Stránka 4 z 6
Napsal: sob 02.12.2006 02:21
od Kuba
To RSak : Nekoupil sem si zatim nic. Ani E39 td, ani tds, ani d(=common-rail) . Nalítám strašnejch km, auto si chci nechat určitě několik set tisíc km. Vim, že "rozumná" volba by byla např. VW nebo AUDI 2,5 TDI, servis si zmáknu sám, literaturu i zkušenosti k tomu mám..... jenže prostě před mnoha lety jsem míval BMWčka, a šestiválec BMW je holt lepší. I když dnešní AUDI a VW už jsou celkem na úrovni, prostě BMW je BMW a kvalita zpracování, design, podvozek a v neposlední řade image jsou nezpochybnitelný......
Takže tápu mezi CR a komůrkovym TDS.......
Napsal: sob 02.12.2006 11:50
od Rejchy
Tak si kup benzinový auto,nech si ho předělat na LPG a nemusíš se bát že ti odejdou vstřiky.Navíc provoz takového auta tě přijde na mnohem méně než u dieslu.

Napsal: sob 02.12.2006 11:57
od Rejchy
Navíc vstřiky odcházejí i u benzinových motorů.Např. u Hondy starších generací bylo běžné že se měnily po 200-250t.kil.A nikdo to neřešil,buďto na to máš a koupíš nové,nebo koupíš na vrakáči nějaké jeté.
Napsal: sob 02.12.2006 16:35
od Kuba
No jo, jenže něják se nemůžu smířit s tim, že provoz dnešních dieselů vyjde dráž než benziňáků, prostě to odporuje tradičnímu chápání, doposud byly DIESELY většinou při úrčitym kilometrovym proběhu výhodnější, nafta byla levnější než benzin, nebyla tam poruchová elektronika, jen robustní mechanika. Současnej diesel mám profesionálně přestavěnej na rostlinnej olej už pár stovek 1000 km, to budu muset zapomenout u BMW

béééééééééé
Nezapomenu na MB W123 300TD a MBW124 250TD, jen sem tam lil naftu....oprava vstřikovačů origoš kolem 2.500,- Kč....
Napsal: ned 03.12.2006 20:36
od Atila
Kuba píše:Nezapomenu na MB W123 300TD a MBW124 250TD, jen sem tam lil naftu....oprava vstřikovačů origoš kolem 2.500,- Kč....
Ono vubec bude tezke za par let kupovat ojetiny, protoze dnesni auta jsou cim dal tim vice odflaknuta a zacinaji se sypat v dobe, kdy by auta z osmdesatych let byla jeste tak akorat v zabehu.
Si vem treba severska auta jako Volvo nebo Saab, kdysi neskutecne drzaky. Saaby z osmdesatych let jezdi jeste dneska na puvodni turbo a to maji na tachu klidne 750.000km, zatimco u dnesni 9-5tky je odvarene turbo nejcastejsi zavadou a nekterym umrelo jeste pred najetim 50.000km. Je to proto, ze jsme zapomneli turba delat? Nezapomneli, ale setri jak se jak se da a na kvalite zejmena materialove je to znat.
Vzpominam si jak Mercedes odkoupil od toho reckeho taxikare tusim W124rku s najetymi deseti miliony kilometru do sveho muzea. Sem si rikal: dobre ze ji hosi davate do muzea, protoze vase dnesni produkce uz to rozhodne nenajede.

Napsal: ned 03.12.2006 20:38
od Atila
Rejchy píše:Tak si kup benzinový auto,nech si ho předělat na LPG a nemusíš se bát že ti odejdou vstřiky.Navíc provoz takového auta tě přijde na mnohem méně než u dieslu.

LPG je u nas bohuzel zabite zakonem, ktery zakazuje parkovani ve spolecnych garazich. To je bohuzel dnes ve velkych mestech nejcastejsi zpusob uskladneni vozidla.

Napsal: ned 03.12.2006 23:41
od RSak
to Vlasta: jak jsi dopadl s repasovaným vstřikovačem?
Napsal: pon 04.12.2006 08:06
od Vlasta
RSak píše:to Vlasta: jak jsi dopadl s repasovaným vstřikovačem?
Zatím ho vozím v kufru, nechám ho tam dát, až pojedu na inspekci.
Napsal: pon 04.12.2006 12:06
od Rejchy
Atila píše:Rejchy píše:Tak si kup benzinový auto,nech si ho předělat na LPG a nemusíš se bát že ti odejdou vstřiky.Navíc provoz takového auta tě přijde na mnohem méně než u dieslu.

LPG je u nas bohuzel zabite zakonem, ktery zakazuje parkovani ve spolecnych garazich. To je bohuzel dnes ve velkych mestech nejcastejsi zpusob uskladneni vozidla.

Tohle se má v dohledné době zrušit.Už přišly na to že to je bezpečnější než benzín.
Napsal: pon 04.12.2006 12:14
od RedBaron
Rejchy píše:Tohle se má v dohledné době zrušit.Už přišly na to že to je bezpečnější než benzín.
Z některých hledisek ano. Bohužel těžko se změní to, že LPG je těžší než vzduch, klesá dolů a v podzemních parkovištích jeho nahromadění může způsobit opravdu průser.
Napsal: pon 04.12.2006 17:31
od Kuba
Přesně tam. Profesionální přestavba na LPG ale i na zemní plyn je stejně bezpečná nebo i bezpečnější než u benzinovejch vozů. Bezpečností se tady myslí ale nebezpečí výbuchu či požáru po nebo při nehodě. LPG nádrž odolá bez probklémů mnoha stovkám stupňů Kelvina a kontrolovaně upouští svůj obsah. Odolá mimochodem i bnárazům či střelbě z kulometu.......... iná věc je, že se plyn v uzavřenym prostoru skutečně nashromáždí na nejnižším místě. Jenže oni to zakazujou z opatrnosti........ kolik aut s LPG tam parkuje ? A u kolika hrozí potencionálně, že něco unikne ? A i kdyby uniklo, tak se to nikdy nebude mít koncentaci, aby to bouchlo..... to by musela bejt garážička maličká !
Napsal: pon 04.12.2006 20:35
od Atila
Kuba píše:Odolá mimochodem i bnárazům či střelbě z kulometu..........
Nesmysl, ale jestli si zatim stojis tak dobre. Rozdelime si ukoly, ty sezen nekde plynovou nadrz z auta a ja sezenu kulomet. Jsem ochoten se vsadit, ze strela projde skrz.
Dodatek: Pokud budeme za kulomet povazovat neco jako je M249 SAW, tak to mozna vlastni nadrz ustoji, ale zase tenhle pseudokulomet ma takovou kadenci, ze v klidu ustreli zminovany pojistny ventil cistou pravdepodobnosti.

Napsal: pon 04.12.2006 22:37
od RSak

kontrolní otázka: jakou kadenci má M249 SAW

Napsal: pon 04.12.2006 22:42
od Baxon
RSak píše::lol: kontrolní otázka: jakou kadenci má M249 SAW

ta ta ta ta ta

Napsal: pon 04.12.2006 22:48
od Pavel H
Baxon píše:RSak píše::lol: kontrolní otázka: jakou kadenci má M249 SAW

ta ta ta ta ta

A někdy i rychleji...
Napsal: úte 05.12.2006 09:56
od Atila
RSak píše::lol: kontrolní otázka: jakou kadenci má M249 SAW

725 ran za minutu.

Napsal: úte 05.12.2006 12:05
od AdaM5
Atila píše:RSak píše::lol: kontrolní otázka: jakou kadenci má M249 SAW

725 ran za minutu.

Kdyz se o nej ale nestaras tak je to o 5 az 10 ran mene.A to uuz je hodne znat

Napsal: úte 05.12.2006 13:15
od RSak
AdaM5 píše:Atila píše:RSak píše::lol: kontrolní otázka: jakou kadenci má M249 SAW

725 ran za minutu.

Kdyz se o nej ale nestaras tak je to o 5 az 10 ran mene.A to uuz je hodne znat

dyť to bylo v te brožuře ne

Napsal: úte 05.12.2006 13:50
od AdaM5
RSak píše:AdaM5 píše:Atila píše:[quote="RSak"]:lol: kontrolní otázka: jakou kadenci má M249 SAW

725 ran za minutu.

Kdyz se o nej ale nestaras tak je to o 5 az 10 ran mene.A to uuz je hodne znat

dyť to bylo v te brožuře ne

[/quote]
Název: FN M249 SAW / Minimi
Typ: lehký kulomet
Ráže: 5.56 x 45 mm NATO
Zásobník: 200 nábojů
Kadence: 750-1000 r/m
Mód střelby: dávkami
Vzduchem chlazený lehký kulomet Minimi byl vyvinut na začátku 80. let Belgickou zbrojovkou FN Herstal. Upravená verze byla adoptována armádou USA jako M249 SAW (Squad Automatic Weapon), kde se stal velmi rychle oblíbenou podpůrnou zbraní. Existuje i kratší a lehčí verze pro výsadkáře označována jako M249 Para (Paratroop). Jeho spolehlivost je legendární (některé kusy v USA armádě jsou starší jak 10 let ) a jeho možnost v nouzi používat i zásobníky z M16 může rozhodnout o životě a smrti. Někdy se používá i jako výzbroj lehkých vozů místo těžkých kulometů (jako je třeba M2HB).

Napsal: úte 05.12.2006 16:38
od Rejchy
Kouká tady se to zase zvrhlo někam úplně někam jinam
