Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

---

Vše o E23, E32, E38, E65/E66, F01/F02, G11/G12
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

Re: E65-760i

#61 Příspěvek od Filozof »

cheater píše:Pěknej kousek a jestli jsem to dobře pochopil tak píšou že jsou nové svíčky, vstřikovače a cívky. A nebo je třeba je vyměnit :lol: . To už by pak zbývalo doufat že vydrží čerpadlo aspoň 100 tisíc a mohlo by to pár let jezdit v klidu :woot:
pilsner píše: Cerpadla sem resil pomerne nedavno,menil je snejk. Sehnat byl problem,ale sehnal sem,celkem za obe cca 16000,- , nakonec bylo spatny jedno,tak mam jeste jedno do foroty.

Mno tedy toho se fakt bát nemusíš. Když jedna CA klika stojí 9K. To za dvě kliky máš čerpadlo defakto. Vidět že nikdo nekupuje nové origo jedině od někoho jeté.

Cheater: Popiš v nějakém vlákně tu svojí 545-550ku co máš... výbavu atd. Počítám L7 a DD tam nemáš ?
Snejk
Registrovaný
Příspěvky: 3118
Registrován: sob 17.06.2006 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: E65-760i

#62 Příspěvek od Snejk »

zase se z toho dvanactivalce nezblaznete, nejaky vstriky sem za 10 let vymenil 1ks a to jen proto ze se v tom nejakej retard stoural podomacku jinak na tom neni co menit... a ty cerpadla ano, membranu uz sem resil treba 5x.. a ddycky se sehnalo jine cerpadlo za par kc a jelo se dal... nerikam ze se shanelo lehce ale ta vada cerpadla to auto neodstavi.. takze krom sundavani sani a jeho tesneni v tom neni o moc vetsi rozdil, treba i tesneni pod altikem se tam dela lip jak na V8. GO je nakladnejsi to jo protoze je tam mnohem mnohem vic rozebirani a prace a ruznejch tesneni navic a druhoska moc nepomuze, a takovy zahnily srouby na vstrikach dokazou zkazit den ale to se bavime o jednorazove investici kterou sem zatim musel delat jen na 3ks 760... dalsich 50 co servisuju proste jen jezdi a meni se na tom stejne debility jako na 750...
Jedine co je fakt rozdil je ta spotreba, to LPG dela strasne moc. Kdo chce jezdit na benzin tak prakticky nepozna rozdil mezi 750 nebo 760...
760 je nadhernej motor a ten vykon a ta kultura je uzasna, ale ja radsi zustal u V8 ten motor ma takovy vetsi koule, a taky i ty provozni naklady sou pro me jinde, mel sem V12 rad ale zas ne tak abych do ni musel lejt 17/100 a rikat si jakej je to kurva rozdil... on ten motor je ve vysledku strasne nudnej, takovy elektroauto.. jako na tu linearitu dodnes s uzasem vzpominam, je to nadherny ale ta zivost V8 je zajimavejsi, neco jak kdyz ti TDIckar onanuje nad tim asi 5vterinovym brutalnim zatahu co ti lame vaz a mas z toho ferarri a pak to lehne :lol:
ale to je muj pohled cloveka co pro nej je motor to nejmin dulezity v aute, me by i R6 stacil, ja jdu jen po vybave a pohodli... a to je u obou aut bezkonkurencni
Snejk
Registrovaný
Příspěvky: 3118
Registrován: sob 17.06.2006 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: E65-760i

#63 Příspěvek od Snejk »

mimochodem jednu krasnou FL 760Li i se stropni klimou budeme ted pripravovat na prodej. a 3Ks 750i
cheater
Registrovaný
Příspěvky: 1451
Registrován: sob 05.01.2019 11:48

Re: E65-760i

#64 Příspěvek od cheater »

-
Naposledy upravil(a) cheater dne ned 21.11.2021 13:33, celkem upraveno 1 x.
Arnie_one Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2324
Registrován: ned 14.09.2014 00:00
Bydliště: Vysočina

Re: E65-760i

#65 Příspěvek od Arnie_one Člen Klubu »

cheater: přesně jak já, hudba cajk super sviští na co L7, no a pak jsem koupil E70 a E65 mě přestala hrát :) a do to teď tvrdím, že po zásahu Falcona a jiných koncacích měla dynamiku sakra posunutou. A za mě audio v F10 je něco ukrutně žalostnýho, až bych brečel, jelikož e60 jsem neslyšel, tak nebudu hanit, ale ta F10 to je brekot......pak ten tuning, jak tady někdo dával v E65 1DIN rádio není takovej hřích !
O DD ani psát nebudu, kam se hrabe F10 v zatáčkách na EDC+DD u E65.
cheater
Registrovaný
Příspěvky: 1451
Registrován: sob 05.01.2019 11:48

Re: E65-760i

#66 Příspěvek od cheater »

-
Naposledy upravil(a) cheater dne ned 21.11.2021 13:33, celkem upraveno 1 x.
ricrd1
Registrovaný
Příspěvky: 79
Registrován: pát 21.06.2019 17:32

Re: E65-760i

#67 Příspěvek od ricrd1 »

Já pokud mohu porovnat V8 a V12, tak mám E38 750i i E65 750i.

V E38 má ten dvanáctiválec naprosto sametový chod, bere pěkně odspodu a vždy je k dispozici slušná porce výkonu na požádání plynového pedálu. Navíc oproti E65 hladce řadí. Celkově mi to auto padne líp do ruky a je víc zábavné.

E65 s osmiválcem má drsnější projev a když si nehlídám plynový pedál, tak umí i pěkně škubnout autem při řazení. To mi E38 nedělá nikdy. Jinak samozřejmě E65 je velký skok kupředu a úplně jiná liga.

Spotřeba je u obou aut zhruba stejná, motám se kolem 12l benzínu, dálky za 10l, když nejsou kolony.

Jako daylicar mám E65, pro radost je v garáži hýčkaná E38

P.S. E38 si nastaví sama datum a čas podle GPS, to E65 neumí :?
Naposledy upravil(a) ricrd1 dne ned 15.09.2019 21:35, celkem upraveno 1 x.
Jaris330D
Registrovaný
Příspěvky: 3672
Registrován: pát 22.04.2011 00:00

Re: E65-760i

#68 Příspěvek od Jaris330D »

ricrd1 píše:Já pokud mohu porovnat V8 a V12, tak mám E38 750i i E65 750i.

V E38 má ten dvanáctiválec naprosto sametový chod, bere pěkně odspodu a vždy je k dispozici slušná porce výkonu na požádání plynového pedálu. Navíc oproti E65 hladce řadí. Celkově mi to auto padne líp do ruky a je víc zábavné.

E65 s osmiválcem má drsnější projev a když si nehlídám plynový pedál, tak umí i pěkně škubnout autem při řazení. To mi E38 nedělá nikdy. Jinak samozřejmě E65 je velký skok kupředu a úplně jiná liga.

Spotřeba je u obou aut zhruba stejná, motám se kolem 12l benzínu, dálky za 10l, když nejsou kolony.

Jako daylicar mám E65, pro radost je v garáži hýčkaná E38
Podle me, mas neco u E65 s prevodovkou, protoze ta ma lepsi prevodovku a radi taky hladce. Ani nevis, ze to radi.
ricrd1
Registrovaný
Příspěvky: 79
Registrován: pát 21.06.2019 17:32

Re: E65-760i

#69 Příspěvek od ricrd1 »

Většinu času řadí sametově, ale při sportovnější jízdě si občas škubne. Olej byl měněný, není to vrak.
Snejk
Registrovaný
Příspěvky: 3118
Registrován: sob 17.06.2006 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: E65-760i

#70 Příspěvek od Snejk »

no spis to je trochu vrak, razeni v e65 je naprosto neznatelny takze kdyz to neco dela tak tomu necoje, takze tvy porovnani s e38 drhne...
a hodiny samo si to nastavit umi jen si to musis na diag zapnout nevim proc to maji vypnute by default..
Mahla
Registrovaný
Příspěvky: 102
Registrován: čtv 23.08.2018 15:39

Re: E65-760i

#71 Příspěvek od Mahla »

Tvl., když to čtu. :roll: .... Když dám svojí E66 S režim a dám tomu při rozjezdu plnej knedlik, tak cca při 5500-6000 otáčkách škubnutí místo přeřazení a pak teprve přeřadí na vyšší stupeň. Mám se něčeho bát? Může být předzvěst trablu s převodovkou? Snejku?..... Jinak vše ok.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: E65-760i

#72 Příspěvek od JaraX »

no mě teda přijde že všechny 750ky řadí po plnym hrubě, 745ky ne, ty jsou sametove, dost možna to bude schválně, ale ono to je subjektivní.
jinak je teda základ mít OK hardynu, vyměněný olej v převodovce s těsněníma, hlavně tím pod mechatronikem a pak smazat adaptace, klidně i ted znova, tím už jsem opravil tolik převodovek, ono si to někdy prostě blbě sedne.
Jaris330D
Registrovaný
Příspěvky: 3672
Registrován: pát 22.04.2011 00:00

Re: E65-760i

#73 Příspěvek od Jaris330D »

BMW guru tvrdi, ze v prevodovkach olej nemenit. Pry si tim tu prevodovku rosekas jeste vic pokud tam neco je. Kdy ty adaptace mazat, kdyz se jede nekam dal? Po meste asi blbost co?
JohnyB
Registrovaný
Příspěvky: 600
Registrován: pát 19.02.2010 01:00

Re: E65-760i

#74 Příspěvek od JohnyB »

Snejk píše:mimochodem jednu krasnou FL 760Li i se stropni klimou budeme ted pripravovat na prodej. a 3Ks 750i
posli vice info, Snejku
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

Re: E65-760i

#75 Příspěvek od Filozof »

tady bude ještě rvačka u snejka o 750ky a jednu 760ku ... :lol:
kourk
Registrovaný
Příspěvky: 499
Registrován: čtv 05.06.2008 00:00

Re: E65-760i

#76 Příspěvek od kourk »

taky bych od Snejka prosil info.
cheater
Registrovaný
Příspěvky: 1451
Registrován: sob 05.01.2019 11:48

Re: E65-760i

#77 Příspěvek od cheater »

-
Naposledy upravil(a) cheater dne ned 21.11.2021 13:33, celkem upraveno 1 x.
Pajk85 Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2873
Registrován: úte 26.04.2016 00:00

Re: E65-760i

#78 Příspěvek od Pajk85 Člen Klubu »

Já 750. Na 12ti válec musím ještě dospět. :D
zzeli
Registrovaný
Příspěvky: 765
Registrován: čtv 26.12.2013 01:00

Re: E65-760i

#79 Příspěvek od zzeli »

Ten V12 se pak taky hure prodava, poptavka neni takova jak u V8 v plynu.

Filozof: Tak auto od Snejka je to nejlepsi auto, ktery jen lze vybrat z ty kupy sracek co se na inzerci objevuje. Je tam udelany vsechno co je potreba, aby se s tim dalo jezdit a aby bylo hezky i na pohled. Kdyz jsem kupoval auto ja, tak tam taky jedno pekny mel a dokonce myslim levnejsi nez za kolilk sem kupoval ja to svoje. Takze koupit auto od nej pokladam za velmi dobry tah, nez se tady prehrabovat v inzeratech, delat diagnostiku na dalku a premejslet jestli neni podezrele drahy nebo podezrele levny a kolik bude stat asi servis apod :D Jedina nevyhoda je, ze to neni autosalon, kde by mel vyskladanejch 20 aut a prijdte si pane jen vybrat, vsechno to ceka jen na vas.
zzeli
Registrovaný
Příspěvky: 765
Registrován: čtv 26.12.2013 01:00

Re: E65-760i

#80 Příspěvek od zzeli »

Snejk píše:hodiny samo si to nastavit umi jen si to musis na diag zapnout nevim proc to maji vypnute by default
Hodiny jsem nejdriv rozsteloval v idrive, pak jsem nastavil v KOMBI modulu GPS UHR na aktiv (bylo to vyply). Pak jsem jeste trapil PDC, takze jsem vypinal zapinal zapalovani i motor. Navigace mela krasne chycenou polohu, ale hodiny ne a ne se nastavit spravne. Je tam jeste nejakej figl nebo to trva dyl nez se to chytne?
Odpovědět