Stránka 4 z 7
Napsal: pon 11.03.2013 14:16
od beckham-
Tak nějak jste to celé pěkně shrnuli
Moje 335ka papá město stále 15L jakýmkoliv způsobem, na spotřebu o 1L méně tak těch 14L, svižné tempo 15-16L a když tomu fakt dávám, tak nekoukám na pc a jdu rovnou k pumpě !!! Bydlím na kopci, takže i to zvyšuje spotřebu ... ale je to fakt darda pánové
Dálnice nejezdím (mám oktávku) a okresky občas a tam jezdím fakt pomalu 90-110Km/h a spotřebu snížím o pár litrů dolů ... Když chci předjet a něco si dokázat, spotřeba letí vzhůru a to že hodně
Když vezmu v potaz cenu 650i a náklady s ní spojené dejme tomu p.c cca 550 000Kč a výše a spotřebu na LPG cca 15-16L, tak v porovnání se 130i, kterých je na netu po dvou kusách (v čr) cenově cca 380 000Kč + 12-13L LPG, vítěz je jasný ... (330i na netu v čr nejsou pro změnu vůbec)
Otázka vzhledu, pohodlnosti a luxusu je jasný vítěz zase 650i ...
Kde se užije více srandy? To nevím, ani jedno nevlastním a nejel jsem v nich jestli cca 1500kg na 195Kw, či nějakých 1750Kg na 270Kw ?
335i vychází asi nejlíp 1615Kg na 225Kw, ale jako jediná na plyn nejde

V brzké době chci zajet na tu diagnostiku a po ní budu moudřejší ...
Napsal: pon 11.03.2013 14:18
od xyron
Napsal: pon 11.03.2013 14:29
od beckham-
Nevim, čemu se směješ, ale je to věc známá
Z kopce a do kopce budeš mít vždy vyšší průměr, než-li po rovině tam a zpět (stejně dlouhá trasa).
Napsal: pon 11.03.2013 15:04
od Filozof
takže 123d s čipem nebo 130i s LPG je řešení na usporné auto ...
obě poletí jako vítr ... 130i má lepší zvuk a je to R6 3litr klasika
takže ted už můžeš 650i vyřadit cítím že směřuješ k 1er.
navíc bude nejzábavnější ...ta 123d jede jak za 5litru tak za 9-10litru jako bezmozek.... takže celkem usporné auto.... s chipem jede 250-260km/h by měla stačit.... a 98procent aut dáš jak nic ....
Napsal: pon 11.03.2013 15:30
od beckham-
Filozof píše:takže 123d s čipem nebo 130i s LPG je řešení na usporné auto ...
obě poletí jako vítr ... 130i má lepší zvuk a je to R6 3litr klasika
takže ted už můžeš 650i vyřadit cítím že směřuješ k 1er.

navíc bude nejzábavnější ...ta 123d jede jak za 5litru tak za 9-10litru jako bezmozek.... takže celkem usporné auto.... s chipem jede 250-260km/h by měla stačit.... a 98procent aut dáš jak nic ....
Jenže 123d je diesel a to nechci, chci sílu a zvuk benzínu (proto taky lpg)...
Na druhou stranu 123d je vzhledově lákavější, než-li 130i
Ale 130i na plyn bude jezdit za hubičku a výkon to taky má ...
Jen v ČR jsou na netu dvě a jedno takové divné
http://www.sportovnivozy.cz/36140-bmw-1 ... et-skladem
a to divné:
http://www.sportovnivozy.cz/35045-bmw-1 ... ps-karvina
Každopádně díky za názor, už jsem byl rozhodnut pro 650i, teď už zase nejsem, ale spíše pro 130i

a částečně si chci nechat svoji 335ku

zítra ta diagnostika ...
Napsal: pon 11.03.2013 15:31
od ada540i
To: beckham
To ti to bere fakt dost. Já mám s 540i e39 manuál dlouhodobou spotřebu 11,3l/100km za rok 2012 (převážně mimo město). Teď v sobotu jsem najezdil 200km po okreskách, cestovní rychlost 110-120km/h občas i o něco víc (dlouho jsem nejezdil, tak jsem si to chtěl užít), předjíždět jsem se nestyděl + drobná honička s e60 530d a když jsem přijel domu, tak na palubáku svítidlo 9.7l/100km. Nutno dodat, že palubák ukazuje +- stejně to co tankování. Jasný, že ve městě silný benzíny žerou, ale mimo město by ses měl dostat na rozumný hodnoty celkem snadno.
jsem zvědavej co ti řeknou na diagnostice.
Napsal: pon 11.03.2013 17:33
od Filozof
ada540i píše:To: beckham
To ti to bere fakt dost. Já mám s 540i e39 manuál dlouhodobou spotřebu 11,3l/100km za rok 2012 (převážně mimo město). Teď v sobotu jsem najezdil 200km po okreskách, cestovní rychlost 110-120km/h občas i o něco víc (dlouho jsem nejezdil, tak jsem si to chtěl užít), předjíždět jsem se nestyděl + drobná honička s e60 530d a když jsem přijel domu, tak na palubáku svítidlo 9.7l/100km. Nutno dodat, že palubák ukazuje +- stejně to co tankování. Jasný, že ve městě silný benzíny žerou, ale mimo město by ses měl dostat na rozumný hodnoty celkem snadno.
jsem zvědavej co ti řeknou na diagnostice.
a sakra tos neměl psát ....asi budu doma přesvědčovat a vysvětlovat že 540i je ta správná volba ... 9,7 je luxus .... já jezdím 45procet okresky 45procent dálnice a 10procent město pro mě to bude pak jasné že pojede kolem 10-11litru ...hmmm ted fakt zavrhuji 528i 530i.

Napsal: pon 11.03.2013 18:18
od rinaldino
beckham- píše:Filozof píše:takže 123d s čipem nebo 130i s LPG je řešení na usporné auto ...
obě poletí jako vítr ... 130i má lepší zvuk a je to R6 3litr klasika
takže ted už můžeš 650i vyřadit cítím že směřuješ k 1er.

navíc bude nejzábavnější ...ta 123d jede jak za 5litru tak za 9-10litru jako bezmozek.... takže celkem usporné auto.... s chipem jede 250-260km/h by měla stačit.... a 98procent aut dáš jak nic ....
Jenže 123d je diesel a to nechci, chci sílu a zvuk benzínu (proto taky lpg)...
Na druhou stranu 123d je vzhledově lákavější, než-li 130i
Ale 130i na plyn bude jezdit za hubičku a výkon to taky má ...
Jen v ČR jsou na netu dvě a jedno takové divné
http://www.sportovnivozy.cz/36140-bmw-1 ... et-skladema to divné:
http://www.sportovnivozy.cz/35045-bmw-1 ... ps-karvinaKaždopádně díky za názor, už jsem byl rozhodnut pro 650i, teď už zase nejsem, ale spíše pro 130i

a částečně si chci nechat svoji 335ku

zítra ta diagnostika ...
V čem se ti zdá to z Karviné divné? Znám osobně, je v perfektním stavu, majitel se velice pečlivě stará!
Napsal: pon 11.03.2013 20:51
od beckham-
V čem se ti zdá to z Karviné divné? Znám osobně, je v perfektním stavu, majitel se velice pečlivě stará![/quote]
Například má najeto motor 230Km? A ta cena oproti druhému odkazu o 100 000Kč levnější? To je nějaké divoké,ne?
Jinak pokud znáš, tak jedině dobře...
Napsal: úte 12.03.2013 10:41
od ada540i
Filozof píše:ada540i píše:To: beckham
To ti to bere fakt dost. Já mám s 540i e39 manuál dlouhodobou spotřebu 11,3l/100km za rok 2012 (převážně mimo město). Teď v sobotu jsem najezdil 200km po okreskách, cestovní rychlost 110-120km/h občas i o něco víc (dlouho jsem nejezdil, tak jsem si to chtěl užít), předjíždět jsem se nestyděl + drobná honička s e60 530d a když jsem přijel domu, tak na palubáku svítidlo 9.7l/100km. Nutno dodat, že palubák ukazuje +- stejně to co tankování. Jasný, že ve městě silný benzíny žerou, ale mimo město by ses měl dostat na rozumný hodnoty celkem snadno.
jsem zvědavej co ti řeknou na diagnostice.
a sakra tos neměl psát ....asi budu doma přesvědčovat a vysvětlovat že 540i je ta správná volba ... 9,7 je luxus .... já jezdím 45procet okresky 45procent dálnice a 10procent město pro mě to bude pak jasné že pojede kolem 10-11litru ...hmmm ted fakt zavrhuji 528i 530i.


Taky jsem musel přesvědčovat. Můžu ti říct, že nejvíc pomohlo to, když jsem vzal novou služební Fabii 1,6TDI 55kW a jeli jsme trasu ČB-Bratislava-ČB. Předjíždění kamionů do kopce, neschopnost držet krok v levém pruhu na D1 (=drkotání zubu v pravém pruhu), otřesnej zvuk motoru, minimální odhlučnění, nulovej komfort a další věci. Po svezení v 540i jsme oba usoudili, že tohle je auto pro nás

(já už to věděl dávno)
Teď když jde přítelkyně s kamarádkama do hospody pokecat a některá si chce kupovat auto, tak jí říká: ,,Heleď, míň než 200 koní nemá smysl, 300 je ideální,,

Napsal: úte 12.03.2013 10:45
od pavproch
jj, taky si fčíl říkám, jaxem dřív mohl jezdit bez 272 mnichovských hřebců pod haubnou...
Napsal: úte 12.03.2013 11:20
od Filozof
ada540i mě se na tom líbí to že mohu jezdit na pohodu a budu kolem 10litru /100km což je super...
pokud potřebuji předjet kolonu nebo pár aut nemusím trápit R6 ale lehce přišlápnu V8 a letím....
fabie a podobné hrůzy mi přijdou strašně nebezpečné ...vždy mám strach ...předjíždět nikde nemohu a pokud se rozhodnu bojuji o holý život abych ty auta vubec předjel nějaká ...pak se nedivím té nehodovosti ...slabé auto a předjíždění je často smrtící kombinace ...
to mi stačí v práci jich pár máme a i oktávku 1,6benzín děs a hruza vždyt to nejede vubec ...motor při 140-150km/h chce utéct točí nesmysl prostě to jsem byl v šoku když jsem jel přes celou republiku a zpět...říkal jsem vždy zlatá stará e34 ta si letí 140-160km/h a klídek pohoda...s velkou rezervou...
Jedinej nedostatek R6 2,5i spatřuji při plně naloženém autě 4lidi a plnej kufr....
pak už to jede o dost hůře ....a je problém....
Ta V8 si stím jistě poradí.
do města kdybych mohl si zvolík 130i LPG nebo 123d když se vrátím k tématu.
Na dálky je ideal 5er či 7er ...
Napsal: stř 13.03.2013 04:25
od janbrasna
Meda píše:Jen k ty spotrebe 650i ve meste, dejme tomu, ze tech 18L na BA uz je dost, ale na plyn to vezme max 2 litry navic, 22L to nemuze zrat ani ve smrti
Jo, u většiny lidí jasně. Jenže tady šéfík posílal svoje spotřeby, a buď má rozhašený auto, nebo těžkou nohu, nebo úplně úchylnej profil cest, protože mu to vdechne nadprůměrně strašně benzínu. Takže jsem to jen srovnal s tim, kolik při podobným režimu zahučí do tý 6er. Viz dál…
Filozof píše:o tom celém je tato diskuze :lol: […] pokud bude mít 645i nebo 650i a bude jezdit v pruměru za 14-15L LPG tak to bude jistě lepší jak s 335i za 11-13l benzínu
No celá diskuse je o tom, že to právě takhle jednoduchý nebude. Ty počty ti nesedí… viz dál…
beckham- píše:koupi 650i, která už by šla předělat a pokud "meda" myslel průměr 12L LPG dálnici, tak město bude kolem 16L LPG a při ceně 18,50Kč to už je velký rozdíl oproti 15L ve městě za 39-40Kč/l benzínu.
Ale dyt to je blbost :) Mam 16.5L po Praze. To už bude dobře k dvaceti na plynu. (Počítam to takhle: 645Ci má na N95 zhruba 12.5L dlouhodobý a při provozu na LPG je totéž cca 17L plynu, tak podobnej přepočet +30% používam i na ty města atp.)
Filozof píše:Já neřešit prachy vemu 120d do města a na dlouhé štreky po republice a víkendy tu 650i. přijde mi velký objem celkově do města ... uplně špatně.
Proč? V8my jsou jedny z mála motorů, kterým nevadí krátký poskakování po městě. Profil použití daleko míň fatální, než pro naftový motory nebo benzinový 3.0i a podobný N52, kterým taky ty krátký poskakování z konstrukčních důvodů nesvědčí.
A jezdit po městě za pár korun naftou a pak na "dlouhé štreky po republice" mít auto, ve kterym otočka Praha-Frankfurt vyjde skoro na 10k? To nezní jako úplně ekonomická rada někomu, kdo řeší peníze za spotřebu ;)
beckham- píše:v porovnání se 130i […] 12-13L LPG, vítěz je jasný
A tohle ti tady zase prosimtě napovídal kdo? ;D Ona totiž ta 130i má po Praze cca 17L benzinu. Takže zas tak kolem 20L LPG. A nemá ráda krátký trasy, stejně jako dýzly. Blbý co :)
Hele a jako nebude úplně nejlepší zjistit proč ti ta 335i tak strašně žere, a pak pokud se to nějak fixne, tak jí s JB4 provozovat na chlast? E85 stávalo kolem 25 CZK/l? A je to krásně čístý 100+oktanový palivo, na který ta 335i s JB4 lítá úplně úžasně.
Napsal: stř 13.03.2013 07:47
od Filozof
ok nebudu se stebou přít.
Jde o to že mi borec v LPG říkal že dnešní systémy se ladí tak aby auto žralo uplně stejně jak NA LPG tak na benzín.
Takže už není co bývalo před 5lety že auta žerou o 10-15procent více na LPG.
Když bude mít 645i nebo 650i s LPG na dálky a bude dobře vyladěné kolik to bude žrát ?
do 12-14litru více jistě ne...
sám píšeš pruměr kolem 12litru benzínu ...tak nemuže na LPG žrát o 3litry více ,,,
to je pak špatně seřízenej PLYN.
ta 335i mi přijde jako úžasnej motor na úpravy a vyblbnutí na úrovni M3.
Přijde mi to škoda dávat pryč.
Spíše bych pořešil proč je tak rozchlastané .
Napsal: stř 13.03.2013 07:57
od janbrasna
Jj, to taky nechci, jen sem házim čísla z aut, co mam kolem sebe, ať má beckham nějaký reálný čísla aby si to sám spočet… (hint: nemyslim si, že se mu to vyplatí…)
No taky bych se klonil k tomu prostě tu 335i dát dohromady. Na ní je spíš fakt zajímavá ta přestavba na alkohol, Snejk a Mentuli jednu takovou přestavěnou měli v dílně. Umí to ta JB4 jednotka. Beckham je od Boleslavi, tam přímo jednu E85 pumpu má, a jako mít 109 oktanový palivo za 25 CZK bez nějakýho LPG bazmeku nadělaným na motoru, to je podle mě značka ideál…
http://www.etanol-85.cz/cs/pro-tunnery
Napsal: stř 13.03.2013 08:33
od Filozof
janbrasna píše:Jj, to taky nechci, jen sem házim čísla z aut, co mam kolem sebe, ať má beckham nějaký reálný čísla aby si to sám spočet… (hint: nemyslim si, že se mu to vyplatí…)
No taky bych se klonil k tomu prostě tu 335i dát dohromady. Na ní je spíš fakt zajímavá ta přestavba na alkohol, Snejk a Mentuli jednu takovou přestavěnou měli v dílně. Umí to ta JB4 jednotka. Beckham je od Boleslavi, tam přímo jednu E85 pumpu má, a jako mít 109 oktanový palivo za 25 CZK bez nějakýho LPG bazmeku nadělaným na motoru, to je podle mě značka ideál…
http://www.etanol-85.cz/cs/pro-tunnery
to mi přijde jako nejlepší řešení....pořešit motor a hodit na E85.
Ještě mu to zvedne výkon. a za 25kč litr není co řešit.
pak tedy nemusí nic kupovat.

Napsal: stř 13.03.2013 10:42
od Poldav6
jj, za mě taky.. Dát do kupy 335 a koupit pořádný auto na dálky. Třeba 525d
335 se snad plná nádrž E85 nelíbí, amici jezdí směs 70-30 nebo 60-40 ve prospěch benzínu. Ale spotřeba prý letí nahoru, což možná jen souvisí s tím, že to kolem těch 40-50 hp hodí k dobru

. A potom se tady bavíme o autě, které bude mít kolem 440HP a 600+ Nm.
Jen bych asi začal mít obavy o ten automat, co má. I když zase.. V usa to neřeší.
Napsal: stř 13.03.2013 10:54
od Filozof
Poldav6 píše:jj, za mě taky.. Dát do kupy 335 a koupit pořádný auto na dálky. Třeba 525d

335 se snad plná nádrž E85 nelíbí, amici jezdí směs 70-30 nebo 60-40 ve prospěch benzínu. Ale spotřeba prý letí nahoru, což možná jen souvisí s tím, že to kolem těch 40-50 hp hodí k dobru

. A potom se tady bavíme o autě, které bude mít kolem 440HP a 600+ Nm.
Jen bych asi začal mít obavy o ten automat, co má. I když zase.. V usa to neřeší.
tak to raději 530d ... jede líp žere stejně
vlastně se vracíme zpět k 550i a 545i s LPG. žerou méně jak 530d a udržba je levnější pokud nemáš naftu zadarmo nebo za 20kč ....
Stále se motáme kolem dokola a vracíme se zpět.
Prostě na vyřádění na okruhy , okresky a podobně je ideální 130i nebo tvoje 335i co máš ...to už ti tady řeklo pár lidí ...
A na dlouhé cesty píšeš máš oktávku ... prodej a kup něco na dlouhé trasy ...pokud to má bejt BMW tak bych se nebál 5er nebo 7er s LPG... vyhodíš plovák a nalítáš skoro 1000km na jednu nádrž... 10-11L/100km dálky pojede ...
Já jsem motal rumunsko -německo- čr s 1,9tdi oktávkou a sice levné auto a nevzbuzoval jsem u rumunů velkou závist.... ale byl jsem zničenej jak pes
nemohl jsem pak den vůbec fungovat - záda byla uplně vyřízená a já unavenej ikdyž jsem to "pálil" 150-160km/h a spotřeba 6,5l
v přepočtu 13L LPG kdybys jel s 745i nebo 650i pojede jistě za podobné prachy v té rychlosti.
Napsal: stř 13.03.2013 11:14
od Marda
Filozof píše:to mi přijde jako nejlepší řešení....pořešit motor a hodit na E85.
Ještě mu to zvedne výkon. a za 25kč litr není co řešit.
pak tedy nemusí nic kupovat.

No nevím, jestli bude tak jednoduché s tím zvýšením výkonu u E85. Ethanol má mnohem méně energie na kg než benzin...
Jedna věc je cena E85, druhá věc je jak se zvedne spotřeba při stejném výkonu
Mimochodem LPG má taky oktanové číslo přes 100, ono to totiž není o oktanovém čísle
LPG je v alternativních palivech jistě bezkonkurenční

Napsal: stř 13.03.2013 11:50
od beckham-
Tak diagnostika za mnou...nenašly se žádné podstatné chyby, které by se musely řešit...mechanik říkal, že spotřeba je tak vysoká tím studeným motorem, než se zahřeje jsem zpátky v garáži a proto to je kolem 15l. Mám počkat na teplejší počasí, či motor prostě zahřát na provozní teplotu a po-té spotřeba klesne.
Zpátky k tématu:
Četl jsem o tom JB4 ve spojením s E85 a vypadá to jako optimální řešení, pokud tedy stojí ta E85ka cca 25Kč ...
Ten výkon a možnost měnit mapy a lejt do toho tu E85 je prostě bomba...
Pak mě ale zase zarazily komenty, že se zvyšuje spotřeba a že to musí být nějak kombinováno s benzínem? Má k tomu někdo nějaké komentáře, zkušenosti?
Ptž nebudu dávat cca 15klacků za něco, co v konečném důsledku bude na prd...Tímto by se celá diskuze uzavřela, kdyby to bylo v poho
