Stránka 4 z 5

Napsal: stř 25.07.2012 09:56
od Hanz
kovma píše: Nakonec zvítězil rozum a P407WS 2,0HDi 2008 je zítra doma.
uvidis sam s odstupem casu :wink:

Napsal: stř 25.07.2012 10:28
od kovma
No, člověk míní, život mění. Nakonec mám doma Citroen C5 Tourer 2,0HDi rv 2009 v super výbavě. Po prvním majiteli, pravidelný servis, všechny faktury.

Jak to říct. No prostě to je kára., Svezení s Hydroactiv3+ nebo jak se to píše, to člověk musí vyzkoušet, aby to pochopil. Takovej komfort Vám nabídne málo které auto. Pohodlí převyšuje vše, co jsem kdy řídil. Auto krásně táhne od spodu, relativně pěkná spotřeba zatím. To auto je jiný level. Pegyna byla jak krásná,tak pohodlná,tak i spolehlivá, ale tohle auto je o třídu výše.

Ještě jednou děkuji všem za názory

Napsal: stř 25.07.2012 16:02
od Dettektorr
Upřímě se raduju za tebe, jen ten komfort jsem čekal daleko daleko větší u toho cíti. Svezl jsem se se třema C5-kama a prostě jsem čekal, že neucítím nic ze silnice, ale ouha příčný krátký nerovnosti pobere líp můj mpaket, jinak souhlas cíťa je pohodlný autíčko.

Napsal: čtv 26.07.2012 07:59
od kovma
Asi je to o pocitu:-) Pohodlí je opravdu super a je to jinde než ten peugeot 407SW. Motor tahá moc pěkně a co je bomba parkovací asistent. Jedu městem a samo si to změří místo na parkování:-)

Napsal: čtv 26.07.2012 20:08
od Kail
Já nevím no,nemůžu si pomoct,ale stejně si myslím že jsi šel do Francouze zase jenom protože sou nejlevnější...Za ty prachy nikdy nic Německýho stejně starýho ve stejný třídě nekoupíš ani zdaleka,ale věř že je to někde znát (já to poznám uplně všude už jen když si do toho Citroena sednu,nebo otevřu kapotu,když si s tím sjedu tak je uplně hotovo...).

Na jednu stranu ano,pro rodinu dobrý,prostorný,bezpečný...Ale radost bych z toho mít nemohl.

Neber to nijak zle,ale já si prostě rád zařídím a baví mně to,což nějakej Citroen nebo Pegina přímo vylučujou.

Nicméně je to tvoje volba a peníze,tudíž ti přeju ať to jezdí co nejdýl a hlavně bez nehod :wink: .Ondra

Napsal: pát 27.07.2012 01:20
od Couloo
235/40 R18, ale je to chipnuté na 155KW.



jararak píše:Couloo - mozem sa opytat ake gumy mas na tej e39? mne vychadza spotreba 7,4 pri danych parametroch, ale to mam 245/40/18 allround


e39 sa da prerobit na euro 4, takze este nejaky rok nas snad do toho mesta pustia a dovtedy snad ty sraci z unie polavia, alebo uz aj tak nebude nacom jazdit, alebo kam jazdit, tak uvidime :D

btw pezot 406 kombi, jedna pohroma, nesedelo to, ten najlacnejsi koberec v aute drzal kazde smietko ako suchy zips prilepeny patexom, strasne pazrave auto
pezot 206 - moja o 8 rokov starsia felda menej vrzgala ako ta vrazda ktoru mal sused odnova, pritom mal natom mozno 30t, ja som mal na tachaci 130 a v realne mozno 2x tolko (auto autoskoly predtym)

Napsal: pát 27.07.2012 08:48
od jararak
jo presne, toho politra robi ta sprosta guma, duplom ak su nahovno

Napsal: pát 27.07.2012 11:21
od kovma
EE, kvůli penězům to nebylo. To auto mě stálo 230 tisíc. Je to o tom, že jsem z pegy zvyklej na pohodlí, ne na tvrdé německé auta. Prostě mi více sedí pohodlnější auta. Jsem řidič, který si vychutnává jízdu a věř, že jak v pegy, tak v C5 Tourer si jí kurevsky dobře vychutnáš. Komfortem a pohodlím C5 převyšuje prostě. Ale někdo rád vdolky a někdo zas holky. Jsem pohodový řidič, který nehraje na body, jezdím bezpečně, mám vzadu půlročního prcka.
Hodně najezdím a šlo mi o komfort,vzhled a prostor a C5 prostě vyhrála. Které auto je v té cenové relaci komfortnější, pohodlnější a s tou výbavou?
Citroen se sere? Všechny auta se serou. projděte si fora kterékoliv značky a uvidíte:-) Tímto si žádné značky nezastávám. A především ti děkuju

Napsal: pát 27.07.2012 11:28
od jarda
Já vím, že se říká jaké jsou Citroeny pohodlné lodě, ale.. nějak se o tom nemůžu přesvědčit. Nedávno jsem jezdil v jeden den v několika úplně nových autech, v každém půl hodiny stejnou trasu.Řídil jsem Peugeot 3008 (ten hybrid diesel) i Citroen, myslím že DS5. Podle mě mají normální průměrné podvozky.
Mnohem pohodlnější se mi zdál překvapivě podvozek třeba na Golfu nebo na Audi A5. Ve srovnání s nimi byl udrncaný i Mercedes ML a BMW X5. Srovnával jsem ve stejných zatáčkách, na stejných výmolech ve stejný den...

Napsal: pát 27.07.2012 11:58
od Patrik
kovma píše:EE, kvůli penězům to nebylo. To auto mě stálo 230 tisíc. Je to o tom, že jsem z pegy zvyklej na pohodlí, ne na tvrdé německé auta. Prostě mi více sedí pohodlnější auta. Jsem řidič, který si vychutnává jízdu a věř, že jak v pegy, tak v C5 Tourer si jí kurevsky dobře vychutnáš. Komfortem a pohodlím C5 převyšuje prostě. Ale někdo rád vdolky a někdo zas holky. Jsem pohodový řidič, který nehraje na body, jezdím bezpečně, mám vzadu půlročního prcka.
Hodně najezdím a šlo mi o komfort,vzhled a prostor a C5 prostě vyhrála. Které auto je v té cenové relaci komfortnější, pohodlnější a s tou výbavou?
Citroen se sere? Všechny auta se serou. projděte si fora kterékoliv značky a uvidíte:-) Tímto si žádné značky nezastávám. A především ti děkuju
pokud E39/E38/E60 maji podvozek v OK stavu mas tam dobre sedacky tak hupajici francouzi rozhodne lepsi ani komfortnejsi nejsou a tim se ted netrefuju do tech aut, oni maj meke sedacky coz na delsch trasach clovek neoceni protoze z toho banalne boli zada a co se týka sedacek a komfortu v aute sou sice francouzi obecne pozadovan za auta ve kterych je relativne na prvni pocit prijemne ovsem podvozek je jedna velka hruza par sem jich mel a vzdy stejny prvni pocit jako v bavlnce druhy ktera je ale plna zeleznych vystuh co te vsude tlaci.....
taky sem pred koupi E39 premejslel jestli nekoupit P407 stala by to samy co E39 která má nějaký křížek navíc....pokud si dal 230t tak víš že prodejnost je dneaka na polovine a to bez pardonu zaboli zvlat jestli si s autem moc nenajel coz je dalsi problem......proto se nedivim ze si P407 nechas E39 uz dnes vypada jako starej skopek a preci jen P407 moc nejezdi a vypada (novejs)

Napsal: pát 27.07.2012 13:09
od kovma
Asi sem to špatně napsal. 407 je pryč. 230tisic mne stál ten citroen. Já bych zase nemohl mít tvrdé sedačky na dalekou cestu. všechno je o názoru.

Napsal: pát 27.07.2012 13:11
od Patrik
kovma píše:Asi sem to špatně napsal. 407 je pryč. 230tisic mne stál ten citroen. Já bych zase nemohl mít tvrdé sedačky na dalekou cestu. všechno je o názoru.
tak at slouzi, korab je to poctivej :-)

Napsal: sob 28.07.2012 10:16
od kovma
díky. dva roky s tím vydržím a pak jasná volba peugeot 508sw :-)

Napsal: sob 28.07.2012 15:27
od Dettektorr
Člověče, dle prvního příspěvku a následného rozhodnutí a koupě a dle tvého posledního postu mi není úplně jasné, proč jsi vůbec tady. Bez urážky to vypadá, jakobys neměl vůbec jasno co vlastně od auta chceš. Začal jsi Audi vs. BMW a teď C5 a korunuješ to jasnou volbou 508, to sou všechno auta nebe a dudy.

Napsal: sob 28.07.2012 22:05
od Filozof
Dettektorr píše:Člověče, dle prvního příspěvku a následného rozhodnutí a koupě a dle tvého posledního postu mi není úplně jasné, proč jsi vůbec tady. Bez urážky to vypadá, jakobys neměl vůbec jasno co vlastně od auta chceš. Začal jsi Audi vs. BMW a teď C5 a korunuješ to jasnou volbou 508, to sou všechno auta nebe a dudy.


taky mi přijde že přišel jen provokovat ale nekomentuji to. Každej preferuje něco jiného.
jako firemní auto klidně peugeot nebo renault ale domu jedině BMW protože sportovní charakter a radost z jízdy v jiných dostupných značkách nezažiji ...

No nebudeme to rozvádět kolega se jistě registruje na citroen klubu a bude jistě spokojen a tady nebude šířit vlny které stejně nikdo moc nevnímá ...

zamkl bych to tu nebo vedl diskuzi k tématu a ne tady řešit nějaké francouzké žabáky které tu nikomu nic neříkají ...

Napsal: sob 28.07.2012 22:24
od Misanek
Já bych to zas tak vážně nebral, a už vůbec ne jako provokaci kluci :wink: Prostě tady rozvedl debatu, která byla prozatím na úrovni, bez urážek, osočování a jenom se svýma vlastníma, subjektivníma názorama, kterýma ovšem nikoho nenapadal.

Nebuďte tak vztahovační a nehledejte problémy tam, kde nejsou :wink:

EDIT: Jo a Citronea ani Pežota žádného nemám a ani mít nikdy nebudu, aby bylo provokatérům jasno :lol:

Napsal: sob 28.07.2012 22:44
od Dettektorr
Ne ne já to neberu jako provokaci, dokonce si myslím, že neudělal žádnou chybu ve volbě, jen prostě nevidím souvislost mezi těma autama, to je všechno. Jinak já bych úplně v klidu i francouze zaparkoval, zas je asi nesmysl si myslet, že když mám báwo tak víc už nic nejni :-) Nicméně báwo mě baví asi ze všeho nejvíc co sem zatim měl. Jinak je fajn, že tahle diskuze je bez urážek a invektiv a proto palec pro ní nahoru.

Napsal: sob 28.07.2012 23:20
od Misanek
Dettektorr píše:Ne ne já to neberu jako provokaci, dokonce si myslím, že neudělal žádnou chybu ve volbě, jen prostě nevidím souvislost mezi těma autama, to je všechno. Jinak já bych úplně v klidu i francouze zaparkoval, zas je asi nesmysl si myslet, že když mám báwo tak víc už nic nejni :-) Nicméně báwo mě baví asi ze všeho nejvíc co sem zatim měl. Jinak je fajn, že tahle diskuze je bez urážek a invektiv a proto palec pro ní nahoru.
To je aspoň objektivní názor :wink:

Napsal: ned 29.07.2012 10:59
od kovma
Klucí,

já přece nepřišel nikoho provokovat. Původní plán bylo auto do určité sumy, kvůli rodinnému domku. Vybíral jsem mezi prvníma, které jsem napsal hned na začátku. Vybíral jsem dlouho, cca 3 měsíce. Nakonec jsme se rozhodli pro to, co jsme koupili. Chtěl jsem prostě jen názory uživatelů toho fóra s danými vozy, nic víc. A co od auta chci? Spolehlivost, funkčnost,pohodlí a musí to být kombi. Já jsem přece neřekl, že BMW je špatné. Pokud to někoho urazilo, omlouvat se nebudu, kdo nechce, nemusí přece reagovat. Ano, zaregistruji se na citroen clubu stejně tak jako Ty na tomto fóru. Nejhorší je zeptat se lidí, kteří mají jednu značku a nic víc pro ně neexistuje, vše ostatní jsou plečky. 100 lidí, 100 názorů, ale žádná provokace z mé strany nebyla. Jaký bych měl mít důvod? A když už sme u toho, co se týká francouzů, věnujte 10min internetu a zjistíte, že se serou všechny auta. Ať je to francouz, němec, ital, nebo třeba ind. Dnes je to o štěstí trefit na správnej kus. Není to o výrobci.

Napsal: ned 29.07.2012 13:55
od Lucifer
Jen k tomu, že se auta serou, Po roce 2000 už jsou auta konstruovány tak aby se sraly aby na servisu daný majitel zaplatil ještě jednou kupní cenu auta.

To že jsou dnešní auta levný vypovídá jen o jednom. O kvalitě materiálu, o době kterou byly motory karoserie a interiéry v laboratoři aby to auto dovedly k dokonalosti.

A nedávno jsem dokonce četl, že koncernovka, dává co nejvíc elektronických jednotek a citlivých věcí v autě do deformačních zón, pak se vyplatí jít pro nový auto nebo zaplatit opravu stejnou cenou novýho auta.


Shrnuto a podrtženo novější auto jak r.v.2000 bych nekoupil, jsou to spotřebáci.