Stránka 4 z 4

Napsal: úte 21.10.2008 20:11
od Vlasta
DFender píše:Ale prd koshi, já se právěže nehádám, dyk si to přečti zpátky, kde sem se hádal? Já tady jako jedinej ARGUMENTUJU a snášim důkazy na obranu :) ... Ale od vás sem se nedočkal JEDINÝHO rozumnýho příspěvku kterej by osvětlil tu nezbytnost použití takhle hustýho oleje pro běžnej provoz .. Toť vše ... Za to že si mám jezdit na co chci a že sem vlastně kokot sem slyšel x-krát :D

Jinak je mi to srdečně jedno, já jenom vim že kámoši ve státech, který tomu fakt hověj a jsou maniaci jezdí na oleje nižších viskozit-a to dokonce i v "track cars"...Chtěl sem jen vědět proč tam to jde a tady ne...Toť vše :D

Jak hustýho, viděl jsi někdy ten olej? Je to stejná vodička, jako 0W-30, pro mě, za mě, lej si tam co chceš, motor se nezadře, ale zakukaj vačky.

Napsal: sob 15.11.2008 23:20
od Hanz
nechci vam brat vitr z plachet, ale: http://www.mclarencars.com/cars/f1_specifications.htm
:-) 5w40 i 10w60 ale treba je uvazovanej jen na zvysenej volnobeh po meste
mimochodem, M3 3,2 a McF1 jsou z 95% podobne geometricky (lisi se hlavne materialem bloku a hlavy a detailu, zajimavy je rovnez treba prubeh kroutaku v. natoceni saci vacky - M3,2 25st a F1 40st)

Napsal: stř 19.11.2008 15:20
od Speedy
Hanz píše:nechci vam brat vitr z plachet, ale: http://www.mclarencars.com/cars/f1_specifications.htm
:-) 5w40 i 10w60 ale treba je uvazovanej jen na zvysenej volnobeh po meste
mimochodem, M3 3,2 a McF1 jsou z 95% podobne geometricky (lisi se hlavne materialem bloku a hlavy a detailu, zajimavy je rovnez treba prubeh kroutaku v. natoceni saci vacky - M3,2 25st a F1 40st)


Neni to nahodou 2x S50B30, tedy 3lirt od V ?

Napsal: čtv 20.11.2008 12:42
od Hanz
ne, je to videt uz i podle doby vzniku obou motoru a pouzite techniky (bivanos)... jinak to auto jako takove ma ultimatni vychytavky na podvozku i na dnesni dobu, treba nemusi pouzivat stabilizatory, protoze ma nizke teziste, hmotu soustredenou blizko teziste a unikatne reseny zaveseni (ktery se marne snazim nekde najit nafoceny nebo rozkresleny :-( )

Napsal: čtv 20.11.2008 13:46
od cyberkill
kup si novej bmw revue :wink:

Napsal: pát 02.01.2009 21:41
od macam3
Co chytré hlavy říkaj na tenhle slunečnicový ojl ze švícar http://www.znackoveoleje.cz/znackoveole ... -10W-60-1L třeba nedělaj dobry jen hodinky 8) ,Příští týden budu vědět přesně ale měl by být kolem 300kč/l,tak jestlisou nějaký pojmi dojmi tak sem s nimi .
Mám s touhle značkou dobré zkušenosti v moto a quad,ale nerad bych si nějak rozhněval svého miláčka ,měl a má prav.servis s cas.TWS :D

Napsal: pát 02.01.2009 21:52
od Vlasta

Napsal: pát 02.01.2009 22:40
od macam3

:?: :?: :?: :?:
To jako Castrol je modla a ostatní je pobl,TWS tam dávam a za míň než je na netu bez dph,cenu sem napsal aby to nevypadalo jako že věřím tomu, čím dražší tím lepší,chtěl sem jestli má někdo zkušenost s ničím jiným,to jako platí jiný-špatny,sem se asi neměl ptát 8O

Napsal: pon 05.01.2009 18:04
od Speedy
Já mám teď Valvoline 10W-60 a motor se méně hřeje než s castrolem. Ale odpovídá specifikaci pro M3 S50B32 :-)

Napsal: čtv 08.01.2009 07:24
od Návštěvník
taky jsem zkusil Valvoline 10W-60 a jak říká Speedy motor se min hřeje a příjde mi i tišší chod, jezdil jsem v létě hodně okruhy a byly extremní vedra a jak jsem dal zpět Castrol ,tak se mi zdá motor hlučnější. Zatím tam teda liju Castrol a i v běžným provozu mám olej věčně kolem 100-110 stupnu ( nešetřím to )