Stránka 4 z 4
Napsal: čtv 18.04.2013 11:55
od Frax
taky se připojim,
my máme v práci Mastery, to je taky sráč prvního kalibru. Když pominu to, že to má servisní interval 40tis a po měsíci používání odešlo čidlo na pásy, stahovačka okna a žárovky praskají každý týden... tak je to taky špatnej pracant. Řidič mi volal v 5 ráno, že auto nejede (naj 47tis) a když renault diagnostikova závadu, zjistil, že tam je v še v pořádk ua že mu akorát došla nafta, když jsem nalili 10l z kanistru a nastartovali ukazovalo to plnou, takže s novym autem mi lidi jezdí s kanistrem nafty pod sedačkou... Jinak klima kompresor a vstřiky se už 2x řešilo ze záruky, víc jak 3 roky nebo sto tisíc km na to záruku nedostanu, takže tohle je uplně ultra šit...
a ty craftery jsou taky špatný jo ? Přemýšleli jsme o nich, že VW by mohlo aspoň trochu být lepší
Napsal: čtv 18.04.2013 13:07
od beny-maser
a ty craftery jsou taky špatný jo ? Přemýšleli jsme o nich, že VW by mohlo aspoň trochu být lepší
Co mi sem jezdí kluci z DHL,PPL a ostatních zásilek, tak to pošpinili jak svině.
Jezdí to výborně, ale po měsící jízdy to pak stojí týden v servisu a takhle pořád dokola. Nepraskaj to mu písty, ale egr,poloosy,snímače, elektronika od stahování okýnek po motor.
Prostě si představ, že do té velké krávy daj 2,0 a konec větší obsah se nedělá.
Ještě mám ve firmě caddy maxi r.v 2009 1,9 77kw PD a už má najeto 160 tis a ještě se na ní nic nevysralo,jezdí parádně a chytá snad ještě dřív než otočím klíčkem

,jenže už se v téhle motorizaci nedělá

Napsal: čtv 18.04.2013 13:44
od Frax
já myslel, že ty craftery jsou dvaapůlky
Napsal: čtv 18.04.2013 13:49
od ViktorDDD
ako to tu čítam tak ani tie tdi nie sú žiaden výkvet
niet nad staré dobré rotačky
Napsal: čtv 18.04.2013 13:52
od starynovy
A co mercedesy?
Napsal: čtv 18.04.2013 13:58
od beny-maser
Frax píše:já myslel, že ty craftery jsou dvaapůlky
ty už se nedělaj, jen 2,0
jinak našemu mladýmu tři neděle zpátky praskla na T4 2,5 tdi klika,najeto 240tis.
Tak kde to jsme

Napsal: čtv 18.04.2013 13:59
od beny-maser
starynovy píše:A co mercedesy?
mergl = VW
Napsal: čtv 18.04.2013 14:00
od starynovy
aha tak to pozeram ze si clovek dnes nevyberie, len kupit nieco starsie, v pomerne schopnom stave.. ako vzdy
Napsal: čtv 18.04.2013 14:00
od beny-maser
ViktorDDD píše:ako to tu čítam tak ani tie tdi nie sú žiaden výkvet
niet nad staré dobré rotačky
přesně tak, ale ty zkončily na tds
VP 44 je taky pěknej voser
Napsal: čtv 18.04.2013 14:00
od Vlasta
Jak jsou na tom teď Iveca? Dřív to byly docela držáky. Blbý je, že se nedělají s víc sedačkama
Napsal: čtv 18.04.2013 14:34
od pragdejf
Spec píše:Tak stat sa to zene ze zabudne vymenit olej to je na ne celkom pravdepodobne,ale moj svagor nemenil olej 45000km v suzuku swift ze zabudol.
inac celkom zaujimavy dokument len ci je to pravda..
http://www.youtube.com/watch?v=4S2FRNswGtQ[/code]
hehehehe dooost, takhle sem se dlouho nezasmal.
hrozna kravina, dokonce sem to dokoukat nemoh, u rolby sem malem smichy spadnul ze zidle. smutny je, ze tomu obcas nekdo uveri.
mozna bych se posunul jeste dal a zacal bych jezdit uplne bez oleje. jenom bych obcas sundal vanu a prostriknul šály WD-čkem.
to o tech dodavkach je dobry peklo, necekal sem, ze to budou takovy sraci....
Napsal: čtv 18.04.2013 15:09
od JaraX
no ty novy craftery sou mega sračky, znamej tam narval pul mega za 150 tkm, pak to ale prej prodal a vzal si sprintera kterej byl o dost lepší, každopadně toho craftera prej koupil borec co ho přestavěl z Euro5 na Euro4 a pak už na to ani nechytl.
Iveco Daily jsme měli a ve 40tkm se vysypal diferak, když se to rozebralo, tak kamoš mechanik nestačil věřit vlastním očim, vše poddimenzovany, a kolečka prej jako bys je tam jen tak nasypal. ale u Iveca byl největší problem se servisem, třeba když vyměnili turbo kvuli praskle hadici apod, ale servisovat to u schopnyho mechoše by nebylo byt špatny.