Stránka 4 z 93
Napsal: ned 17.06.2012 23:13
od shwaaraa
Přátelé, co si myslíte o téhle e65? Koukám po ní už nějakou dobu, cena klesá, sice je to krátká verze, ale s V12 pod kapotou bych to snad přehlíd.. Vypadá zachovale, před časem byla na sautu s více fotkama, ale inzerát už expiroval. Nicméně o plné výbavě nejsem přesvědčen.. Neviděl jste ji někdo live?
http://auto.bazos.cz/inzerat/16569931/P ... V-2004.php
Díky, J.
Napsal: pon 18.06.2012 11:06
od JaraX
je to celkem socka, na druhou stranu 760 má zakladní věci už ve standardu, EDC, DD, a L7 by to mělo mít.
ale počítej že 760 nikdo nechce, a když už tak takovou jak ma snejk, naloženou vybavou ze všech stran.
hlavně to nejde zaplynovat no.
Napsal: pon 18.06.2012 11:17
od hurvajs77
Souhlasim s JaraXem - podle mne je tahle 760 spatna investice. Jo to co ma Snejk, to je jina liga... Tahle mi prijde trosku socka, i to ze to je 760 a neni long, dalsi minus je proste vybava. Kdyz uz 760, tak v poradne nalozi a proste se vsim, coz je ale v rozporu s cenou...

Napsal: úte 19.06.2012 01:30
od shwaaraa
Díky pánové, tohle jsem chtěl slyšet

V12 je velké lákadlo, ale nemá cenu kvůli němu ztrácet hlavu. Plyn nechci, jezdím málo (skoro vůbec) tedy považuji V12 za ideální motorizaci

Napsal: úte 19.06.2012 08:38
od JaraX
a tebe nelaka cestovani? jak když jsem k tomu čuchnul tak si prostě říkam že i 7er je pro mě drahej luxus, myslím v palivu, že jezdit za 12 LPG je docela dost, že lepší je jezdit E36 za 7 LPG a projezdit evropu, prostě mit ted prachy, tak hned kupuju našláplou E66 745 Li, plynuju a vyrážím do Turecka, Gibraltar apod.
Napsal: úte 19.06.2012 14:53
od shwaaraa
Jasně, že láká

dokonce jsem si řekl, že přestanu pít a za ušetřené peníze můžu každý druhý měsíc na dovolenou

Ale vzhledem k úsppoře času raději letadlem. A pokud má být cesta cíl, tak vemem asi raději přítelčino cabrio. Samozřejmě, že by se mi líbilo jezdit za pár korun, ale když vezmu v potaz všechny + a - v mém konkrétním případě, tak plyn nechci

Nikomu ho ale nerozmlouvám..
7er zdar

Napsal: pon 25.06.2012 21:24
od items
Zdravim pani
Dlho som tu nebol ale tak mam jednu otazku na Vas sedmickarov .. o tom ake vyhody a nevyhody ma (e65) 730d vs. 740d a ze do mesta a celkovo najlepsia je 745i som si precital a nastudoval mam len jednu taku otazku ked clovek beha po meste zo spustenou klimov a "vsetkou tou elektronikou" na plaube nie je lepsie predsa zobrat 740d cisto len koli vykonu predsa ked na tej 730tke clovek pusti klimu a chce trebarz obiehat alebo potrebuje zrychlit nie je to potom lenivsie ? ( myslim citelne ) alebo ma to stale dost vykonu.
A v konecnom dosledku na spotrebe sa to potom neprejavi ked ze tam je vacsi vykon a tam mensi tak ze sa to vyrovna ?
Pytam sa to koli tomu ze sa naskytla moznost kupit 740d a aj 730d.
A ano viem dalsi chalan co si chce kupit sedmicku a pozera na spotrebu (nepozeram na nu velmi ale nie som milonar a sedma je moj sen )
Vopred Dakujem a za gramatiku sa ospravedlnujem chybal som v skole ked sa to preberalo D:
Napsal: pon 25.06.2012 21:39
od JaraX
730D nejede a sere se, 740D jede už lip a sere se víc, 745i jede nejvíc a nesere se.
730D nepoznáš zaplou klimu, nejede ani bez klimy ani s
Napsal: úte 26.06.2012 06:39
od Filozof
JaraX píše:730D nejede a sere se, 740D jede už lip a sere se víc, 745i jede nejvíc a nesere se.
730D nepoznáš zaplou klimu, nejede ani bez klimy ani s
BMW není fábie aby šla poznat klima ....pokud má auto aspon 200koní není rozdíl s nebo bez klimy ...
Napsal: úte 26.06.2012 07:52
od JaraX
o tom to není, taky nezapomen že má velkej klimakompresor, u E38 730D jsem to poznal, protože mi po chvilce sepla visca a to auto pak jelo uplně nahovno. Pomohlo vyčistit prostor mezi chladičema.
ale u BMW nejsou narozdíl od škodovky idioti a když jedeš pod kickdownem nebo do kopce apod, auto dává klimakompresoru menší výkon, pokud teda není potřeba nutně chladit. prostě je schopno priorizovat mezi chlazením a jízdou, naopak při jízdě z kopce se klimakompresor pouští nejvíc.
Napsal: úte 26.06.2012 08:58
od davcity
Svatá pravda-Jaraxi,hlavně v kopcích je pokles výkonu se zaplou
klimou sakra znát.(e38,730d,135 kw)
Napsal: úte 26.06.2012 11:13
od Filozof
JARAX a další povinně sednout do FABIE s klimou a aspon 2 pasažéry a jedte s klimou ...pak pochopíte zda auto jede nebo nejede ...
Samo malinko to poznat asi je, ale kdo si dnes kupuje 730d aby v tom divočil....to auto je na ploužení se po dálnicích ...
Pokud někdo chce výkon a slušnou spotřebu ...
tak V8 a LPG jak se tady doporučuje v postu AUDI A8 vs BMW 7
745i třeba ...
730d nikdo nic čekat nemuže při tak těžkém autě ...
Napsal: úte 26.06.2012 11:33
od davcity
Já jsem s třílitrem spokojený,jen říkám ,že zaplá klíma je poznat i u tak velkého obsahu,samozřejmtě když budu chtít zavodit,pořídím si benzín

Napsal: úte 26.06.2012 11:42
od JaraX
ja byl se 730d spokojenej, ale hlavní duvod proč to auto šlo z domu byla právě nespokojenost s projevem motor, nesnáším když poznám na autě právě jeslti běží klima apod. jo ve 150ti na dalnici je ti to jedno, ale běda jet někde okresky.
to samy naše 320d E91 120kW, to auto do kila letí, ale nad kilo je to neskutečnej lenochod, ještě když něco veze.
Napsal: úte 26.06.2012 19:03
od items
super chalani dakujem za vase radi a ze ste ma tu nezjazdili ako to niektori vedia na forach
Dnes som sa presiel v 730d aj v 740d ta 740tka fuu do kopca to islo ako raketa 730d islo slusne na moje uceli postacujuco oba isli zo zapnutou klimov ale rozhodol som sa pre 730d akurat ze mi tam pisalo niake chybove hlasky s ktorych som magor nieco ako stin..bla bla to zacinalo a ze treba vymenit olej aj brzdovku alebo brzdove oblozenia a potom mi tam vybehovali dajake hlasky z datumom a to som si nevedel vysvetlit (ked ze moja anglictina aj nemcina je na bode mrazu ).
Tak neviem hovori vam nieco zaciatok tych chybovyvych hlasok ?
Dakujem za pomoc. Po pripade ak tu je niaky fach man a vie mi na seba dat kontakt na telefon ze zajtra by som mu to precital a vedel by mi poradit bol by som vlemi rad.
Dakujem
a co sa tyka toho ze ci sa sere alebo nesere kazde auto sa sere len niektore viac niektore menej kto sa ako k nemu chova a stara "aspon moj nazor"

tak dik
Napsal: úte 26.06.2012 19:19
od vlastnemec
Jo jo chyby, kterým člověk nerozumí a prodávající vysvětlí nějaké kraviny a pak se budeš mlátit do hlavy a solit prachy, vem sebou někoho s diagnostikou, určutě se to vyplatí. Bacha na diesel, já ho mám naštěstí zatím v pohodě.
Napsal: úte 26.06.2012 19:27
od items
jo nemam nikoho len sam seba a vas na fore :/ ..a ozaj je pravda ze ked auto dlho stoji tak sa mu vybije baterka ? myslim konkretne v sedmicke ?
A problem je ten ze predavajuci vie menej ako ja

Napsal: úte 26.06.2012 20:08
od hurvajs77
JaraXi, chapu Tve rozcarovani nad dieslem, ale musim Ti v tomhle oponovat. Ano 730d je mozna pomelejsi v rekaci na seslapnuty plyn, je tam uricta prodleva, ale na druhou stranu je to 7er a ne Lamborgini, takze me osobne jde o pohodnou jizdu. Nicmene proste i 730d ma silu a pokud je treba, kone jdou vyuzit. Staci kick-off a je to OK. Samozrejme vim, ze jsou mnohem zivejsi auta - 745, 760 atd. Ale 730d neni rozhodne zadny odpad. Ted mi osobne staci a jsem spokojen. Na druhou stranu, musim uznat ze 760 je letadlo - Snejk mi ji pujcil a je to fakt zazitek, kdy cloveku prestane vadit spotreba... Poruchovost nafty je asi vyssi. To ja osobne neposoudim.
Napsal: úte 26.06.2012 20:16
od items
jo a este nieco ked je vybyta bateria a dlho auto stalo tak po nastartovani ma svietit kontrolka? airbeg?
dakujem
Napsal: úte 26.06.2012 20:17
od JaraX
hlavně to nekupuju bez diagnostiky. podle toho co tu píšeš je to auto hodně zanedbane, tak počítej že narveš do servisu aspon 50 litru.
730D je lenochod takže předpokladam že jezdíš "pomalu", ale mě prostě auta co ve 200 netáhnou vubec nebaví.