Stránka 4 z 7
Napsal: pát 28.11.2003 17:09
od vir2l
darmon: tak ted to trochu nechapu, na co tam bude ta zaruka?
Napsal: pát 28.11.2003 17:12
od RostaO

ffftopic: ...tak a ted me zajima, kdo jste v praci a v patek odpoledne uz vas to tam tak sere, ze travite radsi cas na BMW Foru. Ja se hlasim jako prvni

Napsal: pát 28.11.2003 17:17
od Bombarder
o tu tvoji plynarnu, by mel zajem jeden tygr z vedlejsiho vchodu. kolik plynu to pápne na 1000km? *
* - uved radove v desitkach kg..
Napsal: pát 28.11.2003 17:27
od darmon
Originál zaslal RostaO [B]...na druhe strane tu svoji e32ku tak udrzujes a opravujes, ze si mozna jeste pockas, nez doslouzi

... to vis, je to BMW a ne ital, tak to ma jeste leccos pred sebou :gobeer:
no chci s ni udelat pul mega km, takze trosku penez do toho davam, ale fakt jen trosku na to nejnutnejsi
Napsal: pát 28.11.2003 17:36
od Bombarder
byt tebou, tak jdu do tech tlumicu za babku. ujedes na nich 3x vice, takze vlastne usetris nejen ty, ale ji dalsi stastny majitel..
Napsal: pát 28.11.2003 17:39
od vir2l
darmone soukromy dotaz: prekopal bys i tu novejsi sedmu na plyn? respektive veris LPGcku nebo ho tam jenom tolerujes proto, ze jsi to uz tak koupil, nebo proto ze u tak stareho auta ti to je fuk.. dal by jsi to i do te 96ky nebo platil benal?
Napsal: pát 28.11.2003 17:54
od darmon
neprekopal.
Napsal: pát 28.11.2003 18:05
od Lukas H.
Darmon to ma na LPG?
Napsal: pát 28.11.2003 18:07
od vir2l
proc? takze ho tam mas jen proto, zes to tak uz koupil? nemyslis ze se to vyplatilo na nej jezdit?
Napsal: pát 28.11.2003 18:18
od darmon
je to celkem jednoduchy.
Zaprvy, neverim tomu ze by to nekdo dokazal predelat v tyhle zemi tak dobre aby s tim nebyly drobne problemy, precejen M60 ci 62 motor je uz docela sofistikovana vec. A kdyz jo tak to bude nakej silenej system za silene penez, ktery dokazu investovat rozumnejc. Proste neverim ze to dokaze nekdo udelat za 15taliru abych JA byl spokojen
Zadruhy: neverim tomu ze by plyn tomu autu delal dobre a nezral tesneni pod hlavou a to se mi nechce na aute delat protoze to je pro mne druha nejmin oblibena prace po lezeni ke kardanu
Zatreti: uz nejezdim 5-6 tisic mesicne, takze ekonomicky duvod neni.
Napsal: pát 28.11.2003 18:20
od darmon
Originál zaslal Lukas H.
[B]Darmon to ma na LPG?
mam, ale jezdim na to tak jednou do mesice 50kilaku, aby to "nezamrzlo"
Napsal: pát 28.11.2003 18:41
od vir2l
ok, sice nechapu ze aspon u te e32 to nehonis na plyn, kdyz provoz tam je tretinovy ale budiz, ja jak tam mam vicebodovy vstrik, tak se toho plynu zas tak nebojim, jenom to ma fakt jediny hacek, aby to tam dobre namontoval nekdo kdo to umi, neresil bych doted zbytecne prkotiny, jinak bych ale na sedmu bez plynu sral, to bych radsi jezdil jako Brouk v 525tds a setril na 740d
Napsal: pát 28.11.2003 19:34
od bmwb
hanzy tak to si me docela nasral, nevim kdo handrkoval ale rek bych ze to bylo vzajemny. Ja sem ti jasne rek ze bych dal 200tis - ty si chytracil - ze si oddelas radicku, ze das jiny kola, ze vyndas Alu koberecky a dalsi a dasli . A ted to prodavas za 179tis a nemas to jeste prodany.
Podivej pro me je normalni ze se dohaduju, prece jako kazdej chci vzdycky zaplatit nejnizsi moznou cenu
Takze si ujasni jestli opravdu chces prodat tu 328 - ja mam k dispozici 10tis Euro - coz je cca 320tis - ale chci do toho vrazit max 300tis - protoze pak mi musi jeste zustat na Alarm s pagerem a podobny blbustky .
to ALL : kdybych nahodu chtel sedmu tak jedine 730D - kdyby nekdo vedel o nejaky do 300tis

protoze znamej ma 740i a po praze nejede pod 20l - coz myslim ze je pro nekoho kdo ma hodne velkej mesicni prijem .
Napsal: pát 28.11.2003 20:17
od darmon
vir>mam rozbitej reduktor, potrebuje asi 1500 investici a ja nemam cas se s timnekde vymrdavat, navic se mi nelibi jak to na ten plyn jede :) A jak rikam, najezdim mesicne maximalne dva tisice kilaku kdyz jezdim i mimomesto takze mi jsou provozni naklady zcela u prdele. Ja si nekupoval sedmu kvuli tomu ze budu jezdit za plyn zadarmo ale kvuli tomu pohodli a technice a protoze mam radu e32 rad. 740d nechci tuplem, vona zas tak malo nezere, mel ji muj bejvalej sef a slo to kolem 12-13nafty, vzhledem k tomu ze co nevidet bude nafta stat vic nez benzin a nepicham autobusaky a kamionaky aby mi davali corku tak to pro mne nema vyznam, navic to zamrza, za studena to je napikacu a tak, proste mam k naftovymu motoru v osobaku predsudky. :)
bmwb>tvuj znamej bud nema auto v cajku nebo jezdi jak prase celou dobu, z vlastni praxe vim ze tomu tak neni aby to neslo pod dvacet po praze, ja ji mel na tejden kdyz sme si se znamym vymenili vozy a jezdil jsem 14-18 dle stylu jizdy. A na to kdyz to ma clovek na bezny jezdeni po praze a semtam ven neni treba zadnyho velkyho prijmu
Napsal: pát 28.11.2003 20:23
od darmon
btw 730d za ty prachy je nerealna, vzhledm k roku od kteryho se delali, 740d taktez, z tohoto duvodu je i pro mne dyzl neekonomickej, vzhledem k tomu ze mam nejakou predstavu kolik do auta chci dat penez (zhruba jako ty maximalne) plus to ze za dyzl bych dal vic, tak ten rozdil mi pri me prumerne spotrebe a kilometrazi postaci na cca 38 mesicu, coz presahuje dobu po kterou auto chci mit

Napsal: pát 28.11.2003 20:28
od bmwb
tak je jasny ze je ta spotreba podle toho jak jedes. Ale vem si ze kdyz ses praze v zacpe tak jakmile se to trochu uvolni tak jedes plnej kotel abys uz byl tam potrebujes byt . Aspon ja to takhle resim

Napsal: pát 28.11.2003 20:33
od vir2l
ok, mas to spocitane

chapu ze kdyz to jede na ten plyn blbe a prepnes na benzin a tahne to jak cert, tak se na to vyseres.. me jen vychazi ze i pri blbych 1500km mesicne bys usetril 3.000Kc kterezto bys mohl vrazet treba do tvych oblibenych spoileru, mracitek, alu kol a podsviceni podvozku

Napsal: pát 28.11.2003 20:34
od darmon
ja ne, kdyz vim ze nekde fakt potrebuju bejt presne, tak jedu klidne vo hodinu driv, a pak si tam nekde koupim noviny a kafe a poseckam

ale to se stava tak jednou za dva mesice, u zbytku je mi jedno kdy tam budu.

Napsal: pát 28.11.2003 20:41
od darmon
no prave maximalne usetrim tak tri litry mesicne, ve skutecnosti to je min, pri soucasnych cenach, pac plynu to zere vic ale to je burt. na to aby to nekdo fakt kvalitne predelal potrebuju aspon sedesat, ty SGI systemy tolik fakt stoji, ptal jsem se, ja to realisticky vidim na vosumdesat i s byrokracii okolo. A abych byl uprimnej v tyhle zemi bych to nedelal ale jel s tim nekam do holandska kde ty kramy vyrabej a rozumi tomu vic nez nakej patlal z garaze co prekope 120itku ale elektronika sedmy je pro nej spanelska vesnice. S takovou mam navratnost nekdy po dvou a pul roce. Autu planuju vzdy zivotnost tri. Takze ve finale usetrit tak max 20-40 papiru za to ze mi teoreticky nekdo muze dokurvit auto se mi fakt nevyplati.
Napsal: pát 28.11.2003 20:56
od vir2l
me by zase srala bomba v kufru, jinak vim, ze par lidi to tady namontovat a servisovat umi a ceny jsou tedka mirne pod 50k stim ze na 740ky uz jsou par mesicu hromadky. tam stou elektronikou neni zadne nastavovani, protoze je tam jen komp, ktery bere data z benzinove ECU a jenom je podle softu pro 740ku prepocita. takze je to vicemene na sikovnosti toho patlala, aby to tam mechanicky zamontoval a spojil dratek A s dratkem B. a ani ten soft tam neni zas tak kritycky, protoze ja jezdil donedavna na soft od Fabie 1.4mpi a kdyz mi tam dali ten spravny tak se nic nezmenilo

ale mas pravdu, i tak by tam pri 3 rocnim pouzivani a 20k km mesicne byl rozdil 60 tisic, coz mi dochazi az ted kdyz si to tak pocitam.. cekal bych vic
