Stránka 4 z 7

Napsal: čtv 18.10.2012 17:22
od Bembik
Dnes jsem si všiml, že při úplně studeném motoru nic nekouří. Takže měním - začne kouřit po volnoběhu jen, když je vůz zahřán... - MĚNÍ TO NĚCO?

Napsal: čtv 25.10.2012 16:45
od jazet
Jak jsi dopadl s tim odstoupením od smlouvy?

Napsal: čtv 25.10.2012 17:19
od Moribundus
Bembik, já jsem měl auto u Pupiků a přijel tam Snejk, sice prej nadával, :) :) ale seřídil mi to a měl jsem špatný palivový mapy jak na plynu, tak na benzínu. Takže už neposkakuju jako ratlík a motor jde jako brus. Touto cestou bych mu chtěl moc poděkovat. A samozřejmě Pupikům taky... :)

Napsal: čtv 25.10.2012 20:17
od Filozof
Moribundus píše:Bembik, já jsem měl auto u Pupiků a přijel tam Snejk, sice prej nadával, :) :) ale seřídil mi to a měl jsem špatný palivový mapy jak na plynu, tak na benzínu. Takže už neposkakuju jako ratlík a motor jde jako brus. Touto cestou bych mu chtěl moc poděkovat. A samozřejmě Pupikům taky... :)


mě by zajímalo jak se mohly dodrbat mapy benzínu...
To ti někdo šteloval nebo jak ?

Pochopím LPG to se může přihodit ale benzínové mapy že by se zdrbnuli jedině nějakým neodborným zásahem, nic jiného mě nenapadá...

Co stím bylo víš něco blíže ? Zda nějaké čidlo nebo jednotka ?

Napsal: čtv 25.10.2012 22:41
od JaraX
ale houby, benzínový mapy ti uplně normálně rozkurví LPG.
je to jednoduchy, benzínová mapa se vytváří při jízdě na benzín, pokud se mění třeba tlak vzduchu, mění se i mapa, mění se kvalita paliva, mění se opět mapa.
a ted si představ že jedeš na LPG, to LPG je moc bohatý, ale auto si myslí že jede na benzín, DME nemá žadnej program "LPG" a prostě to furt bere že jede na benzín, lamba zjistí že je to bohatý, stáhne časy na vstříkách a tím to začně LPG vstřikovat tak jak má, benzínová mapa se tím posune hodně do chuda, no a pak přepneš na benzín a nechce to jet ani na benzín. není problem nastavit LPG tak, že to auto bude schopny jet jen na LPG a na benzín hned zdechne.
proto říkam každýmu kdo jede na seřízení LPG, at už ke mě nebo k plynaři, jedte tam na benzín!! jedině tak se vytvoří správně benzínová mapa a má smysl to seřizovat. průser je ten že většina plynařů sou kokoti a seřizujou i když je špatně benzínová mapa, tam se pak nedá nikdy dostat na rozumnou mapu.

Napsal: čtv 25.10.2012 22:51
od Bembik
Super :-) Teď mi prosím ještě poraďte, kdo mi to seřídí... LPG jednotka je DIEGO 03 ....
Díky :-)

Napsal: čtv 25.10.2012 23:08
od JaraX
nakonec možná fakt ja, našel jsem že muj kabel je s tím kompatibilní a stačí mi sehnat SW

Napsal: čtv 25.10.2012 23:32
od Moribundus
Filozof, přesně jak to napsal JaraX, tak to bylo. Hlavně mi ten problém naskočil přesně po montáži LPG. Předtím auto šlapalo dobře. Ale plynařovi to nezazlívám, určitě to neudělal schválně. Stejně se vždycky po montáži plynu musí spoustu věcí doladit. Hlavně jsem rád, že už to funguje, protože jsem s toho byl fakt na palici. Já furt myslel po výměně svíček, že jsou v hajzlu cívky a už jsem je chtěl koupit. Samozřejmě že bych nic nezkazil, ale nakonec to dopadlo dobře. Doufám že to bude makat.

Napsal: pát 26.10.2012 11:23
od Filozof
Díky za osvětu - to jsem netušil.

Akorát řeším problém že jsem během jízdy do práce jel pulku cesty na benzín a jednotka zešílela a nechce se přepnout na LPG :-(

Nic jsem stím nedělal pouze vzal notes s interface zapojil a podíval se kde je problém a vidím že mi ukazuje diagnostika stále slabý tlak na reduktoru který kolísá od -0,10 baru po 0,90

Vymažu chybu auto jede 5-10sekund na plyn a zase chyba.

Ted už ani ja netuším co stím. Vím že mám jít na výměnu membrány v reduktoru ale že by to takto najednou odešlo se mi nechce věřit.

Neví někdo z vás co zpusobuje slabej tlak na reduktoru ?
Nějakej sajrajt v LPG že bych vzal u benzínky nebo zalepené vstřiky či vadnej reduktor ? Jak zjistit více ?

Mám i video s hodnotama z diagnostiky LPG třeba by někdo z toho vyčetl co je za problém co myslíš JARAXI ?

Má smysl to postnout na youtube a sem odkaz ?

Napsal: pát 26.10.2012 11:25
od JaraX
pokud máš furt slabej, tak natankuj, nemáš tam LPG :D

Napsal: pát 26.10.2012 11:40
od Filozof
JaraX píše:pokud máš furt slabej, tak natankuj, nemáš tam LPG :D


právě že mám plnou ...včera to začlo dělat a vzal jsem ráno plnou nádrž ...
a už nepomáhá nic ...

Napsal: pát 26.10.2012 18:07
od Bembik
Chlapi, tak od výměny oleje jsem najel cca 1500km a nyní jsem doléval cca 6dcl oleje - je to normální, nebo je to fakt v prdeli?
Řešit tedy nebo fakt soud?

Napsal: pát 26.10.2012 19:38
od mari
A sakra, 6 dcl je hodně. Nezbejvá než držet palce aby ses toho zbavil. E65 neni holt taková sranda jak se tady propaguje.

Napsal: pát 26.10.2012 19:59
od JaraX
jj, je to strašný auto, neskutečně se to sere, žere to olej, furt tomu něco je.

Napsal: ned 28.10.2012 18:35
od milan7777
A co nalejt do motoru doktor pomoc - nekdo rika ze to pomuze a utesni ale nevim aby to pak nebyl doktor - vymena motoru :wink:

Napsal: ned 28.10.2012 18:38
od Bembik
To jsem tam už dal (2x 300ml) od LiquiMoly...

Napsal: ned 28.10.2012 19:47
od milan7777
a pomohlo?Dobry je pry od znacky ps23

Napsal: ned 28.10.2012 19:50
od Bembik
Tak nejprve, co jsem udělal bylo, že namísto 0W30 jsem tam dal 10W40 olej - myslel jsem, že to přestane, ale prakticky se stav nezměnil, což je dost divné. Potom jsem tam dal tu přísadu, ale taky nepoznávám žádný rozdíl. Otázkou zůstává, kde bude ten hlavní problém, že nic z výše uvedeného prakticky nepomohlo. Stále se mi nechce věřit, že by byly pístní kroužky KO, případně gufera ventilů....

Napsal: ned 28.10.2012 20:03
od DDT
Nejlepší investice je že sedneš do auta a zajedeš ke Snejkovi. To je nejrychlejśí cesta k dobrání se skutečného stavu.

Napsal: ned 28.10.2012 23:50
od JaraX
ke mě to má o nějakych 300km blíž pokud vím. těžko říct co tomu je.