Stránka 4 z 4
Napsal: sob 28.03.2009 22:49
od m3csl
Mio píše:jak tady čtu tak ,,m3csl si koupil m3 e30 je to asi jediné auto co má aje to proněj svátost jak pro škodovkáře 120 ls tu taky vyráběly 20let.ty by si mohl diktovat automobilce co bude vyjíždet pod ///M a ještě dnes bychom jezdili v e30 kách.tak snad když někdo předělá seriovku a bude to motosport tak si ji označí M, nebo myslíš ,že to označí SP jako Sport Paket od seatu

cau Mio,tak jen pro tvoje info pod rukou mi proslo uz par kousku BMW/cca 8kusu/ a vyskousel jsem temer vsechny vozy BMW i X5 a zas tak unesenej z toho nejsem, svuj nazor zde zverejnovat nechci,protoze je zde par slabych povah,ktere by to neunesli.

a nejlepsi je kdyz si nekdo koupi seriove BMW (ne ///Mko) a vsude kde muze na nej lepi Mloga, a pak se divi kdyz mu ukaze zadni svetla kde jaky silnejsi diesel,nebo preplnovany 2.0

chtelo by to trosku profesionality,ale tohle je jen muj nazor, nikomu ho nevnucuju
samozrejme ze jsem pro modernisaci a zlepsovani o tom zadna... ,ale na co potrebuje M3 spostu nedulezitych veci, zbytecne to zvysuje hmotnost. auto straci pruznost, vetsi pusobeni bocnich lis, pomalejsi na brzdach velka setrvacnost atd... .

Napsal: ned 29.03.2009 00:21
od tukan
no jenže někdo che Mkem jezdit každej den a chce se svízt jen občas a s CSL se asi moc každej den jezdit nedá takže pro takový tady je "obyčejný M" a pro ty co bydlej na vesnici u lesa bude ted X5 a X6 M no neni ten život krásnej ??

Napsal: ned 29.03.2009 11:15
od m3csl
... a co rikate na tohle...

Napsal: ned 29.03.2009 12:12
od MattyX
hosi tohle mit v garazi tak se tam prestehuju...vybrat si mezi fungl novou m5,m3,m6 tak radeji zahucim to neceho takovyho... a prestehuju se do garaze

Napsal: ned 29.03.2009 13:26
od Mio
tak to je obzvlášt krásná historie.
Napsal: ned 29.03.2009 13:44
od Lion
Tohle je už vyloženě srdeční záležitost. U takovýho kousku jde cena jen a jen nahoru.

Napsal: ned 29.03.2009 13:56
od Lion
Jinak zpět k X5 M, já si jen nedovedu představit k čemu ted bude nyní auto vyložené sloužit. Protože nyní je podvozek nastaven na lehký terén a tomu i odpovídá vzhled auta. Prostě lehké teréní auto. S integrací M Power motoru, se bude muset šáhnout na podvozek, který bude muset být o dost tvrdší a sportovnější, aby se ve vyšších rychlostech vůbec udržel na silnici. A pak postrádám smysl zajet si někam na samotu u lesa nebo do lehčího terénu. Nehledě na brzdy, které budou s touhle váhou taky slušně bojovat. Je to vyloženě jen pokrýt trh něčím novým, ale velkou díru to do světa asi moc neudělá. Prostě nazval bych to hybridem.
Takže člena M3CSL plně chápu s jeho tvrzením. Je to naprosto logické.
Napsal: ned 29.03.2009 14:53
od macam3
A co rovnou X5 G-Power

,to asi bude hodně rychlý SUVčko
http://www.autofun.cz/g-power-typhoon-t ... w-x5-2280/
Napsal: ned 29.03.2009 15:52
od tukan
Lion píše:Jinak zpět k X5 M, já si jen nedovedu představit k čemu ted bude nyní auto vyložené sloužit. Protože nyní je podvozek nastaven na lehký terén a tomu i odpovídá vzhled auta. Prostě lehké teréní auto. S integrací M Power motoru, se bude muset šáhnout na podvozek, který bude muset být o dost tvrdší a sportovnější, aby se ve vyšších rychlostech vůbec udržel na silnici. A pak postrádám smysl zajet si někam na samotu u lesa nebo do lehčího terénu. Nehledě na brzdy, které budou s touhle váhou taky slušně bojovat. Je to vyloženě jen pokrýt trh něčím novým, ale velkou díru to do světa asi moc neudělá. Prostě nazval bych to hybridem.
Takže člena M3CSL plně chápu s jeho tvrzením. Je to naprosto logické.
má to vzduchovej podvozek když pošleš IS uplně dolu je to tvrdý jako kráva nenaklání se to a sedí to perfektně když jedeš na pole dáš to nahoru a upaluješ vesele dál
