Stránka 4 z 7
Napsal: úte 19.02.2008 14:55
od 535d
Vlasta: jo jo!
A já prodal 530d a koupil 535d

tady asi někdo ještě nejel v 535d aby poznal a pochopil rozdíl mezi 530d a 535d ať je s chipem nebo bez chipu

Napsal: úte 19.02.2008 15:18
od prase007
No kluci, si ty 535ky chipněte a zákonitě to musí pak jet líp než formule 1
Napsal: úte 19.02.2008 18:08
od 535d
tady nikdo neříká že má formuli taky!!! víš kluku

tady jde pouze o to že 530d i chipem se nedá srovnat s 535d víme

jak to tady psal "meky04" (že mu jede líp 530d s chipem než 535d) a každopádně se tady nechci dohadovat a psát 10stánek se co je lepší ...d

Napsal: úte 19.02.2008 18:27
od kosh
prase007 píše:No kluci, si ty 535ky chipněte a zákonitě to musí pak jet líp než formule 1
Myslím že tady je spíše řeč o charakteru motoru než o dosahovaných výkonech
Napsal: úte 19.02.2008 18:46
od prase007
535d píše:jak to tady psal "meky04" (že mu jede líp 530d s chipem než 535d)
právě na to jsem tou svojí poznámkou reagoval, na přehánění - ještě většim přeháněnim, každýmu musí bejt jasný, že výhoda 535d oproti 530d je jinde než jen v pár konících.
Napsal: ned 04.05.2008 03:30
od hufuh
ma nekdo zkusenost s touhle firmou?
http://www.raceland.cz/BMW
rad bych powerbox na 330d 135 kW
Napsal: pon 05.05.2008 11:25
od Whizkyn
Whisky píše:DieselPower
jedu tam

Jedou s tebou bratře.

Napsal: úte 06.05.2008 00:16
od tukan
meky04 píše:Jandy píše:www.bmwpower.cz
ja nevim chlapy,ale
http://www.bmwpower.cz me trosku odradili,kdyz neumi nejnovejsi bmw(e60,E87,e90 apod.),na to se asi pouziva jinaci hardware a je potreba mit k tomu asi hodne zkusenosti a mozna vic penez.
Kolega si to nechal delat e60-160kW u
http://www.xtuning.cz a jeli jsme s tim pak amsterdam za 5,5litru,fakt super!.o)A jede to lip jak 535d,ale kolega to ma v manualu.260km/h je tam hned a ma na tom nalitano 30tiskm po cipu a vse v poho.Ja mam starsi e46-330d a tak jsem si to nechal poladit a spotreba sla o 7deci dolu,teda kdyz tomu neslapu a jedu normalne!:o)
Jinak jsem celkem zstance cipovani-zatim se mi na tm nic nevysralo,doufam,ze to bude v poho a mam na tom nalitano 40tis km
mam chip od
http://www.bmwpower.cz a spokojenost a kamoš na 330d taky spokojenost a za cenu vice než přiznivou

Napsal: úte 06.05.2008 12:30
od fafejta
A to je úplně jiná mapa,nebo jen posunutej omezovač.
Napsal: úte 06.05.2008 20:29
od tukan
fafejta píše:A to je úplně jiná mapa,nebo jen posunutej omezovač.
celou mapu dělal ale nejvíc mě překvapilo že si nejdřív nahrál tu moji pak ji upravil něco přidal něco pozměnil a pak to tam nahrál z5. Třeba to jak auto reaguje na plyn nebo jak jde od spodu proti před tím to je masaker omezovač posunul na moje výslovný přání na 7 000 ale stejně to točím tak 6 600-6 700 a to jen když jedu palbu

jsem fakt moooc spokojenej

Napsal: úte 06.05.2008 22:11
od Plesoun_cz
taky mám načipovánou 325i od bmwpower.cz o 17koní a 37nm krouťák nahoru omezovač 7400ot/min táhne plynule do 7100ot/min pak je Opel calibra 2.0i 16v turbo 4x4 malina viz-
http://www.youtube.com/watch?v=N635-nJH1Ic
Napsal: stř 07.05.2008 08:37
od Lukas H.
Plesoun_cz píše:taky mám načipovánou 325i od bmwpower.cz o 17koní a 37nm krouťák nahoru omezovač 7400ot/min táhne plynule do 7100ot/min pak je Opel calibra 2.0i 16v turbo 4x4 malina viz-
http://www.youtube.com/watch?v=N635-nJH1Ic
LOL vzdyt se s tou calibrou nedokazal frajer ani rozjet...

Napsal: stř 07.05.2008 15:21
od tukan
přijde mi nějaký podezřelý že tě zařadili s cali 2,0 turbo 4x4 když jsi v kategorii do 2500ccm benzín a on uplně někde jinde buď on nemá 2,0 turbo nebo ty 325

Napsal: stř 07.05.2008 18:19
od Plesoun_cz
tady jsem jel proti bmw 325i 24v vanos
http://www.youtube.com/watch?v=RM1uQdaZJwY
a nevim co je natom divného 2.0i turbo je v kategorii do 3litrů protože turbo se počítá obsah motoru x 1,3 tudíž kategorie do 3litrů ne 2litry jen pro vysvětlení
Napsal: stř 07.05.2008 18:30
od tukan
Napsal: stř 07.05.2008 18:44
od tukan
Plesoun_cz píše:tady jsem jel proti bmw 325i 24v vanos
http://www.youtube.com/watch?v=RM1uQdaZJwYa nevim co je natom divného 2.0i turbo je v kategorii do 3litrů protože turbo se počítá obsah motoru x 1,3 tudíž kategorie do 3litrů ne 2litry jen pro vysvětlení
pro uplnost: vozidla jsou rozdělena do devíti tříd podle objemu motoru (1400, 1600, 2000, 2500, 3000, 3500, 3500+, diesel do 2500, diesel nad 2500)
nejvyšší kategorie v TMDC v objemových třídách je kategorie 3500+ ccm
pokud je pořadatelem srazu vyhlášena vyšší kategorie než 3500+ ccm, jsou jezdci z těchto kategorií automaticky zařazeni do kategorie 3500+ ccm
všechny vozy jedoucí v kategorii „speciál“ (dle pravidel organizátora srazu) jsou automaticky zařazeny do třídy 3500+ ccm
přeplňování motorů je zohledněno koeficienty (turbo 1.7x, nitro 1.3x, wankel 1.5x)
za zařazení do jednotlivých objemových tříd plně zodpovídá organizátor srazu
je nepřípustné, aby bylo vozidlo přihlášeno do jiné třídy, než jaká mu náleží podle skutečného objemu motoru daného auta
součet bodů z jednotlivých tříd v průběhu sezony se sčítá pouze v té dané třídě.
do výsledkové listiny z daného srazu (závodu) se počítá nejlepší čas každého jezdce (nezávisle na tom, kolik se na daném sraze odjelo jízd)
po finálovém závodě HSM budou vyhlášeni nejlepší tři jezdci sezony z každé třídy dle objemu
Napsal: stř 07.05.2008 19:02
od Plesoun_cz
to se stebou nepřu tady tolik kategorií nebylo vzhledem k učasti jelo zde cca 25 aut a z toho 10 aut byly různé škodovky tudíž tolik kategorií zde nebylo a turbo a kompresor počítali x1,3
http://www.auto-tuning.cz/ tuningsprint Hrochův Týnec 26.4.2008
Napsal: stř 07.05.2008 19:23
od tukan
Plesoun_cz píše:to se stebou nepřu tady tolik kategorií nebylo vzhledem k učasti jelo zde cca 25 aut a z toho 10 aut byly různé škodovky tudíž tolik kategorií zde nebylo a turbo a kompresor počítali x1,3
http://www.auto-tuning.cz/ tuningsprint Hrochův Týnec 26.4.2008
tak to je mazec

odkud jsi dáme test
Napsal: stř 07.05.2008 19:36
od Plesoun_cz
jsem z Čáslavi okr. Kutná Hora můžem teď jedu na renocar do brna
Napsal: pon 09.06.2008 18:06
od Magister
DOEMIXXX píše:Mate nekdo??Nejake doporuceni etc...thx
Kelleners.....Dražší ale výborný