Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Hezke kola pro socialni e65
Re: Hezke kola pro socialni e65
ono je to spis jak to delas.. na lisu je to prakticky nemozny udelat dobre, jen se kurvi poloosa, kladivem to samy. co ja se uz nakurvoval u vsech moznejch poloos a prohybal lisu.. tak sem si poridil origo pripravek na vylisovani (a znovunatazeni) poloos co ma bmw a s tim je i ta nejzarostlejsi poloosa prace na dve minuty, proste ji to presne protlaci... zadny kladivo a zadny lisy, to nikdy netlaci spravne a jen se to kurvi...
Re: Hezke kola pro socialni e65
my si ten přípravek vyrobili, je to pecka, lis je blbost.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 4416
- Registrován: ned 23.04.2006 00:00
- Bydliště: Opava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hezke kola pro socialni e65
Neprestava mne to auto prekvapovat. Jel jsem s tim vcera do brna, tak nejak rozumne, coz znamena neustale tempomat na tachomerovych 140, pri predjizdeni 160, parkrat 180... Celou cestu do olomouce BC hlasil neco okolo 12,5l. Pak abych vedel ze jedu po dalnici prislo zuzeni a 10km naprosto ucpaneho tankodromu. Takze jsem poposkakoval v davu po centimetrech a bc pridaval a pridaval az se zastavil na 14,8l. Uz se mne to nepodarilo moc srazit, dojel jsem zpet a svitilo tam 13,7l. Realita byla 16l plynu na 100km. Docela mne prekvapilo ze je tak nenazrany pri volnobehu.
Re: Hezke kola pro socialni e65
tam bude fakt něco špatně. takovou jízdou jak říkáš ty bych jel za 13 LPG
- vlastnemec
- Registrovaný
- Příspěvky: 1627
- Registrován: stř 16.03.2011 01:00
- Bydliště: Bruntál (Drsný kraj, drsní lidé)
Re: Hezke kola pro socialni e65
Co třeba ten plyn poladit budou rozhozené adaptace.
Re: Hezke kola pro socialni e65
Ja taky jezdim za 16l LPG. Mam v haji menic a to prokluzovani si bere svoji dan ve spotrebe. Navic me plynar rikal, ze se mu nelibej hodnoty na lambdach, ze budou divny. Jenze lambdy menil Jarax pred 5 lety a maji tak 70 000 km?
Zalezi, kde taky jedes, chytnes objizdku, kde se kodrcas 30 minut. Sama vesnice, kopec a semafory. Ted uplne normalni jev. Vsude delaj nove povrchy. Hodinova cesta z Chrudime do Holohlav za Hradcem.
Zalezi, kde taky jedes, chytnes objizdku, kde se kodrcas 30 minut. Sama vesnice, kopec a semafory. Ted uplne normalni jev. Vsude delaj nove povrchy. Hodinova cesta z Chrudime do Holohlav za Hradcem.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 4416
- Registrován: ned 23.04.2006 00:00
- Bydliště: Opava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hezke kola pro socialni e65
Jel jsem predevcirem z mesta domu asi 10km, v noci, nikde zive duse a nesral jsem se s tim. Svezl jsem se hezky. Sviti mne tam 28,1 -))) A jo, jede ten benzinoplyn lip. Na presne takovem to svezeni to je citit. Jenze to je u mne extrem, vetsinou jezdim jako clovek, ne jako prase -)
Re: Hezke kola pro socialni e65
tak to nejezdí s takovou spotřebou ani 760i.
Je tam něco špatně. Doladit by to chtělo pak by spotřeba byla jinde.


Je tam něco špatně. Doladit by to chtělo pak by spotřeba byla jinde.
Re: Hezke kola pro socialni e65
A už je to konečně tady
Pohádka o zázračné spotřebě 745/750 s 10 litry na 100 se začíná rozplývat...
teď tu ještě proběhne několik cukání a diskusí na špatně seřízené (doplňte podle potřeby
) a spotřeba ala škoda tdi s 3.467 litry skončí v propadlišti dějin 




Re: Hezke kola pro socialni e65
Ale ono se stim da opravdu jet i pod 10 normalnim svižným tempem. Ale musis tam mit vse v poradku. Takze to zadny pohadky nejsou. Ja kdybych mel v poradku menic, tak bych tam mel 9 - 10 litru a to jsem na Hradecky jel chvilkama 160 km/h.
Re: Hezke kola pro socialni e65
ale houby, máš s tím zkušenost? nemáš! kolik jsi s tím najel?ettore píše:A už je to konečně tadyPohádka o zázračné spotřebě 745/750 s 10 litry na 100 se začíná rozplývat...
teď tu ještě proběhne několik cukání a diskusí na špatně seřízené (doplňte podle potřeby
) a spotřeba ala škoda tdi s 3.467 litry skončí v propadlišti dějin
ted jsme jeli s tchánovicí Německo (750Li, 3 lidi),německo 140-220kmh, občas kolony, u nás 140, okresky 110, výsledek 13 L LPG, tchán běžně jezdí za 10 dálkové trasy na pohodu, ale to fakt nechává pomalinku rozmotat, mě by taková jizda zabila, se svou 745Li jezdím za 15L svižnou jizdou dálky, ale jen pro to že nemám seřízený LPG, protože mám ten debilní Prins, ale mám bohatou směs a je mi jedno že to žere o 2 litry víc, hlavně že nemám chudou směs a jezdí to na palivo za 13kč.
žena jezdí s mojí sedmou na benzín i pod 10, ale já jsem fakt svižný řidič.
se podívej na ty spotřeby
https://www.spritmonitor.de/en/overview ... owerunit=2
uplně běžne tam maj ty lidi spotřeby kolem 10l na nádrž, v kombinaci s městem, pokud jedeš jen okresku, jde jet i za těch 9, možná za 8,
takže pokud někomu žere 15 klidnou jízdou, něco není v pořádku.
Re: Hezke kola pro socialni e65
ettore zase přehání ...hele všichni soudní víme že ty 745i nebo 750ky jezdí kolem 12-15 litry z dlouhodobého průměru.
Kolem 9-10l dálky asi jde jet na pohodu....
ALE 28litrů i při plném plynu 10km po okresce je fakt mimo.
Neshazoval bych V8mičky v benzínu že jsou tak nenažrané... snad jen pokud je něco špatně...
By bylo zajimavé udělat nějakej report z diagnostiky.
----------------
JARIS nech si to udělat hydroměnič. Otec na 530xd dělal hydroměnič na ZF 6kvaltu automatu a stálo jej to krásných 32k včetně výměny filtru a nového oleje což je běžná cena 10-12k výměna oleje. Dělali to odborníci v ZF-automatic v Blučině a je už 150tis km spokojený auto nepoznáš kdy řadí.
Prostě nejlepší chování automatu s jakým jsem kdy jel tak bych to osobně neoddaloval zbytečně dlouho.
Kolem 9-10l dálky asi jde jet na pohodu....
ALE 28litrů i při plném plynu 10km po okresce je fakt mimo.
Neshazoval bych V8mičky v benzínu že jsou tak nenažrané... snad jen pokud je něco špatně...
By bylo zajimavé udělat nějakej report z diagnostiky.
----------------
JARIS nech si to udělat hydroměnič. Otec na 530xd dělal hydroměnič na ZF 6kvaltu automatu a stálo jej to krásných 32k včetně výměny filtru a nového oleje což je běžná cena 10-12k výměna oleje. Dělali to odborníci v ZF-automatic v Blučině a je už 150tis km spokojený auto nepoznáš kdy řadí.
Prostě nejlepší chování automatu s jakým jsem kdy jel tak bych to osobně neoddaloval zbytečně dlouho.
Re: Hezke kola pro socialni e65
Járo ja těm číslům na sprintmonitoru opravdu věřím, stejný příběh jako když tam Pampelishka jezdí se 730d za 6,18
Přesně jak jsem říkal....kdybych měl seřízený měnič, LPG, valvetronic, tlak v pneumatikách, vitr v zádech.... tak jezdím za 9,3572 litru

Přesně jak jsem říkal....kdybych měl seřízený měnič, LPG, valvetronic, tlak v pneumatikách, vitr v zádech.... tak jezdím za 9,3572 litru

Re: Hezke kola pro socialni e65
však 730d umí jezdit za 6 litrů, kamarád tak jezdil, vyřazoval do N apod,
ale já jezdím prostě s 730d za 10 a se 745i za 15LPG,
za 28 s tím jde jet samozřejmě taky, já třeba jel s M5 za 50L na 100km dle tankování, ale taky s tím jde jet pod 10
ale já jezdím prostě s 730d za 10 a se 745i za 15LPG,
za 28 s tím jde jet samozřejmě taky, já třeba jel s M5 za 50L na 100km dle tankování, ale taky s tím jde jet pod 10
Re: Hezke kola pro socialni e65
Járo se 730d jsem loni jezdil za 7,9 a to jsem se fakt snažil. 6 litrů si nedovedu představit ani kdyby tvůj kámoš jezdil ve vzduchovém pytli za kamionem 

Re: Hezke kola pro socialni e65
ale dá se to, fakt jo, samozřejmě se bavíme o ohřátém autě, dálkové trase, bez měst apod.
sám jsem měl E38 730d nuda jízda byla lehce přes 6, ale spíš jsem jezdil 9-10
sám jsem měl E38 730d nuda jízda byla lehce přes 6, ale spíš jsem jezdil 9-10
Re: Hezke kola pro socialni e65
matiz, podle mě děláš blbost, takle ladit tu 740d,
sam už víš co je mít adaptive drive, a prostě pokud seš naftovej a ten 740d ti vyhovuje jak průběhem, tak spotřebou, tak si prostě sežen nějakou našláplou 740D,a tam si to dej, ale prostě adaptive drive je základ, ten maritime ti to posune jinam, SCA a roletky doděláš, ale AD to prostě chce.
sam už víš co je mít adaptive drive, a prostě pokud seš naftovej a ten 740d ti vyhovuje jak průběhem, tak spotřebou, tak si prostě sežen nějakou našláplou 740D,a tam si to dej, ale prostě adaptive drive je základ, ten maritime ti to posune jinam, SCA a roletky doděláš, ale AD to prostě chce.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 4416
- Registrován: ned 23.04.2006 00:00
- Bydliště: Opava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hezke kola pro socialni e65
No chce... To vis ze jo... Ale nemam. Mozna nekdy sezenu a frcnu to tam. A nebo taky ne, neposeru se z toho. Chtel bych AD, samo ze ano, ale moje nejdelsi trasy jsou posledni tri roky brno a zpatky. Takze to nejak jeste davam.
Ty nalozene individualy ktere jsou zachovale stoji dost penez... Vic mam dilema jestli mam ukrast i to klimatizovane masazni merino a ty zadni komforty. K nicemu to nemam, jen je to hezke... A je to prace a srani to tam dat. Ale zase budou mne delat radost ze tam jsou. Vzhledem k tomu ze az se bude jednou prodavat tak to nikdo nebude chtit financne ocenit tak je asi fakt slohnu taky...
Co ale musim uznat to je fakt ze i pres to kolik ma nalozeno ty EDC tlumice funguji fakt perfektne a nevypadaji na to ze by se mely v blizke budoucnosti menit. Jsem uprimne receno zdeseny. Ten najezd je puvodni, nesmotany a ma na hrbu pres ctyri kila... A neni to vybydlene na sracky. Ma nejake mouchy, nekolik uz jich je opravenych, ale to jsou typicke bolesti e65 jako jednotka HKL, logic, loziska uz jsou vymenene, okno ojebane od sutru, jsou tam nove napravy, nove brzdy... Uplne topinka to neni, ale totalni vrak taky ne.
A kdyz jsem jel z toho mesta, musel jsi se prevalovat v posteli, protoze dostala fakt za usi, a vzpomnel jsem si na tebe rikal jsem si ze fakt ten benzin jede lip. Na sport je ta odezva na plyn takova ochotnejsi a kdyz se drzi pod krkem tak to neni uplne marne. Ale musi se proste drzet pod krkem.
Uz ma nadherne uslechtile tmave hnede drevo. Akorat nemam teda zatim horni listy, protoze z anglana jaksi nepasuji...
Ty nalozene individualy ktere jsou zachovale stoji dost penez... Vic mam dilema jestli mam ukrast i to klimatizovane masazni merino a ty zadni komforty. K nicemu to nemam, jen je to hezke... A je to prace a srani to tam dat. Ale zase budou mne delat radost ze tam jsou. Vzhledem k tomu ze az se bude jednou prodavat tak to nikdo nebude chtit financne ocenit tak je asi fakt slohnu taky...
Co ale musim uznat to je fakt ze i pres to kolik ma nalozeno ty EDC tlumice funguji fakt perfektne a nevypadaji na to ze by se mely v blizke budoucnosti menit. Jsem uprimne receno zdeseny. Ten najezd je puvodni, nesmotany a ma na hrbu pres ctyri kila... A neni to vybydlene na sracky. Ma nejake mouchy, nekolik uz jich je opravenych, ale to jsou typicke bolesti e65 jako jednotka HKL, logic, loziska uz jsou vymenene, okno ojebane od sutru, jsou tam nove napravy, nove brzdy... Uplne topinka to neni, ale totalni vrak taky ne.
A kdyz jsem jel z toho mesta, musel jsi se prevalovat v posteli, protoze dostala fakt za usi, a vzpomnel jsem si na tebe rikal jsem si ze fakt ten benzin jede lip. Na sport je ta odezva na plyn takova ochotnejsi a kdyz se drzi pod krkem tak to neni uplne marne. Ale musi se proste drzet pod krkem.
Uz ma nadherne uslechtile tmave hnede drevo. Akorat nemam teda zatim horni listy, protoze z anglana jaksi nepasuji...
Re: Hezke kola pro socialni e65
tak 745i je poměrně "slaba", ono 750i je jine kafe, ale zase méně komfortní, pro mě je víc 745i, stejně by mi nestačil ani výkon 750i a ted už vím že i s M5 bych byl nespokojeny.
zrovna jsem ladil motorku, daval jsem jinej vyfuk a plus se řešil karbec, a prostě se toho stejně zase nebojím, takže musím pořidit něco ostřejšího, i když ted je to jina liga a v nizkych otáčkách to furt hrabe jak blázen.
zrovna jsem ladil motorku, daval jsem jinej vyfuk a plus se řešil karbec, a prostě se toho stejně zase nebojím, takže musím pořidit něco ostřejšího, i když ted je to jina liga a v nizkych otáčkách to furt hrabe jak blázen.