd a ze ses naucil tak krasne citovat.

Napsal: ned 25.08.2013 15:01
od JaraX
chipa nema cenu řešit, stačí mi jeho přispěvek jak si dá do E60 (která určitě nestála pod 200 jako E65) odvětrávanou dečku s ventilatorem z počítače za litr. a pak bude všude psát jak má taky odvětrávané sedačky. každé auto se dělá bez výbavy, E65 v zakladu stala cca 2 mega, v nejvyšší výbavě pak okolo 7 mega, tzn 3x takova cena auta, někdo chtěl výbavu v předu a nepotřebuje v zadu, někdo zase v zadu, některé šli na vození lidí do hotelů, tam asi nepotřebujou ani EDC ani DD,

Napsal: ned 25.08.2013 16:10
od chip
Don, tu citaci jsem zkrtátil, abych to tu víc nezasíral, každý, kdo tu čte si tvůj příspěvek určitě přečetl a stačilo mu to jednou :-).

Jaraxi nechápu souvislost s dečkou , ale už se tohoto příměru asi nezbavím. Jinak pro upřesnění, ptal jsem se na zkušenosti, asi tě to překvapí, ale nemám jí koupenou. Nebo tě to zaujalo a chceš si to dát do své e38, která určitě stála pod 50 litrů? :-)

Napsal: ned 25.08.2013 16:41
od Filozof
ach jo, to je diskuze jak na základní škole :roll:

Napsal: ned 25.08.2013 17:02
od Don
Jo je, protoze chip nechape, ze vybavu, ktera kdysi stala treba i 3M navic oproti zakladu, muze ted mit v aute za stejnou cenu jako v tom kde neni. A ze je to sakra rozdil. Je hodne "divne", ze vybavenych 7er je o hodne mene nez holot. Kolik stoji slusna nevybavena E38? cca 80k, vybavena? 110k. E65 200/250k. Uz ten rozdil neni 3M, ale 50k a to je ten duvod proc hledat a cekat a ne bezhlave kupovat prvni co ma trochu nejaky stav. Tech tu je mraky a stoji jen o par supu mene. Stejne tak jsem koupil svou predchozi E39. Zamiloval jsem se a po dvou letech jsem prisel na to, ze vice vybavy nejsou jen mlhovky, radio a zrcatka v barve. Proc nemit vybavu, kdyz uz nestoji 3M navic? Otazka pak nezni proc auto s vybavou. Otazka zni "Proc ne?". Protoze vsichni okolo maji holotu tak ja take? Protoze jsem netrpelivy? Nebo proc tedy? Protoze to staci? Protoze si omlouvam svuj spatny kup?

Napsal: ned 25.08.2013 17:58
od JaraX
přesně tak, proč si nepřidat 20k za něco za co někdo přidal 2 mega?