Kane: Asi na tom něco bude ale poptávky na 728i s LPG budou větší jak na mrzácké TDS.
S těma investicema máš asi recht. Prodat auto za 50k at si ty věci někdo dodělá nebo naopak dodělat vše a snažit se za 75k to během roku prodat což se nemusí podařit.
Kurevtore: ideálně mít obě E38 i E65 abych si to mohl v hlavě promyslet co pustím během roku až dvou. E38 jezdí velice levně 11-12L lpg pruměrně což je super na 7er a skoro vše si opravím.
Zase je stará a mít tu možnost mám obě auta a jezdím jak potřebuji. 745i pro radost byla by v garáži na víkendy a výlety a E38 občas kolem města a okolí.
Ta 745i co mohu mít se pohybuje kolem 110-130k (dle kol co bych si nechal) což je super. Investice chce asi kolem 15-20k o kterých vím. Musel by posoudit jarax co ještě by potřebovala ale ten základ v komfortech s výhřevem s L7 a DD a motorem s další výbavou navíc co tam je mi dostačuje.


Jinak kurevtore víš co je cit pro auto když jej máš rád a jak těžko se toho zbavuješ? no těžko se to vysvětluje lidem co jej dávají do servisu a berou to jako věc ... třeba jako telefon či televizi.

Ale asi bych to musel překousnout pokud bych musel mít jedno auto.
koule na autě by byla tak několikrát do roka k převozu věcí co jsou rozměrnější nic víc.
Samo že rozebiratelnou at na to furt nečumím.

žena doma nenosí kalhoty ale snažím se brát v potaz i její názory.

Kdybych ji poslouchal jezdíme v ovci na hlínách a ne v 7er ....

Je pravda že kdybych nesypal poslední roky do E38 a držel automobilový půst, tak jsem dnes vybíral 750ku úplně v klidu.


