Stránka 4 z 5

Napsal: pát 18.04.2003 10:58
od Jakesh
Lehčí určitě, ale E36 zas novější (lepší) motor, ne ?

Napsal: pát 18.04.2003 12:18
od Don T
Originál zaslal Jakesh
[B]Lehčí určitě, ale E36 zas novější (lepší) motor, ne ?


To urcite!:bigok: I kdyz je pravda, ze na ty kone by to mohlo mit lepsi odstuch..

Napsal: sob 19.04.2003 03:02
od JFK
Originál zaslal darmon
[B]ja to rikam furt, obsah nicim nenahradis :)

mno, jsou berle k motoru a ty občas pomůžou:):D a nebo přímo celej mrzák: 1.3 obsah = až 600 koní. hádej, hádej hádači:):bigok:

Napsal: sob 19.04.2003 03:07
od JFK
Originál zaslal Bombarder
[B]to je gumarna, ale nekdo to zacne i hopsat, to je na hovno, no M3 to neni. ja mel pred nejakym casem podobny dotaz ohledne octavia RS vs 325i. a zkoncilo to nasledovne. frajer prvne mekotal, ze 325i kdykoli, tak jsem ho vzal na projizdku, jen ve dvojko. rekl bych, ze jsem tomu dal dobry kour. borec ani nedutal. od te doby jsem o nem neslysel. a jen z doslechu rikal, ze by do sazky nesel. ja v rs nejel, mozna to ale pojede lip.

mám vyzkoušeno, že v M3 musím držet otáčky při rozjezdu max na 3 500, jinak hrabu až bych brečel:D a nebo na max a šikovně pouštět spojku aby se potkala s otáčkama v ideálních otáčkách a nemusel jsem dusit motor na těch 3 500, ale to je makačka jak sviňa:):bigok: -a hlavně to pouštění je mžik a ne vždy to vyjde a opět hřááábě:D

Napsal: sob 19.04.2003 10:11
od bpytlik
Jojo proto taky u smg2 to funguje nejak tak,ze kdyz zapnes ten nej sport program, stojis na miste,das plny plyn(ono to vytoci otacky na 3500(mozna na 4500,ted nevim presne),tuknes do saltry a akcelerujes jako dabel:)Proste vychytavka....ja to ciiiiiii....z4m smg2...kdo mi koupi?? :)

Napsal: sob 19.04.2003 10:15
od bpytlik
Originál zaslal JFK
[B]mno, jsou berle k motoru a ty občas pomůžou:):D a nebo přímo celej mrzák: 1.3 obsah = až 600 koní. hádej, hádej hádači:):bigok:


Ze by wankel?? :bigok: :gobeer:

Napsal: sob 19.04.2003 22:43
od B
Passat 1,8T udělám s 318 iS celkem v pohodě i do kopce, ale octavia asi bude o dost lehčí co? Tady půjde o každý kilo, vyházej co se dá a v nádrži měj taky jen pár litrů ovšem 99 oktanů. Držím ti palce :bike:
Jo, a E30 318iS mně poodjíždí :bigcry:

Napsal: sob 19.04.2003 23:09
od HEERY
Originál zaslal Don T
[B]Krom toho mam dojem, ze E30 by mohla byt vyrazne lehci nez E36.. nebo se snad mylim?:dunno:

No bráchova E30 325 byla podle OTP lehci nez Golf II 16V - coz jsem fakt nechapal.

Napsal: ned 20.04.2003 03:11
od Klakson
Originál zaslal B
[B]Passat 1,8T udělám s 318 iS celkem v pohodě i do kopce, ale octavia asi bude o dost lehčí co? Tady půjde o každý kilo, vyházej co se dá a v nádrži měj taky jen pár litrů ovšem 99 oktanů. Držím ti palce :bike:
Jo, a E30 318iS mně poodjíždí :bigcry:


no s tím Passaten nesouhlasím, do kopce ti pomalinku ujede, mluvím z vlastní zkušenosti, i když je to hodně malinko, ale ujede.

no E30 318is je luxusně lehounká, měl jsem dřív E30 320i od Schnitzra 2,3 a to o 14 koní víc a měl jsem co dělat s E30 is.

prostě is je skvělej motor ale potřebuje lehký auto, BMW vědělo že ho má nechat upravit pro STW od schnitzra a udělat z něj dvoulitr, viz nělik kusů E30 320is s 190 koníkama.

Napsal: ned 20.04.2003 03:29
od JFK
Originál zaslal bpytlik
[B]Ze by wankel?? :bigok: :gobeer:


bingo:):D

Napsal: pon 21.04.2003 20:16
od B
Jestli víš jak je z Brna na Svitavy do kopce ta nejdelší tříproudovka tak tam jsme šli přes něj já s E36 iS a E30 iS, všichni na plno a na doraz bylo to těsný ale bylo :banan: dole za ním nahoře před ním :cuz:

Napsal: úte 22.04.2003 08:45
od mike.bmw
Originál zaslal B
[B]Passat 1,8T udělám s 318 iS celkem v pohodě i do kopce, ale octavia asi bude o dost lehčí co? Tady půjde o každý kilo, vyházej co se dá a v nádrži měj taky jen pár litrů ovšem 99 oktanů. Držím ti palce :bike:
Jo, a E30 318iS mně poodjíždí :bigcry:


Doporučuji 102 oktanů!!!

Napsal: úte 22.04.2003 09:41
od Hanz
doporucuju nahustit heliem, vyvencit se, vypustit olej, sundat remeny, dat baterku z toho malyho auticka z 12tych narozenin a dlouho se modlit zabalenej do rucniku....
lidi proberte se....jakkoliv je iS zuppa, ma jen 140PS, zadnej kroutak a vazi skoro stejne co 1.8T Oktavka....netusim co se tady resi...

Napsal: úte 22.04.2003 10:22
od Bombarder
Nevite nekdo, co ma za motor Opel Omega V6? Borec chtel zavodit, ale nejak se nechytal..

Napsal: úte 22.04.2003 10:24
od LOPOLO
Podle me to asi vo neco malo na 400m prohrajes. Kdyz ti vyjde start a jemu ne idealne, tak ho myslim muzes i udelat. Bude strasne zalezet i jak budes radit. Ten motor docela znam z GolfaIV GTI ( coz je zhruba stejne tezky jako oktavka ) a neni to zase takova bomba. Musis to jeho turbo holt vykompenzovat svym umenim a nejak vyuzit rychlejsich reakci atmosferickejch motoru :-)

Napsal: úte 22.04.2003 10:28
od Bombarder
Co vim, tak VW nedela verzi motoru jako RS.

Napsal: úte 22.04.2003 10:30
od LOPOLO
Originál zaslal Bombarder
[B]Co vim, tak VW nedela verzi motoru jako RS.


Myslim ze se tu diskutovalo o 1.8T WV motoru. ( to by mela mit ta oktavka, ne? )

Napsal: úte 22.04.2003 10:36
od Bombarder
To je verze s 132kW, takovou VW nedela. Ale asi to bude neco na zpusob 1.8T 110kW.

Napsal: úte 22.04.2003 10:41
od LOPOLO
aha ... tak to je pak asi jasny :-)

Napsal: úte 22.04.2003 12:53
od bpytlik
ale prd, bombarder je zase uplne mimo,celou dobu se tady mluvi o koktavce 150koni a pripadne passatu 150koni.....