530DAT píše:hua,,,ctu to tu jako pribeh,,,tak jak to bylo,,,pojel nebo nepojel GTA???
Jo to červený GTA (to na fotce) jsem pojel 3x ze 3 pokusů... Ale nevim co si o tom myslet, snad jedině to, že to bylo jen na 250metrů... O tom dědovi v červený GTV jsme přece věděli, že to bylo 3.0... Právě jsme říkali, že ho předjede diesel ve stejném objemu.
No to je hodne podivny, skoda ze to neni na tom videu...
530DAT píše:hua,,,ctu to tu jako pribeh,,,tak jak to bylo,,,pojel nebo nepojel GTA???
Jo to červený GTA (to na fotce) jsem pojel 3x ze 3 pokusů... Ale nevim co si o tom myslet, snad jedině to, že to bylo jen na 250metrů... O tom dědovi v červený GTV jsme přece věděli, že to bylo 3.0... Právě jsme říkali, že ho předjede diesel ve stejném objemu.
No to je hodne podivny, skoda ze to neni na tom videu...
LOPOLO píše:Ja myslim ze se Lukke mejli .. GTA nepojede
Hehe. No já nevím, kdo tady tvrdí, že to viděl a týpek na Alfa fóru píše, že s GTA je problém se rozjet, aby mu to nevyhrabalo díru do země. Jinak je jasný, že ho nepojedu nééé. Mluvil jsem o tom sprintu na 250m... Ale třeba se tady někdo hodně mejlí a viděl úplně jinou červenou Alfu, co nebyla GTA.
jsem rad ze je tu alespon par rozumnych lidi co uznaji ze proti ryze sportovnimu vozu AR 156 GTA nema rodinna limuzina 330d sanci. Mozna na sprintu 250m diky zadnimu nahonu + vysokemu kroutaku ujede, ale kdekoliv jinde (okruh, dalnice, serpentiny) se diesel nechyta. Jinak fakt proti 330d nic nemam a opakuji ze v kupatku je to muj sen:)
LOPOLO píše: GTA jena tom o dost lip ale kdyz se porovnava s porovnatelnym ( M3 ) tak taky nic moc. A je fuk jak dlouhej ten sprint je
Jo jinak samozrejme proti M3 se samozrejme nechyta, ale podivej se na tu cenu... Nevim ted presne kolik stoji nova M3 a GTA, ale myslim ze za cenu jedne M3 by jsi mel hned dve GTA (nejsem si uplne jistej ale vim ze ten rozdil tam je a je obrovskej...)
Martyn píše:jsem rad ze je tu alespon par rozumnych lidi co uznaji ze proti ryze sportovnimu vozu AR 156 GTA nema rodinna limuzina 330d sanci. Mozna na sprintu 250m diky zadnimu nahonu + vysokemu kroutaku ujede, ale kdekoliv jinde (okruh, dalnice, serpentiny) se diesel nechyta. Jinak fakt proti 330d nic nemam a opakuji ze v kupatku je to muj sen:)
LOPOLO píše: GTA jena tom o dost lip ale kdyz se porovnava s porovnatelnym ( M3 ) tak taky nic moc. A je fuk jak dlouhej ten sprint je
Jo jinak samozrejme proti M3 se samozrejme nechyta, ale podivej se na tu cenu... Nevim ted presne kolik stoji nova M3 a GTA, ale myslim ze za cenu jedne M3 by jsi mel hned dve GTA (nejsem si uplne jistej ale vim ze ten rozdil tam je a je obrovskej...)
Jak muzes srovnavat GTA s M3? M3 je oproti GTA vsim uplne jinde...
Martyn píše:jsem rad ze je tu alespon par rozumnych lidi co uznaji ze proti ryze sportovnimu vozu AR 156 GTA nema rodinna limuzina 330d sanci. Mozna na sprintu 250m diky zadnimu nahonu + vysokemu kroutaku ujede, ale kdekoliv jinde (okruh, dalnice, serpentiny) se diesel nechyta. Jinak fakt proti 330d nic nemam a opakuji ze v kupatku je to muj sen:)
LOPOLO píše: GTA jena tom o dost lip ale kdyz se porovnava s porovnatelnym ( M3 ) tak taky nic moc. A je fuk jak dlouhej ten sprint je
Jo jinak samozrejme proti M3 se samozrejme nechyta, ale podivej se na tu cenu... Nevim ted presne kolik stoji nova M3 a GTA, ale myslim ze za cenu jedne M3 by jsi mel hned dve GTA (nejsem si uplne jistej ale vim ze ten rozdil tam je a je obrovskej...)
Jak muzes srovnavat GTA s M3? M3 je oproti GTA vsim uplne jinde...
Nerikam ze chci srovnavat M3 s GTA! Proti M3 bych za Alfu poslal AR 147 GTA Autodelta a pak uz by to mohlo byt zajimave (nekde jsem videl nejakou tabulku, na okruhu mela lepsi cas nez M3, hned za Gallardem:) To uz se da srovnavat s M3 vsim - i tou cenou:)
Martyn píše:[quote="LOPOLO"] GTA jena tom o dost lip ale kdyz se porovnava s porovnatelnym ( M3 ) tak taky nic moc. A je fuk jak dlouhej ten sprint je
Jo jinak samozrejme proti M3 se samozrejme nechyta, ale podivej se na tu cenu... Nevim ted presne kolik stoji nova M3 a GTA, ale myslim ze za cenu jedne M3 by jsi mel hned dve GTA (nejsem si uplne jistej ale vim ze ten rozdil tam je a je obrovskej...)
Jak muzes srovnavat GTA s M3? M3 je oproti GTA vsim uplne jinde...
Nerikam ze chci srovnavat M3 s GTA! Proti M3 bych za Alfu poslal AR 147 GTA Autodelta a pak uz by to mohlo byt zajimave (nekde jsem videl nejakou tabulku, na okruhu mela lepsi cas nez M3, hned za Gallardem:) To uz se da srovnavat s M3 vsim - i tou cenou:)[/quote]
hod sem tu tabulku,chtěl bych vidět...zní to zajímavě
Lukas H. píše:[quote="Martyn"][quote="LOPOLO"] GTA jena tom o dost lip ale kdyz se porovnava s porovnatelnym ( M3 ) tak taky nic moc. A je fuk jak dlouhej ten sprint je
Jo jinak samozrejme proti M3 se samozrejme nechyta, ale podivej se na tu cenu... Nevim ted presne kolik stoji nova M3 a GTA, ale myslim ze za cenu jedne M3 by jsi mel hned dve GTA (nejsem si uplne jistej ale vim ze ten rozdil tam je a je obrovskej...)
Jak muzes srovnavat GTA s M3? M3 je oproti GTA vsim uplne jinde...
Nerikam ze chci srovnavat M3 s GTA! Proti M3 bych za Alfu poslal AR 147 GTA Autodelta a pak uz by to mohlo byt zajimave (nekde jsem videl nejakou tabulku, na okruhu mela lepsi cas nez M3, hned za Gallardem:) To uz se da srovnavat s M3 vsim - i tou cenou:)[/quote]
hod sem tu tabulku,chtěl bych vidět...zní to zajímavě [/quote]
Bylo to v nejakem casopisu, tusim ve Speedu nebo necem takovym, zkusim dohledat.. Neco o te karce tady Poctem vyrobenych kusu ale asi konkurovat nemuze...
Lukas H. píše:Vzdyt se podivej jaci jsou to ubozaci, M3 mela v 92 roce ze 3,0L 286Ps a oni nedokazali ani po 10 letech udelat to same z 3,2L...
ne, ze bych se chtel hadat, ale treba ti jejich vyvojari premysleji jinak nez u bmw. sazeji na vetsi objem, lepsi N.m. a nesnazi se dostat max z nizsiho.
japanezi by tech tri sta kuli udelali bez turba a vetsich problemu z 1.8l motoru.
Lukas H. píše:Vzdyt se podivej jaci jsou to ubozaci, M3 mela v 92 roce ze 3,0L 286Ps a oni nedokazali ani po 10 letech udelat to same z 3,2L...
ne, ze bych se chtel hadat, ale treba ti jejich vyvojari premysleji jinak nez u bmw. sazeji na vetsi objem, lepsi N.m. a nesnazi se dostat max z nizsiho.
japanezi by tech tri sta kuli udelali bez turba a vetsich problemu z 1.8l motoru.
gusta 318is a huska rulez
Nerekl bych ze tenhle jejich novej motor 3,2L 250Ps vydrzi vic jak starej Mkovej 3,0 286Ps...
japanezi by tech tri sta kuli udelali bez turba a vetsich problemu z 1.8l motoru.
hmm to by dnes umeli ve skodovce i v koreji ale za cenu výdrže 500km..možná
pokud se podíváš do historie bmw tak nekdy v roce 1974 u bmw zkouseli vyvinout co nejvyšší litrový výkon a dostali se na 780PS v roce 86 už byli na 1500PS...jde spis o to bahno co to ma udržet okolo.ted jsem nekde cetl ze bawo motory prechazej z puberty do dospelosti nekde na 100 000:-)
takze ve vykonu problem nevidim spis o výdrži a těch barelech benzinu co by to sežralo stačí 1,8 koktávka nebo TT ve standartu nedejbože upravená na 250 kobyl....kamosovi papá průměr 20l/100km.
davam za pravdu,krom toho myslim ze kdyby to u alfy umeli tak by to udelali ,jestli to neumej tak ne a nebo to umej ale bojej se aby to taky dojelo k pristi servisní prohlidce. jinac proti alfe nic nemam.