Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Spotřeba,ale fakt ukrutná

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Brátn Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 3369
Registrován: ned 23.03.2008 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#61 Příspěvek od Brátn Moderátor »

PepaPepino píše:
Bratn píše:u mě se jednalo o ventil odvětrání nádrže, ale ten by ti vypsala diagnostika, takže si myslím, že to tím nebude,
a měříš určitě správně? nalít 10 litrů a zkusit co ujedu není zrovna ideální, nejlíp dolít do plna, najet 2000km a znovu dolít do plna, ale bohužel u benzínky zapláčeš
já bych zkusil toto, kup čistič na brzdy s acetonem a postříkej sání, ale důkladně a všude, hodně věcí se za tepla roztáhne udělají se škvíry atd, líh v rozprašovači jsou moc velký kapičky a nemusí je to natáhnout,
potom výfuk, pokud to pude uřež před katem, výfuk tam prostě nech, ale přeruš trubku, řve to jak sviňa, ale zjistíš, jestli nemáš přicpaný kat atd. jo a nedal ti tam někdo třeba podomácku dělaný potrubí nebo tlumič? na výfuku hodně záleží a pokud to vařil nějaký lojza z vesnice, tak to může být i tím
pak přeměř tlaky válců, může to být motorově v háji a problém může být třeba tam, ikdyž tomu bych moc nevěřil, když říkáš že to jede v pohodě,
v poslední řadě bych vyměnil nastrojený motor, cena motoru není až tak vysoká a zbyde ti hodně dílů z toho starýho, jsou to už hodně drastický rady, ale spotřeba 30l si vyžadje drastické řešení

u mě jsem za záhadu vysoké spotřeby vysypal 35tis do kanálu a nakonec trochu pomohla blbost ohledně povoleného konektoru odsávání nádrže, (a to mi i technici v Renocaru řekli, že je to hadička co vede z nádrže a je to kvůli tankování=kravina jak vrata) ale doteď si to nebere to co má, pořád jezdím za cca 14-15l LPG tak jsem řekl že už neřeším (možná u mě pomůže zakatalyzátorová lambda, kterou se chystám vyměnit, jediný problém je, že u motoru M52B25 jsem ji nikde nenašel)

lojza z vesnice :mad:

copak ty jsi mu vařil výfuk nebo tak hodláš oslovovat mě?
E36 325i Convertible | E39 528i LPG pracant | E61 545i LPG dailycar | E86 Z4 3.0si #0Z4C0UPE | K1100LT Cafe Brat Racer #builtnotbought

Obrázek Obrázek
mojorisin
Registrovaný
Příspěvky: 58
Registrován: čtv 23.04.2009 00:00
Bydliště: Harrachov - Praha

#62 Příspěvek od mojorisin »

Tak co? Jaxi dopad? Pořád nic?
Warrior_Jouda
Registrovaný
Příspěvky: 119
Registrován: pon 22.02.2010 01:00
Bydliště: Chomutov

#63 Příspěvek od Warrior_Jouda »

Takže tlaky v pohodě a dostal sem tip na regulátor tlaku paliva. Nekupoval sem ho páč je dost drahej, dali sme tam konzoli se vstřikama z jinýho auta i stim regulátorem (oba byli na 3,5 baru) a nenastala žádná změna,ba naopak. něco kuli něčemu tam rve moc benálu. Ještě pár dní a de .. to nemá cenu podle mě.
mojorisin
Registrovaný
Příspěvky: 58
Registrován: čtv 23.04.2009 00:00
Bydliště: Harrachov - Praha

#64 Příspěvek od mojorisin »

:(
kourk
Registrovaný
Příspěvky: 499
Registrován: čtv 05.06.2008 00:00

#65 Příspěvek od kourk »

Oldman píše:Když už nevíš co,zkus toto. Odpoj mínus pól,černý,od baterky,po chvilce odpoj aj červený,po chvilke ich zoskratuj,chvilka je časový úsek od nuly po večnosť,(:-))),skrátka tomu nechaj čas,potom zapoj a uvidíš,mne to vž ukludní chod motoru a poznať to na spotrebe,inak,už si sa podíval ne sviečky? Vadnů lambdu poznať podľa sviečok


Jen dotázek. Jak poznat vadnou lambdu podle svíček? Jak budou ty svíčky vypadat když bude špatně fungovat lambda?
starML Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2453
Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
Bydliště: Mariánské Lázně
Kontaktovat uživatele:

#66 Příspěvek od starML Člen Klubu »

kourk
Registrovaný
Příspěvky: 499
Registrován: čtv 05.06.2008 00:00

#67 Příspěvek od kourk »

starML píše:http://www.brisk.cz/upload/fckedit/file/download/Technical_manual_CZ_150DPI.pdf


Paráda. Díky.. :)
Warrior_Jouda
Registrovaný
Příspěvky: 119
Registrován: pon 22.02.2010 01:00
Bydliště: Chomutov

#68 Příspěvek od Warrior_Jouda »

Napadlo mě, nemůže to dělat palivový čerpadlo? Že z něj de víc než by mělo? Páč se tady někde píše že když máte nějaký problémy s imobilizerem tak se pumpa zapojí nějak na tvrdo ale pak to dělá takový koniny. Nevšiml sem si že by tam s elektrikou něco divnýho bylo ale nemá to nějakou souvislost?
DestinyE34
Registrovaný
Příspěvky: 278
Registrován: úte 06.10.2009 00:00

#69 Příspěvek od DestinyE34 »

Sám jsem zvědavý na správnou odpověď,ale pumpa tlačí co tlačí a trysky musí stříkat pořád stejně,nebo se pletu? Od toho by měl být ventil na liště se vstříkama a přebytečný tlak se vrací do nádrže,takže čerpadlo jede na plno a honí benzín pořád dokola? :wink:
starML Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2453
Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
Bydliště: Mariánské Lázně
Kontaktovat uživatele:

#70 Příspěvek od starML Člen Klubu »

Tak mne něco napadlo, ale dávám tomu tak 10%. Podívej se na díl č. 6
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=15

Tenhle podtlakový regulátor má zvětšit dodávku paliva, když motor mele z posledního při velkém zatížení. Vím, že nejezdíš furt pod plným plynem na malé otáčky, ale to podtlak. Kdyby v tom ventilu byla prasklá membrána, tak tudy se bude benzín ztrácet a následně se bude spalovat, aniž by šel přes vstřikovače.
Warrior_Jouda
Registrovaný
Příspěvky: 119
Registrován: pon 22.02.2010 01:00
Bydliště: Chomutov

#71 Příspěvek od Warrior_Jouda »

To starML: řešil sem regulátor tlaku paliva před pár dny do stal sem na to tip a je to o pár přísvěvků vejš. už začínam bejt v koncích fakt nevim proč tam leje takovýho benálu.
mirinek
Registrovaný
Příspěvky: 33
Registrován: stř 16.07.2008 00:00

#72 Příspěvek od mirinek »

kdysi jsem měl podobný problém s oplem, nakonec to bylo zlomeným vodičem od čidla teploty, které hlásilo řj bod mrazu auto stále jezdilo na obohacenou směs
Uživatelský avatar
patras Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 7095
Registrován: pát 02.05.2003 00:00
Bydliště: Náchod
Kontaktovat uživatele:

#73 Příspěvek od patras Čestný člen »

co na to v bmw ?
BMW E39 530i Topazblau - MPaket - I///M Jebat PAKET
mirinek
Registrovaný
Příspěvky: 33
Registrován: stř 16.07.2008 00:00

#74 Příspěvek od mirinek »

myslím, že moderní motory pracují obdobně co se týče získávání dat a jejich vyhodnocení. se člověk bojí tady něco napsat aby se hned nějaký vtipálek toho nechytl. jen tak dál
Levrone
Registrovaný
Příspěvky: 161
Registrován: úte 05.02.2008 01:00

#75 Příspěvek od Levrone »

Ahoj. Ty pises ze to mas rok 92??? Nedavno jsem se bavil s kolegou co vlastni diagnostiku BOSCH a rikal ze i roky 98 nekdy rikaji blbosti takze diag bych se vubec neridil alespon co se motoru a jeho jednotky tyce. A navic nikdy zadna diag auto nebo motor neopravila!!!!!!!!!!!!!! Jedine zkusenosti!!!!!!!!!!!!!!!!! :D A navic jestli to ma vubec cenu resit kdyz dneska za par korun koupis E39 530D ktery ten tvuj motor strci dvakrat do kapsy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 8O
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

#76 Příspěvek od Filozof »

Levrone píše:Ahoj. Ty pises ze to mas rok 92??? Nedavno jsem se bavil s kolegou co vlastni diagnostiku BOSCH a rikal ze i roky 98 nekdy rikaji blbosti takze diag bych se vubec neridil alespon co se motoru a jeho jednotky tyce. A navic nikdy zadna diag auto nebo motor neopravila!!!!!!!!!!!!!! Jedine zkusenosti!!!!!!!!!!!!!!!!! :D A navic jestli to ma vubec cenu resit kdyz dneska za par korun koupis E39 530D ktery ten tvuj motor strci dvakrat do kapsy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 8O


co to tady plácáš že 530d strčí 525i do kapsy ?
Osobně jsem si dával závody s kamarádem co má o deset let mladší E39 530d a dal jsem mu nafrak. Ale o to tady nejde.
Každé auto má svoje a E34 je dneska moc pěkné auto pokud je v dobrém stavu. Je to kočár který má svoje kouzlo a to určitě E39 nemá.
Je novější a technika lepší ale tím to hasne. E34 je dneska už veterán za kterým se leckdo ohlédne protože jich moc není.

Pokud je to auto v dobrém stavu kastle motor atd. je ho škoda.

PS: Podívej se na test TOPGEAR kde oba moderátoři říkají, že E30 M3 a E34 M5 mají to nejlepší co mohli dostat z experimentu M1 .
Krásná klasika která prostě i po tolika letech dojme lidi z oboru motorismu.

http://www.youtube.com/watch?v=n9g0aWx0ixE
tady maš i odkaz.
jerrykx
Registrovaný
Příspěvky: 252
Registrován: sob 12.06.2010 00:00
Bydliště: Klatovy

#77 Příspěvek od jerrykx »

Filozof píše:
Levrone píše:Ahoj. Ty pises ze to mas rok 92??? Nedavno jsem se bavil s kolegou co vlastni diagnostiku BOSCH a rikal ze i roky 98 nekdy rikaji blbosti takze diag bych se vubec neridil alespon co se motoru a jeho jednotky tyce. A navic nikdy zadna diag auto nebo motor neopravila!!!!!!!!!!!!!! Jedine zkusenosti!!!!!!!!!!!!!!!!! :D A navic jestli to ma vubec cenu resit kdyz dneska za par korun koupis E39 530D ktery ten tvuj motor strci dvakrat do kapsy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 8O


co to tady plácáš že 530d strčí 525i do kapsy ?
Osobně jsem si dával závody s kamarádem co má o deset let mladší E39 530d a dal jsem mu nafrak. Ale o to tady nejde.
Každé auto má svoje a E34 je dneska moc pěkné auto pokud je v dobrém stavu. Je to kočár který má svoje kouzlo a to určitě E39 nemá.
Je novější a technika lepší ale tím to hasne. E34 je dneska už veterán za kterým se leckdo ohlédne protože jich moc není.

Pokud je to auto v dobrém stavu kastle motor atd. je ho škoda.

PS: Podívej se na test TOPGEAR kde oba moderátoři říkají, že E30 M3 a E34 M5 mají to nejlepší co mohli dostat z experimentu M1 .
Krásná klasika která prostě i po tolika letech dojme lidi z oboru motorismu.

http://www.youtube.com/watch?v=n9g0aWx0ixE
tady maš i odkaz.



Yeaah :wink: ...moje slova
Snejk
Registrovaný
Příspěvky: 3118
Registrován: sob 17.06.2006 00:00
Kontaktovat uživatele:

#78 Příspěvek od Snejk »

Levrone píše:Ahoj. Ty pises ze to mas rok 92??? Nedavno jsem se bavil s kolegou co vlastni diagnostiku BOSCH a rikal ze i roky 98 nekdy rikaji blbosti

blbosti to rika tvemu znamemu protoze ma prave tu diagnostiku BOSCH :lol:
ja bych s takovou diagnostikou lezl mozna tak do koncernu a i tak bych daval pozor ale ne do bmw.
pokud s tim dojede nekam na DIS/MoDIC tak nemusis mit obavu ze by to kecalo nejaky sracky 8)
cipin
Registrovaný
Příspěvky: 21
Registrován: čtv 09.09.2010 00:00

#79 Příspěvek od cipin »

Jen taková má zkušenost. Měl jsem E38 730i a kousal se mi tam ten volnoběžnej ventil. A když jsem jel, tak mi ta rafička klesala skoro před očima. žralo to, jak hovado. Sehnal jsem jinej ventil a bylo po problému.
Warrior_Jouda
Registrovaný
Příspěvky: 119
Registrován: pon 22.02.2010 01:00
Bydliště: Chomutov

#80 Příspěvek od Warrior_Jouda »

No takže tak nějak k věci.

To Cipin: Volnoběžnej ventil mam ok, a ten bys poznal i v jinejch situacích kdyby se sekal.

To Levrone: 530D vs. 525i ??? :P :P :P :P :P :P

To Filozof: Na zmiňovanej Top Gear sem koukal a vadila mi tak jen jedna věc. ... že nevlastnim tu m5ku co jim tam lítala

Jinak žádná změna .... auto odstavený a chodim se na něj "koukat".
Odpovědět