Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Rady ke koupi aneb proč koupit E38 a né E39

Vše o E23, E32, E38, E65/E66, F01/F02, G11/G12
Odpovědět
Zpráva
Autor
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#61 Příspěvek od JaraX »

jurasis píše::D , moc rozumných argumentů v tomhle topiku teda není...
Teda sorry, po jaraXovsku faktorů... 8)


ok, nevím co berete za rozumné faktory, obojí sou BMW at je to E38 tak E39,
ani jedno není zmrd od VW nebo nějakej ital ale obojí nese hrdě znak BMW,
ve své době kdy byl rozdil v ceně mezi E38 a E39 pul mega ve stejné motorizaci, vyplatilo se vzít obojí, obě auta měli zhruba stejnou vybavu za určitou cenu, kdežto dneska už je E39 dražší jak E38, bavím se o stejne motorizaci samozřejmě
no a pokud někdo bere to že na E38 je výrazně pohodlnější (což je a to mi nikdo neupře), je bezpečnější, má levnější jeté díly a nové na stejné cenové urovni, a E39 je trochu sportovnější a pro některé hezčí, E38 je vybavenější a do E39 se zdaleko nedělalo tolik technologíí jako do E38 navíc E38 je výrazně měnší tuctovka jak E39 kterých jezdí plny ulice.
at se každej rozhodne jak chce, moje rozhodnutí a rozhodnutí mnoha dalších rozumných lidi je jasny.
E36 sportovní auto na blbnutí, E39 leda kombík na prácu s kterym člověk sem tam vyjede i na dovolenou, E38 luxusní auto plný vybavy který je propracovaný do detailu a jezdí za supr náklady.
khonza318
Registrovaný
Příspěvky: 518
Registrován: stř 21.12.2005 01:00
Bydliště: štěpánov u olomouce

#62 Příspěvek od khonza318 »

JaraX píše:
HAMANN píše:Takže E38 měla i po faceu plechový ramena? Myslel jsem že aspoň potom dostala hliníkový, tak to je ovšem podvozkově na úrovni E36, tak nevím kde vidíš ten pokrok oproti E39?


a že je něco z hliníku tak je to lepší jo? to bych teda netvrdil, zrovna s hliníkovýma ramenama je problém že hovno vydrží. Aha tak ok, E39 je podvozkově někde na vrcholu a E38 je na urovni E36, ok :D :D :D :D osle


nechci vam tu kazit radost. ale co se tyka oceli a hliniku tak už E34 měla na přední napravě vrchni ramena z oceli a spodni z hliniku. tolik k materialum a pokroku.

pokud se tu mluvi o srovnani E38 a E39.

nakupuje každy podle toho co se mu libi a co potřebuje.

nechapu proč srovnavat....

proč se asi dělali řady 5 a 7 - každa mela jiny učel a stala jiny prachy a podle toho se vyraběly.

a JaraX ?
zase si chce vystlat svoje sedmičkařsky hnizdečko a chce nasrat majitele pětek a lidi na foru.

jo a to že je E39 nejlepší nebo nejvychytanější BMW bylo myslim v AUTOCAru ale je to už par let.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#63 Příspěvek od JaraX »

khonza:
no jo, ale zapoměls napsat že sice dělali obě ale každa stala jiny prachy, kdyby staly obě stejně asi by nekupovali lidi tolik E39

a srovnavat mužeš vše, klidně srovnam E36 a E38
sportovněji založenej člověk co nejezdí daleko si z toho vybere E36 a člověk co rád cestuje zas E38,
khonza318
Registrovaný
Příspěvky: 518
Registrován: stř 21.12.2005 01:00
Bydliště: štěpánov u olomouce

#64 Příspěvek od khonza318 »

JaraX píše:khonza:
no jo, ale zapoměls napsat že sice dělali obě ale každa stala jiny prachy, kdyby staly obě stejně asi by nekupovali lidi tolik E39

a srovnavat mužeš vše, klidně srovnam E36 a E38
sportovněji založenej člověk co nejezdí daleko si z toho vybere E36 a člověk co rád cestuje zas E38,


a jak by asi vypadala s kvalitou a vybavou E38 kdyby stala to co E39 ????

tenkrat to byly auta pro ruzne skupiny zakazniku a to jsou i dnes jako ojetiny!!!
jurasis
Registrovaný
Příspěvky: 5551
Registrován: stř 06.09.2006 00:00
Bydliště: Nymburk

#65 Příspěvek od jurasis »

khonza318 píše:tenkrat to byly auta pro ruzne skupiny zakazniku a to jsou i dnes jako ojetiny!!!

Ale určitě ne cenově...
.
Proč většinou zvítězí hloupá myšlenka? Protože moudřejší přece vždycky ustoupí...
.
KAMIL740
Registrovaný
Příspěvky: 1413
Registrován: pon 15.01.2007 01:00

#66 Příspěvek od KAMIL740 »

khonza318 píše:jo a to že je E39 nejlepší nebo nejvychytanější BMW bylo myslim v AUTOCAru ale je to už par let.

v autokaaru pisou kokotiny sami nevi co je dobry pomatenci e38 je 100000000000X lepsi nez klaustrofobi e39 sorry ale je to tak vim o cem mluvim to ze ma e39 oproti zakladni e38 lepsi podvozek je pravda ale e38 s fumkcim edc je 200000000x lepsi :))))
DOEMIXXX
Registrovaný
Příspěvky: 5775
Registrován: úte 21.02.2006 01:00
Bydliště: PRAHA

#67 Příspěvek od DOEMIXXX »

proc se tady siri hate a flame :?:

Smazal bych OT a nechal jen fakta...
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#68 Příspěvek od JaraX »

KAMIL740 píše:
khonza318 píše:jo a to že je E39 nejlepší nebo nejvychytanější BMW bylo myslim v AUTOCAru ale je to už par let.

v autokaaru pisou kokotiny sami nevi co je dobry pomatenci e38 je 100000000000X lepsi nez klaustrofobi e39 sorry ale je to tak vim o cem mluvim to ze ma e39 oproti zakladni e38 lepsi podvozek je pravda ale e38 s fumkcim edc je 200000000x lepsi :))))


:Poklona: :Poklona: :Poklona:
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#69 Příspěvek od JaraX »

khonza318 píše:
JaraX píše:khonza:
no jo, ale zapoměls napsat že sice dělali obě ale každa stala jiny prachy, kdyby staly obě stejně asi by nekupovali lidi tolik E39

a srovnavat mužeš vše, klidně srovnam E36 a E38
sportovněji založenej člověk co nejezdí daleko si z toho vybere E36 a člověk co rád cestuje zas E38,


a jak by asi vypadala s kvalitou a vybavou E38 kdyby stala to co E39 ????

tenkrat to byly auta pro ruzne skupiny zakazniku a to jsou i dnes jako ojetiny!!!


s kvalitou by a vybavou by to bylo nahovno stejně jako je to u E39
Deathbox
Registrovaný
Příspěvky: 1640
Registrován: úte 04.12.2007 01:00
Bydliště: Morava

#70 Příspěvek od Deathbox »

JaraX píše:
HAMANN píše:A co řekneš na to že E38 měla nejdřív plechový ramena a E39 od začátku hliníkový a aby se jí E38 aspoň trochu vyrovnala a šla aspoň trochu s dobou tak jí potom dali taky hliník.... :)!


jakej hlinik? všechny E38 maj přední ramena plechovy a zadní hliníkový, at je to 1994 nebo 2001, ramena sou furt stejny.


Kde je tedy pak rozdíl??

díky
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#71 Příspěvek od JaraX »

Deathbox píše:
JaraX píše:
HAMANN píše:A co řekneš na to že E38 měla nejdřív plechový ramena a E39 od začátku hliníkový a aby se jí E38 aspoň trochu vyrovnala a šla aspoň trochu s dobou tak jí potom dali taky hliník.... :)!


jakej hlinik? všechny E38 maj přední ramena plechovy a zadní hliníkový, at je to 1994 nebo 2001, ramena sou furt stejny.


Kde je tedy pak rozdíl??

díky


a jakej? ramena sou furt stejny, od 1994-2001, mrkni do ETK
Deathbox
Registrovaný
Příspěvky: 1640
Registrován: úte 04.12.2007 01:00
Bydliště: Morava

#72 Příspěvek od Deathbox »

No všicni tvrdí jak po face má hliníkové prvky podvozku, které před face nemá...
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#73 Příspěvek od JaraX »

Deathbox píše:No všicni tvrdí jak po face má hliníkové prvky podvozku, které před face nemá...


tvrdit mužou, ja mam doma obojí, když pod to vlezu tak je to stejny a dle ETK taky.
Deathbox
Registrovaný
Příspěvky: 1640
Registrován: úte 04.12.2007 01:00
Bydliště: Morava

#74 Příspěvek od Deathbox »

JaraX píše:
Deathbox píše:No všicni tvrdí jak po face má hliníkové prvky podvozku, které před face nemá...


tvrdit mužou, ja mam doma obojí, když pod to vlezu tak je to stejny a dle ETK taky.


Takže rozdíl mezi před a po face je jen ve vzhledu, po technické stránce v ničem?? (když nepočítám výbavu)
PolarBear
Registrovaný
Příspěvky: 379
Registrován: úte 22.09.2009 00:00

#75 Příspěvek od PolarBear »

kurna proc na tu E39 porad tak nadavate? Ja se v ni svezl a je to pohodlne auto. A to ze by byla E38 levnejsi to bych teda netvrdil. 96+ E39 se daji poradit i za 80k v celkem slusnem stavu. V jakem stavu bude E38 za tyhle penize???

Krom toho je E38 fakt velika. A ne kazdej hleda takovej kolos... :wink:
a E39 je krasna kdyz se na ni daji M narazniky..

BTW co je potreba vsechno vymenit kdyz chci dat na E39 M naraznik dopredu a dozadu? A kolik to cca stoji?
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#76 Příspěvek od JaraX »

PolarBear píše:kurna proc na tu E39 porad tak nadavate? Ja se v ni svezl a je to pohodlne auto. A to ze by byla E38 levnejsi to bych teda netvrdil. 96+ E39 se daji poradit i za 80k v celkem slusnem stavu. V jakem stavu bude E38 za tyhle penize???

Krom toho je E38 fakt velika. A ne kazdej hleda takovej kolos... :wink:
a E39 je krasna kdyz se na ni daji M narazniky..

BTW co je potreba vsechno vymenit kdyz chci dat na E39 M naraznik dopredu a dozadu? A kolik to cca stoji?


kamoš ted koupil topstav longa za 80x a ve vybavě jak nema ani 10 E39 dohromady,
jeslti je 10cm navíc kolos tak ok.
zkus se projet 100km v E38 a pak 100km v E39 a pak hodnot prosím.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#77 Příspěvek od JaraX »

Deathbox píše:
JaraX píše:
Deathbox píše:No všicni tvrdí jak po face má hliníkové prvky podvozku, které před face nemá...


tvrdit mužou, ja mam doma obojí, když pod to vlezu tak je to stejny a dle ETK taky.


Takže rozdíl mezi před a po face je jen ve vzhledu, po technické stránce v ničem?? (když nepočítám výbavu)


tak byli změny, napřiklad sběrnice, automaticky homelighty apod, ale taky se poface víc serou jednotky.
PolarBear
Registrovaný
Příspěvky: 379
Registrován: úte 22.09.2009 00:00

#78 Příspěvek od PolarBear »

JaraX píše:jeslti je 10cm navíc kolos tak ok.
zkus se projet 100km v E38 a pak 100km v E39 a pak hodnot prosím.


nevim no na me 7 pusobi proste moc velika.
100 km v E39 si dokazu predstavit celkem na pohodu ted jezdim v E36 a da se v tom prezit i 400km :) (takova bezna vzdalenost kdyz se chci zajet kouknout na auto, kterych bych pripadne koupil. Vsecky co me zajimaji(= vyhovuji memu rozpoctu :D ) jsou az nekde za prahou nebo u ostravy. By se z toho jeden pos.. :lol:

Ale nerikam ze je 7 spatna. To urcite neni. Jen nechapu proc tu tak kydat hnuj na E39 :roll:
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#79 Příspěvek od JaraX »

PolarBear píše:
JaraX píše:jeslti je 10cm navíc kolos tak ok.
zkus se projet 100km v E38 a pak 100km v E39 a pak hodnot prosím.


nevim no na me 7 pusobi proste moc velika.
100 km v E39 si dokazu predstavit celkem na pohodu ted jezdim v E36 a da se v tom prezit i 400km :) (takova bezna vzdalenost kdyz se chci zajet kouknout na auto, kterych bych pripadne koupil. Vsecky co me zajimaji(= vyhovuji memu rozpoctu :D ) jsou az nekde za prahou nebo u ostravy. By se z toho jeden pos.. :lol:

Ale nerikam ze je 7 spatna. To urcite neni. Jen nechapu proc tu tak kydat hnuj na E39 :roll:


víš proč, měl jsem hromadu aut a BMW,
E36 je super sportáček, zatáčku s tím vemeš jak nic, jak píšeš hraniční vzdálenost s E36 je tak 400tam, 400 zpátky, víc už je pak člověk hrozně dolamanej, s E38 jsem najel za 24hodin 2800km a bez problemu, utahanej jak pes, ale nic mě nebolelo.
E39 by byla fajn kdyby stala o 30procent min jak E38, což nestojí, prostě řekneš si chcu přejit z E36 na něco komfortnějšího, ale v době kdy stojí fakt stejně je asi celkem blbost vzít E39 když za stejny prachy máš E38 na kterou sou navíc levnější díly, je bezpečnější apod.
ericV8
Registrovaný
Příspěvky: 885
Registrován: ned 22.03.2009 01:00
Bydliště: okr. Šumperk
Kontaktovat uživatele:

#80 Příspěvek od ericV8 »

ten m-paket na E39 je drazsi, ale auto pak vypada moc hezky, radove se pohybuje pouzitej orgo dil predek i zadek kolem 5 tis i vys. Zalezi na koho narazis. Ja treba sehnal zadek za 2,5k. Ale to je fakt ojedinele.
No a taky jestli ho seznes v barve auta nebo ne, pak dokoupit mlhy s drzakama ... me to vyslo i nastrikem komplet za nejakych 13 k ta vymena. predek i zadek
Odpovědět