Dneska jsem se byl podívat ve Vlalašskám Meziříčí na krásnou modrou 2000ku za 245t je i na tipcarsu.Majitel fanda,takže se staral,auto jak s linky a jela jak z poraku,tam bylo znát že má poctivých 150t a servisku.
245tis. je pořád u E39 M5 cenová úroveň vyjetých polovraků...
A serviska stylem 130tis. km to mělo při posledním záznamu v D v roce 2004, tak teď to má 150tis. je na nic.
Byl bych překvapenej kdyby měla víc než 400Nm max., i kdyby byla bez "kódů" (pokud pán není opravdovej fanda a nevyměnil pár věcí, místo roztřiků a leštění).
A auto z linky má mít 500Nm, z toho 80% od 1800ot....
Kolem 4000ot. už je E39M5 úplně jiný auto než např. 540i.
Podle mé zkušenosti slušná nezbořená M5 začíná na 350tis., krize nekrize. Koukni se kdekoliv po Evropě. Doporučuju si došetřit a koupit v Německu.
Mimochodem, není ani tak důležitý kolik km, ale JAK jsou ty km najetý. I když M5 není typický auto na víkendovou zábavu, spousta jich s menším reálným nájezdem (a větším počtem majitelů) tuhle historii má. Prostě ta auta nebyla dálniční express, ale kladivo na okresky a okruh...