Stránka 27 z 93
Napsal: pát 23.08.2013 16:29
od fishmaker
HuNTeR píše:Tady bych tě jen opravil a doplnil.760i zplynovat jde.Dělají se dvě sady po 6 ti valcích který se spojí.
možná by nebylo špatný si o 76O něco přečíst
760 se zatím nedává do plynu protože má přímý vstřikování...
Napsal: pát 23.08.2013 16:45
od HuNTeR
fishmaker píše:možná by nebylo špatný si o 76O něco přečíst

760 se zatím nedává do plynu protože má přímý vstřikování...
Hele divil by si se,ale ja už 760i V12 v plynu viděl. ..A byla dělaná tak jak říkám dva moduly 6ti válce a propojený

Napsal: pát 23.08.2013 17:24
od Filozof
Dnes jsem se zakecal s majitelem co měl jak e65 tak teď má Fko 760i a říkal že nová převodovka a kompletně auto je zas o kus dál a že ho to překvapilo ... a když jel na dovolenou tak viděl dokonce číslice 9,2L a tak podobně na dálku ...
760i E65 žere prej v průměru 14,5L na sto.
A nová 760i 400KW jezdí kolem 12,3 na sto. Takže o 2litry úsporněji v průměru. To ho docela zaujalo že spotřeba padla docela dolu.
A to jezdí dost i město a nešetří to ...
Jo a taky cosi mlel o DD a logic 7 že byl dobrej ale v Fku je ještě něco lepšího a je to propracovanější atd... no prostě JARAX by si sním rozuměl. Akorát teda jezdí jen na benzín....on LPG nemusí řešit jako my tady
Takže pánové Fko 6litr jezdí fakt úsporně jako nějakej spořivější V8 e65....
Je to mazec. To si jednou koupím. ... snad

Napsal: pát 23.08.2013 19:05
od HuNTeR
Ale zase když si přečteš jak ty benzínový motory zku....
Jsou hrozně poruchovy kvuli dvojici turbodmychadel který se nedochlazujou a špatným vstřikům.I když F01 760i je lepší než 750i ale pořád to není co byla e65.
Napsal: pát 23.08.2013 20:32
od atimen
No , musím souhlasit , mám info ,že Prins už má lpg sady pro auta s přímím vstřikem , odkaz zde :
http://www.prinsautogas.com/en/products/directliquimax_system/directliquimax_system.html ....samozřejmě ,že cena tomu odpovídá ...ale už to dělají ...kamarád co má porsche servis v praze ,tak už to pár lidem nechávali montovat , ale zkušenosti nevím ...
další info zde:
http://www.worldlpgas.com/mediaroom/259/78/PRINS-leads-the-way-with-direct-injection-Autogas-fuel-systems
Napsal: pát 23.08.2013 20:56
od JaraX
jenže přestavba vyjde cca na 150 a ještě to musí přivstřikovávat i benzín jinak se zniči i benzín vstřiky, návratnost je potom někde přes 200Tkm, to se moc nevyplatí.
Napsal: pát 23.08.2013 22:12
od JaraX
Napsal: sob 24.08.2013 05:02
od mery
Čau po pročítaní tohoto materiálu se musim přídat. Pan jarax a spol je náká anomálie. Mel jsem od E23 až do nyní F01. E 65 je komickej výstřel od BMW ! F 01 je zase sedma!Podobá se E38, ostatně nejlepsí auto. F01 mam diesel a je to volba drtivé většíny lidí viz statistiky prodeje! Jinak pro Jaraxe M5 neměla nikdy DD.Chápuu vše z obrázku a doslechu nejde vyčíst, A ted pranýř!
Napsal: sob 24.08.2013 09:48
od JaraX
M5 neměla DD, ale měla EDC, akorat že tam je MEDC které taky omezuje náklon v zatáčce přituhnutím tlumíčů které jsou více zatížené.
Napsal: sob 24.08.2013 14:54
od Veselac
mery píše:Čau po pročítaní tohoto materiálu se musim přídat. Pan jarax a spol je náká anomálie. Mel jsem od E23 až do nyní F01. E 65 je komickej výstřel od BMW ! F 01 je zase sedma!Podobá se E38, ostatně nejlepsí auto. F01 mam diesel a je to volba drtivé většíny lidí viz statistiky prodeje! Jinak pro Jaraxe M5 neměla nikdy DD.Chápuu vše z obrázku a doslechu nejde vyčíst, A ted pranýř!
F01 se podobá tak leda "pětce"

Což je bohužel jeden z jejích problémů i když je to jinak fantastické aut. Neumí se vyčlenit, což u auta za takový balík peněž je škoda a mnoho lidí se díky tomu rozhodlo pro jinou značku.
co se týče dieselu je to na vkusu každého soudruha. Volbou drtívé většiny lidí se ale neřídím, to bych jezdil v HTP (Hitlerův tajný projekt)

Napsal: sob 24.08.2013 15:23
od chip
Největší rozdíl mezi 7er byla asi generace e65 a e60. e39 a e38 a f01 a f10 rozdíly moc nejsou.
JaraX píše: prostě M5ky sou rychlější díky tomu že maj EDC a DD
JaraX píše:....M5 neměla DD....
Schýza

Napsal: sob 24.08.2013 20:05
od Don
Takze dalo by se rict, ze vybava je v 7er k nicemu, protoze ji "vetsina" nema, takze to tak je. Vlastne vsichni bychom se mohli vratit k dvoutaktum s drevenyma loukotema, protoze gumove pneumatiky jsou zbytecny komfort a na co 245kW? Staci preci 15kW - taky to jede. Jeste, ze si kazdy muze vybrat auto a vybavu jakou chce. Nevedomost je sladka vec, ale kdo jednou ochutna plnymi dousky, uz nechce jinak. Ventilsedacky jsou skvela vec, DD take, EDC kor v cechach, webasto genialni vec, L7 je zazitek si poslechnout kor v plne kvalite nahravky. Ticho diky dvojitym oknum, vyhrivani volantu, klimatizovana loketka velka jak autobus, integrovane ostrikovace ve steracich, ktere strikaji primo na gumicky i ve 200km/h je uplne genialni vec. A ano auto bez toho uz bych nechtel - je to proste uzasne a nevidim jediny duvod kupovat bezhlave 7er bez toho, jen protoze to "staci". A ano take se mi libi F02. Ten kdo chce machrovat pred cubkama koupi 3er, kdo potrebuje kombik 5er, kdo chce komfort 7er atd. A ten komfort muze byt "komfort" nebo Komfort.
Napsal: sob 24.08.2013 21:40
od Filozof
Kluci klídek máte horké hlavy, ikdyž každému z vás rozumím....
Prostě 3er coupe na blbnutí a 7er na požitek a luxus z jízdy no a 5er je něco mezi tím, tak to je prostě stavěné ...
No a 5er se snaží z obou variant něco vytěžit prostě je to střed mezi tvrdou a zábavnou 3er a luxusní 7er.
7er je dálniční express to prostě na města a okresní silnice není dělané, je to dálniční pohodlná limuzína a má ráda jezdit stovky a stovky kilometru.
O tom že 7er je prostě luxusní limuzína se sportovními ambicemi BMW je prostě jasné snad každému a srovnávat s 5er nebo 3er nemá smysl.
Vždy když přijedu z výletu v 7er a přesednu do 5er připadám si jak v takové pohodlnější motokáře oproti luxusnímu křižníku 7er ...
každé to auto je na něco jiného tak nesrovnávejme uplně jiné kategorie ...

Napsal: ned 25.08.2013 13:04
od chip
Don píše:Takze dalo by se rict, ze vybava je v 7er k nicemu.....
Přesně tak, v tom BMW jsou takový tupcí, že pustí auto bez výbavy, až je to zarážející. Ty inženýři tam vůbec netuším, o čem 7er je. Divím se, že už tam na ně nevyběhl Don, atiman a jarax a neudělali jim v tom chlívu pořádek.
Napsal: ned 25.08.2013 14:28
od Don
chip píše:Přesně tak...
Jsem rad, ze jsme se shodli ze E65 bez vybavy a E60 uplne stoji za prd a ze ses naucil tak krasne citovat.
Napsal: ned 25.08.2013 15:01
od JaraX
chipa nema cenu řešit, stačí mi jeho přispěvek jak si dá do E60 (která určitě nestála pod 200 jako E65) odvětrávanou dečku s ventilatorem z počítače za litr. a pak bude všude psát jak má taky odvětrávané sedačky. každé auto se dělá bez výbavy, E65 v zakladu stala cca 2 mega, v nejvyšší výbavě pak okolo 7 mega, tzn 3x takova cena auta, někdo chtěl výbavu v předu a nepotřebuje v zadu, někdo zase v zadu, některé šli na vození lidí do hotelů, tam asi nepotřebujou ani EDC ani DD,
Napsal: ned 25.08.2013 16:10
od chip
Don, tu citaci jsem zkrtátil, abych to tu víc nezasíral, každý, kdo tu čte si tvůj příspěvek určitě přečetl a stačilo mu to jednou

.
Jaraxi nechápu souvislost s dečkou , ale už se tohoto příměru asi nezbavím. Jinak pro upřesnění, ptal jsem se na zkušenosti, asi tě to překvapí, ale nemám jí koupenou. Nebo tě to zaujalo a chceš si to dát do své e38, která určitě stála pod 50 litrů?

Napsal: ned 25.08.2013 16:41
od Filozof
ach jo, to je diskuze jak na základní škole

Napsal: ned 25.08.2013 17:02
od Don
Jo je, protoze chip nechape, ze vybavu, ktera kdysi stala treba i 3M navic oproti zakladu, muze ted mit v aute za stejnou cenu jako v tom kde neni. A ze je to sakra rozdil. Je hodne "divne", ze vybavenych 7er je o hodne mene nez holot. Kolik stoji slusna nevybavena E38? cca 80k, vybavena? 110k. E65 200/250k. Uz ten rozdil neni 3M, ale 50k a to je ten duvod proc hledat a cekat a ne bezhlave kupovat prvni co ma trochu nejaky stav. Tech tu je mraky a stoji jen o par supu mene. Stejne tak jsem koupil svou predchozi E39. Zamiloval jsem se a po dvou letech jsem prisel na to, ze vice vybavy nejsou jen mlhovky, radio a zrcatka v barve. Proc nemit vybavu, kdyz uz nestoji 3M navic? Otazka pak nezni proc auto s vybavou. Otazka zni "Proc ne?". Protoze vsichni okolo maji holotu tak ja take? Protoze jsem netrpelivy? Nebo proc tedy? Protoze to staci? Protoze si omlouvam svuj spatny kup?
Napsal: ned 25.08.2013 17:58
od JaraX
přesně tak, proč si nepřidat 20k za něco za co někdo přidal 2 mega?