Stránka 4 z 5
Napsal: stř 28.05.2008 12:58
od Johnny05
Mnoooo uz to tak bude:) Je to moje zlato:))...dneska jsem byl na to auto kouknout v servise, tak to vypada, ze to bude dobry. Jen mi jeste prisli na to, ze mam dost zasrany bordelem a zadreny ten ventilatorek vepredu, tak se to bude muset jeste dokoupit, jinak na miste pry mam klimu radsi vypinat, aby se to nepodelalo...
Napsal: stř 28.05.2008 22:05
od Maxiczech
Pěknej kousek...
Ale tu klimu bych nechal pořešit na 100%.. Jaký vypínat na místě?
Co je to za blábol?
Jezdíme Baworama snad pro to, abychom nic neřešili a né, abychom porád něco hlídali..
Nebo ne?
Bawora zkrátka hlídat nemusíš, všechno dělá sám a v tom je síla BMW. řekl bych..
Mě jiné autí nesedne jenom proto, že Bawor prostě s ničím nesere. Jak bych měl něco hlídat, "aby náhodou" to naprosto postrádá význam konfortu.. , ehm.., řekl bych..

Napsal: čtv 29.05.2008 10:10
od Johnny05
Mnooo s tim komfortem samozrejme plne souhlasim...tak je to zatim reseni, nez nesezenu ten vetrak, ze

Ted mi volali jinak ze servisu ze je o komplet, ze si to mam zitra rano prijet vyzkouset. No tak jsem zvedav teda...jsem docela na prasky, rekli mi, ze prej to vypada ok, ale je tam vcelku velky tlak. Normalne je udajne 1,8 Atm a ja tam mam pres 2...a ze ten nefunkcni predni vetrak tomu ocividne neprispiva zrovna k dobru. No tak uvidime zitra, kazdopadne ten vetrak musim nekde poresit, asi starsi, novy prej 7.000

Napsal: čtv 29.05.2008 10:33
od fix
už jsem sem ti jednou psal: nefunkční el. vrtule = klimu nepouštět VŮBEC

zvlášť né v tomhle vedru (chceš mít další problémy?)
Napsal: pát 30.05.2008 13:04
od Johnny05
TAAAAAAAAAKZE JE TO DOMA:) Dneska jsem prozatim v tomhle vedru absolovoval cca 80 km, a teplota se pohybovala v mezich cca 98-103 stupnu. Takze podle vseho to vypada, ze to je v pohode.
OPRAVA Vysla cca na 6000,- Kc, ale mel jsem v tom i vymenu obou remenu (planovano jiz drive), novou vodni pumpu, novy termostat, a novou prirubu termostatu, kvuli ktere byly podle vseho vsechny problemy. JEN MI REKLI, ze si mam dat pozor, ze mi nejede ten predni ventilator, ktery momentalne nemeli na vymenu tak se nemenil, a navic pry tlak v motoru je misto obvyklych 1.8 Atm cca neco malo pres 2 Atm...ale neprisli na miste na to, cim to muze byt. Nevite prosim nekdo, co tim tlakem panove mysleli?
Jinak se modlim a doufam, ze ted chvili bude vsechno v normalu. Ale rikam si, jestli to ted funguje ok, tak snad to tak i zustane.

Napsal: ned 01.06.2008 08:51
od Maxiczech
Tak gartulace.. Hlavně co nejdříve pořeš ten větrák, ať máš klídek..

Napsal: úte 10.06.2008 11:51
od Johnny05
PROSIIIIIIIIIIIIIIIIIM jeste ten VETRAAAAAAAAAAK
)
Tak nakonec jsem sehnal i ten ventilator klimatizace, jen bych prosiiim potreboval poradit, jestli to zvladnu vymenit sam??? N
evim presne, jak se do toho leze...ale podle vseho asi pres ty predni pruduchy. Nemate nekdo nejaky quick navod, prosiim??? Tisicere diiky

Napsal: úte 10.06.2008 12:50
od Susi
Napsal: úte 10.06.2008 14:47
od Johnny05
S anglictinou problem nebude....ale jak se tak koukam, s tou vymenou uz kapanek asi ano

Napsal: úte 10.06.2008 15:29
od Susi
Za hoďku to máš rozebraný (i se všim špekulováním), v kupě je to pak za 20 minut. A příště i poslepu.

Napsal: úte 10.06.2008 15:31
od Johnny05
Ty uz jsi to zkousel?

Me jde spise o to, abych jeste pred rozebranim overil to, jestli ten novy/starsi vetrak je v pohode...to by melo stacit jen pustenim AC a pripojenim na ten ctyrpinovy konektor, ne?
Napsal: úte 10.06.2008 16:01
od Susi
Jasně, taky jsem ho měnil - byl spálenej. Kdybys měl dotaz, klidně napiš, nejdřív ale mrkni na tohle:
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... ic&t=42223
Možná Ti to ušetří spoustu dotazů, na který jsem se taky ptal...
Jinak pokud se Ti to nechce číst, tak odpověď je: v konektoru jsou 4 kabely, hnědej je -, ostatní +. Vezmi jinou baterku a napřímo připoj 12V postupně na všechny tři varianty zapojení. Musí se roztočit na všechny tři rychlosti.
Napsal: úte 10.06.2008 16:31
od Johnny05
Hmm pekneee poctenicko, to mam pul dne co cist:)) jak vidim..tak jsi resil podobny problem. No uvidime, zitra by mi mela prijit ta starsi, ale funkcni vrtule, tak to prozkousim. Jinak jeste co se tyce Visco spojky...toci se furt, ale vzdy ji zastavim rukou... Je to normalnii???? Protoze kazdy pise, ze jak je venku 24 tak uz nejak vice huci a ja ted jezdim po meste a zatim jsem teda nic takovyho nezazil

Napsal: úte 10.06.2008 16:43
od Susi
Viscospojka je podle mě poslední záchrana v letních kolonách. Měla by se spustit někde cca kolem 103C - 104C. Pokud se někomu sepne i během normální jízdy - je KO. Nadruhou stranu - může odejít i tak, že se prostě nesepne vůbec. To je horší varianta zvlášť, když Ti začne stávkovat i ten el. větrák, motor se pak začne v kolonách přehřívat a důsledky už známe...

Napsal: pon 23.05.2011 15:31
od soukupadam
kolik Vám ukazuje test 7 po vypnutí ohřátého motoru? je normální když ukazuej 112-114 stupňů?vrtule klimy nefunguje a ručička na budíkách drží porád svisle. zdá se mi to hodně ještě kouknu kolik to ukáže za jízdy
Napsal: úte 24.05.2011 07:37
od JaneCk
Já mám na 523i 1998 99-105°
Napsal: úte 24.05.2011 08:49
od soukupadam
při vypnutym motoru 114, hned po startu to spadne na 89 a potom jizda po meste 93-114, takze tusim ze mam asi problem.
Napsal: úte 24.05.2011 12:10
od Snejk
zda se mi to ok. jde ti ta predni vrtule? pri 114 by se mela sepnout uz sama i bez klimy.. ale jinak mit 97-114 je normalni mas elektrocnicky rizenou mapu termostatu. pri tech 114 to ma nejmensi spotrebu... tak proto
Napsal: úte 24.05.2011 12:18
od soukupadam
vrtule neběží zrovna ji taky řešim. a ta spotřeba mě záhadně klesla asi před týdnem skoro o litr
Napsal: úte 24.05.2011 12:19
od soukupadam
vrtule neběží zrovna ji taky řešim. a ta spotřeba mě záhadně klesla asi před týdnem skoro o litr, ale možná že jenom jezdim víc v klidu