Stránka 4 z 4
Napsal: čtv 18.10.2012 16:24
od edob
edob píše:beny-maser píše:počítej s tím ,že budeš muset přetěsnit celé čerpadlo,když přetěsníš pouze tohle tak za 14 dní budeš dělat další,ta guma je tam už tvrdá jak plast.
Asi to tak bude, ale kým budem musieť pretesniť celé čerpadlo rád by som vyriešil aspoň toto a neviem, či tam niečo nepokazím, keď to budem dávať dole. Preto by som rád vedel ako sú drôty pripojené, je tam konektor, dá sa jednoducho dať dole? Aké je tam tesnenie, nejaký O-krúžok, alebo špeciálny výlisok? Neexistuje k tomu nejaký obrázok zostavy? V ETK-čku som nič nenašiel. Vieš mi s tým pomôcť?
Dal som sa prehovoriť a pretesnil som čerpadlo aj pod hlavou. Po zložení čerpadla som išiel naštartovať, ale nemal som pripojenú zásuvku čerpadla, takže to nešlo. Po pripojení som naštartoval, na voľnobeh motor išiel dobre, ale nereagoval na plynový pedál. Čerpadlo však ďalej tieklo, tak som reklamoval tesnenie a zistili, že mi dali nejakú inú sadu (tesnenie pod víko bolo rovnaké ako pod hlavu). Po výmene už čerpadlo netečie. Takže nový štart, voľnobeh OK, ale na pedál plynu nereaguje. Po asi dvoch minútach sa motor zastavil. Teraz pri štartovaní naskočí, ale hneď zas prestane ísť. Naviac predtým chytal na otáčku, teraz ho musím dosť dlho točiť aby chytil. Vie mi niekto poradiť čo s tým?
Napsal: čtv 18.10.2012 23:07
od starynovy
davka je uplne mala, to sprav prve, ak si cerpadlo vyberal tak aj predvstrek.
Napsal: pát 19.10.2012 07:48
od edob
starynovy píše:davka je uplne mala, to sprav prve, ak si cerpadlo vyberal tak aj predvstrek.
čerpadlo nebolo vonku a hlava bola osadená presne na pôvodné miesto. Motor aj išiel na voľnobeh so správnymi otáčkami asi dve minúty, ale nereagoval na plynový pedál. Po tých dvoch minútach naraz zastal a odvtedy robí to čo som písal vyššie. Podľa toho mi vychádza, že dávka na voľnobeh by mala byť OK (asi sa nemohla zmeniť sama od seba) a hlavne nereaguje na plynový pedál. Existuje nejaký spôsob ako skontrolovať na zloženom čerpadle či je ovládač (v hlave) správne osadený do otvoru v krúžku pre ovládanie dávky (pod hlavou čerpadla). Osobne si myslím, že pokiaľ nie, tak sa hlava nedá osadiť, ale neviem ako to skontrolovať.
Napsal: pát 19.10.2012 08:32
od starynovy
omyl osadit sa da aj bez, skontroluje sa to jemnymi pohybmi kedy pocut cinkat tu gulicku aktuatora v objimke do vsetkych styroch stran.. to ze nereaguje na plyn robi aj ta davka.
Napsal: pát 19.10.2012 10:22
od edob
starynovy píše:omyl osadit sa da aj bez, skontroluje sa to jemnymi pohybmi kedy pocut cinkat tu gulicku aktuatora v objimke do vsetkych styroch stran.. to ze nereaguje na plyn robi aj ta davka.
Mám ešte takýto dotaz. Na telese čerpadla, približne oproti tej guličke, je skrutka. Nie je k tomu nejaký prípravok, ktorým by sa to dalo cez ten otvor skontrolovať, prípadne zabezpečiť správne nasadenie?
Napsal: sob 20.10.2012 18:45
od edob
edob píše:starynovy píše:omyl osadit sa da aj bez, skontroluje sa to jemnymi pohybmi kedy pocut cinkat tu gulicku aktuatora v objimke do vsetkych styroch stran.. to ze nereaguje na plyn robi aj ta davka.
Mám ešte takýto dotaz. Na telese čerpadla, približne oproti tej guličke, je skrutka. Nie je k tomu nejaký prípravok, ktorým by sa to dalo cez ten otvor skontrolovať, prípadne zabezpečiť správne nasadenie?
Zrejme som to mal nejako špatne zložené, len mi nie je jasné prečo na voľnobeh motor išiel. Znovu som to rozobral a zložil, dostavil na otáčky voľnobehu a teraz už ide "jedna báseň". Takže všetkým ďakujem za poskytnuté rady.

Napsal: sob 20.10.2012 19:34
od starynovy
ked to zlozis zle tak existuju len 2 stavy, bud to ide na plno, objimka zakryva vypust piestu, alebo ide na volnobeh, objimka je mimo vypustu..