
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
BMW 745Li vs BMW i3S
Re: BMW 745Li vs BMW i3S
Jen by mě zajímalo, co pořád Filozofe, na té e38 děláš, že počítáš do ní měsíčně furt házet vidlema 5 - 6 tis. 

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 4416
- Registrován: ned 23.04.2006 00:00
- Bydliště: Opava
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW 745Li vs BMW i3S
Co by, jenom keca... Protoze soudny clovek do daily vraku neda mesicne 5-6k kc za servis. Protoze to by uz za ty roky byl neskutecny skvost coz se obavam ze neni. Jsem tu plus minus deset let a je to porad to same. Neskutecne jakou ma vydrz




Re: BMW 745Li vs BMW i3S
pripadne za 5-6k pronajmes nejakej malej vrak a jeste ti zbyde na startky bez filtru
Re: BMW 745Li vs BMW i3S
tak já počítam vše. Ted jsem kupoval startér 3k mám kupovat čidlo další 1-3k pokud vemu značku nebo origo to zjistím ještě. Olej mě čeká s filtrem dám mu něco slušného plus do rezervy takže během týdne dalších 1,5k
Musím kupovat nějaké tyčky a čepy atd počítám cca 2-4k to bude další měsíc.
A pák mám plán na dalších asi 5 věcí rozpis co musím vyměnit.
Je to spíše průběžně ...jeden měsíc nic a druhej např. 8k tak pruměr 4k že ?
Každé auto chce furt něco ikdyby to byl olej s filtrem desky , kotouče, něco odejde musíš koupit nebo opravit. Pak dva měsíce klid a pak sekera za 9k ...a hned je to pruměr 3k měsíčně údržba auta.
Mít nové auto za 200-300k platím jen předraženou pojistku a jezdím ... jednou za 4R nové pneu a občas olej a filtr a nějaké kapaliny ... všechno co se používá degraduje. Psal jsem průměr 3-5k takže asi tak....běžná udržba servis či díly které prostě odejdou.
-neříkejte že děláte servis jednou dvakrát ročně ... i ty vaše e65 prostě furt něco chcou ... ikdyž jezdíte dva měsíce někdy 3 je klid pak prostě pár tisíc spolkne ...
E38 je stará ale premiovka a nové díly za stokoruny nepořídím ...
Musím kupovat nějaké tyčky a čepy atd počítám cca 2-4k to bude další měsíc.
A pák mám plán na dalších asi 5 věcí rozpis co musím vyměnit.
Je to spíše průběžně ...jeden měsíc nic a druhej např. 8k tak pruměr 4k že ?
Každé auto chce furt něco ikdyby to byl olej s filtrem desky , kotouče, něco odejde musíš koupit nebo opravit. Pak dva měsíce klid a pak sekera za 9k ...a hned je to pruměr 3k měsíčně údržba auta.
Mít nové auto za 200-300k platím jen předraženou pojistku a jezdím ... jednou za 4R nové pneu a občas olej a filtr a nějaké kapaliny ... všechno co se používá degraduje. Psal jsem průměr 3-5k takže asi tak....běžná udržba servis či díly které prostě odejdou.
-neříkejte že děláte servis jednou dvakrát ročně ... i ty vaše e65 prostě furt něco chcou ... ikdyž jezdíte dva měsíce někdy 3 je klid pak prostě pár tisíc spolkne ...
E38 je stará ale premiovka a nové díly za stokoruny nepořídím ...
Re: BMW 745Li vs BMW i3S
Tak nějak tyhle auta prostě vychází no
Pro srovnání: mou 750Li mám 9 měsíců, najeto 17 000km.
Servis:
olej, filtry, svíčky, tyčky a uložení stabilizátoru: 6300,-
Elektrická vod. pumpa: 2200,-
Vodní pumpa, hadice, řemeny: 6000,-
Servis LPG + přihnutí plováku: 1200,-
Snížený termostat LOGIC7: 6300,-
Nějaká PDC čidla (zatím bez laku): 600,-
Sečteno a podtrženo 22 600,-
1,33Kč na km
2,5K měsíčně
A to se ji snažím udržovat v TOP stavu a řešit vše...

Pro srovnání: mou 750Li mám 9 měsíců, najeto 17 000km.
Servis:
olej, filtry, svíčky, tyčky a uložení stabilizátoru: 6300,-
Elektrická vod. pumpa: 2200,-
Vodní pumpa, hadice, řemeny: 6000,-
Servis LPG + přihnutí plováku: 1200,-
Snížený termostat LOGIC7: 6300,-
Nějaká PDC čidla (zatím bez laku): 600,-
Sečteno a podtrženo 22 600,-
1,33Kč na km
2,5K měsíčně
A to se ji snažím udržovat v TOP stavu a řešit vše...
e66 750Li
Re: BMW 745Li vs BMW i3S
Já už budu mít svojí 6 měsíc, udělal jsem vstupní servis u JaraXe, který teda nebyl úplně zadarmo, ale s tím jsem počítal a od té dobry klid (ťuky,ťuk)
Veškerá výbava plně funkční

Re: BMW 745Li vs BMW i3S
Bych se tedy s prominutím mohl vysrat na to co měsíc něco o řešit a dávat 5 tis. 
Na e65 jsem za poslední rok udělal náplně a nic víc to nechtělo. Jo teda ještě 130 korunek za lak na drobné korekce

Na e65 jsem za poslední rok udělal náplně a nic víc to nechtělo. Jo teda ještě 130 korunek za lak na drobné korekce

Re: BMW 745Li vs BMW i3S
Filozof: No základ matiky to uplně není, nicméně:
Do E38 pošleš 36-50k za servis, ročně. Těch 36-50k reálně házíš z okna, protože ti to těžko potenciální zákazník E38 728i vykompenzuje na vyšší kupní ceně, protože, bez urážky, je to servisování nezajímavý starý paštiky, kterou nikdo nemá důvod "chtít" a jako spotřebák to nedává moc smysl. V jiných slovech, pro běžnýho člověka je to moc velká píčovina a pro fandu zase moc malá píčovina. Něco jako průměrně výkoný benzíny u nových BMW.
Navíc tě to auto vlastně sere a furt vymejšlíš, jak pořídit tu E65. Tak se konečně seber, těch čtvrt mega si na 5 let půjč, při 5% na který jako zaměstnanec navíc s prokazatelnou historií umořování jiných dluhů dosáhneš, přeplatíš nějakých 30k. A budeš konečně mít to, co chceš. V konečným důsledku na tom provaříš míň než kdybys ten čtvrt míč šetřil a u toho furt opravoval E38, kterou se pak snažil prodat
Od nějakýho posuzování, jestli pro tebe má E65 smysl nebo ne, sou tu jiný, to je na rozhodnutí každýho soudruha.
Do E38 pošleš 36-50k za servis, ročně. Těch 36-50k reálně házíš z okna, protože ti to těžko potenciální zákazník E38 728i vykompenzuje na vyšší kupní ceně, protože, bez urážky, je to servisování nezajímavý starý paštiky, kterou nikdo nemá důvod "chtít" a jako spotřebák to nedává moc smysl. V jiných slovech, pro běžnýho člověka je to moc velká píčovina a pro fandu zase moc malá píčovina. Něco jako průměrně výkoný benzíny u nových BMW.
Navíc tě to auto vlastně sere a furt vymejšlíš, jak pořídit tu E65. Tak se konečně seber, těch čtvrt mega si na 5 let půjč, při 5% na který jako zaměstnanec navíc s prokazatelnou historií umořování jiných dluhů dosáhneš, přeplatíš nějakých 30k. A budeš konečně mít to, co chceš. V konečným důsledku na tom provaříš míň než kdybys ten čtvrt míč šetřil a u toho furt opravoval E38, kterou se pak snažil prodat

Od nějakýho posuzování, jestli pro tebe má E65 smysl nebo ne, sou tu jiný, to je na rozhodnutí každýho soudruha.
Re: BMW 745Li vs BMW i3S
Stepan1 píše:pro běžnýho člověka je to moc velká píčovina a pro fandu zase moc malá píčovina



Tak timhle si to zabil

Ale asi to tak bude.
e66 750Li
Re: BMW 745Li vs BMW i3S
Ale ono to tak je. V minulý generaci Superbu prej 54,5% prodejů všech benzínů tvořily ty nejsilnější šestiválce. Kdo chce šetřit, bere naftu, kdo šetřit nechce, koupí ten největší motor v nabídce (jasně, korporátní politika, superba koupí jenom píčus, radši zajetou 3er nebo 10 let starou F01 s rezervou na GO motoru, blablablabla). Proč kupovat nějakou 118kw TSI, když tě pak na dálnici pojede 125kw naftička s poloviční spotřebou? Kvůli radosti z jízdy? V superbu?
Tohle je uplně ten stejnej princip. Na ježdění si to nikdo nekoupí, protože sorry, value for money má ofce za ty samý prachy větší, fanda bude automaticky hledat nějakou 740-750i, takže budeš čekat na nějakýho troubu, co to vezme místo E46 na pojížďky k herně a zpátky. A ten ti za "pečlivě servisovanej kus" připlatí leda tak dvě stravenky. Proto je nesmysl do toho sypat další škváru, když už si pomejšlíš na nový.
Tohle je uplně ten stejnej princip. Na ježdění si to nikdo nekoupí, protože sorry, value for money má ofce za ty samý prachy větší, fanda bude automaticky hledat nějakou 740-750i, takže budeš čekat na nějakýho troubu, co to vezme místo E46 na pojížďky k herně a zpátky. A ten ti za "pečlivě servisovanej kus" připlatí leda tak dvě stravenky. Proto je nesmysl do toho sypat další škváru, když už si pomejšlíš na nový.