Stránka 4 z 5

Napsal: sob 25.08.2007 10:27
od Marten
Já tomu rozumím, taky bych chtěl E34 kdybych byl ve tvé kůži... Mimochodem se tu přece jedna E34ka prodávala za 16K.. Jistě sis toho všimnul. 24Ventil za 16K - nebylo co řešit, že?? 8)

Napsal: sob 25.08.2007 11:25
od Kail
Maxiczech píše:Jasná věc.. :wink: Každej je "úchylnej" na něco jinýho.. :lol:
Asi to mám total v socce.. Moc se nevyznám ve výrazech kapitánů na tomto BMW fóru. Pro mě plná palba.. :lol:
6x airbag, dvouzón digi klima, multif. volant, vše v elektrice, ABS, ASC, PDC, malý BC a radio bussines profesional s CD, tempomat a další skvosty. 520i vanos 170 koní. Hale.., pro mě dobrý.. ;)
Mám 3 děti, nejmladší má autosedačku velkou málem jak sám Bawor, prostor jsem nikdác neřešil 8) Dost místa pro pět lidí s kočárkem a koloběžkou. A v tom je myslím síla Touringa mno. A na dálnici? :) Se raději nebudu zmiňovat.. Dost se tady píše, že dvoulitr na tak velké a těžké auto je málo.. :P Já si to nemyslím... :wink:



Tak to je řekl bych dost slušná výbava,sehnat už jen kožený sedačky a byl bych spokojenej :) ...A s tím motorem,jak jsem du už někde psal o e34,to si myslím i o e39.Ne že by ten motor nestačil,ono to s tím zahýbe taky slušně,ale kdybych si mohl vybrat tak bych mnohem radši 525i,jak jsem již říkal,spotřeba skoro stejná,pojistka taky a koníků to přecejen víc má :wink: .Ale u ojetiny si většinou moc vybrat nemůžeš,takže kdybych sehnal pěknou klidně bych šel i do 520i.

Napsal: sob 25.08.2007 11:48
od Anton
tak 170koní a 210Nm je skoro jak 523i což je 2,5, takže bych se toho nebál, on je to vlastně 2,2litr

Napsal: sob 25.08.2007 11:54
od Kail
Říkám že bych se taky nebál,ale kdyby bylo na výběr :wink: .Kolik má 525i?V e34 měla 193PS?Tak nějak myslím...

Napsal: sob 25.08.2007 12:38
od rakeesh
Marten píše:Já tomu rozumím, taky bych chtěl E34 kdybych byl ve tvé kůži... Mimochodem se tu přece jedna E34ka prodávala za 16K.. Jistě sis toho všimnul. 24Ventil za 16K - nebylo co řešit, že?? 8)


ta uz je pryc, koukal jsem na ni :( ale neco podobnyho by bodlo!

Napsal: sob 25.08.2007 13:55
od Marten
Sám jsem nad ní přemýšlel, ale bohužel již bylo pozdě... :( Ale já už vlastně auto mám. :?

Napsal: sob 25.08.2007 17:46
od rakeesh
co znamena 525iX?

Napsal: sob 25.08.2007 18:24
od Boriss23
rakeesh píše:co znamena 525iX?



znamena to ze to je 2.5litr 4*4 nahon

Napsal: sob 25.08.2007 18:26
od rakeesh
Boriss23 píše:
rakeesh píše:co znamena 525iX?



znamena to ze to je 2.5litr 4*4 nahon


jo aha, diky

Napsal: stř 21.05.2008 15:47
od wolferine
zkusim to napsat sem at nezakladam nove tema a uvidim...
mam ted 525iA (automat) 24V bezvanos...a po meste jezdim tak za 15-16litru coz men osobne prijde dost...byvalou e34 taky s autoamtem co si pamatuju to bylo cca 13litru
napada vas co s tim?nebo je to normalni?Tedka sem menil svicky ale zadna zmena(i kdyz ty stare byly pekne zarostle). Vzduchovy filtr je novej. Jeste mne ceka olej na vymenu,ten co tam je tam je tak dva roky.....

Napsal: stř 21.05.2008 19:32
od fafejta
A jak vypadaly ty svíčky,co jsi vyndal,to by přeci něco mohlo znamenat ta barva a napovědět.V případě,že tam máš správný otevírací tlak u regulátoru tlaku paliva na liště tak váha s lamdou ovlivnují směšovací poměr a dále hraje také roli průchodnost katalyzátoru.

Napsal: stř 21.05.2008 19:53
od wolferine
byly na nich takove bilozlute usazeniny ale ne na konci elektrod uplne
hm diky za tipy..a ted otazka:co z toho muzu nejak jednoduse proverit a jak?diky

Napsal: stř 21.05.2008 20:15
od Helldiver
wolferine? Mas velky BC? ak ano, tak spotrebu mozes diagnostikovat jednoduchym testom...

Napsal: stř 21.05.2008 20:24
od wolferine
Helldiver píše:wolferine? Mas velky BC? ak ano, tak spotrebu mozes diagnostikovat jednoduchym testom...

mno abych pravdu rekl tak tu spotrebu co tady pisi mam merenou prave BC ale myslim si ze +-sedi....
(a to musim byt citlivej na plyn pedal teda)
edit:
ne ze ybch to obcas neprislapl ale delsi useky lechtam nebo i zapnu tempomat (i takove mista ve meste mam:) )

Napsal: stř 21.05.2008 21:07
od Helldiver
Tak si odblokuj tajne funkcie BC, daj si funkciu 3 (spotreba v litroch za hodinu) a napis sem hodnotu u studeneho/zahriateho motoru na volnobeh s vypnutou klimou:)

Napsal: stř 21.05.2008 21:11
od wolferine
zkusim,dik za tip

Napsal: čtv 22.05.2008 15:27
od wolferine
tak vysledku testu(vse s vypnuyma svetlama a radiem)
studeny motor(a temp=16stupnu podle pc)->o nastartovani 5l/h a klesalo az zhruba na 2,9-3,1l/h .. tam se to asi usadilo tak sem jel
po asi 12km mestem,rucicka tesne pred stredem-> 1,3-1,4l/h

tak a co ted?:)

Napsal: čtv 22.05.2008 15:33
od Helldiver
Tak to celkom v poriadku urcite nebude, lebo moj 3.5liter v E34 mi za studena (hned po starte) zere maximalne do 3,5L za hodinu, skor 3L a usadi sa mi to na cca 2L za tepla, dalej to uz moc neklesne - tvoja hodnota u tepleho motoru 1,3-1,4L/h celkom odpoveda motoru M50B25 (na e34.de fore je thread kde pisu uzivatelia svoje priemerne spotreby v litroch za hodinu tak mozes porovonat s inymi 525kami). Takze kym sa ti motor ohreje, ides na prilis bohatu zmes a preto ti to zrejme na kratke trasy dost zere. Urcite by som premeral odpor teplotneho cidla a skontroloval vyhrievanie lambdy...

Napsal: čtv 22.05.2008 15:36
od wolferine
diky za tipy..muzes mi prosimte poradi kde zkontroluju to teplotni cidlo a kolik ma pripadne davat(ci dke to najit)
vyhrev lambdy taky nevim jak kontrolovat..rpece jen ythle veci delam prvne (zatim sem tak menil brzdy,svicky a takove mechanicke veci)

Napsal: čtv 22.05.2008 17:51
od bmw123456
wolferine píše:diky za tipy..muzes mi prosimte poradi kde zkontroluju to teplotni cidlo a kolik ma pripadne davat(ci dke to najit)
vyhrev lambdy taky nevim jak kontrolovat..rpece jen ythle veci delam prvne (zatim sem tak menil brzdy,svicky a takove mechanicke veci)


Kdyz mi napises rok vyroby a presne oznaceni..tak ti neco vystracham..napriklad na kterym konektoru mas co namerit...