Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Pár "problémů" s novou E65
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 224
- Registrován: pon 31.08.2009 00:00
Moribundus píše:Bembik, já jsem měl auto u Pupiků a přijel tam Snejk, sice prej nadával,![]()
ale seřídil mi to a měl jsem špatný palivový mapy jak na plynu, tak na benzínu. Takže už neposkakuju jako ratlík a motor jde jako brus. Touto cestou bych mu chtěl moc poděkovat. A samozřejmě Pupikům taky...
mě by zajímalo jak se mohly dodrbat mapy benzínu...
To ti někdo šteloval nebo jak ?
Pochopím LPG to se může přihodit ale benzínové mapy že by se zdrbnuli jedině nějakým neodborným zásahem, nic jiného mě nenapadá...
Co stím bylo víš něco blíže ? Zda nějaké čidlo nebo jednotka ?
ale houby, benzínový mapy ti uplně normálně rozkurví LPG.
je to jednoduchy, benzínová mapa se vytváří při jízdě na benzín, pokud se mění třeba tlak vzduchu, mění se i mapa, mění se kvalita paliva, mění se opět mapa.
a ted si představ že jedeš na LPG, to LPG je moc bohatý, ale auto si myslí že jede na benzín, DME nemá žadnej program "LPG" a prostě to furt bere že jede na benzín, lamba zjistí že je to bohatý, stáhne časy na vstříkách a tím to začně LPG vstřikovat tak jak má, benzínová mapa se tím posune hodně do chuda, no a pak přepneš na benzín a nechce to jet ani na benzín. není problem nastavit LPG tak, že to auto bude schopny jet jen na LPG a na benzín hned zdechne.
proto říkam každýmu kdo jede na seřízení LPG, at už ke mě nebo k plynaři, jedte tam na benzín!! jedině tak se vytvoří správně benzínová mapa a má smysl to seřizovat. průser je ten že většina plynařů sou kokoti a seřizujou i když je špatně benzínová mapa, tam se pak nedá nikdy dostat na rozumnou mapu.
je to jednoduchy, benzínová mapa se vytváří při jízdě na benzín, pokud se mění třeba tlak vzduchu, mění se i mapa, mění se kvalita paliva, mění se opět mapa.
a ted si představ že jedeš na LPG, to LPG je moc bohatý, ale auto si myslí že jede na benzín, DME nemá žadnej program "LPG" a prostě to furt bere že jede na benzín, lamba zjistí že je to bohatý, stáhne časy na vstříkách a tím to začně LPG vstřikovat tak jak má, benzínová mapa se tím posune hodně do chuda, no a pak přepneš na benzín a nechce to jet ani na benzín. není problem nastavit LPG tak, že to auto bude schopny jet jen na LPG a na benzín hned zdechne.
proto říkam každýmu kdo jede na seřízení LPG, at už ke mě nebo k plynaři, jedte tam na benzín!! jedině tak se vytvoří správně benzínová mapa a má smysl to seřizovat. průser je ten že většina plynařů sou kokoti a seřizujou i když je špatně benzínová mapa, tam se pak nedá nikdy dostat na rozumnou mapu.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 224
- Registrován: pon 31.08.2009 00:00
Filozof, přesně jak to napsal JaraX, tak to bylo. Hlavně mi ten problém naskočil přesně po montáži LPG. Předtím auto šlapalo dobře. Ale plynařovi to nezazlívám, určitě to neudělal schválně. Stejně se vždycky po montáži plynu musí spoustu věcí doladit. Hlavně jsem rád, že už to funguje, protože jsem s toho byl fakt na palici. Já furt myslel po výměně svíček, že jsou v hajzlu cívky a už jsem je chtěl koupit. Samozřejmě že bych nic nezkazil, ale nakonec to dopadlo dobře. Doufám že to bude makat.
Díky za osvětu - to jsem netušil.
Akorát řeším problém že jsem během jízdy do práce jel pulku cesty na benzín a jednotka zešílela a nechce se přepnout na LPG
Nic jsem stím nedělal pouze vzal notes s interface zapojil a podíval se kde je problém a vidím že mi ukazuje diagnostika stále slabý tlak na reduktoru který kolísá od -0,10 baru po 0,90
Vymažu chybu auto jede 5-10sekund na plyn a zase chyba.
Ted už ani ja netuším co stím. Vím že mám jít na výměnu membrány v reduktoru ale že by to takto najednou odešlo se mi nechce věřit.
Neví někdo z vás co zpusobuje slabej tlak na reduktoru ?
Nějakej sajrajt v LPG že bych vzal u benzínky nebo zalepené vstřiky či vadnej reduktor ? Jak zjistit více ?
Mám i video s hodnotama z diagnostiky LPG třeba by někdo z toho vyčetl co je za problém co myslíš JARAXI ?
Má smysl to postnout na youtube a sem odkaz ?
Akorát řeším problém že jsem během jízdy do práce jel pulku cesty na benzín a jednotka zešílela a nechce se přepnout na LPG

Nic jsem stím nedělal pouze vzal notes s interface zapojil a podíval se kde je problém a vidím že mi ukazuje diagnostika stále slabý tlak na reduktoru který kolísá od -0,10 baru po 0,90
Vymažu chybu auto jede 5-10sekund na plyn a zase chyba.
Ted už ani ja netuším co stím. Vím že mám jít na výměnu membrány v reduktoru ale že by to takto najednou odešlo se mi nechce věřit.
Neví někdo z vás co zpusobuje slabej tlak na reduktoru ?
Nějakej sajrajt v LPG že bych vzal u benzínky nebo zalepené vstřiky či vadnej reduktor ? Jak zjistit více ?
Mám i video s hodnotama z diagnostiky LPG třeba by někdo z toho vyčetl co je za problém co myslíš JARAXI ?
Má smysl to postnout na youtube a sem odkaz ?
Tak nejprve, co jsem udělal bylo, že namísto 0W30 jsem tam dal 10W40 olej - myslel jsem, že to přestane, ale prakticky se stav nezměnil, což je dost divné. Potom jsem tam dal tu přísadu, ale taky nepoznávám žádný rozdíl. Otázkou zůstává, kde bude ten hlavní problém, že nic z výše uvedeného prakticky nepomohlo. Stále se mi nechce věřit, že by byly pístní kroužky KO, případně gufera ventilů....