Stránka 4 z 24
Napsal: pon 01.12.2003 11:27
od Bombarder
ma vic koni a vetsi objem a presto jsi ho dostal, no jo, je to prece jenom diesel...
jel jsi sprint nekdy s 325i? jak jsem ve zline na srazu, byl tam marty s 328 a na ceste to jelo uplne stejne..
Napsal: pon 01.12.2003 11:52
od LOPOLO
neni to o tom ze je to diesel .. ale je primarne tezsi. S 325i E36 sem v podstate nesprintoval ( jednou s Bedou a to sem projel ... to bylo ale o vaze, ne o motoru). Jo, na silnici to jede hodne podobne kdyz to drzis v otackach a v normalnich situacich rozdil nepoznas. Dynamicky zrychleni z nizsich otacek a v rychlostech nad 200 to jede ale lip. Tady hraje svoji roli onen kroutak kdy mam na ctyrku a petku ( kdy uz neni zrychleni tak rychly a tudis je vic viditelny) dispozici vetsi vykon. Ale to ti asi vysvetlovat nemusim, ne? Dalsi, ne nepodstatnu veci je stav a dispozice konkretniho motoru. Je jasny, ze "stejnej" motor muze mit vykon rozdilnej.
Napsal: pon 01.12.2003 11:56
od Bombarder
ok, diky za info..
Originál zaslal KDO
[b] Dynamicky zrychleni z nizsich otacek a v rychlostech nad 200 to jede ale lip.
a to jsi kde vysledoval?
Napsal: pon 01.12.2003 11:58
od LOPOLO
nekolikrat na dalnici a da to selskej rozum kemo

Napsal: pon 01.12.2003 12:03
od Bombarder
selsky rozum?.. kdyz zavru obe oci a prihlednu k tomu, ze nejsi zadny novacek, tak bych to mozna spolkl.
a ta dalnice?
to jsi jel a vedle tebe 325i a najednou jste to oba seslapli a ty jsi ujel?
Napsal: pon 01.12.2003 12:11
od LOPOLO
aby to bylo jasnejsi, myslim ze je to zhruba takhle
328i
4000ot/min cca ( 275 Nm ) = 115,2 Hp
325i
4000ot/min cca ( 225 Nm ) = 94,3 Hp
Takhle to zhruba vypada kdyz normalne radis a pada ti to ke 4000ot/min.
Ne, dojel sem 325i a predjel ( nekolikrat ) coz by mohlo stacit. ( ze jede naplno poznas snadno, ne kazdej jezdi 230+)
Ne nutne musis prece "najednou" seslapnout plyn. Vic mu to proste nejelo. Nakonec, i udaje od vyrobce to potvrzujou kdyz uz neveris me

Napsal: pon 01.12.2003 12:25
od Bombarder
nerikam, ze neverim, jen me zajimala realita.
Napsal: stř 03.12.2003 16:46
od Lukke
Bombarder: JJ, jak píše Lopolo. Záleží jak se povede start, jinak bych řekl že boj je vyrovnanej. Tak už nechci slyšet hlášky, že diesel nejede. :lool: A pokud se dostaneme na dálnici, tak při 200+ mu ujedu kvůli krou?áku. Ale na sprintech to bylo asi fakt 4:2 pro lopolíka.

No a sprint s 325i, tomu jsem ujel většinou vždy. Další porovnání je 330d versus AR GTV (3.0 - 220hp) kde dopad boj tušim 4:2 pro mě. čest
Napsal: stř 03.12.2003 16:50
od Lukke
Bombarder: A když už porovnáváš 325i vs 328i, si myslíš, že jiný motory s jinýma výkonama pojedou úplně stejně?

Napsal: stř 03.12.2003 17:58
od RuDoSh
Originál zaslal Martinéz
[B]to pyron..taky sem si vsiml. za prvy se mi to moc nezda a za druhy mu to tam pak nejak zda se mi nesedi...
se prepsal....ma to byt gramu ne kilo..... navic to tam zminuje podruhe uz v gramech

Napsal: stř 03.12.2003 18:54
od Bombarder
Lukke: nerozumim otazce, ale diesel na je nic
teda pokud budu setrit, tak bych se do nafty, to je jasne..
Napsal: stř 03.12.2003 19:34
od Lukas H.
Originál zaslal Bombarder [B]Lukke: nerozumim otazce, ale diesel na je nic

teda pokud budu setrit, tak bych se do nafty, to je jasne..
Hele kdyz teda nesetris, proc jsi si nekoupil Mko?
Napsal: stř 03.12.2003 19:58
od Hanz
LukasH- ma golfa, ne?

Napsal: čtv 04.12.2003 00:11
od M3maniac
Ty wole sem tuto debatu o krou?áku nějak vynechával,ale je to tu hustý ..... jinak ja normálně šetřím v ropáku a co našetřím spálím v emku .....
No a můj názor na krou?ák 300 a víš,je to prostě pohodlnější na normální jízdu-nemusíš řadit jak kokot a tolik to točit....šlápneš a jedeš ....když jsem měl seat leon cupra 180ps v TDI s kroutákem kolem 400,tak nebylo problém jet na 6ku 60 i 220.....
Napsal: čtv 04.12.2003 00:32
od LOPOLO
ja bych rekl ze vod 280 a vejs

Napsal: čtv 04.12.2003 02:08
od M3maniac
OK :mhehe:
Napsal: čtv 04.12.2003 10:43
od Bombarder
Ja jsem cetl, ze za par let maji jezdit i F1 na naftu. (Svet motoru)
Napsal: čtv 04.12.2003 10:43
od Hanz
nechci prudit, ale na 5ku 50 i 220 dela i iS/nejen to/ a nepotrebuje k tomu turbinu

Napsal: čtv 04.12.2003 12:10
od JFK
nechci prudit, ale i s 320i jsem se na pětku rozjel:)
Napsal: čtv 04.12.2003 13:14
od RuDoSh
Originál zaslal Hanz [B]nechci prudit, ale na 5ku 50 i 220 dela i iS/nejen to/ a nepotrebuje k tomu turbinu
jasne, ale nez se z te 50tky rozjedes na 220 tak ti pomalu nebude stacit dalnice Brno - Praha
:bigok: :gopivo:
