Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Nové M3/M4
- pavproch
- Registrovaný
- Příspěvky: 3886
- Registrován: úte 15.02.2011 01:00
- Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
Re: Nové M3/M4
ref ///M2 = "nedomrd":
dramaticky nesouhlasím..... pro mne je absolutně bublifuk jak je obšitá palubka aj. nepodstatnosti, pro mě jsou mnohem důležitější jízdní vlastnosti a hlavně "ochota auta spolupracovat" s řidičem... a v tom má ///M2 o třídu ne-li o dvě třídy navrch nad ///M3
dramaticky nesouhlasím..... pro mne je absolutně bublifuk jak je obšitá palubka aj. nepodstatnosti, pro mě jsou mnohem důležitější jízdní vlastnosti a hlavně "ochota auta spolupracovat" s řidičem... a v tom má ///M2 o třídu ne-li o dvě třídy navrch nad ///M3
Re: Nové M3/M4
Jojo, samozrejme jsem koukal:) Kolik mas aktualne najeto? DCT nebo manual? Bral jsi to od novoty nebo jete? Na US forech se f80 v m-ku jevi jako bezproblemove spolehlive auto, nebo mas jinou zkusenost? I kdyz je fakt, ze f ka tady nebudou mit jeste stovky tisic v tele:)kosh píše:Hmmm, odepisoval jsem ti cca o jednu stranu zpět.
V případě dalších dotazů .... poslouchám
Re: Nové M3/M4
Ja zase souhlasim s M2=nedomrd, i kdyz by to se to samozrejme dalo rict korektneji. Jezdil jsem v m2 i m4. Okay, m2 je proste mnohem pratelstejsti a predvidavejsi pro vetsinu ridicu, jenze ja jsem si do toho sednul a prvni dojem- hnusny plasty, hnusna kuze, kvalitativni dojem z interieru 0. Bral bych to jako vikendovou motokaru ciste na zabavu v zakladni vybave a s manualem, casem nahradil sedacky za lepsi apod..
Jenze ja chtel auto do provozu, litani po dalnicich po evrope, 4 dvere, moznost individualizace a jen sem tam vylet na okruh. M3 jasna volba. Blesk666 tady pekne rozebral co vse je v m3/4 jine a kdyz si to clovek precte, pochopi, ze cenovej rozdil mezi m2 a m3 je relativni.
Zpet na zacatek, na us foru nekdo jednou vetou zhodnotil, ze m2 je go kart, m3/4 cruiser. Kazdemu vyhovuje neco jinyho, m5 uz je zase rychlovlak
Jenze ja chtel auto do provozu, litani po dalnicich po evrope, 4 dvere, moznost individualizace a jen sem tam vylet na okruh. M3 jasna volba. Blesk666 tady pekne rozebral co vse je v m3/4 jine a kdyz si to clovek precte, pochopi, ze cenovej rozdil mezi m2 a m3 je relativni.
Zpet na zacatek, na us foru nekdo jednou vetou zhodnotil, ze m2 je go kart, m3/4 cruiser. Kazdemu vyhovuje neco jinyho, m5 uz je zase rychlovlak
Re: Nové M3/M4
Kupoval jsem ji novou s DCT a až do teď (75 000km) jsem neřešil vůbec nic. Aktuálně je potřeba měnit "čepy" na podvozku, ale to je spotřebák.tommee píše:Jojo, samozrejme jsem koukal:) Kolik mas aktualne najeto? DCT nebo manual? Bral jsi to od novoty nebo jete? Na US forech se f80 v m-ku jevi jako bezproblemove spolehlive auto, nebo mas jinou zkusenost? I kdyz je fakt, ze f ka tady nebudou mit jeste stovky tisic v tele:)kosh píše:Hmmm, odepisoval jsem ti cca o jednu stranu zpět.
V případě dalších dotazů .... poslouchám
Re: Nové M3/M4
Ja teda jel kousek s M3 a prislo mi to se zaplyma pomocnikama totalne blbuvzdorny, clovek klidne muze zmacknout plny plyn uprostred zatacky a nic se nedeje. Prislo mi, ze to ma i dost pohodlny podvozek oproti memu vozitku ...
Tohle je fajn recenze. Jedna z mala na internetu, kde majitel nejak umi ovladat auto a da rozumny nazor na nej.
http://www.youtube.com/watch?v=7Gs5W9_hvCQ&t
Tohle je fajn recenze. Jedna z mala na internetu, kde majitel nejak umi ovladat auto a da rozumny nazor na nej.
http://www.youtube.com/watch?v=7Gs5W9_hvCQ&t
- pavproch
- Registrovaný
- Příspěvky: 3886
- Registrován: úte 15.02.2011 01:00
- Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
Re: Nové M3/M4
Jo, to sem do svého srovnání a hodnocení ///M2 vs. ///M3 výše zapoměl (halt starší člověk, no) napsat/zdůraznit: s oběma stroji sem jel s DSC apod. "off"
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 36
- Registrován: stř 31.12.2008 01:00
Re: Nové M3/M4
Ahojte,
minuly tyzden som predal m4 mal som ju od 0km 2016/3 najazdil som 57000km.
Spotreba priemer 14,5 , ale horsie je ze auto ma relativne malu nadrz aspon moj pocit a casto sa tankuje. Problemy 3x raz sviecky , raz vstreky , raz nieco buchalo na prednej naprave. pri sviecke ma auto nechalo na ceste.. takze bmw assistence nahradne auto (x5 25d) vsetko vzdy vyriesene na zaruku. servis som robil kazdych 10tis km , zadne gumy som menil pri cca 32tis predne boli ok aj po 57 tis asi som jazdil ako dochodca:) start stop by som zakazal raz som ho zabudol vypnut isiel som cca 200-220 dialnica dosiel som na pumpu vzdy som nechaval este motor ist minutku dve na dochladenie turba a start stop na drzovku vypol..., brzdy som menil pri 32000 predne dosticky kotuce boli uplne v pohode, na konci som mal pocit ze prevodovka dost trha (automat) jazdil som vzdy na 2 stupni na tom najvysom to davalo rany, tankovane vzdy 99-100 benizn nikdy nie 95, nastavenia podvozku som mal vecsinou sport sport plus bol prilis tvrdy , riadenie sport alebo confort pretoze sport plus clovek nestihal otocit volantom ked isiel bokom bolo to az prilis ... plyn sport plus skoro cely cas, v aute po 57 tis km nic nevrzgalo nic neklepalo vsetko bolo ok len sa obcas restartoval navigacny nikto nevedel preco....
Jazda no uplny sportak to nieje skor take gtcko jazdil som skoro stale v mdm mode mal som problem iba raz ked som ako blbec pridal pocas dazda v polke zakruty a mal som co robit a aj tak som vysiel trochu na travu...inac uplne blbu vzdorne auto ked clovek pouziva hlavu, brzdy boli celkom ok keramiku som nechcel , 19 som jazdil aj v zime a ziadny problem iba raz som nevysiel do jedneho kopceka. sportova jazda no auto na limite bolo malo nedotacave ale uplne predvidatelne ale na okruhu som s tym nikdy nebol pretoze to si radsej nieco prenajmem nebudem si nicict svoje auto....vaha ano stale citit ze to auto je tazke ale uprimne ani m2 nieje lahka a na tej mi vadil ten interier proste uplny grc..porovnanie s v8 m3 je uplne jednoduche m3v8 absolutne nestiha nikde je to strasny rozdiel v beznej premavke, inac kto si bude kupovat m4/m3 urcite nech zoberie kozu na pristrojovke kamos ma bez a vyzera to hrozne...
tieto dni mi dorazi m4 2017 lci s competition packet tak pripadne mozem napsiat aky rozdiel to je .
minuly tyzden som predal m4 mal som ju od 0km 2016/3 najazdil som 57000km.
Spotreba priemer 14,5 , ale horsie je ze auto ma relativne malu nadrz aspon moj pocit a casto sa tankuje. Problemy 3x raz sviecky , raz vstreky , raz nieco buchalo na prednej naprave. pri sviecke ma auto nechalo na ceste.. takze bmw assistence nahradne auto (x5 25d) vsetko vzdy vyriesene na zaruku. servis som robil kazdych 10tis km , zadne gumy som menil pri cca 32tis predne boli ok aj po 57 tis asi som jazdil ako dochodca:) start stop by som zakazal raz som ho zabudol vypnut isiel som cca 200-220 dialnica dosiel som na pumpu vzdy som nechaval este motor ist minutku dve na dochladenie turba a start stop na drzovku vypol..., brzdy som menil pri 32000 predne dosticky kotuce boli uplne v pohode, na konci som mal pocit ze prevodovka dost trha (automat) jazdil som vzdy na 2 stupni na tom najvysom to davalo rany, tankovane vzdy 99-100 benizn nikdy nie 95, nastavenia podvozku som mal vecsinou sport sport plus bol prilis tvrdy , riadenie sport alebo confort pretoze sport plus clovek nestihal otocit volantom ked isiel bokom bolo to az prilis ... plyn sport plus skoro cely cas, v aute po 57 tis km nic nevrzgalo nic neklepalo vsetko bolo ok len sa obcas restartoval navigacny nikto nevedel preco....
Jazda no uplny sportak to nieje skor take gtcko jazdil som skoro stale v mdm mode mal som problem iba raz ked som ako blbec pridal pocas dazda v polke zakruty a mal som co robit a aj tak som vysiel trochu na travu...inac uplne blbu vzdorne auto ked clovek pouziva hlavu, brzdy boli celkom ok keramiku som nechcel , 19 som jazdil aj v zime a ziadny problem iba raz som nevysiel do jedneho kopceka. sportova jazda no auto na limite bolo malo nedotacave ale uplne predvidatelne ale na okruhu som s tym nikdy nebol pretoze to si radsej nieco prenajmem nebudem si nicict svoje auto....vaha ano stale citit ze to auto je tazke ale uprimne ani m2 nieje lahka a na tej mi vadil ten interier proste uplny grc..porovnanie s v8 m3 je uplne jednoduche m3v8 absolutne nestiha nikde je to strasny rozdiel v beznej premavke, inac kto si bude kupovat m4/m3 urcite nech zoberie kozu na pristrojovke kamos ma bez a vyzera to hrozne...
tieto dni mi dorazi m4 2017 lci s competition packet tak pripadne mozem napsiat aky rozdiel to je .
Re: Nové M3/M4
Competition mam doma cca tyden, a zatim jsem tu nenapsal ani carku, bo jsem z toho porad hotovej:)
Re: Nové M3/M4
Ja mám aktuálně 93 000 (11/2014) a auto se překvalivě nerozsypalo
Ted vážně ... zatím je vše OK, akorát moje četnost výměny pneumatik je cca 15 000km zadní a cca 20 000km přední. Jezdím sice vždy na nějakém polosliku, ale oproti normální pneumatice nepozoruju razantní zkrácení životnosti.

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 36
- Registrován: stř 31.12.2008 01:00
Re: Nové M3/M4
na com ti dosiel cp? na super sport alebo uz na 4s michelin?tommee píše:Competition mam doma cca tyden, a zatim jsem tu nenapsal ani carku, bo jsem z toho porad hotovej:)
Re: Nové M3/M4
PSS Michelin. Je to uz MY2018
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 36
- Registrován: stř 31.12.2008 01:00
Re: Nové M3/M4
mne pride utorok a tajne som dufal ze uz dojde na 4S:(tommee píše:PSS Michelin. Je to uz MY2018
Re: Nové M3/M4
Tak to jsem zvedav. Myslim ze na 19 muzou prijit i Conti Sport, mne na 20 prislo PSS, ale nestezuji si 

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 36
- Registrován: stř 31.12.2008 01:00
Re: Nové M3/M4
na starej 2016 som mal 19 a dosla na conti ale tato noca ma uz competition ....bud dojde na pss alebo 4stommee píše:Tak to jsem zvedav. Myslim ze na 19 muzou prijit i Conti Sport, mne na 20 prislo PSS, ale nestezuji si
Re: Nové M3/M4
Podle zkusenosti kluku je evoluce od PSS k PS4S vykoupena snizenym treadwarem nove gumy... je mekci, asi lip drzi (na vode furt na hovno jako starej PSS) a vydrzi min km... skoda
Re: Nové M3/M4
Ahoj všem, chtěl jsem založit nové téma, ale tato diskuze je mému dotazu velice podobná tak to napíšu sem. Chci si splnit dlouhodobý sen a koupit si sportovní auto, po velice dlouhém vybírání a stálém navyšování rozpočtu
jsem přešel od hot hatchů, přes nového mustanga až k M2 a M4
Mám zálusk na tyto dva vozy v odkaze, ale nemůžu se rozhodnout, cena víceméně podobná. U M4 se bojím vad, protože má najeto už 97 t.km, ale zase píšou, že má pravidelný servis a dobré zacházení i když to si tam můžou napsat všichni. Co myslíte? Chci auto na víkendy a občas (2x za rok) okruh, prostě hračka víceméně jen pro mě, ale manželka ho bude taky občas potřebovat použít takže by ocenila pohodlnější podvozek a víc prostoru což hovoři pro M4. Nejsem žádný velký pracháč, našetřil jsem dost, ale nechci pak do toho sypat dalších X tisíc za opravy. Chystám se auta zhlédnout osobně a u obou minimálně projet diagnostiku v servisu.
https://suchen.mobile.de/auto-inserat/b ... n=parkItem
https://suchen.mobile.de/auto-inserat/b ... n=parkItem
Díky za pomoc při výběru
Pavel


https://suchen.mobile.de/auto-inserat/b ... n=parkItem
https://suchen.mobile.de/auto-inserat/b ... n=parkItem
Díky za pomoc při výběru
Pavel
Re: Nové M3/M4
Ahoj, jsem relativně čerstvej majitel nové M3F80, ale protože moje cesta k ní byla trochu podobná té tvojí, napíšu pár svých postřehů. Předem podotýkám, že se jedná o můj subjektivní názor.
Úplně původně jsem chtěl M2 a byl jsem skoro na tuty rozhodnutej. Díval jsem se na M3/M4, novýho Mustanga, ale i třeba Subaru STI. Všechno jsem si projel, do všeho si sednul, o všem načetl tuny materiálu, protože to není levná sranda a navyšování rozpočtu, o tom ani nemluv
. Hned říkám, že pokud bych chtěl hračku na víkendy a občas na okruh, beru M2, protože je super zábavná a předvídatelnější než M4. Dokonce pokud ti jde o prostor, M4 není proti M2 žádná výhra a zase o tolik větší není a dokonce ani o tolik pohodlnější. Stock nastavení tlumičů na M2 je asi jako Sport (tedy střed) na stavitelných tlumičích M4 a na tom se překvapivě úplně bez problémů jezdit dá. (pozn: Mám Competition paket, tedy 20" a dnes jsem si dal krásnejch 100km docela rozbitejma českejma okreskama a to auto funguje fakt dobře. Stejně tak M2!)
Můj výběr se ale zlomil, protože já více než hračku na víkend chtěl sportovní daily, rychlý dálniční přemisťovadlo, zábavu kdy si zamanu a i okruhovku když na to přijde. Za další jsem chtěl 4 dveře a víc výbavy a to do M2 nenastrkám, takže bylo rozhodnuto.Pro mě stále zůstává- hračka M2, daily M3. Co se týče tvýho výběru, nemám zatím žádnou osobní zkušenost se spolehlivostí M3/M4 po 100tis km. To bude asi sázka do loterie, přeci jen je to Mcar, každá oprava se může pekelne prodražit na druhou stranu na zahraničních fórech spolehlivost hodnotí kladně. U M2 bych dal pozor hlavně na to, že jsou na trhu málo jetý novinářský auta, který sice kilometrově maj pár tisíc na tachu, ale hodně špatnýho zacházení pod kůží. Přeci jen se na novou M2 stále čeká asi třičtvrtě roku. Jestli máš už ale budget 50k EUR a jsi plátce DPH, objednal bych to nový a počkal.
Úplně původně jsem chtěl M2 a byl jsem skoro na tuty rozhodnutej. Díval jsem se na M3/M4, novýho Mustanga, ale i třeba Subaru STI. Všechno jsem si projel, do všeho si sednul, o všem načetl tuny materiálu, protože to není levná sranda a navyšování rozpočtu, o tom ani nemluv

Můj výběr se ale zlomil, protože já více než hračku na víkend chtěl sportovní daily, rychlý dálniční přemisťovadlo, zábavu kdy si zamanu a i okruhovku když na to přijde. Za další jsem chtěl 4 dveře a víc výbavy a to do M2 nenastrkám, takže bylo rozhodnuto.Pro mě stále zůstává- hračka M2, daily M3. Co se týče tvýho výběru, nemám zatím žádnou osobní zkušenost se spolehlivostí M3/M4 po 100tis km. To bude asi sázka do loterie, přeci jen je to Mcar, každá oprava se může pekelne prodražit na druhou stranu na zahraničních fórech spolehlivost hodnotí kladně. U M2 bych dal pozor hlavně na to, že jsou na trhu málo jetý novinářský auta, který sice kilometrově maj pár tisíc na tachu, ale hodně špatnýho zacházení pod kůží. Přeci jen se na novou M2 stále čeká asi třičtvrtě roku. Jestli máš už ale budget 50k EUR a jsi plátce DPH, objednal bych to nový a počkal.
Re: Nové M3/M4
Ahoj tommee díky za názor, jak říkáš, mám budget 50k. Jak to myslíš nový? Nový auto bude min. o 10 víc a to už fakt nedám. Ty dva inzeráty co jsem nasdílel, tak u M2 je to prý borec co pracuje v BMW továrně a důvod prodeje je "roční vozidlo" tak předpodkládám, že si to kupují s velkou slevou a pak prodávají se ziskem, narazil jsem na víc takových. U M4 je to tedy autobazar, ale jsou na něj dobré recenze a v emailu řekli, že první a jediný majitel byl nějaký Dr. XY. Najel s tím za 2 roky těch 97 t. takže to bylo asi služební auto. Prodejce mi pořád tvrdí, že auto je ve velmi dobrém stavu, má pravidelný servis, brzdy 50%, gumy 60%, BMW servis červenec 2017. Mě na tom M4 asi nejvíc láká ta příplatková výbava, hlavně ten volant M performance, ten je úžasný. Celkově je tam mnohem lepší výbava. Taky si říkám, že když koupím M4 a chtěl bych ho nedejbože prodat, tak ztráta na ceně nebude tak velká, protože je to dost unikátní vůz s ohledem na tu výbavu. Pro M2 pro mě hovoří to, že designově se mi líbí víc, úžasná modrá barva, super zvuk, je menší, zábavnější.
No točí se to ve mě strašně, jednou jsem rozhodnutý pro to a podruhý pro ono. Ale vím jistě, že do konce roku to chci, začátkem příštího půjdou ceny nahoru, ted je nejlepší doba to koupit.
oprava: musím auto koupit za cenu vč. dph, moc se těchto otázkách nevyznám tak jsem to možná blbě pochopil.
No točí se to ve mě strašně, jednou jsem rozhodnutý pro to a podruhý pro ono. Ale vím jistě, že do konce roku to chci, začátkem příštího půjdou ceny nahoru, ted je nejlepší doba to koupit.
oprava: musím auto koupit za cenu vč. dph, moc se těchto otázkách nevyznám tak jsem to možná blbě pochopil.
Naposledy upravil(a) xwritter dne ned 27.08.2017 19:16, celkem upraveno 1 x.
- pavproch
- Registrovaný
- Příspěvky: 3886
- Registrován: úte 15.02.2011 01:00
- Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
Re: Nové M3/M4
Už sem to tu kdesyk psal.... když už bych si měl vybrat mezi foukátky, tak bych bral JEDNOZNAČNĚ ///M2.
Jezdil sem v obojím (6MT, obojí) a ..... ///M3 mě neoslovila v ničem kromě zrychlení v přímce, ///M2 je pro mě asitak 1000x "řidičtější"
(ale furt to má foukátko, čili nic pro mě, já prostě chcu atmosféru i když není ani zdaleka tak "rychlá"
Jezdil sem v obojím (6MT, obojí) a ..... ///M3 mě neoslovila v ničem kromě zrychlení v přímce, ///M2 je pro mě asitak 1000x "řidičtější"
(ale furt to má foukátko, čili nic pro mě, já prostě chcu atmosféru i když není ani zdaleka tak "rychlá"
Re: Nové M3/M4
Je to jak jsem psal, můj čistě osobní názor:) Absence výbavy a druhejch dveří, plus super cenová nabídka mi prostě udělaly víc jasno a teď musím říct, že tu M3 přímo zbožňuju. Jo, chce to citlivější přístup a s 6MT bych to asi neuřídil, beztak jsem ale do toho chtěl DCT
Kdybych kupoval jen pro zábavu, vezmu úplně holou M2 v manuálu, hodím do toho pořádnej vejfuk, možná skořepiny a budu vysmátej.
Co člověk to bude názor, pavproch je zapřisáhlej příznivce atmosféry v manuálu, já mám rád bloncky i brunety
a klidně zkusím černou holku když na to přijde.
Je to dost peněz, věnuj tomu čas, projeď si je. Mně udělala jasněji návštěva Mnichova, dají se tam M2 i M4 půjčit za friendly poplatek. Já byl u M2 nakonec trochu zklamanej z kvality interiéru, je to prostě nižší třída. S cenou bych nespekuloval. M2 má mnohem nižší produkční čísla, bude jich vždy méně než M4 a její "resale value" bude tudíž možná lepší než u M4:)
Podle volantu M Performance to nesuď:) Má i M Performance výfuk myslím, ale to jsou věci, které se dají vždy dodělat.
Apropo proč půjdou začátkem příštího roku ceny nahoru? Něco mi uniklo?

Co člověk to bude názor, pavproch je zapřisáhlej příznivce atmosféry v manuálu, já mám rád bloncky i brunety

Je to dost peněz, věnuj tomu čas, projeď si je. Mně udělala jasněji návštěva Mnichova, dají se tam M2 i M4 půjčit za friendly poplatek. Já byl u M2 nakonec trochu zklamanej z kvality interiéru, je to prostě nižší třída. S cenou bych nespekuloval. M2 má mnohem nižší produkční čísla, bude jich vždy méně než M4 a její "resale value" bude tudíž možná lepší než u M4:)
Podle volantu M Performance to nesuď:) Má i M Performance výfuk myslím, ale to jsou věci, které se dají vždy dodělat.
Apropo proč půjdou začátkem příštího roku ceny nahoru? Něco mi uniklo?