
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Zna ji nekdo?
Re: Zna ji nekdo?
Asi tak
jako po stránce jízdních vlastností to auto bude super, ikdyž jsem nemohl vyzkoušet (nebylo to auto moje a vedle mě seděl omezovač), ale je to prostě jako pětka.. vrže, skřípe, nepohodlné..

Ex - Bmw E66 750Li 2007 individual
- Itchythefirst
- Registrovaný
- Příspěvky: 912
- Registrován: pon 14.08.2017 07:58
Re: Zna ji nekdo?
No tohle me prekvapilo nejvic. Jako na nejaky to vrzani interieru ma E63/64 pravo, prece jen tem autum uz je az nejakych 15 let. Co me ale u auta za 2M dost vadi je konstrucni kiks/zamer v podobe kapoty a vika kufru, ktere narozdil od MB-E ci A6 mlati pri zavreni naprosto strasne a totalne to kazi "luxusni" dojem z autakawaman píše:....prostě jako pětka.. vrže, skřípe, nepohodlné..


Re: Zna ji nekdo?
no vidíš,
že 5er, 6er skřípe mnohem víc než dražší 7er, to je jasny, a o letech to není, sedma neskřípe ani po 15 letech, pokud to není ultravrak 20x rozdělávanej, naopak taková G30 vrže z výroby. ale co mě dostalo že E90 je mnohem mnohem pevnějši a lépe zpracovaná a méně skřípe než 5er,6er, ale pak mi kamarád z mnichova vysvětloval že na 5er se nejvíc vydělává a při vývoji mají nejpřisnější rozpočet, mnohem přísnější než u 3er. a naopak u 7er mají skoro volnou ruku. 5er a velké Xer vydělávaj BMW nejvíc peněz na servisu, maj to manažery co sypou za servis, 1er a 3er mají rodiny, ty nemaj prachy sypat do servisu, naopak 7er mají ředitelé a ti potřebují top kvalitu a pak ředitel nadšený ze 7er nechá objednat manažerům 500ks 5er a BMW má vyděláno. to samé mi říkal kamarád co servisuje mercedesy, C a S je kvalitnější než E
že 5er, 6er skřípe mnohem víc než dražší 7er, to je jasny, a o letech to není, sedma neskřípe ani po 15 letech, pokud to není ultravrak 20x rozdělávanej, naopak taková G30 vrže z výroby. ale co mě dostalo že E90 je mnohem mnohem pevnějši a lépe zpracovaná a méně skřípe než 5er,6er, ale pak mi kamarád z mnichova vysvětloval že na 5er se nejvíc vydělává a při vývoji mají nejpřisnější rozpočet, mnohem přísnější než u 3er. a naopak u 7er mají skoro volnou ruku. 5er a velké Xer vydělávaj BMW nejvíc peněz na servisu, maj to manažery co sypou za servis, 1er a 3er mají rodiny, ty nemaj prachy sypat do servisu, naopak 7er mají ředitelé a ti potřebují top kvalitu a pak ředitel nadšený ze 7er nechá objednat manažerům 500ks 5er a BMW má vyděláno. to samé mi říkal kamarád co servisuje mercedesy, C a S je kvalitnější než E
Re: Zna ji nekdo?
Dneska jsem se zase zasmál, jakou mají určití lidé, jmenovitě např. David, potřebu si mastit ego. Na fóru normálně slušně, mimo tuhle sociální bublinu plná držka keců a ponižování. Pak mě to přešlo a byl jsem z toho maličko smutnej. Ale hlavně, že máš Cayenne vole 

Re: Zna ji nekdo?
Nejedná se o můj profil. Včera mě to psal kamarád a už to řeším. Bohužel se to nestalo poprvé ....
Re: Zna ji nekdo?
Ty nové modely jsou vraky už pár let po prodeji, jsem na ně zvědav za 10-15 let, pokud budou vůbec jezdit. Jinak dneska vrže úplně všechno, seděl jsem v novým supu s 3000 km a vrzal. Včera mi kamarád vyprávěl, jak vržou nový Skový Mergly kdesi v přístrojovce a BMW je trága už od Fkový řady.
Úplně nesouhlasím s tím, že by E65/E66 nevrzaly, tedy alespoň ty co jezdí v ČR. Vržou méně, ale taky umí pozlobit. Zatím jsem nejel v žádné, která by byla naprosto tichá. Prostě to čas od času potřebuje promazat a dotáhnout. Pokud bude kvalita našich silnic takhle vytrvale klesat, jdu si pro Mercedes na vzduchu.
Btw teď se u Snejka sešlo asi 5-6x ks E63/E64, člověk nevěděl, kam se dívat dřív
Úplně nesouhlasím s tím, že by E65/E66 nevrzaly, tedy alespoň ty co jezdí v ČR. Vržou méně, ale taky umí pozlobit. Zatím jsem nejel v žádné, která by byla naprosto tichá. Prostě to čas od času potřebuje promazat a dotáhnout. Pokud bude kvalita našich silnic takhle vytrvale klesat, jdu si pro Mercedes na vzduchu.
Btw teď se u Snejka sešlo asi 5-6x ks E63/E64, člověk nevěděl, kam se dívat dřív

Re: Zna ji nekdo?
mě jezdí valná většina E65 kde prostě nevrze ani na sebe víc rozbité cestě vůbec nic. pak pár takových vraků, kde třeba vrže sedačka. mě vrže za palubkou trošičku, tam stačí dát papír, nebo to namazat, ale já furt čekám na koženou palubku a jsem línej to do té doby řešit. a zadní idrivy trošku vržou. ale když třeaba sedneš do E63, E60 tak to prostě vrže celý.
Re: Zna ji nekdo?
https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-anz ... nt=app_ios
650i kabrio individuál za 13K €, pokud si chce někdo hrát a postupně to dát dohromady...
650i kabrio individuál za 13K €, pokud si chce někdo hrát a postupně to dát dohromady...
645Ci Cabrio Saphirschwarz
Z3 Coupé 2.8 Topasblau
X6 30d Saphirschwarz
Z3 Coupé 2.8 Topasblau
X6 30d Saphirschwarz
Re: Zna ji nekdo?
Mne lehce vrze vzadu stredova operka, ale musim jet pres osklivy prejezd.JaraX píše:mě jezdí valná většina E65 kde prostě nevrze ani na sebe víc rozbité cestě vůbec nic. pak pár takových vraků, kde třeba vrže sedačka. mě vrže za palubkou trošičku, tam stačí dát papír, nebo to namazat, ale já furt čekám na koženou palubku a jsem línej to do té doby řešit. a zadní idrivy trošku vržou. ale když třeaba sedneš do E63, E60 tak to prostě vrže celý.
Re: Zna ji nekdo?
https://auto.bazos.cz/inzerat/91802648/ ... W-630i.php
Prolézám tak inzeráty 6er na bazoši a vyskočí na mě tohle. Pán na to vyzrál, doufám , že někdo odsud
Btw. nevěřím, že si někdo dobrovolně po 645ci koupí 630ku, jen aby ušetřil za jedno těsnění pod ventildeklem a dvě svíčky
Prolézám tak inzeráty 6er na bazoši a vyskočí na mě tohle. Pán na to vyzrál, doufám , že někdo odsud

Btw. nevěřím, že si někdo dobrovolně po 645ci koupí 630ku, jen aby ušetřil za jedno těsnění pod ventildeklem a dvě svíčky

Re: Zna ji nekdo?
Docela hézká výbava za rozumné peníze, jen je to Ital, a záleží, co tam je v pytli.....
Re: Zna ji nekdo?
ve výbavě chybí motor
Re: Zna ji nekdo?
Čekal jsem, kdo se s tím ozve 

- Itchythefirst
- Registrovaný
- Příspěvky: 912
- Registrován: pon 14.08.2017 07:58
Re: Zna ji nekdo?
Ve vybave skutecne ten motor chybi
BtW bud ten typek mel vylozene smulu na najakej pekac nebo jen lze, protoze tohle
Co me ale obecne vytaci mnohem vic je to, jak kazdej druhej jouda pise do inzeratu "plna vybava" a ono to nema ani takovej zaklad jako AS, DD, L7 :-\

proste nedava smysl....v minulosti jsem vlastnil 645ci a z duvodu poruchovosti motoru jsem presel na tento klasicky 3,0...
Co me ale obecne vytaci mnohem vic je to, jak kazdej druhej jouda pise do inzeratu "plna vybava" a ono to nema ani takovej zaklad jako AS, DD, L7 :-\
Re: Zna ji nekdo?
takovi ti chytráci co si myslí že N52 je levnější na servis jak N62 mě hrozně baví, jednoho tu zrovna mám


Re: Zna ji nekdo?
To byla DISA? Kolik má ten motor namotáno?
Re: Zna ji nekdo?
byla no, 230
Re: Zna ji nekdo?
El_Fuego: jistě že mě zaujaly právě ty bláboly, jinak bych to sem nedal. Ať si každej kupuje co chce, ale tohle je prostě blbost. Co se jako sere na N62 víc, než na N52? Že má trubku mezi hlavama? N52 má zas problémy s vydrenym uložením vačky.
Když to vezmeš průměrně, tak prostě není N52 spolehlivější než N62.
Za podobné nebo i stejné peníze dostaneš auto bez emocí, bez výkonu, s o litr menší spotřebou při extra úsporné jízdě a ušetříš na svíčkách, cívkách a těsnění pod ventildeklem. Aby sem mu teda nekřivdil, tak z R6 přes ty stary těsnění tak moc neteče olej, protože hlava není tak nahnutá
Když to vezmeš průměrně, tak prostě není N52 spolehlivější než N62.
Za podobné nebo i stejné peníze dostaneš auto bez emocí, bez výkonu, s o litr menší spotřebou při extra úsporné jízdě a ušetříš na svíčkách, cívkách a těsnění pod ventildeklem. Aby sem mu teda nekřivdil, tak z R6 přes ty stary těsnění tak moc neteče olej, protože hlava není tak nahnutá

Re: Zna ji nekdo?
@TANNER: Jasné, tak je to každého volba, co si koupí, já třeba jsem šel do R6 z důvodu mého denního ježdění po Praze, najedu tu cca 80 - 90 % celkového nájezdu. Když se na to ale podívám zpětně, tak bych deneska 45i zvažoval, holt před dvouma rokama jsem to viděl jinak.
AD poruchy a servis. Nemyslím si, že by N52 byla výrazně levnější na servis než N62, už jen když si vezmu třeba to, že na N62 jsou katy téměř nesmrtelný, a na N52 moc rádi hořej, a to je i můj případ, takže sice mě nečeká GO motoru (gufera) ale čeká mě repase katů....
AD poruchy a servis. Nemyslím si, že by N52 byla výrazně levnější na servis než N62, už jen když si vezmu třeba to, že na N62 jsou katy téměř nesmrtelný, a na N52 moc rádi hořej, a to je i můj případ, takže sice mě nečeká GO motoru (gufera) ale čeká mě repase katů....
Re: Zna ji nekdo?
Je to tak, prostě na jednom motoru děláš něco a na druhém se zas sere něco jiného. Průměrně seš na tom nastejno.
Katy zrovna na 45i vydrží hodně, ale třeba na 50i už se serou víc.
Katy zrovna na 45i vydrží hodně, ale třeba na 50i už se serou víc.