Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
N53B30O0
- pavproch
- Registrovaný
- Příspěvky: 3886
- Registrován: úte 15.02.2011 01:00
- Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
Re: N53B30O0
Tak, 3er příští pátek pojede (nebo bude vezen) na operační sál...
- pavproch
- Registrovaný
- Příspěvky: 3886
- Registrován: úte 15.02.2011 01:00
- Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
Re: N53B30O0
Dobré zprávy: doufám a vypadá to, že v pátek nebudu muset volat plaťák. Neska sem brambora nastartoval a krátce projel.
Špatné zprávy: trvalo mu asi 15sekund než naskočil (startér točil), studený jede přískokama a v nouzkáku, oranžová kontrolka furt svítí. Navíc studený vydával nějaké divné lehce šuchavé (ne šrotující) zvuky.
Resumé: snad v pátek nastartuje tež (má být mínus dvacet) a snad těch 80km na GO dojedu.... kéžby....
Špatné zprávy: trvalo mu asi 15sekund než naskočil (startér točil), studený jede přískokama a v nouzkáku, oranžová kontrolka furt svítí. Navíc studený vydával nějaké divné lehce šuchavé (ne šrotující) zvuky.
Resumé: snad v pátek nastartuje tež (má být mínus dvacet) a snad těch 80km na GO dojedu.... kéžby....

Re: N53B30O0
Tak to vypadá, že se obrací trend
dříve motory přežily kastli, která dřív shnila a teď je situace opačná, kastle by jezdila, ale koně umřeli.
Jeď tam po ose, kdyžtak budeš mít zkušenost a ta je nejcennější
Pamatuji si jedny rusáky v devadesátých, jak s vylágrovaným motorem u 7er, který šel jak pojízdná kovárna, dali Rusko na otočku a furt to jelo. 

Jeď tam po ose, kdyžtak budeš mít zkušenost a ta je nejcennější


- pavproch
- Registrovaný
- Příspěvky: 3886
- Registrován: úte 15.02.2011 01:00
- Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
Re: N53B30O0
Chlopi, držte mi palec, pls . Teda mně ne, bramborovi. Zítra poránu ho zkusím nakopnout zmrzlýho a odvést po vlastní ose na GO, nový motor etc. tam už na něj čeká....
- pavproch
- Registrovaný
- Příspěvky: 3886
- Registrován: úte 15.02.2011 01:00
- Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
Re: N53B30O0
Za chvilku to zkusím nakopnout, držte mi palec. Kuju.
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: N53B30O0
z toho děláš ameriku, jak kdyby to byla karburátorová M10 , která 20 let nejela 

E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
Re: N53B30O0
přitom to má ve stavu jak lidí co mají to auto na "mazla" 

-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: N53B30O0
Jo jo, dobrá detektivka 

E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
- pavproch
- Registrovaný
- Příspěvky: 3886
- Registrován: úte 15.02.2011 01:00
- Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
Re: N53B30O0
Detektivka s dobrý koncem, dojel sem tam, sic ne moc příjemně (poskakujíc v nouzáku s rozvícenou palubkou a scíplýma kobylama), ale dojel. Už ho připravujou na operační sál... nový motor sem už viděl a ošahal.... je to kus motoru, v autě vypadá nějaký menčí....přespříští týden to bude hotovo, už sa těšim.
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: N53B30O0
Teď mě tak napadá , kdy na tom tvým motoru byly dělaný vstriky a HPFP?
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
- pavproch
- Registrovaný
- Příspěvky: 3886
- Registrován: úte 15.02.2011 01:00
- Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
Re: N53B30O0
vstřiky v 80 a 150 tis km, HPFP ve 150
Re: N53B30O0
docela by mě zajímalo čím tě v Mirage přesvědčili že to děláš u nich, co jsem viděl nějaky faktury od nich tak sou dražší jak v BMW 

- pavproch
- Registrovaný
- Příspěvky: 3886
- Registrován: úte 15.02.2011 01:00
- Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
Re: N53B30O0
Jako jejich opakovaný zákazník tam mám docela slevu (čímž se cena dostane lehce pod autorizák) a navíc jim věřím víc .....
Re: N53B30O0
Hlavní je důvěra, takže pokud jim věříš, je to v cajku
Ex - Bmw E66 750Li 2007 individual
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: N53B30O0
takže máš na vstřikách najeto skoro 100tis km , který jsou se starým indexem a řeíme proč to má špatný start ?pavproch píše:vstřiky v 80 a 150 tis km, HPFP ve 150



E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
- pavproch
- Registrovaný
- Příspěvky: 3886
- Registrován: úte 15.02.2011 01:00
- Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
Re: N53B30O0
Tak už ho kuchají..... první poznatky - slzí jedno gufero na př. diferáku, bude se měnit za nové.... a taky prý není asi k sehnání nová OEM dvouhmota a spojka (temporary stock shortage), tak chcánechcá tam asi půjdou zpět stávající (mají asi 100tis km na hrbu, ale fungujou OK)
- pavproch
- Registrovaný
- Příspěvky: 3886
- Registrován: úte 15.02.2011 01:00
- Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
Re: N53B30O0
Bramborovo vyhřezlé vřitnosti



Re: N53B30O0
Dost lidí mění dvouhmotu za jednohmotu, například od Valeo. Na e90post je dost napsáno o problémech s dvohmotou. Někdo říka že jednohmota je hlučná, někdo zase že není. Brzo to poznám, kopupil jsem hlinikový setrvák od SPEC který je o polovinu lehčí. Potřebuji lehčí strvák aby šel motor líp do otáček. Můj max výkon je nad 7000 RPM.
BTW: Na vstřikách mám najeto přes 100K km bez problému. Zajímavé ale je, že mi je v Německu měnili zdarma i když jsem problém neměl. Tady o žádné výměně vstřiků zdarma nevím. Koupil jsem auto v Budějovicích a tady o žádné výměně vstřiků nevěděli. (do Německa jsem jezdil na sevis poté co jsem měl problém s HPFP a tady si stím nevěděli rady)
BTW: Na vstřikách mám najeto přes 100K km bez problému. Zajímavé ale je, že mi je v Německu měnili zdarma i když jsem problém neměl. Tady o žádné výměně vstřiků zdarma nevím. Koupil jsem auto v Budějovicích a tady o žádné výměně vstřiků nevěděli. (do Německa jsem jezdil na sevis poté co jsem měl problém s HPFP a tady si stím nevěděli rady)
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: N53B30O0
Dělala se výměna vstřiků zdarma, právě ty první index 1 se měnili nějak na záruku, většina 325/330/335 to absolvovvala do 50tis km ...
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance