Stránka 4 z 4

Napsal: ned 04.04.2010 00:44
od Fx
No a třeba u M40 tohle dělá vačka, tak si vyberte :)

Napsal: ned 04.04.2010 16:47
od Karbec
zupi:Vyřešil si problém?..

Napsal: ned 25.07.2010 20:52
od jarin36
Mam naprosto stejny problem jako zakladatel tematu Miki. Mam stejny priznaky a ten samej motor. Resim to delsi dobu a zkousel jsem uz par veci (palivak,cerpadlo,svice,kabely,vahu...) ale neuspesne, nevite nekdo v cem je kamen urazu? :wink:

Napsal: pon 26.07.2010 13:20
od icecold
já mám podobný problém, mám M43B16, a příjde mi že auto skoro vůbec nejde za plynem, je skoro úplně jedno jak mačkám plyn, jede to stejně jen se zvyší spotřeba :? příjde mi, že to auto jakoby bylo přiškrcený, kat s lambdou jsou myslím měněný, palivový filtr jsem měnil, čístil jsem škrticí klapku a beze změny. Vím že 1,6 není žádný drak ale až takhle?.. Prosím o rady. :) Na diagnostiku se mi moc nechce, ani tu v blízkosti nic nemaji :)

Napsal: stř 28.07.2010 10:41
od jarin36
To jsme na tom uplne stelne, typoval bych to na ten pricpanej kat ale prosim nekoho kdo to jiz resil aby podal pomocnou ruku :wink: , protoze jak sem uz psal diagnostika nic neukazala a povymenoval jsem uz celkem dost veci. :(

Napsal: úte 01.02.2011 19:14
od e36p
miki píše:Já mam zdechlou 1,6 M43 a teď jak to nejede jeto ještě horší. Zajímavé je že když je to studený tak to jede v pohodě i to slušně táhne,ale jak se rafika od teploty maličko zvedne už to začne vynechávat a do kopce to ještě občas začne kuckat. a když seřadim z pětky na čtyřku tak se to vůbec nechce sebrat a je to hrozně líný tak musim řadit až na trojku a pak to jede.


řekl bych že to bude něco kolem teploty motoru...zkus čidlo teploty motoru. mam taky m43 a taky to nechce moc jed ale umne neni rozdil jestli je motor teply nebo studeny.. :cry:

Napsal: pát 25.03.2011 01:04
od Kari89
e36p píše:
miki píše:Já mam zdechlou 1,6 M43 a teď jak to nejede jeto ještě horší. Zajímavé je že když je to studený tak to jede v pohodě i to slušně táhne,ale jak se rafika od teploty maličko zvedne už to začne vynechávat a do kopce to ještě občas začne kuckat. a když seřadim z pětky na čtyřku tak se to vůbec nechce sebrat a je to hrozně líný tak musim řadit až na trojku a pak to jede.


řekl bych že to bude něco kolem teploty motoru...zkus čidlo teploty motoru. mam taky m43 a taky to nechce moc jed ale umne neni rozdil jestli je motor teply nebo studeny.. :cry:




Ted me bmw zacalo delat to same mam take 1.6 m43 kamarad mechanik to typuje na potenciometr skrtici klapky nebo vaha vzduchu ale tu jsem tam zkousel dat jinou a dala to stejne. Jen prosim o to kde je to cidlo teploty motoru ze bych ho zkusil vypojit. Dekuji..

Napsal: pát 25.03.2011 08:47
od Foldas
na hlavě vepředu pod sáním

Napsal: pát 25.03.2011 11:52
od martin3008
mam podobny problem(z M43B18+LPG)....u mna zase tesne po nastartovani je akoby priduseny, ale po prejdeni cca 1km to je lepsie ale stale cuka a trasie sa. a netaha tak ako niekedy.....

Napsal: pát 25.03.2011 12:47
od Kari89
martin3008 píše:mam podobny problem(z M43B18+LPG)....u mna zase tesne po nastartovani je akoby priduseny, ale po prejdeni cca 1km to je lepsie ale stale cuka a trasie sa. a netaha tak ako niekedy.....



To me dela taky plus i to ze pak ztracim vykon cukato a nevim co stim.. filtry nove palivak taky vse ciste nove svicky... ( s klouzavou jiskrou.. dalo to i stema normalnima) a dekuji za pozici cidla :-)

Napsal: pát 25.03.2011 15:22
od _peper
Kari89 a martin3008 : U obou si myslím, že byste si měli projít váhu vzduchu a její napojení na saní, někde vám bude přisávat ohřáty vzduch od motoru, proto pak cuká a netahá jak by mělo. Většinou bývá prasklé koleno před klapkou.

Napsal: pát 25.03.2011 23:49
od Kari89
Ja tam mam trubku jsem si koupil a udal sportovni sice zatim mam lacinej filtr ale caSEM DAM LEPSI. A a vahu vzuchu jsem zkousel 2 ruzne zitra tam dam 3 od kamose tak uvidim .. jinak dekuji za radu :-) a jen malej dotaz jakou funkci plni hadice co se vraci za vahu vzduchu?

Napsal: sob 26.03.2011 19:55
od e36p
icecold píše:já mám podobný problém, mám M43B16, a příjde mi že auto skoro vůbec nejde za plynem, je skoro úplně jedno jak mačkám plyn, jede to stejně jen se zvyší spotřeba :? příjde mi, že to auto jakoby bylo přiškrcený, kat s lambdou jsou myslím měněný, palivový filtr jsem měnil, čístil jsem škrticí klapku a beze změny. Vím že 1,6 není žádný drak ale až takhle?.. Prosím o rady. :) Na diagnostiku se mi moc nechce, ani tu v blízkosti nic nemaji :)


mam ten samy motor M43...a je to jakoby přiškrcene..při sešlapnuti se mu moc nechce,jemně to poškubava,chtel by jed ale neco ho drži....a diaknostika..?? stale bez zavad ,vše v pořadku a to i v cartech bmw. :cry:

Napsal: ned 27.03.2011 11:18
od Kari89
tak vaha vzduchu to nedela... :?

Napsal: pon 28.03.2011 00:14
od Kari89
panove byla to lambda sonda jsem ji odpojil a BMW ozilo :-) takze hned musim schanet nahradu:-)

Napsal: pon 28.03.2011 19:21
od t00thy
Mám stejný problém na 316i. Mám měněnou lambdu a váhu vzduchu a stejnak to nepomohlo. Přes zimu to bylo horší. Teď se to ustálilo a dělá to jen za studena. Jakmile se ohřeje, tak je to ok. Ale nepustí mě přes 130km/h.