Stránka 4 z 4
Re: BMW 745Li vs BMW i3S
Napsal: čtv 14.03.2019 22:22
od Kane
Jen by mě zajímalo, co pořád Filozofe, na té e38 děláš, že počítáš do ní měsíčně furt házet vidlema 5 - 6 tis.

Re: BMW 745Li vs BMW i3S
Napsal: pát 15.03.2019 09:07
od matiz
Re: BMW 745Li vs BMW i3S
Napsal: pát 15.03.2019 09:18
od kurevtor
pripadne za 5-6k pronajmes nejakej malej vrak a jeste ti zbyde na startky bez filtru
Re: BMW 745Li vs BMW i3S
Napsal: pát 15.03.2019 11:09
od Filozof
tak já počítam vše. Ted jsem kupoval startér 3k mám kupovat čidlo další 1-3k pokud vemu značku nebo origo to zjistím ještě. Olej mě čeká s filtrem dám mu něco slušného plus do rezervy takže během týdne dalších 1,5k
Musím kupovat nějaké tyčky a čepy atd počítám cca 2-4k to bude další měsíc.
A pák mám plán na dalších asi 5 věcí rozpis co musím vyměnit.
Je to spíše průběžně ...jeden měsíc nic a druhej např. 8k tak pruměr 4k že ?
Každé auto chce furt něco ikdyby to byl olej s filtrem desky , kotouče, něco odejde musíš koupit nebo opravit. Pak dva měsíce klid a pak sekera za 9k ...a hned je to pruměr 3k měsíčně údržba auta.
Mít nové auto za 200-300k platím jen předraženou pojistku a jezdím ... jednou za 4R nové pneu a občas olej a filtr a nějaké kapaliny ... všechno co se používá degraduje. Psal jsem průměr 3-5k takže asi tak....běžná udržba servis či díly které prostě odejdou.
-neříkejte že děláte servis jednou dvakrát ročně ... i ty vaše e65 prostě furt něco chcou ... ikdyž jezdíte dva měsíce někdy 3 je klid pak prostě pár tisíc spolkne ...
E38 je stará ale premiovka a nové díly za stokoruny nepořídím ...
Re: BMW 745Li vs BMW i3S
Napsal: pát 15.03.2019 11:42
od HyndaDan
Tak nějak tyhle auta prostě vychází no
Pro srovnání: mou 750Li mám 9 měsíců, najeto 17 000km.
Servis:
olej, filtry, svíčky, tyčky a uložení stabilizátoru: 6300,-
Elektrická vod. pumpa: 2200,-
Vodní pumpa, hadice, řemeny: 6000,-
Servis LPG + přihnutí plováku: 1200,-
Snížený termostat LOGIC7: 6300,-
Nějaká PDC čidla (zatím bez laku): 600,-
Sečteno a podtrženo 22 600,-
1,33Kč na km
2,5K měsíčně
A to se ji snažím udržovat v TOP stavu a řešit vše...
Re: BMW 745Li vs BMW i3S
Napsal: pát 15.03.2019 16:01
od kabyr01
Já už budu mít svojí 6 měsíc, udělal jsem vstupní servis u JaraXe, který teda nebyl úplně zadarmo, ale s tím jsem počítal a od té dobry klid (ťuky,ťuk)

Veškerá výbava plně funkční
Re: BMW 745Li vs BMW i3S
Napsal: pát 15.03.2019 16:12
od Kane
Bych se tedy s prominutím mohl vysrat na to co měsíc něco o řešit a dávat 5 tis.

Na e65 jsem za poslední rok udělal náplně a nic víc to nechtělo. Jo teda ještě 130 korunek za lak na drobné korekce

Re: BMW 745Li vs BMW i3S
Napsal: pát 15.03.2019 16:32
od Stepan1
Filozof: No základ matiky to uplně není, nicméně:
Do E38 pošleš 36-50k za servis, ročně. Těch 36-50k reálně házíš z okna, protože ti to těžko potenciální zákazník E38 728i vykompenzuje na vyšší kupní ceně, protože, bez urážky, je to servisování nezajímavý starý paštiky, kterou nikdo nemá důvod "chtít" a jako spotřebák to nedává moc smysl. V jiných slovech, pro běžnýho člověka je to moc velká píčovina a pro fandu zase moc malá píčovina. Něco jako průměrně výkoný benzíny u nových BMW.
Navíc tě to auto vlastně sere a furt vymejšlíš, jak pořídit tu E65. Tak se konečně seber, těch čtvrt mega si na 5 let půjč, při 5% na který jako zaměstnanec navíc s prokazatelnou historií umořování jiných dluhů dosáhneš, přeplatíš nějakých 30k. A budeš konečně mít to, co chceš. V konečným důsledku na tom provaříš míň než kdybys ten čtvrt míč šetřil a u toho furt opravoval E38, kterou se pak snažil prodat
Od nějakýho posuzování, jestli pro tebe má E65 smysl nebo ne, sou tu jiný, to je na rozhodnutí každýho soudruha.
Re: BMW 745Li vs BMW i3S
Napsal: pát 15.03.2019 17:01
od HyndaDan
Stepan1 píše:pro běžnýho člověka je to moc velká píčovina a pro fandu zase moc malá píčovina
Tak timhle si to zabil
Ale asi to tak bude.
Re: BMW 745Li vs BMW i3S
Napsal: pát 15.03.2019 17:17
od Stepan1
Ale ono to tak je. V minulý generaci Superbu prej 54,5% prodejů všech benzínů tvořily ty nejsilnější šestiválce. Kdo chce šetřit, bere naftu, kdo šetřit nechce, koupí ten největší motor v nabídce (jasně, korporátní politika, superba koupí jenom píčus, radši zajetou 3er nebo 10 let starou F01 s rezervou na GO motoru, blablablabla). Proč kupovat nějakou 118kw TSI, když tě pak na dálnici pojede 125kw naftička s poloviční spotřebou? Kvůli radosti z jízdy? V superbu?
Tohle je uplně ten stejnej princip. Na ježdění si to nikdo nekoupí, protože sorry, value for money má ofce za ty samý prachy větší, fanda bude automaticky hledat nějakou 740-750i, takže budeš čekat na nějakýho troubu, co to vezme místo E46 na pojížďky k herně a zpátky. A ten ti za "pečlivě servisovanej kus" připlatí leda tak dvě stravenky. Proto je nesmysl do toho sypat další škváru, když už si pomejšlíš na nový.