Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
E60 2005 upgrade software radia k prehravani mp3
Ty MP3 jsem na svojem rv2004 kodnul, ale v prubehu kodovani mi to hodilo chybu komunikace s CCC, ale MP3 prošly... registruju problem že kolečko I-Drive se při listování seznamem v MP3 nebo například v telefonním seznamu zasekává..Když se mu pomůže tak přeskočí, ale má protitlak. zajímavé že při listování přes multifunkční volant to nedělá...Možná mi jde pomalu CCC do kytek...
matiz píše:Samozrejme ze to jde pres kodovani a koduje se celkem 6 jednotek. Umim, vim a napisu. Vezme se ICOM A hlavice a propoji se s OBD. Do nej se prioji ICOM B a spoji se servisnim MOST konektorem. ICOM se propoji s pocitacem a spusti se ISTA-P. Jakmile najede tak je to slozka tusim vehicle a v ni se zada retrofit mp3. Pak vyjede kodovaci plan, stiskne se tlacitko ze jej akceptujeme a pokud mate novy firmware v jednotkach tak je to jen kodovani 6 jednotek. Pokud mate ale stary soft, je to nejdriv upgrade firmware v jednotkach kde je nevyhovujici, coz muze byt taky komplet cele auto a nasledne kodovani a inicializace jednotek. Nic extra sloziteho. Kdo bude chtit nakodovat, jsem z Opavy. Staci napsat, domluvit se a dojet.
Divím se, že používáš tak složitý systém


matiz píše:Co k tomu rict ??? Preflashovat, prekodovat korektnim zpusobem a uvidis.
No jen pro upřesnění, korektně to nakodovane je, dodělaval jsem před chvílí ještě ještě další věci a jiné moduly jsou noproblemo... Ono to totiž zahrdhává už asi pul roku, jen jsem tomu tolik nevěnoval pozornost prtože to ovladam z volantu

MUF_IV píše:Ty MP3 jsem na svojem rv2004 kodnul, ale v prubehu kodovani mi to hodilo chybu komunikace s CCC, ale MP3 prošly... registruju problem že kolečko I-Drive se při listování seznamem v MP3 nebo například v telefonním seznamu zasekává..Když se mu pomůže tak přeskočí, ale má protitlak. zajímavé že při listování přes multifunkční volant to nedělá...Možná mi jde pomalu CCC do kytek...
To je v pořádku, když dojedeš kolečkem na konec stránky, na přeskočení na další je potřeba kolečko podržet, škubne v něm a jsi na další straně
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
MUF_IV píše:kolečko I-Drive se při listování seznamem v MP3 nebo například v telefonním seznamu zasekává..Když se mu pomůže tak přeskočí, ale má protitlak
matiz píše:Co k tomu rict ??? Preflashovat, prekodovat korektnim zpusobem a uvidis.
Když se ten retrofit dělá přes origo dealerský SW, tak to na konci stránky skroluje normálně? Protože mě to "přeskakování" na konci stránek taky dost se*e a je pro mě novinka, že by to mělo být způsobené ofiko vs. neofiko postupem toho retrofitu. Můžeš to prosímtě potvrdit, matizi? Díky.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 4416
- Registrován: ned 23.04.2006 00:00
- Bydliště: Opava
- Kontaktovat uživatele:
To nebude jen postupem, na postupu je to celkem jakym zpusobem to tam dostanes. Ale ista vi ze do jednotky 45875698 ma nahrat sw verzi 78536587 ktera je uz bezne pro zcela jine HW cislo a bude to fungovat a lip. Dalsi vec je ze pokud je v aute sw zastaraly, tak bezpodminecne vyzaduje upgrade celeho auta. Takze bud vsechno, nebo nic. Kdezto jen pozmenene kodovani pouze povoli ci zamitne ty mp3 nebo jakoukoliv jinou funkci. A prave ze v novejsim FW to muze ale samo ze nemusi byt opravene.
Opravdu vsem doporucuju si nechat aktualizovat auto na nejnovejsi verze. Nemyslim tim kazde tri mesice, ale rozhodne po koupi auta minimalne zkontrolovat a pak se rozhodnout. Ti kteri to delaji to nedelaji za takovy ranec aby to bylo na "posrani" a mate v podstate klid.
Ja nyni vymenil M-ASK II za CIC a reknu jednim slovem parada. Na obranu starsiho CCC je to generacni rozdil 7 let...
Opravdu vsem doporucuju si nechat aktualizovat auto na nejnovejsi verze. Nemyslim tim kazde tri mesice, ale rozhodne po koupi auta minimalne zkontrolovat a pak se rozhodnout. Ti kteri to delaji to nedelaji za takovy ranec aby to bylo na "posrani" a mate v podstate klid.
Ja nyni vymenil M-ASK II za CIC a reknu jednim slovem parada. Na obranu starsiho CCC je to generacni rozdil 7 let...
matiz píše:To nebude jen postupem…
Ne mě právě zajímá to přeskakování položek… Píšeš "Co k tomu rict ??? Preflashovat, prekodovat korektnim zpusobem a uvidis." — tak zjišťuju, jakej to má vliv na to, že CCC prostě na konci stránky dává kolečku odpor. Proto jsem se ptal, jestli když to děláš ty přes origo nářadí, tak jestli se to chová jinak, tzn. přechody na konci stránek jsou "hladký"… Díky za info.
matiz píše:A neni to retrofit […] to jen pro poradek
Ee, samotná BMW dokumentace o MP3 (KMP3) mluví jako o retrofitu, citace ze SIB: "Refer to the SI B09 05 01 Coding, Individualization, Programming (CIP), for the "Retrofit" procedure. Select "MP3" from the retrofit list and follow the on screen instructions for retrofitting MP3 capability." — Jinak bych ten termín nepoužíval. Ale vim že origo Progman to tak má pojmenovaný.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 4416
- Registrován: ned 23.04.2006 00:00
- Bydliště: Opava
- Kontaktovat uživatele:
Na rovinu ti reknu ze nevim ted... Ja toto nejak nedrzim v hlave, ale nepamatuju si ze by mne kladl odpor, nebo si to neuvedomuju. Nemam petici a tak to nemuzu vyzkouset, nemam ani kontroler ktery klade odpor...
Ja to mam tusim pod conversion, ale taky se radsi hadat nebudu, je fakt mozne ze tam bude retrofit. I kdyz ja retrofit chapu jako dovybaveni, ale ono to dovybaveni moc neni, je to spis ta konverze. Alespon ja to tak citim, ale jsou to malickosti. Stejne jako olejovy interval, nemam zmenu jako retrofit, ale jako konverzi. Tak samo zmena jazyka, je to konverze.
Ale nehadame se, je to jen pro poradek -)
Ja to mam tusim pod conversion, ale taky se radsi hadat nebudu, je fakt mozne ze tam bude retrofit. I kdyz ja retrofit chapu jako dovybaveni, ale ono to dovybaveni moc neni, je to spis ta konverze. Alespon ja to tak citim, ale jsou to malickosti. Stejne jako olejovy interval, nemam zmenu jako retrofit, ale jako konverzi. Tak samo zmena jazyka, je to konverze.
Ale nehadame se, je to jen pro poradek -)
Já si taky myslim, ale Matiz vypadal že to tak je špatně a že to dá líp, tak jsem tahal podrobnosti 0:) Náhoda je blbec, třeba to někdy někdo někdy vyřešil…
(Jinak to retrofit vs. konverze bude asi verzí SW, přecijenom vycházim z hodně neaktuálního BMW SW, nějakej rok starý už to bude… se to třeba v nových SSS změnilo… BTW koukam že kóduješ nový F## auta… Co se tam dá udělat? To umí řešit normálně nový verze SSS přes GT1 nebo jsou i nějaký "aftermarket" nástroje už k dispozici? Jsem čistě zvědavej ;) …)
(Jinak to retrofit vs. konverze bude asi verzí SW, přecijenom vycházim z hodně neaktuálního BMW SW, nějakej rok starý už to bude… se to třeba v nových SSS změnilo… BTW koukam že kóduješ nový F## auta… Co se tam dá udělat? To umí řešit normálně nový verze SSS přes GT1 nebo jsou i nějaký "aftermarket" nástroje už k dispozici? Jsem čistě zvědavej ;) …)
Mam auto rv 2003, M-ASK bez navi, takze pouze 1 CD mechanika + CD menic, SW to ma nejaky novejsi od roku 2005, mam aktivovane mp3 v MASK a take pridane do vybavy pres NCS Expert, ale po vlozeni CD s MP3 (zkousel jsem vypalovat nekolik krat v ruznych programech vcetne Nero i tou nejpomalejsi rychlosti jako data cd, uzaviral session) do mechaniky pise neco ve stylu data cannot be readmentuli píše:Jde to i na M-ASK bez navigace. Mám to vyzkoušené.. do M-ASK jednotky můžu případně poslat nový soft přes kabel...airbone píše:Ses v pr.....stallker píše:A jak je to tedy u 03ky bez navi, zkoušel to někdo, nebo jsem v pr..![]()
Na navi business to ide, ale na aute bez navi co ma len M-ASK bohuzial nie......
