Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

N53B30O0

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3886
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

Re: N53B30O0

#581 Příspěvek od pavproch »

Tak, 3er příští pátek pojede (nebo bude vezen) na operační sál...
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3886
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

Re: N53B30O0

#582 Příspěvek od pavproch »

Dobré zprávy: doufám a vypadá to, že v pátek nebudu muset volat plaťák. Neska sem brambora nastartoval a krátce projel.

Špatné zprávy: trvalo mu asi 15sekund než naskočil (startér točil), studený jede přískokama a v nouzkáku, oranžová kontrolka furt svítí. Navíc studený vydával nějaké divné lehce šuchavé (ne šrotující) zvuky.

Resumé: snad v pátek nastartuje tež (má být mínus dvacet) a snad těch 80km na GO dojedu.... kéžby.... :idea:
Spejbl
Registrovaný
Příspěvky: 310
Registrován: stř 12.04.2017 15:47

Re: N53B30O0

#583 Příspěvek od Spejbl »

Tak to vypadá, že se obrací trend :D dříve motory přežily kastli, která dřív shnila a teď je situace opačná, kastle by jezdila, ale koně umřeli.
Jeď tam po ose, kdyžtak budeš mít zkušenost a ta je nejcennější :D Pamatuji si jedny rusáky v devadesátých, jak s vylágrovaným motorem u 7er, který šel jak pojízdná kovárna, dali Rusko na otočku a furt to jelo. :D
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3886
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

Re: N53B30O0

#584 Příspěvek od pavproch »

Chlopi, držte mi palec, pls . Teda mně ne, bramborovi. Zítra poránu ho zkusím nakopnout zmrzlýho a odvést po vlastní ose na GO, nový motor etc. tam už na něj čeká....
Uživatelský avatar
kawaman
Registrovaný
Příspěvky: 1146
Registrován: čtv 25.09.2014 00:00
Bydliště: Český Těšín

Re: N53B30O0

#585 Příspěvek od kawaman »

Já držím vše co mám, jsi borec :Poklona: :respect:
Ex - Bmw E66 750Li 2007 individual
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3886
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

Re: N53B30O0

#586 Příspěvek od pavproch »

Za chvilku to zkusím nakopnout, držte mi palec. Kuju.
MattyX Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12846
Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: N53B30O0

#587 Příspěvek od MattyX Moderátor »

z toho děláš ameriku, jak kdyby to byla karburátorová M10 , která 20 let nejela :D
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant :)
E70 3.0d - mamacar

Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: N53B30O0

#588 Příspěvek od JaraX »

přitom to má ve stavu jak lidí co mají to auto na "mazla" :D
MattyX Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12846
Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: N53B30O0

#589 Příspěvek od MattyX Moderátor »

Jo jo, dobrá detektivka :-D
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant :)
E70 3.0d - mamacar

Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3886
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

Re: N53B30O0

#590 Příspěvek od pavproch »

Detektivka s dobrý koncem, dojel sem tam, sic ne moc příjemně (poskakujíc v nouzáku s rozvícenou palubkou a scíplýma kobylama), ale dojel. Už ho připravujou na operační sál... nový motor sem už viděl a ošahal.... je to kus motoru, v autě vypadá nějaký menčí....přespříští týden to bude hotovo, už sa těšim.
MattyX Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12846
Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: N53B30O0

#591 Příspěvek od MattyX Moderátor »

Teď mě tak napadá , kdy na tom tvým motoru byly dělaný vstriky a HPFP?
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant :)
E70 3.0d - mamacar

Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3886
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

Re: N53B30O0

#592 Příspěvek od pavproch »

vstřiky v 80 a 150 tis km, HPFP ve 150
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: N53B30O0

#593 Příspěvek od JaraX »

docela by mě zajímalo čím tě v Mirage přesvědčili že to děláš u nich, co jsem viděl nějaky faktury od nich tak sou dražší jak v BMW :)
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3886
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

Re: N53B30O0

#594 Příspěvek od pavproch »

Jako jejich opakovaný zákazník tam mám docela slevu (čímž se cena dostane lehce pod autorizák) a navíc jim věřím víc .....
Uživatelský avatar
kawaman
Registrovaný
Příspěvky: 1146
Registrován: čtv 25.09.2014 00:00
Bydliště: Český Těšín

Re: N53B30O0

#595 Příspěvek od kawaman »

Hlavní je důvěra, takže pokud jim věříš, je to v cajku
Ex - Bmw E66 750Li 2007 individual
MattyX Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12846
Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: N53B30O0

#596 Příspěvek od MattyX Moderátor »

pavproch píše:vstřiky v 80 a 150 tis km, HPFP ve 150
takže máš na vstřikách najeto skoro 100tis km , který jsou se starým indexem a řeíme proč to má špatný start ? :lol: :lol: :lol:
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant :)
E70 3.0d - mamacar

Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3886
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

Re: N53B30O0

#597 Příspěvek od pavproch »

Tak už ho kuchají..... první poznatky - slzí jedno gufero na př. diferáku, bude se měnit za nové.... a taky prý není asi k sehnání nová OEM dvouhmota a spojka (temporary stock shortage), tak chcánechcá tam asi půjdou zpět stávající (mají asi 100tis km na hrbu, ale fungujou OK)
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3886
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

Re: N53B30O0

#598 Příspěvek od pavproch »

Bramborovo vyhřezlé vřitnosti :twisted:

Obrázek
Uživatelský avatar
BudVlad
Registrovaný
Příspěvky: 1206
Registrován: pon 22.10.2007 00:00
Bydliště: Budějce

Re: N53B30O0

#599 Příspěvek od BudVlad »

Dost lidí mění dvouhmotu za jednohmotu, například od Valeo. Na e90post je dost napsáno o problémech s dvohmotou. Někdo říka že jednohmota je hlučná, někdo zase že není. Brzo to poznám, kopupil jsem hlinikový setrvák od SPEC který je o polovinu lehčí. Potřebuji lehčí strvák aby šel motor líp do otáček. Můj max výkon je nad 7000 RPM.

BTW: Na vstřikách mám najeto přes 100K km bez problému. Zajímavé ale je, že mi je v Německu měnili zdarma i když jsem problém neměl. Tady o žádné výměně vstřiků zdarma nevím. Koupil jsem auto v Budějovicích a tady o žádné výměně vstřiků nevěděli. (do Německa jsem jezdil na sevis poté co jsem měl problém s HPFP a tady si stím nevěděli rady)
MattyX Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12846
Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: N53B30O0

#600 Příspěvek od MattyX Moderátor »

Dělala se výměna vstřiků zdarma, právě ty první index 1 se měnili nějak na záruku, většina 325/330/335 to absolvovvala do 50tis km ...
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant :)
E70 3.0d - mamacar

Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
Odpovědět