Stránka 4 z 8
Napsal: pon 15.11.2004 19:23
od bergos
V autoškole nám jeden chytrý učitel radil jak se dá krátce pomoct na chvíli uzavřít diferák zatáhnutím ručky.

A dokonce to pomáhá i na prázdném tranzitu.
Napsal: pon 15.11.2004 22:07
od RedBaron
bergos píše:V autoškole nám jeden chytrý učitel radil jak se dá krátce pomoct na chvíli uzavřít diferák zatáhnutím ručky.

A dokonce to pomáhá i na prázdném tranzitu.
To jsem běžně používal na Š120, zmenší se rozdíl v trakci mezi jednotlivými koly pro diferenciál a fakt to do jisté míry funguje.
Napsal: stř 17.11.2004 02:33
od matal
bergos píše:V autoškole nám jeden chytrý učitel radil jak se dá krátce pomoct na chvíli uzavřít diferák zatáhnutím ručky.

A dokonce to pomáhá i na prázdném tranzitu.
Stará známá věc...
Jinak já vozím v kufru kolem 50kg písku, když zapadnu, mám aspoň co sypat pod kola...
Napsal: stř 17.11.2004 08:26
od Zave
Napsal: pon 29.11.2010 23:53
od ledo
Zdravim, dneska jsem byl s (e91 330d - pouze zadní náhon) poprvé na sněhu a mám jeden problém, a to že se silně projevuje nezatížená zadní náprava tím, že se při každym rozjezdu kola protáčí a v zatáčce jde auto rychle do kontrolovaného skmyku

Je to moc dobrá zábava, ale omezuje to v rychlejším rozjezdu a plynulejším průjezdu zatáček. Slyšel jsem, že si borci dávaj do kufru pytel cementu, písku nebo celou kolejnici. Jde mi o to kolik kg zátěže se na e91 (cca 1,6tuny) bude pozitivně projevovat abych tam nedal 50kg písku a účinek byl nulovej. Kdo má s čím lepší zkušenosti a kde se dá např kolejnice sehnat

. Dík za info
Napsal: úte 30.11.2010 00:07
od MattyX
Napsal: úte 30.11.2010 00:31
od ledo
To sice ano, ale když to vemu logicky tak když zatěžkám o něco více zadek kde je náhon, tak by se prokuz zadních kol měl zmenšit což by mělo mít za následek rychlejší rozjezd ne?
Napsal: úte 30.11.2010 01:09
od MattyX
zapni si asc/dsc min slapej na plyn a pojede to uplne normalne

Napsal: úte 30.11.2010 01:53
od ledo
Teď na to koukám a neměl jsem zaplý DTC. DSC je zaplý hned po startu. Vyzkoušim

Napsal: úte 30.11.2010 10:17
od RuDoSh
Nemas letni gumy?

Min slapej na plyn, navic s DSC to asi moc hrabat nebude....

Napsal: úte 30.11.2010 11:45
od ledo
nejsem magor abych jezdil na sněhu a ještě v Praze na letnákách

ale máš pravdu že i tací se najdou! Zkusim lechtat plyn a uvidim
Napsal: stř 01.12.2010 00:14
od mike-ee
E91 jak je psáno, je vyvážena a hold je třeba si spíš uvědomit, že sníh může i klouzat.. DTC by mohlo pomoct na rozjezd, do normálního provozu bych jinak nechal DSC, protože s DTC bys mohl jednoduše někoho zadkem pozdravit. Obecně to chce klidnějši ruce, nohy a dobrý gumy... a když tomu právě člověk šlápne, tim dřív zasáhne DSC a tim víc omezí přenos síly a to tě zpomalí, čím víc plynu tim víc zásahu DSC....
Napsal: stř 01.12.2010 02:51
od RomanSvach
se jenom vratim k tomu co tu bylo probirane trosku driv, jestli muzu
bpytlik píše:Doktor1 píše:Trochu z jinyho soudku... Budouci svara je zarputily trabantista a protoze ma lehce vyladeny motor tak ho musi neustale drzet na plynu,takze brzdi patou prave nohy

a spickou lechta veverky. A to ma 13ku nohu... To byste museli videt

Nemel by spis brzdit patou a pridavat spickou?
sakra chlapy zkouseli jste to nekdy? nez sem si koupil BMW tak jsem mel (jeste teda mam) MX-5ku a tam to jde uplne luxusne a samo pri kazdem podrazovani akorat teda nepobiram to jak pisete ze brzdi patou a pridava spickou. on ma jako v pate tolik citu? zkouseli jste to nekdy? to musi byt sebevrazda, jako naopak to jo to je na pohodu ale vsichni tri pisete pata=brzda, spicka=plyn.
no nevim, mozna jsem 80% sveho ridicskeho zivota delal neco uplne blbe ale budiz
Napsal: stř 01.12.2010 10:33
od RuDoSh
ja s moji tlapou jednou pulkou slapky brzdim a druhou pulkou slapky pridavm plyn.... nemam tolik mista u kolene abych mohl kroutit nohou

brzdit patou a pridavat spickou..... to bych musel lezet na brise....

to snad nemuze jit nikomu, neni to naopak? Nebo ma pedal brzdy uchyceny od podlahy?

Napsal: stř 01.12.2010 18:12
od Kami1
na zadokolky je lepší ta ručka,
jinak cit se získá hlavně praxí
Napsal: stř 01.12.2010 21:36
od ajfel
RuDoSh píše:ja s moji tlapou jednou pulkou slapky brzdim a druhou pulkou slapky pridavm plyn.... nemam tolik mista u kolene abych mohl kroutit nohou

brzdit patou a pridavat spickou..... to bych musel lezet na brise....

to snad nemuze jit nikomu, neni to naopak? Nebo ma pedal brzdy uchyceny od podlahy?

ty budes mit podobnou postavu, jak ja, ne?
proste mi kolena zapadnou mezi volant a palubku, na druhe strane mezi volant a dvere a nezvednu je, bo je tam volant a do boku to tez nejde, jelikoz tam neni misto
v e30 jsem nemoh jezdit v zimnich botach, slapal jsem najednou plyn i brzdu

Napsal: čtv 02.12.2010 01:20
od sa-tan666
no tu je neco jak na to slapat
http://www.youtube.com/watch?v=okT7NuBYc64
cca od 11minuty

Napsal: čtv 02.12.2010 01:57
od RomanSvach
hmm parada, odpoledne jsem nainstaloval novou verzi ubuntu a ted me nejdou videa. tak si teda predstavuju jak tam ktrouzi a slapou a slapou.
muze mi nekdo pro upresneni predstav napsat jak to teda delaj? sem to videl jenom ve skupine B a tam to bylo trosku jinak bo jezdili v audi quattro sport a delali stali na plynu a brzde zaroven(bez spojky) jen aby udrzeli roztocene turbo to tady asi nikdo ale neresi
Napsal: čtv 02.12.2010 09:56
od RedBaron
RomanSvach píše:sakra chlapy zkouseli jste to nekdy? nez sem si koupil BMW tak jsem mel (jeste teda mam) MX-5ku a tam to jde uplne luxusne a samo pri kazdem podrazovani akorat teda nepobiram to jak pisete ze brzdi patou a pridava spickou. on ma jako v pate tolik citu? zkouseli jste to nekdy? to musi byt sebevrazda, jako naopak to jo to je na pohodu ale vsichni tri pisete pata=brzda, spicka=plyn.
no nevim, mozna jsem 80% sveho ridicskeho zivota delal neco uplne blbe ale budiz
U BMW to jde taky, třeba u čehokoliv od VW nebo Peugeota prostě ty pedály jsou rozestavěný tak, že to prostě nejde. Já tak řadím pořád, samozřejmě špička na brzdě a patou prohrabávám pedál.
Napsal: čtv 02.12.2010 13:55
od RuDoSh
RomanSvach píše:hmm parada, odpoledne jsem nainstaloval novou verzi ubuntu a ted me nejdou videa. tak si teda predstavuju jak tam ktrouzi a slapou a slapou.
muze mi nekdo pro upresneni predstav napsat jak to teda delaj? sem to videl jenom ve skupine B a tam to bylo trosku jinak bo jezdili v audi quattro sport a delali stali na plynu a brzde zaroven(bez spojky) jen aby udrzeli roztocene turbo to tady asi nikdo ale neresi
to asi nebude jen kvuli turbu, ale spis kvuli 4x4.... nevim proc presne, ale tipuju prenos vahy na predni kola kvuli trakci prednich kol a pak vyvolani rizeneho smyku.... pouzivaji to i jezdci ve WRC a ti maji anti-lag, takze nemusi drzet roztocene turbo....
