
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Jak jezdit v zime (a nejen v zime) ?
-
matal
- Moderátor
- Příspěvky: 12993
- Registrován: pon 23.08.2004 00:00
- Bydliště: Tišnov
- Kontaktovat uživatele:
bergos píše:V autoškole nám jeden chytrý učitel radil jak se dá krátce pomoct na chvíli uzavřít diferák zatáhnutím ručky.A dokonce to pomáhá i na prázdném tranzitu.
Stará známá věc...

Jinak já vozím v kufru kolem 50kg písku, když zapadnu, mám aspoň co sypat pod kola...
Někdo potřebuje auto, já má dvě BMW..
Zdravim, dneska jsem byl s (e91 330d - pouze zadní náhon) poprvé na sněhu a mám jeden problém, a to že se silně projevuje nezatížená zadní náprava tím, že se při každym rozjezdu kola protáčí a v zatáčce jde auto rychle do kontrolovaného skmyku
Je to moc dobrá zábava, ale omezuje to v rychlejším rozjezdu a plynulejším průjezdu zatáček. Slyšel jsem, že si borci dávaj do kufru pytel cementu, písku nebo celou kolejnici. Jde mi o to kolik kg zátěže se na e91 (cca 1,6tuny) bude pozitivně projevovat abych tam nedal 50kg písku a účinek byl nulovej. Kdo má s čím lepší zkušenosti a kde se dá např kolejnice sehnat
. Dík za info


-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:




kolejnici do kufru tak to je moc

každopádně nechci ti brát iluze , ale bmw všeobecně , potažmo i E91 je vyvážená 50:50 takže řeč o nějaký lehkým zadku je zbytečná

E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 548
- Registrován: stř 09.09.2009 00:00
- Bydliště: těrlicko
- Kontaktovat uživatele:
E91 jak je psáno, je vyvážena a hold je třeba si spíš uvědomit, že sníh může i klouzat.. DTC by mohlo pomoct na rozjezd, do normálního provozu bych jinak nechal DSC, protože s DTC bys mohl jednoduše někoho zadkem pozdravit. Obecně to chce klidnějši ruce, nohy a dobrý gumy... a když tomu právě člověk šlápne, tim dřív zasáhne DSC a tim víc omezí přenos síly a to tě zpomalí, čím víc plynu tim víc zásahu DSC....
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 286
- Registrován: stř 01.09.2010 00:00
- Bydliště: Luhačovice
- Kontaktovat uživatele:
se jenom vratim k tomu co tu bylo probirane trosku driv, jestli muzu
sakra chlapy zkouseli jste to nekdy? nez sem si koupil BMW tak jsem mel (jeste teda mam) MX-5ku a tam to jde uplne luxusne a samo pri kazdem podrazovani akorat teda nepobiram to jak pisete ze brzdi patou a pridava spickou. on ma jako v pate tolik citu? zkouseli jste to nekdy? to musi byt sebevrazda, jako naopak to jo to je na pohodu ale vsichni tri pisete pata=brzda, spicka=plyn.
no nevim, mozna jsem 80% sveho ridicskeho zivota delal neco uplne blbe ale budiz
bpytlik píše:Doktor1 píše:Trochu z jinyho soudku... Budouci svara je zarputily trabantista a protoze ma lehce vyladeny motor tak ho musi neustale drzet na plynu,takze brzdi patou prave nohya spickou lechta veverky. A to ma 13ku nohu... To byste museli videt
Nemel by spis brzdit patou a pridavat spickou?
sakra chlapy zkouseli jste to nekdy? nez sem si koupil BMW tak jsem mel (jeste teda mam) MX-5ku a tam to jde uplne luxusne a samo pri kazdem podrazovani akorat teda nepobiram to jak pisete ze brzdi patou a pridava spickou. on ma jako v pate tolik citu? zkouseli jste to nekdy? to musi byt sebevrazda, jako naopak to jo to je na pohodu ale vsichni tri pisete pata=brzda, spicka=plyn.
no nevim, mozna jsem 80% sveho ridicskeho zivota delal neco uplne blbe ale budiz
RuDoSh píše:ja s moji tlapou jednou pulkou slapky brzdim a druhou pulkou slapky pridavm plyn.... nemam tolik mista u kolene abych mohl kroutit nohoubrzdit patou a pridavat spickou..... to bych musel lezet na brise....
to snad nemuze jit nikomu, neni to naopak? Nebo ma pedal brzdy uchyceny od podlahy?
ty budes mit podobnou postavu, jak ja, ne?

proste mi kolena zapadnou mezi volant a palubku, na druhe strane mezi volant a dvere a nezvednu je, bo je tam volant a do boku to tez nejde, jelikoz tam neni misto

v e30 jsem nemoh jezdit v zimnich botach, slapal jsem najednou plyn i brzdu

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 286
- Registrován: stř 01.09.2010 00:00
- Bydliště: Luhačovice
- Kontaktovat uživatele:
sa-tan666 píše:no tu je neco jak na to slapat http://www.youtube.com/watch?v=okT7NuBYc64
cca od 11minuty
hmm parada, odpoledne jsem nainstaloval novou verzi ubuntu a ted me nejdou videa. tak si teda predstavuju jak tam ktrouzi a slapou a slapou.
muze mi nekdo pro upresneni predstav napsat jak to teda delaj? sem to videl jenom ve skupine B a tam to bylo trosku jinak bo jezdili v audi quattro sport a delali stali na plynu a brzde zaroven(bez spojky) jen aby udrzeli roztocene turbo to tady asi nikdo ale neresi
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 940
- Registrován: úte 02.09.2003 00:00
- Bydliště: ČB
- Kontaktovat uživatele:
RomanSvach píše:sakra chlapy zkouseli jste to nekdy? nez sem si koupil BMW tak jsem mel (jeste teda mam) MX-5ku a tam to jde uplne luxusne a samo pri kazdem podrazovani akorat teda nepobiram to jak pisete ze brzdi patou a pridava spickou. on ma jako v pate tolik citu? zkouseli jste to nekdy? to musi byt sebevrazda, jako naopak to jo to je na pohodu ale vsichni tri pisete pata=brzda, spicka=plyn.
no nevim, mozna jsem 80% sveho ridicskeho zivota delal neco uplne blbe ale budiz
U BMW to jde taky, třeba u čehokoliv od VW nebo Peugeota prostě ty pedály jsou rozestavěný tak, že to prostě nejde. Já tak řadím pořád, samozřejmě špička na brzdě a patou prohrabávám pedál.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 9986
- Registrován: ned 20.04.2003 00:00
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
RomanSvach píše:hmm parada, odpoledne jsem nainstaloval novou verzi ubuntu a ted me nejdou videa. tak si teda predstavuju jak tam ktrouzi a slapou a slapou.
muze mi nekdo pro upresneni predstav napsat jak to teda delaj? sem to videl jenom ve skupine B a tam to bylo trosku jinak bo jezdili v audi quattro sport a delali stali na plynu a brzde zaroven(bez spojky) jen aby udrzeli roztocene turbo to tady asi nikdo ale neresi
to asi nebude jen kvuli turbu, ale spis kvuli 4x4.... nevim proc presne, ale tipuju prenos vahy na predni kola kvuli trakci prednich kol a pak vyvolani rizeneho smyku.... pouzivaji to i jezdci ve WRC a ti maji anti-lag, takze nemusi drzet roztocene turbo....
