Stránka 4 z 4

Napsal: ned 10.02.2008 16:09
od e36power
Půl roku mám auto a prez 30tkč.
Věci aby to bylo v cajku.Mensi G.O motoru, podvozek a vnitrek.
318is e36

Napsal: ned 10.02.2008 18:18
od Wickerman
Tak do sedana padlo cca. 4O taců a tedka do Touringa dam cca. 30 ale to zdaleka nekonci :D :D :D

Napsal: sob 23.02.2008 19:57
od Blackie
Tak já koupil 325 nedávno a zatim sem do ní nedal ani korunu, předchozí majitel si jí vypiplal k dokonalosti... Jinak budu kupovat nový mlhovky a kryt pod motor,takže celkem laciný položky,ale už mam plány co do budoucna... M-paket a podobně

Napsal: sob 23.02.2008 19:58
od Spajky
Mno já dneska po zimě vlez pod auto a.... :?

Napsal: sob 23.02.2008 21:13
od HAMANN
Ja mam toura asi 2 mesice a zatim kupuju jen " veci pro radost", jako folie, nove mlhovky.... nepocitam ty spotrebni veci jeko olej ale na ten je taky cas, zatim me nic nenapada co tam menit.... Takze bmw super auto.

Napsal: úte 26.02.2008 17:32
od jbedan
ja nasypal dost,tesneni pod hlavou + jeji mirne vylepseni,Vodni pumpa,brzdyBrembo predek+zadek, nove tlunice predek+zadek,vyfuk Remus,lambda.Gumy nepocitam.To bylo vse po 5 mesicu po koupi a ted je to uz rok a 40.000km pryc a vse super.

Napsal: úte 26.02.2008 19:26
od Hanz318iS
Pred Vanocema jsem si pritahnul 323ku a od ty doby jsem menil olej+filtr,kupoval nove zimni pneu a ted predni bile blinkry,predni svetla ZKW H7+H7 a vcera jsem si koupil M3 zadni lampy 8)

Napsal: stř 27.02.2008 11:54
od vally
U mě celkem minimální částky - z oprav jen vadné čidlo teploty motoru, ložisko levého zadního kola, baterie a koncový tlumič výfuku - to v průběhu 6-ti let... Pneu, brzdové obložení, kotouče, svíčky, filtry a oleje beru jako spotřebák...

Pak jsem měl ještě pár ťukanců - jednou jsem rozpáral srnku a jednou mi vlítnul pod kola vlčák... Ale pokaždé oprava do 10 tis...

Napsal: sob 03.05.2008 19:24
od RG
Kolik nacpat do BMW miláčka je jednoduchý, musíte vědět jen jedno, zda budete dělat z levnější ojetiny letadlo a utrácet za tuning nebo koupíte novou káru na kterou nesáhnete. Tady bych doporučil sklopit uši a vzít nováka třeba i v základu, pač se to proklatě vyplatí. U starších vozů pod pět let platíte tuning a servis velice draho. V porovnání to jistě potvrdí každý majitel ojetiny ! Novák je novák !

Napsal: sob 03.05.2008 19:52
od Vlasta
Nevím, co se na novákovi vyplatí, když za první dva roky klesne jeho reálná cena o 50%.

Napsal: sob 03.05.2008 19:59
od Koby
REJNGROUP píše:Kolik nacpat do BMW miláčka je jednoduchý, musíte vědět jen jedno, zda budete dělat z levnější ojetiny letadlo a utrácet za tuning nebo koupíte novou káru na kterou nesáhnete. Tady bych doporučil sklopit uši a vzít nováka třeba i v základu, pač se to proklatě vyplatí. U starších vozů pod pět let platíte tuning a servis velice draho. V porovnání to jistě potvrdí každý majitel ojetiny ! Novák je novák !


aha...:D 330i žádnej tunning nepotřebuje,bavíme li si o m paketu...

tzn. koupíš dejme tomu za 400kilča... Prodáš za 4 roky dejme tomu 130... za celou dobu a nějakým nájezdu vyměníš dejme tomu jednou podvozek a další spotřebáky.. seš max. na 100 000,- Se všim všudy budeš na 400 tisíc at nežeru... a to si myslim že hodne přeháním :)

Ty prodáš za 4 roky 6er nebo na co čekáš za mega a nasypeš do ní to samý co já v nejlepším případě... To se nesmí dostavit turba, vstřiky atd..:)

A to se proklatě vyplatí :D

Napsal: sob 03.05.2008 20:09
od pepus
hlavne se hodne vyplati 6er na lizing :)
ale je jasny ze od urciteho veku / postaveni se jety auta nekupujou ze zasady... coz neni v 95% pripad BMWklubu :D

Napsal: sob 03.05.2008 20:15
od T613
REJn to myslel asi z hlediska nahradnich dilu a servisu coz je u noveho auta nejaky rok garance ... jinak mam stejny nazor jak vetsina :D

Napsal: sob 03.05.2008 20:28
od Vlasta
Raděj koupím 1 - 2 roky starý auto cash, než než nový na lízačku, proto, že do oprav a údržby nenarvu tolik, co přeplatím na splátkách. Ale to je každýho věc.

Napsal: sob 03.05.2008 20:43
od Yngwie
Ja jsem narval do auta hodne ted na jare, ale co mam delat...starsi auto si to zada...cca 50 tis.

S tim novakem souhlasim, ale bohuzel nejsem v situaci, kdy su muzu koupit novou M3, takze proc si misto oktavky v zakladu radeji nekoupit BMW s R6, ktere mi kazdy den bude delat radost. Az budu mit 35 a budu zajisten, tak klidne sahnu po nove 6tce.

Mam pocit, ze ti co tady, prohlasuji, ze je lepsi si koupit auto za 2.5 mega si na nej nikdy nevydelavali sami :lol: ...

Napsal: sob 03.05.2008 21:46
od RG
Provarek neprovarek, nonák je novák 8O :lol:

Napsal: sob 03.05.2008 22:44
od Koby
rejn: to je rozumnější popis.. a to už chápu...

Ale to co si psal předtim byl fakt blud :)

Napsal: sob 03.05.2008 22:55
od RG
Ono koneckonců je to jedno, moje první vozidlo byl ZUK (Lublin - Polsko), postupné přesedání do FIAT FIORINO, TAZ 1203, GOLF I, Felicia, Fabia až po první slušný diesel ŠKODA Octavia je BMW ve všech alternativách nesrovnatelná značka specifická nejen náhonem na zadek, ale zejména spolehlivostí a uznáním. Jsou auta a BMW, dobře se také poslouchají i čtou třenice zda je na vrcholu BMW AUDI či MERCEDES. My víme dobře, že na vrcholu je BMW. Proto se nedivme, že BMW je dnes luxusní a spolehlivý, ale také nikoliv výrazně ekonomický, ale hlavně ekologický (proto preference ropáků).

Vzít nováka neni umění, umění je na něj vykukat love, umění je taky udržet starou káru v mega stavu a o tom to je...., já fandim všem Bramborákům, dyk sme jedna rodina !

Napsal: sob 03.05.2008 23:28
od Yngwie
REJNGROUP píše:Ono koneckonců je to jedno, moje první vozidlo byl ZUK (Lublin - Polsko), postupné přesedání do FIAT FIORINO, TAZ 1203, GOLF I, Felicia, Fabia až po první slušný diesel ŠKODA Octavia je BMW ve všech alternativách nesrovnatelná značka specifická nejen náhonem na zadek, ale zejména spolehlivostí a uznáním. Jsou auta a BMW, dobře se také poslouchají i čtou třenice zda je na vrcholu BMW AUDI či MERCEDES. My víme dobře, že na vrcholu je BMW. Proto se nedivme, že BMW je dnes luxusní a spolehlivý, ale také nikoliv výrazně ekonomický, ale hlavně ekologický (proto preference ropáků).

Vzít nováka neni umění, umění je na něj vykukat love, umění je taky udržet starou káru v mega stavu a o tom to je...., já fandim všem Bramborákům, dyk sme jedna rodina !


Svata pravda! Vzdycky se dobre pobavim na casopisy, kde srovnavaji BMW, MB a Audi... naposledy v TOP GEARU novem. Autor pise, ze M3 je mnohem slabsi nez AMG 6.2l a dalsi blaboly a porad uprednostnuje brutalni rychlost MB a dalsi nesmysly a pritom uz nekolik opravdu dobrych jezdcu dokazalo, ze M3 je lepsi ve vsech ohledech...naposledy stig a test s jabkem:). Nebo si matne vzpominam jak ve fifthgearu porazilo 335i Audi S5.

Jenze nektere tupe motoristicke novinare stale uchvacuje je se snazi Mercedes se 450hp na zadnich kolech zabit a neni moc ovladatelny na limitu, ale proste jak male deti maji radost, ze to v primce jede straaasne rychle :D

Dalsi blabol bylo srovnani M3 s Caymanem S, kde je jasne, ze Cayman bude mrstnejsi... ale nacpu si do nej bagly na dovolenou nebo pripadne svezu nekoho vzadu? Ktere kupe mi nabidne stejne jizdni vlasnosti a prakticnost? Pak jeste blb prizna, ze na normalnich okreskach a dalnicich je M3 nejlepsi:)...

Napsal: sob 03.05.2008 23:44
od RG
Moje řeč, ale nemyslim si že jen síla M5 nebo kýho čerta extra motor a extra kalibrace. Prostě vemte kterýkoliv dva debi_laiky a nechte je jezdit denně do práce a zpráce tejden dokola, jednoho medvědem a druhýho BMW, pátej den je přesedněte z auta do auta a v neděli to samý. U obdobných tříd neznam nikoho kdo by prohlásil negaci o BMW. Vtip je v tom, že když jsem koupil BMW 520d 2007 facelift tak jsem hodinu před tim zrušil rezervaci E220 ENERGY, prostě ve srovnání třídy byl mercedes proti BMW naprostá mr_horší_auto.

Jsou auta a MBW !