Stránka 4 z 4
Napsal: sob 12.09.2009 14:13
od all
já vím pouze o tehle autech:
e36 316 m43 najeto 300tis, auto dostávalo posledních 75tisíc neskutečný záhul a doted jezdí, olej se měnil po 10tis
e36 323 m52 najeto 140tis, poté motor kompleteně rozebrán, na tom motoru bylo jen pár malých závad, jako jsou ložiska kliky a ložiska ojnice na 5tém válci, hlavní problém byl ve zpětném ventilu v hlavě, nedovíral a padal olej do vany. jinak na tom motoru nebylo nic! věřím tomu, že kdyby jezdil tak jak byl, namotá toho při dobrém starání ještě půl mega.
e39 525tds motor má najeto 370tis a jediné co bylo děláno je čerpadlo.
e46 330cd auto má najeto 200tis odešla řemenice ale jinak motor neskutečně drží... to že se v převodovce stratilo 6deci oleje je věc jiná

Napsal: ned 13.09.2009 09:41
od Johny9
E34 525 tds r.v.1994 najeto 420000km.Naprosta spokojenost
Napsal: ned 13.09.2009 12:44
od radokrno
Napsal: pon 28.09.2009 12:11
od hardhead
M43 1.6 250 000km A bez chybicky!!! Pravidelna udrzba a vymena oleje a filtru po 10 000km.
Napsal: stř 30.09.2009 09:30
od Manas
320I VANOS 300 000 jen trosku chrastí vanos ale jinajk splape jak hodinky měnim po 8tisicich
Napsal: stř 30.09.2009 11:15
od xSAFA
Nemám sice nějaký extra kilometry ale napíšu...
e36 328i 95rok - najeto 262 000 motor absolutně sametovej chod, nebere ani kapku oleje...

Napsal: pon 05.10.2009 19:06
od hardhead
Ahoj sice to tady nema asi co delat ale nemam zvlastni opravneni a nemuzu zalozit nove tema v servisu tak pisu sem pred chvilkou jsem psal ze mam najeto nakej 240tis kilometru a ze motor slape bez chybicky a dneska vam jedu do mostu a asi po triceti kilometrech kdyz se rozjizdim tak auto zacalo na jednicku silene cukat jako kdybych uplne prislap plyn na podlahu a zase ho pustil a porad dokola kdyz jsem dal za dva tak to jeste trosicku udelalo ale ostatni rychlosti uz nic. Kdyz pridavam plyn pomalinku jako ze opravdu pomalinku tak to nedela nevite nekdo co by to mohlo bejt? Nestalo se vam to nekomu? Volnobeh nekolisa. Mam E36 316 sedan 1994 M43. Diky za vsechny odpovedi a rady.

Napsal: pon 05.10.2009 21:40
od Manas
hardhead píše:Ahoj sice to tady nema asi co delat ale nemam zvlastni opravneni a nemuzu zalozit nove tema v servisu tak pisu sem pred chvilkou jsem psal ze mam najeto nakej 240tis kilometru a ze motor slape bez chybicky a dneska vam jedu do mostu a asi po triceti kilometrech kdyz se rozjizdim tak auto zacalo na jednicku silene cukat jako kdybych uplne prislap plyn na podlahu a zase ho pustil a porad dokola kdyz jsem dal za dva tak to jeste trosicku udelalo ale ostatni rychlosti uz nic. Kdyz pridavam plyn pomalinku jako ze opravdu pomalinku tak to nedela nevite nekdo co by to mohlo bejt? Nestalo se vam to nekomu? Volnobeh nekolisa. Mam E36 316 sedan 1994 M43. Diky za vsechny odpovedi a rady.

řekl bych že váha vzduchu
Napsal: pon 05.10.2009 22:11
od hardhead
A co myslis bude to spis na vymenu nebo spise vycistit jen? Zejtra ji vycistim no a uvidim.
Napsal: pon 05.10.2009 22:26
od Kami1
ten dotaz je tu opravdu mimo, zkus najít vhodnější téma
ta váha by to mohla být, pročistit většinou nepomůže, lepší je sehnat a zkusit jinou
Kdy byl měněnej palivovej filrtr? Zkus zkontrolovat hadicku k regulatoru tlaku paliva.
Napsal: pon 05.10.2009 22:31
od hardhead
Kami1 píše:ten dotaz je tu opravdu mimo, zkus najít vhodnější téma
ta váha by to mohla být, pročistit většinou nepomůže, lepší je sehnat a zkusit jinou
Kdy byl měněnej palivovej filrtr? Zkus zkontrolovat hadicku k regulatoru tlaku paliva.
Auto mam asi 2 mesice a ja jsem palivovej filtr nemenil takze nevim taky me napodlo ze by byl pricpanej ale zase to by stratilo vykon podle me uplne ne jen na vterinu a potom zase to na vterinku zabere a takle dokola nevim no muzes mi aspon trosicku popsat kde je ten regulator tlaku paliva?
Napsal: pon 05.10.2009 22:43
od Kami1
kulatej bazmek na konci vstřikovací lišty (u hlavy v pravo na sání (asi, ten motor neznám)),
ten filtr vyměň, vyčištěním tý váhy tak jako tak nic nezkazíš
když zapneš zapalování, měl by se ten drátek na chviličku rozžhavit do červena (samočištění)
Napsal: pon 05.10.2009 22:49
od hardhead
Ok dikes za radu zejtra to vsechno zkusim vycistim vahu vymenim filtr a kouknu na ten bazmek

Napsal: úte 06.10.2009 18:06
od Pitrsh
m43 1,6 motor ma najeto 320 000 a nemuzu si ho vynachvalit slape krasne potichu tahne jako drak bomba kamos ma to sami a ma najeto 443 000 a taky stim nema problemy
Napsal: úte 06.10.2009 20:57
od hardhead
Tak uz je to opraveny a bylo to prasklou prirubou mezi vahou vzduchu a klapkou

byla praskla zezadu tak jsem to nevidel.

Napsal: čtv 08.10.2009 17:51
od Lili
e36 318iS r.v.1993, najeto 245 tisíc a motor jako nový...
dnes měřeny tlaky, na všech válcích 10.8, výrobcem je udáváno 11...

Napsal: čtv 08.10.2009 19:24
od radims
BMW 318i combi, r.v. 1997, najeto 378 tis. - šlape jako hodiny.
Napsal: čtv 08.10.2009 19:27
od radims
a tchánovo BMW E34, 525tds - k dnešnímu dni 738000 km ! Byla dělaná hlava na čerpadle a vodní pumpa.
Napsal: pát 09.10.2009 09:51
od Pů
M20B25 - 266 tkm
Je ve výborné kondici

Napsal: stř 14.10.2009 13:53
od peterka76
Zdarec, mám 318i M43 kupoval jsem se 180tis, pár drobných oprav (přetěsnění, vodní půmpa). Mám najeto 216 a absolutně pohoda, dostává dobrý olej a nikam se nechystá
