Stránka 4 z 4

Napsal: ned 13.01.2013 23:11
od starynovy
tu riesis take banality :D to sa tych policajtov nebojite?

Napsal: ned 13.01.2013 23:19
od Misanek
Kdybych se jich opravdu bál, tak bych asi musel jezdit autobusem :wink:

K řešení té podle tebe banality asi nic nemáš, co?

Napsal: ned 13.01.2013 23:21
od starynovy
co som zatial videl asi 3 sady, pouziva to takmer totozny konektor, hodne podobny fiatackemu, s gumickami.. takze sa to mu strihaniu asi nevyhnes.. schodnejsie by bolo zohnat si BMW konektory, odtstrihat tie na sade, a prispakovat to miesto nich...

Napsal: ned 13.01.2013 23:33
od Misanek
starynovy píše:co som zatial videl asi 3 sady, pouziva to takmer totozny konektor, hodne podobny fiatackemu, s gumickami.. takze sa to mu strihaniu asi nevyhnes.. schodnejsie by bolo zohnat si BMW konektory, odtstrihat tie na sade, a prispakovat to miesto nich...
Jj, nad tím jsem taky přemýšlel, jenomže kde sehnat právě tyto protikusy mě nenapadá vzhledem k tomu, že konektory na kabelovém svazku auta ase přímo zapojují do světel... Ale dík za radu :wink: Právěže vím, jaké jsou normálně konektory na přestavbobvých sadách, tak jsem se ptal, jestli náhodou někdo neobjevil sadu s totožnýma protikusama na E34 :)

Napsal: pon 14.01.2013 09:53
od Lucifer
u e34 je shodny kulaty konektor jako u e36? Pokud jo tak konektory byvaji i jinde myslim ze napr u lambdy je kulatej ale nevim jestle bude na chlup stejnej.
Bud bych to resil sehnanim protikusu konektoru a na ten udelat vyvod do hid ale na dalkovy a obrys budes potrebovat jeste puvodni konektor do kteryho to budes muset prepojit. Takze samce i samici.
Nebo dalsi moznost bych videl napojit to na drat primo ve svetle. Napojit na ten faston co jde na zarovku a ze svetla na balast kostru bych si pritahl novou od kostriciho bodu. Asi se nevyhnes vrtani pro kabel vybojky do krytky svetla.

Napsal: pon 14.01.2013 17:52
od Misanek
Lucifer píše:u e34 je shodny kulaty konektor jako u e36? Pokud jo tak konektory byvaji i jinde myslim ze napr u lambdy je kulatej ale nevim jestle bude na chlup stejnej.
Bud bych to resil sehnanim protikusu konektoru a na ten udelat vyvod do hid ale na dalkovy a obrys budes potrebovat jeste puvodni konektor do kteryho to budes muset prepojit. Takze samce i samici.
Nebo dalsi moznost bych videl napojit to na drat primo ve svetle. Napojit na ten faston co jde na zarovku a ze svetla na balast kostru bych si pritahl novou od kostriciho bodu. Asi se nevyhnes vrtani pro kabel vybojky do krytky svetla.


Ne ne, u E34 je tuším takový "jakoby obdélníkový" konektor - dva kulaté piny vedle sebe. Právě jsem už měl několik E34 rozebraných, ale pokud si dobře vzpomínám, tak jsem nikde neviděl podobný konektor jako protikus, takže proto jsem se na toto ptal. Jinak jak řikáš, nakonec to napojím přímo z patrony do které se zapojuje konektor ze svazku auta. Resp. jak jsi sám řekl vytáhnout ten kabel co jde na žárovku ven do ballastu a pak z ballastu nazpátek vysokonapěťovou větev k výbojce. To, že budu muset vrtat do patrony je mi jasné a to mě nějak extra netrápí, protože tyto krytky jdou jednoduše vyměnit za "nepoškozené" s dírou, když už na to přijde :wink:

Napsal: pon 14.01.2013 19:24
od Lucifer
Takže něco jako u compactu. Už zhruba vím jakej konektor to je.

No buď takhle a nebo naříznout izolaci před konektorem připájet kablík na balast a pořádně zaizolovat by bylo taky řešení. Ale problém je ten že na ten drát nedostaneš smršťovačku protože nemáš dostupnej konec toho drátu přes kterej by se smršťovačka vešla takže jedině izolepa

Napsal: pon 14.01.2013 19:44
od beny-maser
zbasti krytky světel já to mám taky tak :wink:
pokud odejde trafo nebo výbojka jen přehodím krytku a strčím tam žárovku a jedu dál na origo světlo.
Jinak na 4300K policajti nep.čují,teda alespoň tady u nás na severu.

Napsal: úte 15.01.2013 02:35
od Misanek
Lucifer píše:Takže něco jako u compactu. Už zhruba vím jakej konektor to je.

No buď takhle a nebo naříznout izolaci před konektorem připájet kablík na balast a pořádně zaizolovat by bylo taky řešení. Ale problém je ten že na ten drát nedostaneš smršťovačku protože nemáš dostupnej konec toho drátu přes kterej by se smršťovačka vešla takže jedině izolepa
To je právě už celkem prasárna...

beny-maser píše:zbasti krytky světel já to mám taky tak :wink:
pokud odejde trafo nebo výbojka jen přehodím krytku a strčím tam žárovku a jedu dál na origo světlo.
Jinak na 4300K policajti nep.čují,teda alespoň tady u nás na severu.
Ano, toto byl můj plán B, pokud se nenajde ballast s totožným konektorem. Nicméně i tak díky za tip :wink:

Napsal: úte 15.01.2013 10:49
od beny-maser
hid sada se stejným konektorem se nedělá,nebo jsem jí ještě neviděl,ale konektor by šel asi zněčeho ustřihnout a předělat na tu sadu,je to ale zbytečně komplikováný,použij plán B