Stránka 4 z 5
Napsal: pát 17.09.2010 09:14
od Dally
Meda píše:Dally: ty uz jsi menil O krouzky? Nikde jsem sadu na M5 nenasel.. A ty CPS senzory jsou ty, co jsou na Vanosech? Taky bych to chtel udelat, jen jsem jeste nesehnal potrebny material

Já mám na svý M5 nový už skoro všechno

. Včetně O-kroužků na solenoidech VANOSu, všech 4 CPS (čidla pozice vačky) a obou předkatových lambda sond. Měnim věci i preventivně, abych obnovil max. výkon....
VANOS pro facelift:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=15 díl 3 a 4
CPS:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=15 díl 8 a 9
Jestli jsi z Prahy, mám Peake code reader na M5, můžu ti říct, co ti DME skutečně hlásí za chyby...
Napsal: pát 17.09.2010 09:16
od KOMA
Sibr, hned kousek za brnem mám maníka co dělá jen emka, je to machr na slovo vzatý, sám má emka asi tři, sice né nejnovější stroje, zato oto v lepším stavu. Jestli chceš dám ti kontak, dělám u něj svoje emko a nemůžu si stěžovat, ale bere jen origo díly bmw, druhovýrobu nebere, takže na díly se chce připravit, ovšem nebude ti měnit nic co není v hajzlu.
Napsal: pát 17.09.2010 21:31
od MattyX
KOMA píše:Sibr, hned kousek za brnem mám maníka co dělá jen emka, je to machr na slovo vzatý, sám má emka asi tři, sice né nejnovější stroje, zato oto v lepším stavu. Jestli chceš dám ti kontak, dělám u něj svoje emko a nemůžu si stěžovat, ale bere jen origo díly bmw, druhovýrobu nebere, takže na díly se chce připravit, ovšem nebude ti měnit nic co není v hajzlu.
Odetun ? pan Odehnal ? ten clovek o motorsportech vi opravdu hodne a je to celkem perfekcionalista , nekdy k nemu kamosi chodi pro rady

tydle perfektni sluzby sou ale vyvazeny i adekvatni cenou

Napsal: pát 17.09.2010 21:34
od annri
Kamo,prijed do Nemecka k nam do origo servisu BMW kde vi co se deje a ty ceny nejsou vubec hrozny...
Sibr píše:Tak to sorry za mystifikaci s barvou
No každopádně mám své auto rád, ale vůbec nevím co s ním...
Sice autorizáku tyhle blbosti nežeru, ale dnes mi auto v nouzáku cukalo, nebo spíš houpalo.
Konstantí rychlost 140 na 6st a moc dobrej pocit jsem z toho neměl...
Po vypnutí a následním nastartování to zmizlo.
To auto mě začíná děsit, protže netuším komu to mám svěřit...
Přemýšlím že se projedu do Německa nebo Rakouska a nechám to udělat tam

Napsal: pát 17.09.2010 23:56
od matal
Jen tak na okraj..píše se tam r.v.99, ale má faceliftový volant a monitor, což pro mě je podezřelé.. nechej si poslat VIN a v BMW Ti vyjedou komplet výbavu i s barvou..

Napsal: sob 18.09.2010 00:08
od Alois
matal píše:Jen tak na okraj..píše se tam r.v.99, ale má faceliftový volant a monitor, což pro mě je podezřelé.. nechej si poslat VIN a v BMW Ti vyjedou komplet výbavu i s barvou..

Mě na tom nic podežrelého nepříjde, hodně lidí tento upgrade dělá a já bych ho u 99ky udělal taky přesně u těhle dvou věcí, celkem to chápu, když porovnám před a po...

Napsal: sob 18.09.2010 07:28
od Meda
Dally: a u pred FL Vanosu jsou krouzky jine? Predpokladam, ze to tedy obnasi 8xcislo 3 a to same se ctyrkou, ze?
Poznal jsi nejaky rozdil po vymene tehle veci (krouzky, senzory a lambdy)?
Z Prahy jsem, no problem-DME je co, jednotka? Jeste jsem se na diagnostiku nedostal, takze zatim je tajemstvi co tam muzu mit za chyby

Napsal: sob 18.09.2010 11:32
od annri
Dej sem VIN a kouknem na to
matal píše:Jen tak na okraj..píše se tam r.v.99, ale má faceliftový volant a monitor, což pro mě je podezřelé.. nechej si poslat VIN a v BMW Ti vyjedou komplet výbavu i s barvou..

Napsal: ned 19.09.2010 21:45
od danulah
Dneska jsem se byl teda podívat na tuhle zelenou co je někde za 200t a majitel jí prodáva za 189.
http://auto-ostatni.sbazar.cz/bmw-m5-ji ... 95538.html
Auto opticky nevypadá zle.Chyby jsou.Trošku rozypané písmenka na palubáku.Po otočení klíčku vyleze ukazatel teploty oleje na max takže čidlo asi v háji.Nová spojka a brzy.Nikde nic netluče.
Po nastartování se asi po dobu max 1s klepká asi vanos na jedné staně hned přestane.Ještě tady někdo psal,že inerier bývá zachovalý,ale tady u toho jsou přední sedačky ošoupané,loupe se ta kémová barva kůže.Jinak jak někdo psal,že to auto je z Moravy tak myslím že ne.Je dovezené z Německa 6.2009 a hned přihlášené a i technická v ten samý měsíc takže by měl být pan majitel první v ČR.
Nevím jestli do toho jít či ne.Prosím o rady co a jak,díky moc
Napsal: pon 20.09.2010 00:15
od matal
A co by jsi chtěl slyšet za rady.? Z fotek se toho moc nepozná, jen bych řekl,že cena je solidní za takový výkon.. otázkou je,kolik do ní budeš muset postupně vysypat,ale to podstatné spojka,brzy tam je nové jak píšeš..
Pokud se dá opravit vanosy nějak levněji, co tu kluci píšou,tak by to nemusel být špatný kup.. ale rozhodnout si to musíš sám..

Napsal: úte 21.09.2010 20:56
od danulah
matal píše:A co by jsi chtěl slyšet za rady.? Z fotek se toho moc nepozná, jen bych řekl,že cena je solidní za takový výkon.. otázkou je,kolik do ní budeš muset postupně vysypat,ale to podstatné spojka,brzy tam je nové jak píšeš..
Pokud se dá opravit vanosy nějak levněji, co tu kluci píšou,tak by to nemusel být špatný kup.. ale rozhodnout si to musíš sám..

Nakonec rozhodnuto do toho nejdu opravdu by to byla pokladnička a motor neodpovídal 156t najetých km a výkonu 400koníků.Dneska jsem se byl podívat ve Vlalašskám Meziříčí na krásnou modrou 2000ku za 245t je i na tipcarsu.Majitel fanda,takže se staral,auto jak s linky a jela jak z poraku,tam bylo znát že má poctivých 150t a servisku.
Napsal: úte 21.09.2010 23:24
od Dally
Dneska jsem se byl podívat ve Vlalašskám Meziříčí na krásnou modrou 2000ku za 245t je i na tipcarsu.Majitel fanda,takže se staral,auto jak s linky a jela jak z poraku,tam bylo znát že má poctivých 150t a servisku.
245tis. je pořád u E39 M5 cenová úroveň vyjetých polovraků...
A serviska stylem 130tis. km to mělo při posledním záznamu v D v roce 2004, tak teď to má 150tis. je na nic.
Byl bych překvapenej kdyby měla víc než 400Nm max., i kdyby byla bez "kódů" (pokud pán není opravdovej fanda a nevyměnil pár věcí, místo roztřiků a leštění).
A auto z linky má mít 500Nm, z toho 80% od 1800ot....
Kolem 4000ot. už je E39M5 úplně jiný auto než např. 540i.
Podle mé zkušenosti slušná nezbořená M5 začíná na 350tis., krize nekrize. Koukni se kdekoliv po Evropě. Doporučuju si došetřit a koupit v Německu.
Mimochodem, není ani tak důležitý kolik km, ale JAK jsou ty km najetý. I když M5 není typický auto na víkendovou zábavu, spousta jich s menším reálným nájezdem (a větším počtem majitelů) tuhle historii má. Prostě ta auta nebyla dálniční express, ale kladivo na okresky a okruh...
Napsal: stř 22.09.2010 18:14
od annri
Presne moje slova,mimochodem je to 06/1999...
Dally píše:Dneska jsem se byl podívat ve Vlalašskám Meziříčí na krásnou modrou 2000ku za 245t je i na tipcarsu.Majitel fanda,takže se staral,auto jak s linky a jela jak z poraku,tam bylo znát že má poctivých 150t a servisku.
245tis. je pořád u E39 M5 cenová úroveň vyjetých polovraků...
A serviska stylem 130tis. km to mělo při posledním záznamu v D v roce 2004, tak teď to má 150tis. je na nic.
Byl bych překvapenej kdyby měla víc než 400Nm max., i kdyby byla bez "kódů" (pokud pán není opravdovej fanda a nevyměnil pár věcí, místo roztřiků a leštění).
A auto z linky má mít 500Nm, z toho 80% od 1800ot....
Kolem 4000ot. už je E39M5 úplně jiný auto než např. 540i.
Podle mé zkušenosti slušná nezbořená M5 začíná na 350tis., krize nekrize. Koukni se kdekoliv po Evropě. Doporučuju si došetřit a koupit v Německu.
Mimochodem, není ani tak důležitý kolik km, ale JAK jsou ty km najetý. I když M5 není typický auto na víkendovou zábavu, spousta jich s menším reálným nájezdem (a větším počtem majitelů) tuhle historii má. Prostě ta auta nebyla dálniční express, ale kladivo na okresky a okruh...
Napsal: sob 25.09.2010 16:47
od annri
Napsal: sob 25.09.2010 23:50
od matal
Tahle už vysí na netu cca rok, co jsem si všimnul.. Chtělo by zjistit,jestli má český doklady, protože jestli je jen na Swiss papírech,tak budeš muset zaplatit clo,což cenu zvýší.. Jinak jsem to auto neviděl..

Napsal: ned 07.11.2010 14:24
od CBR1000F
to danulah: Jak jsi poznal, že ta zelená M5ka neodpovídá udávaným kilometrům na motoru? Byl jsi s tím na diagnostice? Mě tohle Mko taky zajímá, ale mám to do Jičína pěknej kus cesty, tak uvítám podrobnšjší info o opravdovém reálném stavu, oproti povídání prodejce po telefonu. Nerad bych tam jel úplně zbytečně.
Dík.
http://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/bmw/m5/7203854
Napsal: pon 11.07.2011 22:01
od pesa
2 Meda: poridil jsi nakonec nejakou nebo stale patras?

Napsal: úte 09.08.2011 06:34
od Hanz
Dally píše:245tis. je pořád u E39 M5 cenová úroveň vyjetých polovraků...
i pěkná e39 530i stojí 2kila, at už vidíte inzeráty s jakoukoliv cenou... v reálu je to pak pelech bez historie, bouračka a čekatel servisu... na M5 pod 3 kila imho nemá smysl jezdit, natož pod 2

Napsal: pon 25.03.2013 19:01
od danbrown
Takže píšu si na blacklist ATE, a teď právě Brembo, nevydrželo to ani 8000km a už to zase, sakra, hází.
Jakou značku brzd doporučují Mkaři?
Napsal: pon 25.03.2013 21:25
od pesa
original.
sice mam e60, ale ted na novych mam uz 30tis a teprve půl desek v haji a stale v pohode, je pravda, ze sem tam projedu D1 skoro bez toho, abych se brzdy dotkl, ale sem tam je potreba ten kolos taky umírnit a musim rict, ze me origo prijemne prekvapily!!!