Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Koupě f10/f11 Zkušenosti, poruchovost - 520d/525d/530d
Re: Koupě f10/f11 Zkušenosti, poruchovost - 520d/525d/530d
Jako že G30 je lepší? B57 je nějak zasadně lepší než N57?
Jestli jsi to myslel opačným směrem tak ne to neuvažuju:)
Jestli jsi to myslel opačným směrem tak ne to neuvažuju:)
Re: Koupě f10/f11 Zkušenosti, poruchovost - 520d/525d/530d
No já jsem chtěl větší auto co se s ním dá v pohodě jezdit po dálnici. Rád bych R6, protože si myslím že do pár let už v podstatě nebududou (nebo jen zase F10/11 o 5 let starší). O Mku vůbec neuvažuji v této velikosti auta, pokud něco tak třeba Z4 ale na tu tedko nejsou finance a upřímně je to fakt jen pro zábavu.Itchythefirst píše:Tohle prekvapive neni vubec spatna rada. ....Filozof píše:BYP: Pokud opravdu toužíš po BMW a musíš jej mít tak uvažuješ jen nad Fxx ???
Nemáš ve výhledu i jinou řadu ?
Asi bych si prvne presne ujasnil, co od auta cekam a podle toho vybiral
Elektrický auto v tuto chvili mít nemůžu protože nabíjení bude možné až tak za rok, rok a pul. Na tuto dobu jsem právě přemyšlel tu F10, pořizovací cena relativně nízka, takže mě zajímalo jak moc drahý bude ten rok a pul provozu. Moje zkušenost (případně znamých) je taková, že starší auta se z nějakého důvodu prodávají lépe než novější (asi dáno cenou) auta.
Co se týká toho 2.0 dieslu tam je opravdu velký výběr, ale R6ku seženeš asi jen tady.
Re: Koupě f10/f11 Zkušenosti, poruchovost - 520d/525d/530d
Kdybys neohrnoval nos nad e61/e60 tak 550i by ti splnila dětské sny o silném autě v BMW a zároven naložíš děti i ženu a jedete na dovolenou.
Jsou trochu dražší 200-380k ale zase to svezení stojí za to. Pokud je to individual nebo skoro plně vybavené bude tě to 100x víc bavit jak fko.
U fka aby to mělo trochu toho adrenalinu tak 535i se sportovním Mpaketem s nájezdem idea kolem 100k a to bude prostě průvan v peněžence. A stále budeš mít auto které sice jede, je novější ale spousty dílů odchází dříve jako u té starší generaci.
Takže 535i f11 počítej 400k+
545i - 550i e61 např 250-300k pokud spořit tak LPG v toroidu.
Pokud šetříš každou korunu BMW prostě nekupuj. Buď je to sen a necháš si občas pustit žilou nebo to není tvá cesta.
Zde např GTčko - 5er nafouklá pohodlnější - vylil do motoru hned kilo. Ale kupující ví že motor bude zase ok na dalších 150-200tis km a víc a výbava je víc než pěkná.
https://auto.bazos.cz/inzerat/134347341 ... i-stav.php
Jsou trochu dražší 200-380k ale zase to svezení stojí za to. Pokud je to individual nebo skoro plně vybavené bude tě to 100x víc bavit jak fko.
U fka aby to mělo trochu toho adrenalinu tak 535i se sportovním Mpaketem s nájezdem idea kolem 100k a to bude prostě průvan v peněžence. A stále budeš mít auto které sice jede, je novější ale spousty dílů odchází dříve jako u té starší generaci.
Takže 535i f11 počítej 400k+
545i - 550i e61 např 250-300k pokud spořit tak LPG v toroidu.
Pokud šetříš každou korunu BMW prostě nekupuj. Buď je to sen a necháš si občas pustit žilou nebo to není tvá cesta.
Zde např GTčko - 5er nafouklá pohodlnější - vylil do motoru hned kilo. Ale kupující ví že motor bude zase ok na dalších 150-200tis km a víc a výbava je víc než pěkná.
https://auto.bazos.cz/inzerat/134347341 ... i-stav.php
Naposledy upravil(a) Filozof dne stř 21.04.2021 14:13, celkem upraveno 1 x.
Re: Koupě f10/f11 Zkušenosti, poruchovost - 520d/525d/530d
Pokud vím je to V8. píšu tady celou dobu R6... o V8 jsem nikdy nesnil, 8-mi válce se mi nelíbí zvukem. Nepovažuji to za buh ví jaky konstrukční zázrak.Filozof píše:Kdybys neohrnoval nos nad e61/e60 tak 550i by ti splnila dětské sny o silném autě v BMW a zároven naložíš děti i ženu a jedete na dovolenou.
Filozof píše: U fka aby to mělo trochu toho adrenalinu tak 535i se sportovním Mpaketem s nájezdem idea kolem 100k a to bude prostě průvan v peněžence. A stále budeš mít auto které sice jede, je novější ale spousty dílů odchází dříve jako u té starší generaci.
Píšu že Mko v této kategorii je podle mě kravina, stejná jako závody trucků. Někoho to baví, mě to přijde nahlavu

No úplně nevím co tím myslíš, ale asi to souvisí s tvým nickem. Spíš jsem čekal že se dozvím nějaký konkrétní čísla, nějaký konkrétní věci a ne že "spousty dílu" - jakých, proč, je to velký problém nebo není, co s tím děláte atp:) Takže třeba mám ji nájezd 290 asi nestočeno a měnil jsem tohle, tohle, tohle. V servisu mi říkali, že ještě odchází tady to a ještě mám načatý tohle....Filozof píše: Pokud šetříš každou korunu BMW prostě nekupuj. Buď je to sen a necháš si občas pustit žilou nebo to není tvá cesta.
Re: Koupě f10/f11 Zkušenosti, poruchovost - 520d/525d/530d
Tak jestli chceš auto na rok a půl, tak to bude hlavně o tom koupit dobrej kus. Za tak krátkou dobu nějaká poruchovost danýho modelu nehraje takovou roli.
Můžeš koupit auto, co za ten rok chtít jen olej a nic jinýho. Ale taky tam může padnout za 250k v servisu, bude to hlavně o kusu.
Jinak 535i není Mko, je to obyč benzínovej R6.
Můžeš koupit auto, co za ten rok chtít jen olej a nic jinýho. Ale taky tam může padnout za 250k v servisu, bude to hlavně o kusu.
Jinak 535i není Mko, je to obyč benzínovej R6.
e66 750Li
- Itchythefirst
- Registrovaný
- Příspěvky: 912
- Registrován: pon 14.08.2017 07:58
Re: Koupě f10/f11 Zkušenosti, poruchovost - 520d/525d/530d
S G30 nemam osobni zkusenost, ale F10/11 je na rizeni rozhodne mnohem horsi nez E6x.byp píše:Jako že G30 je lepší? B57 je nějak zasadně lepší než N57?
Jestli jsi to myslel opačným směrem tak ne to neuvažuju:)
Je pravda, ze R6 moc na trhu neni. Na druhou stranu je otazka, jestli ma smysl priplacet za BMW (a za servis BMW), kdyz uz to vicemene BMW neni (gumove rizeni, litajici zadek, mizerna kvalita...). A R6 taky neni zadnej sberatelskej kousek nebo vykrik techniky, jde sice pekne tocit oproti V8, ale to je asi tak vsebyp píše: No já jsem chtěl větší auto co se s ním dá v pohodě jezdit po dálnici. Rád bych R6, protože si myslím že do pár let už v podstatě nebududou (nebo jen zase F10/11 o 5 let starší). O Mku vůbec neuvažuji v této velikosti auta, pokud něco tak třeba Z4 ale na tu tedko nejsou finance a upřímně je to fakt jen pro zábavu.
Elektrický auto v tuto chvili mít nemůžu protože nabíjení bude možné až tak za rok, rok a pul. Na tuto dobu jsem právě přemyšlel tu F10, pořizovací cena relativně nízka, takže mě zajímalo jak moc drahý bude ten rok a pul provozu. Moje zkušenost (případně znamých) je taková, že starší auta se z nějakého důvodu prodávají lépe než novější (asi dáno cenou) auta.
Co se týká toho 2.0 dieslu tam je opravdu velký výběr, ale R6ku seženeš asi jen tady.

Re: Koupě f10/f11 Zkušenosti, poruchovost - 520d/525d/530d
Tak já to mám Teda opačněPokud vím je to V8. píšu tady celou dobu R6... o V8 jsem nikdy nesnil, 8-mi válce se mi nelíbí zvukem. Nepovažuji to za buh ví jaky konstrukční zázrak.

Re: Koupě f10/f11 Zkušenosti, poruchovost - 520d/525d/530d
Jako v pohodě, každý jsme nějaký:) za mě best V12, ale to teďko u BMW musíš do RR:)) a to je už opravdu mimo mé možnostistellaM3 píše:Pokud vím je to V8. píšu tady celou dobu R6... o V8 jsem nikdy nesnil, 8-mi válce se mi nelíbí zvukem. Nepovažuji to za buh ví jaky konstrukční zázrak.
Tak já to mám Teda opačně

Předchozí verze byla v e65 760i. Jako ty se daj sehnat za celkem malý peníze, ale dostat to do stavu aby ses tím dalo jezdit normálně by vyžadovalo spoustu lásky a teď bych na to neměl čas.
Re: Koupě f10/f11 Zkušenosti, poruchovost - 520d/525d/530d
V12 si klidně dopřeješ i v F-ku neob G-čku 760i/Li - a v obou případěch to i z pohledu spolehlivosti bude patřit mezi nejlepší volbu, co můžeš udělat 

Re: Koupě f10/f11 Zkušenosti, poruchovost - 520d/525d/530d
No jo jenže tam už je bi turbo:( Obecně se divím že nás ještě nějaký admin nevyhnal za OT. Prostě V12 nepatří do téma 520d/525d/530d.kabyr01 píše:V12 si klidně dopřeješ i v F-ku neob G-čku 760i/Li - a v obou případěch to i z pohledu spolehlivosti bude patřit mezi nejlepší volbu, co můžeš udělat
V zásadě jsem se byl na jednu 530d podívat a jako na fotkách pěkná, ale v realu trochu horší, ale ta jízda jako taková nic moc:( Ale třeba byla jen v blbym stavu (nevím jinou jsem nejel).
Asi je to tahle https://www.autoesa.cz/bmw/rada-5/kombi/nafta/786223676
No navíc xdrive:(
Re: Koupě f10/f11 Zkušenosti, poruchovost - 520d/525d/530d
BYP: Projed si více fxx ale taky s Mpaketem sportovní paket.
Případně benzín jak by ti voněla třeba 528i či 535i.
Ten sportovní paket to trochu vylepší a chování je lepší ale stejně by bylo ideální všechny silentbloky vyměnit za tvrdé.
A hlavně at je to trochu vybavené .... je trapné jezdit třeba v hadru jako u BMW 5er s malým BC to vypadá pak divně ... premiový segment a takovej žebrák.
At to má plně vybavené sesle a velkou navigaci a automat s bixenony a otevírání kufru automaticky ... To tam patří jako slušné minimum.
Xdrive je nákladnější na servis a víc žere o cca litr a chování na silnici už není jak zadokolka....chybí tomu pak něco od BMW a více se to chová jak audi.
To bych osobně nechtěl pokud nejsem z hor.
530d tour v Mpaket nebo možnost si nastavovat podvozek na komfort/sport. A jezdit spíše na sport.
Něco takového tak to klidně na dva roky.
https://auto.bazos.cz/inzerat/135104309 ... -paket.php
Případně benzín jak by ti voněla třeba 528i či 535i.
Ten sportovní paket to trochu vylepší a chování je lepší ale stejně by bylo ideální všechny silentbloky vyměnit za tvrdé.
A hlavně at je to trochu vybavené .... je trapné jezdit třeba v hadru jako u BMW 5er s malým BC to vypadá pak divně ... premiový segment a takovej žebrák.

At to má plně vybavené sesle a velkou navigaci a automat s bixenony a otevírání kufru automaticky ... To tam patří jako slušné minimum.
Xdrive je nákladnější na servis a víc žere o cca litr a chování na silnici už není jak zadokolka....chybí tomu pak něco od BMW a více se to chová jak audi.
To bych osobně nechtěl pokud nejsem z hor.
530d tour v Mpaket nebo možnost si nastavovat podvozek na komfort/sport. A jezdit spíše na sport.
Něco takového tak to klidně na dva roky.
https://auto.bazos.cz/inzerat/135104309 ... -paket.php
Re: Koupě f10/f11 Zkušenosti, poruchovost - 520d/525d/530d
Co máš pořád s tím Mpaketem a sportovním podvozkem. Boha jeho 5er v naftě s Mpaketem? K čemu?Filozof píše: ...
Xdrive nechci je to blbost, kdybych chtěl 4 kolku vezmu Subaru:))
Nechci sportovní sedadla, chci sedadla s pamětí a komfortní podvozek co nebude mlátit na českých cestách.
Jinak to slovenské auto, je celkem fajn, až na to že má Mkovy sedačky a nájezd přes 200 z čeho jste mě zrazovali.
Velká navigace? Stejně tam někam dáš telefon protože to je pohodlnější. Za mě má cenu - ty sedačky s pamětí + el. volant, xenony nebo lepší, automat, nevím jestli už to má jízdu v zácpě a adaptivní tempomat, stavitelný podvozek, 3zonova klima. Zbytek buď maj všechny (senzory, denní světla, automaticka klima, HF) nebo to jsou blbosti (lane assist, mpaket, navigace, stesni okno, keyless).
Re: Koupě f10/f11 Zkušenosti, poruchovost - 520d/525d/530d
na Fku si to projeď - klasickej podvozek základní je tragedie a převaluje se jak medvěd co jsem jel s 525d tour.
Nejlepší je stavitelnej logicky ale ne všechny to měli tam jezdit na sport a je to o dost lepší.
Určitě vybavenej kus líp prodáš za 2-3roky jako nějakej holej bez výbavy.
Nejlepší je stavitelnej logicky ale ne všechny to měli tam jezdit na sport a je to o dost lepší.
Určitě vybavenej kus líp prodáš za 2-3roky jako nějakej holej bez výbavy.
Re: Koupě f10/f11 Zkušenosti, poruchovost - 520d/525d/530d
Případně se traduje že když je auto vybaveny tažným z výroby tak má podvozek taky nejakej tužší a lepší.
Co jsem viděl recenze tak ten základní podvozek je u F ka fakt letargie....
Co jsem viděl recenze tak ten základní podvozek je u F ka fakt letargie....
Re: Koupě f10/f11 Zkušenosti, poruchovost - 520d/525d/530d
F11 530d, TZ z vyroby, podvozek seriovej, tuzsi mi teda neprijde
Re: Koupě f10/f11 Zkušenosti, poruchovost - 520d/525d/530d
Viděl jsem to v nejakej videorecenzi tak nevím co je na tom pravdy.
Re: Koupě f10/f11 Zkušenosti, poruchovost - 520d/525d/530d
StellaM3 - taky jsem to viděl v recenzi ale to by člověk musel zjistit jak to je doopravdy a zda se dával tužší podvozek kvuli tažnému nebo ne.
Docela si nedokážu představit převalující se auto ze strany na stranu a táhnout za tím vozejk.
Ty silentbloky by se měli asi měnit hned po koupi auta za nové a tvrdé ideálně osvědčené kdo stím má zkušenosti.
Velká škoda je že ty auta padají k hranici 200-300k a jsou celkem zajimavé některé výbavou a větším kufrem oproti předchudci... ale ty bolesti aut jsou furt na zvážení zda se vyplatí takové auto kupovat nebo zda počkat na řadu Gxx až klesne za 2roky na snesitelné ceny kolem 350k.
Docela si nedokážu představit převalující se auto ze strany na stranu a táhnout za tím vozejk.

Ty silentbloky by se měli asi měnit hned po koupi auta za nové a tvrdé ideálně osvědčené kdo stím má zkušenosti.
Velká škoda je že ty auta padají k hranici 200-300k a jsou celkem zajimavé některé výbavou a větším kufrem oproti předchudci... ale ty bolesti aut jsou furt na zvážení zda se vyplatí takové auto kupovat nebo zda počkat na řadu Gxx až klesne za 2roky na snesitelné ceny kolem 350k.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 237
- Registrován: úte 13.08.2013 00:00
Re: Koupě f10/f11 Zkušenosti, poruchovost - 520d/525d/530d
Proč je to škoda?Filozof píše: Velká škoda je že ty auta padají k hranici 200-300k a jsou celkem zajimavé některé výbavou a větším kufrem oproti předchudci...
Je jedno, zda koupíte 20 let starou E39 se 400tis km na tachometru, 13 let starou E60 s 200tis km nebo 7 let starou F10 se 100 tis km.
Ve všech případech to auto bude zhruba stejně spolehlivé a všem jim zbývá zhruba stejná doba do konce životnosti.

Bylo by tedy logické, kdyby i cena byla podobná.

Jsem zvědavý, zda za dalších 5 let bude BMW vyrábět auta, která budou nefunkční už z výroby.

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 88
- Registrován: úte 30.03.2021 19:11
Re: Koupě f10/f11 Zkušenosti, poruchovost - 520d/525d/530d
todle bych netvrdil,
nejvíc problémů bude určitě s tou E39, nejméně problémů bude s tou F10, problém je ten že E39 má 10 poruch za rok - stahovačka, zámek, motorek ostřikovačů, atd každý za pár stovek až tisíc.
F10 když má problém tak je to obvykle měch, poloosa, diff, motor, převodovka, řízení, atd každý za pár desítek až stovek tisíc
nejvíc problémů bude určitě s tou E39, nejméně problémů bude s tou F10, problém je ten že E39 má 10 poruch za rok - stahovačka, zámek, motorek ostřikovačů, atd každý za pár stovek až tisíc.
F10 když má problém tak je to obvykle měch, poloosa, diff, motor, převodovka, řízení, atd každý za pár desítek až stovek tisíc
