Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
N55 vs B58
-
fabledwarrior
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4005
- Registrován: úte 22.11.2011 01:00
- Bydliště: Česká Lípa
Re: N55 vs B58
Zatím se zdá, že turba nejsou problém.. nikde jsem nenarazil na nějaké hromadné selhávání při určitých km.
Re: N55 vs B58
Taky o nicem nevim, ale je to komponenta ktera obecne muze odejit. Spis asi po delsi dobe ale rekl bych ze je to spis kdy nez jestli. samozrejme jak se k autu kdo chova.fabledwarrior píše:Zatím se zdá, že turba nejsou problém.. nikde jsem nenarazil na nějaké hromadné selhávání při určitých km.
Cenu bych odhadoval na cca 50+? Ale nekoukal jsem do ETK.
Nicmene takove komponenty mame dneska na vetsine aut a neni to nic co by to auto melo zabit. Kdyz koupis auto s najezdem do 100k tak by to bylo smutny. U auta s najezdem 250+ s tim uz pak clovek asi pocitat trochu musi. Ale to je vsude stejny.
Jinak s tim podvozkem/EDC jsou to fakt zajimavy informace a diky za ne. Vubec jsem netusil ze se to umi takto chovat. Ja jsem na zacatku byl zklamany ze je na f31 nemam.
Pokud se nemylim tak jdou u ciste sport tlumice ale vyhradne v kombinaci s RWD tak na to bacha.
@Paca - nevim kde se pohybujes, kdybys nekdy byl prostor a chut muzem se nekde potkat abys vedel do ceho jdes

-
fabledwarrior
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4005
- Registrován: úte 22.11.2011 01:00
- Bydliště: Česká Lípa
Re: N55 vs B58
Jasně, je to mechanický díl, který prostě podléhá opotřebení a jednou umře. Ale jak píšeš, kdy umře hodně záleží i na chování člověka, co s tím jezdí. Ale důležité je, že se zatím nikde neukázalo, že by tam byla nějaká výrobní vada nebo bylo turbo špatně umístěné a špatně se chladilo a v důsledku toho předčasně umíralo. Jinak BTW, to turbo stojí cca 98 tisíc jo
Nevím, jestli si z nás dělá BMW legraci nebo co, ale když se člověk podívá na lepší turba pro navyšování výkonu, tak se pohybují někde kolem 40ti tisících. Akorát se v téhle problematice zatím moc neorientuju, takže nevím, jestli se to takové turbo pak umí chovat stejně, jako original a neposune se například točivý moment nebo výkon do jiného spektra otáček.
Ohledně těch Adaptive tlumičů.. v prvních ročnících výroby tam asi nějaká vada byla, protože jsem se na bimmerpostu dočetl o mnoha lidech, kterým se tyto symptomy začaly objevovat už u relativně nových aut při třeba 20k km. Pak byl asi nějaký update a měl by být relativně klid. Mně se to začlo u auta z roku 2018 ozývat při 150k km ... což už je stejně hranice, kdy je vhodné určitě tlumiče vyměnit. Takže se na to právě chystám.


Ohledně těch Adaptive tlumičů.. v prvních ročnících výroby tam asi nějaká vada byla, protože jsem se na bimmerpostu dočetl o mnoha lidech, kterým se tyto symptomy začaly objevovat už u relativně nových aut při třeba 20k km. Pak byl asi nějaký update a měl by být relativně klid. Mně se to začlo u auta z roku 2018 ozývat při 150k km ... což už je stejně hranice, kdy je vhodné určitě tlumiče vyměnit. Takže se na to právě chystám.
Re: N55 vs B58
Dík za nabídku, ale mám to k tobě dost z ruky.M4we píše:@Paca - nevim kde se pohybujes, kdybys nekdy byl prostor a chut muzem se nekde potkat abys vedel do ceho jdes
Re: N55 vs B58
Dotaz na oleje do B58: převodovka (manuál) a diferenciály (xdrive) asi nejlíp origo nebo je nějaká kvalitní náhrada? A jaký motorový? Díky.
-
fabledwarrior
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4005
- Registrován: úte 22.11.2011 01:00
- Bydliště: Česká Lípa
Re: N55 vs B58
Já jsem dával vše origo oleje, nejsou nijak extra drahé. Do motoru jsem dával taky origo 5w30.
Re: N55 vs B58
Ahoj, jaké máš další zkušenosti s tvoji 340i po více jak roce užívání? Vše OK?
Proběhl už nějaký neplánovaný servis? (jen pro info jaký dáváš motorový olej?)
Díky
Proběhl už nějaký neplánovaný servis? (jen pro info jaký dáváš motorový olej?)
Díky
Re: N55 vs B58
Oleje jsem dal origo.
Zrovna včera jsem našel malou loužičku pod motorem (chladící kapalina) a co se tak teď dívám na net, tak asi běžná závada (plastové díly). Zkusím se zítra podívat, odkud to přesně kape. A pak uvidím, jestli to zvládnu sám nebo servis.
Zrovna včera jsem našel malou loužičku pod motorem (chladící kapalina) a co se tak teď dívám na net, tak asi běžná závada (plastové díly). Zkusím se zítra podívat, odkud to přesně kape. A pak uvidím, jestli to zvládnu sám nebo servis.
Re: N55 vs B58
Čau za mě po roce a půl info.
Olej jsem dělal u Snejka a stejně tak i olej v xdrive a převodovce. Jinak auto nic jinýho nechtělo, kapičky a nic pod autem zatím není.
S autem nebylo za tu dobu vlastně nic. Najel jsem asi 15 tisíc km za těch 15 měsíců. Tenhle rok končí prodloužená záruka, tak možná potom mooožná zvažuju MHD..
Podle mě to ale jede dost. Já jsem takový ten typ, co má rád vše origo, tak jak to má být no.
Co mi asi jediný chybí, tak jsou komfortní sedačky z 5ky. Tyhle co tam mám nemají paměť, což ještě oželím, ale občas když si to auto půjčí rodina, tak pak hledám posez. No a zdaleka nejsou tak pohodlný
Olej jsem dělal u Snejka a stejně tak i olej v xdrive a převodovce. Jinak auto nic jinýho nechtělo, kapičky a nic pod autem zatím není.
S autem nebylo za tu dobu vlastně nic. Najel jsem asi 15 tisíc km za těch 15 měsíců. Tenhle rok končí prodloužená záruka, tak možná potom mooožná zvažuju MHD..
Podle mě to ale jede dost. Já jsem takový ten typ, co má rád vše origo, tak jak to má být no.
Co mi asi jediný chybí, tak jsou komfortní sedačky z 5ky. Tyhle co tam mám nemají paměť, což ještě oželím, ale občas když si to auto půjčí rodina, tak pak hledám posez. No a zdaleka nejsou tak pohodlný
