Stránka 4 z 4

Napsal: pon 24.01.2011 02:20
od 540david
Ahoj,
ten kdo ti to dělal, by zasloužil nakopat do koulí. Válec č.1=O, č.7=5, Ostatní kolem 10. Jedna strana sání zasraná od oleje a druhá okouřená. To červený těsnění je tvrdý jak kámen. Ta V8 je na tyhle věci háklivá jak panna na anál, ale uvidíme zda se motor podaří oživit. 8)

p.s.: ta "flexa-party" byl opravdu "Cool" nápad. :)

Napsal: pon 24.01.2011 11:47
od jiriik
Biturb píše:evite na co je tohle cidlo?? je na sani hned za skrtici klapkou na leve strane z pohledu pred vozem..

ja na nem mam jen zaslepku a Honza tam ma konektor tenhle..
Obrázek

jinak si ted pisu s weNTyllem z e30.cz a poradil mi myslim si velmi pekne:
weNTyll - Jesli mas pocit ze to spatne casuje tak muzou byt posunute rozvody nebo spatne nastavene clonky na cidla u vacky, delaly sa na tom nake zasahy do rozvodu?

ja - ano hlavy byly dole, takze se delalo casovani..

weNTyll - Zkus vypojit bat at to resetnes a vypoj cidla na vackach. Mohlo by se to trochu zlepsit, motor pojede castecne nouzove ale nebude se hadat synchronizace pro vstrikovani a detonacni cidla


Pokud jsou dobre tlaky a je spravny tlak oleje aby fungovaly hydrostely tak jak maji tak ty motory mivaji vydrb hlavne v posranych rozvodech nebo v nastaveni snimani na vacce. Nahovno je jak se v tom nekdo hrabal tak potom zadna diagnostika nedokaze to posunuti odhalit, musi se to merit primo na cidlech a hlidat casove vztahy, neznam nikoho kdo to nekdy kontroloval kdyz je podezreni na posunute rozvody. Vzhledem k tomu, ze to jsou vstupy pro jednotku a ta ocekava ze tam je to co tam ma byt a v ten presny cas tak sama taky vi prd co se deje spatne.

Muze to byt i nakopnuta jednotka, ale to je malo pravdepodobne, to spis kdyz bys normalne jezdil a najednou drb a neco bylo spatne. Pokud se dela rozborka tak je problem v 95% jinde.


nech si překontrolovat rozvody... stači o malinku posunuté a udělá to velkou paseku... měl jsem podobnéj problém (Renault Laguna) a vůbec to nejelo.

Napsal: pon 24.01.2011 11:57
od 540david
chlape čti přízpěvky.... chápu, že 5 stran je hodně...

Napsal: pon 24.01.2011 16:07
od Biturb
jsem zvedavy proc tam ty tlaky nejsou!

Napsal: pát 28.01.2011 22:44
od 540david
Takže píšu pokračování této pohádky.

1. motor někdo uvařil jako prase, čímž došlo k poškození stěny válce č.7. následně se přidřel kroužek a odrovnal píst.
2. spojka je absolutně v píč.

Rozhodoval jsem se, zda pořídit nový motor, nebo opravit. Motor kompletně zgenerálkujem, takže to bude asi nejlepší 540i široko-daleko. Bohužel se musí ta 7ka převložkovat.

Jinak byly přehozeny cívky 6 a 7 válce. :roll:

Spojka půjde nová.

Takže se uvidí. :-)

Napsal: pát 28.01.2011 23:49
od eric
540david píše:Takže píšu pokračování této pohádky.

1. motor někdo uvařil jako prase, čímž došlo k poškození stěny válce č.7. následně se přidřel kroužek a odrovnal píst.
2. spojka je absolutně v píč.

Rozhodoval jsem se, zda pořídit nový motor, nebo opravit. Motor kompletně zgenerálkujem, takže to bude asi nejlepší 540i široko-daleko. Bohužel se musí ta 7ka převložkovat.

Jinak byly přehozeny cívky 6 a 7 válce. :roll:

Spojka půjde nová.

Takže se uvidí. :-)

Tak ale tahle "pohádka" bude mít určo šťastnej konec,koupils to za dobrý love a i když do toho nasypeš víc,než za kolik si to koupil,tak pak ale ten výsledný stav za to bude stát.I s tvojí investicí bys pak určitě nekoupil auto v tomhle budoucím stavu,takhle budeš vědět pomalu o každým šroubku :lol:

Napsal: sob 29.01.2011 11:24
od Biturb
no sakra!! tak to teda cumim! s tou generalkou to zni velmi dobre.. bude to urcite jedina 540i s 100%tnim motorem.. konecne ji ma v rukou nekdo kdo "vi"!
pri pripadnem prodeji budu stat jako prvni ve fronte :)

Napsal: sob 29.01.2011 13:10
od 540david
Díky za podporu. :-) Jinak stěžejní dík patří uživateli "Frosty" jež má vůz ve své péči.

Napsal: stř 02.02.2011 12:57
od sonix
laický dotaz: to jsou typické příznaky vydřeného nikasilu? Nebo jak jinak se na vydřený nikasil přijde? To vážně rozhodí 1 válec ostatních 7 válců kvůli vydřené vložce?

Napsal: stř 02.02.2011 16:37
od 540david
Ztráta komprese, ale pozná se to až po demontáži hlavy. Já mám ostatní stěny válců v perfektním stavu. Ten nikasil je opravdu velice pevnej materiál a jen tak se sám od sebe neporuší.

Chlape ty asi nemáš V8? :-) Tam stačí, aby lehounce někde podsávalo těsnění a je to v píč..

Napsal: sob 28.05.2011 18:33
od 540david
Takže 540i už frčí jako splašená, tak napíšu doufám, že konec týhle pohádky.
Auto jsem přivezl od Brna v rozebraným stavu. Začal jsem řešit, zda motor vyměnit nebo udělat nákladnější GO. V tý době jsem nejlevnější 4,4 sehnal za 20tis., takže jsem se s uživatelem Frosty(má můj neskonalý dík):-) rozhodnul motor opravit. Byl to tedy masakr, nejrubšího zrna. Napíšu jen základní opravy: Byl přidřenej píst.č.7 a výduť na válci, tudíž se motor rozebral do šroubku a blok šel na výbrus, následoval nový píst. Vyměnilo se vše co bylo potřeba, těsnění pod makovicema, gufero kliky, mraky čidel, zadní klapka na sání, svíčky, přetěsněný sání, no prostě moooc věcí,. Všechno jen origo BMW, takže jsem dosti zchudnul. :-) Motor měl přehozený vačky a ZCELA neprůchodný jeden kat!!! Hodně elektrickejch kablíků pospojovaných čokoládou a podobný zvěrstva. Nové náplně ani nebudu zmiňovat. Byl utřžený silentblok motoru, takže další peníze do luftu. Celé to vygradovalo absolutně ojetou spojkou. Inu nová spojka, co dělat. Opravil se výfuk a vyndaly katy. V současné době motor přede jako kočka, táhne jako stádo volů a řazení je jedna báseň.

Auto nemělo ani volant, takže jsem pořídil M-volant multif., komplet origo nárazníky M-packet a origo mlhovky. A to byl i s lakem kurwa ranec. Sehnal jsem slušný pneu a udělal STK. :-)

Ještě zbývá nafouknout klimu, jelikož až dnes mě Kamil740 přivezl uvařený kohouty topení..děkuji.:-) Není tam autorádio a ještě několik chyb. V současný době je auto u klempíře na výměně prahu, za který se někdo snažil auto zvednout. Výsledek byl díra jako tele, zatmelení a přestříkání. Pod tím to vesele rezlo, až se musí vyměnit celý práh.

Doufám, že do měsíce bude auto ve 100% stavu.

A pokud by někoho zajímalo za kolik je tohle všechno..... cca.100tis. Kč.+50 za auto.;-)

Napsal: sob 28.05.2011 19:54
od HAMANN
Pěkně chlape, můžeš nahodit nějaký fotky z průběhu opravy a jak auto vypadá těd'? Případně video jak to vrčí :) ?

Napsal: sob 28.05.2011 20:24
od 540david
Já jsem si fotky nedělal, ale zeptám se, zda nepořizoval něco Frosty.. :-) Měl jsem jiný starosti, než fotit rozebranej motor... ;-) Ono je to docela poznat, jelikož jsou na hodně místech nový držáky a šrouby..... a mám i ten píst :-)))
Fotky sem vložím...., až bude auto 100%

Napsal: sob 28.05.2011 20:44
od Frosty
Jojo, auto už leželo na márách po těch zásazích různých "opravářů", ale nakonec se vše v dobré obrátilo. Jinak tedy nechápu, jak to někdo dokáže takhle zprasit. :P