Stránka 4 z 5
Napsal: pát 02.11.2007 19:09
od ARMAN
Na odhaněni idiotů od narazniku spolehlivě funguje levou nohou lehce zmačknout pedal brzdy(nejdřiv vyzkoušet abyste nešlaply ze zvyku jak na spojku!) až se rozsviti brzdy ale ja jedu stale stejnou rychlosti. S M40 nema smysl zavodit takže to řešim takhle

Napsal: pát 02.11.2007 20:11
od MrScully
ARMAN píše:Na odhaněni idiotů od narazniku spolehlivě funguje levou nohou lehce zmačknout pedal brzdy(nejdřiv vyzkoušet abyste nešlaply ze zvyku jak na spojku!) až se rozsviti brzdy ale ja jedu stale stejnou rychlosti. S M40 nema smysl zavodit takže to řešim takhle

Jo, vyzkouseni predem je nutny

Jednou jsem takhle v Praze v zacpe zral nejakou pochutinu a mel pravou nohu zrovna nejak mimo, tak jsem na brzdu slapnul levou a tim to prakticky zadup na miste - zazrak, ze z toho za mnou nebyla seriova bouracka. Holt jak je leva zvykla poradne slapat na spojku...
Napsal: sob 03.11.2007 03:27
od Panaque
MrScully píše:ARMAN píše:Na odhaněni idiotů od narazniku spolehlivě funguje levou nohou lehce zmačknout pedal brzdy(nejdřiv vyzkoušet abyste nešlaply ze zvyku jak na spojku!) až se rozsviti brzdy ale ja jedu stale stejnou rychlosti. S M40 nema smysl zavodit takže to řešim takhle

Jo, vyzkouseni predem je nutny

Jednou jsem takhle v Praze v zacpe zral nejakou pochutinu a mel pravou nohu zrovna nejak mimo, tak jsem na brzdu slapnul levou a tim to prakticky zadup na miste - zazrak, ze z toho za mnou nebyla seriova bouracka. Holt jak je leva zvykla poradne slapat na spojku...
A neťukal si ještě při tom něco do mobilu??? Někoho podobnýho jsem potkal na spojce... Škoda jen, že jsem měl mladou a synátora v autě...
Napsal: sob 03.11.2007 13:09
od Slavisimo
Martinéz píše:Abych navazal na prapuvodni otazku, funkcni TDso v 5er by na dalnici melo stacit asi tak na skromny pojeti Passata TDi 130k.. aspon ja mam takovou zkusenost, ale je fakt, ze jsem se svym nachiplym TD pojel zatim vsechny TDs krom LukasHovyho..
V mestskym provozu musi clovek kurva vykroutit dvojec a slapnout na to co nejdriv aby na ne mel narok..
Vsechny jeste ne

Napsal: úte 06.11.2007 06:48
od Pyshtoun
gogoho píše:To mě když se někdo začne lepit někdo na nárazník, tak ho nejdřív pěkně vybrzdim a pak ujedu.........Na mě se nedoporučuju lepit

mám hodně dobrý brzdy........ A jejaký TDI nebo nějaký podbný sračky ad to Má klidně 200 ne 250 koní nemaji........... prostě každýmu ujedu...pokud to neni porche nebo Ferari..........Dal jsem i blbce v 745D kterej na mě blikal.
prostě V12 nesnášim blbce co se lepěji..........ale naopak rychlejc jedoucí řidiče normálně slušně pustim, nejsem žádnej provokatér........Ale kdo se lepí tak toho vyškolim...........
BMW 750 V12
Hele covece opatrne s tim vybrzdovanim, kamos se jednou na D1 pokusil v afektu vybrzdit kamiona, co mu to tam dost skarede poslal (kdo zna D1, vi

) no a skoncilo to zkracenou oktavkou a osklivou hadkou v rustine

Bacha , netreba lidi vybrzdit, jen rozsvitit svetla

Napsal: úte 06.11.2007 08:43
od Thunder
Tak jako poslal, poslal dobrý.... nicméně udělat tohle před nejspíš plně naloženým kamionem je demence. Kdo to někdy řídil, tak asi ví o čem mluvím... čili ten Tvůj kamarád může bejt rád, že ještě hupká mezi živými.
Napsal: stř 19.03.2008 14:28
od Nick11
berkelay píše:Mne pokaždé dojímají řidiči v Octaviích a Superbech, když si jedu na pohodu 150 po dálnici a vidím v dálce za sebou přibližující se Škodovácký zázrak, vždy očekávám buzerantské lepení se na zadek a téměř nikdy mne nezklamali

Prostě TDI je TDI a nikdo jim nemůže ujet

Asi je to tím, že nemám na kufru žádný nápis, asi si tam dám velkými číslicemi 3.5 R6

Jinak před týdnem jsem takhle rozlobil jednoho kravaťáka v Superbu na D1, v dlouhém, táhlém kopci se mi začal lepit na zadek, ale já tu svou E34 pořádně přikrmil a dost dobře jsem mu ujel, na konci kopce jsem měl tak 190km/h, pak jsem zpomalil na svých cestovních 150 a počkal si, až mě ten superbák nasraně předjede. Mimochodem, nevíte, proč každý řidič nové Octávky nebo Superbu jezdí skoro pořád na plný kotel? Já nad tím pokaždé přemýšlím, ale nic mne nenapadá.
Je to tim, ze ty skodovkari maji dost casto sluzebni auta, taky sem mel sluzebni fabku a vim o cem mluvim. Vono to laka jezdit na limitech, kdyz to neni tvoje auto. Shodnul sem se na tom s lidma co maji sluzebaky....
Napsal: stř 19.03.2008 15:04
od 100RM
No to teda hosi cumim !!! Keby mi to niekto z vas urobil, ze mi blikne brzdovkami, tak mu snad urvem hlavu. Takych kokotov skoliacich vyslovene neznasam a som na nich fakt zly !

Napsal: stř 19.03.2008 15:12
od mika_hakkinen
ve firmě taky fabka 1.9 pouze diesel, ve 4 lidech na dalnici v kopečku spomaluje. fábku točím pravidelně do 5tis, třeba jedu na 4ku 15km na dálnici s takhle vytočeným motorem, jednou už jsem uvařil. bylo jednou leto 40stupnu ve stinu, zašli jsme si na oběd po oběde řikám za 1,5 hodiny v brně a už jsme nenastartoval, odešla řidicí jednotka.
k moji 525 se chovám nežně lepší než k milence

Napsal: stř 19.03.2008 16:44
od kosh
Ja zase nejsem piča a vážím si cizích věcí takže se k nim chovám slušně. Kurva kluci zjistit, že mi drancujete služební auto tak výs hodím prasatům
Napsal: stř 19.03.2008 18:12
od 154
ach jo proc se na me nikdo nikdy nelepi, asi jezdim vzdycky v blbej cas kdy kindrmanazeri v oII tdi lestej kliky nekde na meetingu...
Napsal: stř 19.03.2008 19:12
od Honza-net
154 píše:ach jo proc se na me nikdo nikdy nelepi, asi jezdim vzdycky v blbej cas kdy kindrmanazeri v oII tdi lestej kliky nekde na meetingu...
Tak si dej magistrálu směr na D1 ve všední den od 18ti do 19ti. Větší koncentraci d******ch k*****ů si v životě neviděl

Napsal: čtv 20.03.2008 01:11
od stolz
když už se to tu řeší, mám celkem čerstvě 320i rok 95 takže kterejch těhdle TDi bych se měl bát ? abych nevyhecoval nějakou fabii na světlech a pak toho nelitoval protože co sem koukal tak maj stejně max tak 100ps (fabie) a 140 ps (oktávky) takže s lehčím 3er v coupe bych je moch na pár metrech dostat ?
Napsal: čtv 20.03.2008 14:33
od Dejva
castro píše:me se stalo nedavno, jedu si v klídku mestem, blikne zelena, tak si vytocim 1čku do 2.000ot, řadim dva a najednou vidim jak se vedle mě řítí octavia I. a chce mě zavřít před zúžením, tak si řikám, tak to teda ne chlapečku, vytočil jsem si tu 2jku do konce a zařadil se... Jak jsem to nečekal tak jsem ho malem nedal ale docela jsem mu ujel, on pak dělal jakoby nic, myslim že tam měl 1.8T.
a to jsem si říkal že už sundám ten nápis 320i a dám tam konečně pravdivých 328i protože stejně k žádným měřením výkonů nedochází ( jezdím fakt na klid a užívám si sílu v nízkých otáčkách), ale asi ne

kdo se trochu vyzná pak musí čumět, tak to ještě chvíli nechám

dej tam nápis 316... ať mají ostatní o čem přemýšlet

Napsal: čtv 20.03.2008 14:37
od Dejva
mika_hakkinen píše:ve firmě taky fabka 1.9 pouze diesel, ve 4 lidech na dalnici v kopečku spomaluje. fábku točím pravidelně do 5tis, třeba jedu na 4ku 15km na dálnici s takhle vytočeným motorem, jednou už jsem uvařil. bylo jednou leto 40stupnu ve stinu, zašli jsme si na oběd po oběde řikám za 1,5 hodiny v brně a už jsme nenastartoval, odešla řidicí jednotka.
k moji 525 se chovám nežně lepší než k milence

milenku taky točíš?

Napsal: čtv 20.03.2008 16:05
od mika_hakkinen
Napsal: čtv 20.03.2008 16:37
od Whisky
Napsal: ned 23.03.2008 11:05
od Miketak
Tak se mi včera poštěstilo trochu pozávodit s Octávií kombi I 1.8 turbo. Sjíždíme na dálnici já za ním v napojovacím pruhu cca 50 km/h 2 kvalt oba dva plný knedlík. On se zařazuje do pravého já hned do levého poněvadž ho pomalu ale jistě předjíždím zrychlujeme na cca 200 km/h on za mnou tak 100 m na asi 2 km co jsme začli. Dojíždím auto v levým zpomalím na 140 on mě dojíždí auto přede mnou uhýbá já zrychluju ze 140 na 4 kvalt a pomalinku se vzdaluju až do 220 km/h na rozestup asi 100 m na 2 km. Blíží se Frýdek tak vyhazuju kvalt a končím....celkem v poho zavodek v min. provozu dvakrát jsem bez problému ujel takže spokojenost

Napsal: ned 23.03.2008 12:57
od dsvatos
Kail píše:100RM píše:Noo, svojim autom chodim dialnicu tak 150-160 ale sluzobnou fabkou 1,9 vsetkycerveneTDI chodim tak 180. Neviem, proste mi jej neni luto a bavo si kurvit nechcem ... a v sluzobnom jazdim za firemne prachy takze aj spotreba mi je u prdele. Ale je pravda ze Praha-Hradec 190 fabka: priemer 7,3 a bawo ta ista trasa 190 priemer 11,5 Takze trosku rozdiel tam asi niekde bude ...
Jj,rozdíl tam bude,mimo jiné i ve váze že

To ani ne. Krátká Fabka v dieselu váží okolo 1250 Kg

Napsal: ned 23.03.2008 12:58
od dsvatos
Sakra, soráč, reaguju na půl roku starej příspěvek. A už to nejde smazat
