Stránka 4 z 6

Napsal: pát 11.11.2011 00:11
od Sweden
Ne chybí mi pouze jedna,pokud myslíš jako tu druhou tu boční tak tam nejsou,ani na bližší straně ani na vzdálenější,tyto konce jdou oddělené jakoby přírubou takže jsou mimo sací prostor a není je potřeba utěsňovat :!: :wink:

Napsal: sob 12.11.2011 11:53
od Dosty87
Máte prosím Vás kontakt na Kuryr.66, případně prosím SZ. Děkuji.

Napsal: pon 14.11.2011 23:12
od milius
Sweden píše:Ne chybí mi pouze jedna,pokud myslíš jako tu druhou tu boční tak tam nejsou,ani na bližší straně ani na vzdálenější,tyto konce jdou oddělené jakoby přírubou takže jsou mimo sací prostor a není je potřeba utěsňovat :!: :wink:


ty podlozky maji byt na vsech :lol: jestli se motas treba nekdy v praze tak ti je muzu dat

Napsal: stř 16.11.2011 15:35
od Sweden
ty podlozky maji byt na vsech :lol: jestli se motas treba nekdy v praze tak ti je muzu dat[/quote]

:? pravda pravda,teď jsem na to koukal do ETK a maji být i pod bočními šrouby,myslel jsem že tam být nemaj když sem je tam neměl :evil: ,na vntřních to chápu,ale ty dvě venkovní jsou tam jaksi zbytečně.Nicméně bych to rád napravil,ikdyž si myslím že to zrovna problém nedělá když tam venkovní nejsou,co je takhle poslat,dobře bych zaplatil,přes prágl jezdím často,ale radši to vždy vezmu co největším průletem :lol:

Napsal: stř 23.11.2011 23:32
od milius
no kdyz nebudou nikde tak se taky nic nedeje, saci prostor nezasahuje ani do jedne :!: poslat klidne muzu jako nejakej mini balicek napis sz nejak se dohodnem moc nevim jak se co posila at neplatit postovny jak blazen

Napsal: stř 10.10.2012 22:03
od kim
bez klapek :wink:

Napsal: sob 13.10.2012 11:51
od kim
Klapky nemá :lol:

Napsal: sob 13.10.2012 15:43
od Soulich
Zdravim , mam BMW 530D E60 manual. Chci se zeptat jestli mam vyrive klapky a kdyz jo tak jake myslim velikost diky .

Napsal: ned 14.10.2012 11:48
od bbeavis
Soulich píše:Zdravim , mam BMW 530D E60 manual. Chci se zeptat jestli mam vyrive klapky a kdyz jo tak jake myslim velikost diky .


Ja je vyndal protoze mi kolem nich nehoranze chcal olej... Od ty doby mi neubyva ani trochu... A myslim ze tam jsou ty 33mm.... ale to ti v kazdym kramu reknou ktery potrebujes..

Napsal: pát 19.10.2012 17:56
od Eks
Kim
klapky jsou v sání, ne v bloku. Takže udělej foto sání a radostnýho smajlíka k tomu. Tahle fotka totiž nikomu nic neřekne. Je to manual nebo automat, jaký výkon a rok?
Eks

Napsal: pát 19.10.2012 19:57
od kim
:lol:

Napsal: úte 23.10.2012 16:37
od 01mira01
kim píše:Klapky nemá :lol:


Ty vado klapky jsou v sání. A dobře připečené těsnění.

Napsal: úte 23.10.2012 16:41
od 01mira01
Já už je vyndal. A nemyslím si, že díky zaslepení nebude ubývat olej. Ten se spálí pokud neproteče okolo klapek. Krom jiného za 800,- jsem koupil komplet i těsnění na sání. Všechny ty kruhové i ty obdélníkové. :-)

Napsal: stř 24.10.2012 07:24
od Maslista
je nutné po demontáži sání dávat nová těsnění..?

na e46 fóru psalo pár uživatelů, že po odstranění klapek na motorech s lambdasondou jim motor začal zlobit.. zeptám se konkrétně, vyndaval jste někdo klapky na 530d 160kW euro 4 s lambdou..? a fugovalo to potom bez problémů..?

Napsal: ned 09.12.2012 22:22
od tom955i
cim cistite to sani .... :?: a EGR ventil ,az to budu sundavat chci byt pripraveny....diky :D

Napsal: ned 09.12.2012 23:01
od magyar
tom955i píše:cim cistite to sani .... :?: a EGR ventil ,az to budu sundavat chci byt pripraveny....diky :D


Trebárs čističom na brzdy. Trošku viac to vyčistí/žere/rozpúšťa Valvoline Turbo a EGR čistič, ale stojí zbytočne viac dukátov než čistič na brzdy :wink:

Napsal: ned 09.12.2012 23:03
od 01mira01
Sání jsem nečistil Původně jsem chtěl něco na motory od na Militu nebo jak se to jmenuje. Jinak na Egr jsem použil čistič brzd.

Napsal: čtv 20.12.2012 18:48
od Laubik
Chlapy chci se zeptat slyšel jsem že se ty klapky dají jenom nějak odpojit aby nefungovali a nemusí se zaslepovat je to pravda? A ještě jedna věc když se ty klapky zaslepí nehlásí nějakou chybu počítač nebo k tomu nevede žádná elektrika? Děkuji moc za odpovědi....mam bmw e39 530DA r.v. 2002...

Napsal: sob 22.12.2012 16:47
od magyar
Je to blbosť. Stále tam budú a budú klásť odpor v prúdení vzduchu - a že ho tam prúdi veľký objem :) Takže keby si to odpojil, kládli by odpor vo viac privrenom stave, čím by sa ešte skôr ulomili než normálne. Nestojí to za experimenty, záslepky stoja ~800 a vymeniť ich vymeníš za hoďku-hoďku a pol v pohode ;)

Napsal: sob 22.12.2012 19:00
od Laubik
Ok tak já je teda radši zaslepim nevíte náhodou kde bych sehnal ty záslepky? A nehlásí to nějakou chybu když se to zaslepí?