Stránka 4 z 5

Napsal: úte 23.02.2010 12:16
od Jiricek325i
Díky za info pánové, zítra mám už třetí pokus. Nedá mi to spát. :-D Je to rok 92 kupé, konektor je na jednotce centrálu bílý, jak tu někdo popisoval, že do něho přidává kabely od dálky. Chtěl jsem se zeptat. Když ten konektor rozdělám, nerozletí se mi všechny ostatní kabely?

Napsal: úte 23.02.2010 12:50
od Killca
nerozleti se nic :)

Napsal: úte 23.02.2010 12:55
od Jiricek325i
Ok. Tak ja to tedy rozdělám, ale jestli se to rozpadne, tak mě kámoš zabije :-D Ten konektor se podélně rozloupne, jestli jsem se dobře dívaj, nebo je na to nějaký fígl? ;-)

Napsal: úte 23.02.2010 13:48
od Killca
u vstupu dratu do konektoru je takova bila ploska, ta se musi vysunout smerem dolu po draze pinu, pak se vysune kryt konektoru kolmo od te plosky, pak budes mit v ruce vlastni telo konektoru

Napsal: úte 23.02.2010 14:01
od jarda
jsou dva druhy - jeden je jak píše Killča a druhý nemá plošku ale jen zoubek který zatlačíš a sundáš kryt.

Napsal: úte 23.02.2010 14:08
od Jiricek325i
Aha, tady ten kamaráduv konektor se zmáčkne shora, pak se přes takové ozubené kolo vysune z jednotky a pak se ta ploška zmáčkne a konektor rozdělí, jo? ;-) Ty kabely jsou ještě před konektorem stáhnutý zip páskou...

Napsal: úte 23.02.2010 15:42
od Killca
ty zoubkovy konektory jsou spis u velmi novych e36 co sem koukal

jinak stahovaci pasku rozriznout, nejeb*t se s tim, nic se tam nerozkutali a vsechno se da s pajkou spravit zpet

Napsal: úte 23.02.2010 16:24
od Jiricek325i
Koukám to jsem zase chytil nějakej "dobrej" model :-D Zitra se uvidi. Hlavně aby se mi ty kabely nepřeházely :-D Moc dik za info.

Napsal: úte 23.02.2010 17:53
od Fx
Killca píše:ty zoubkovy konektory jsou spis u velmi novych e36 co sem koukal

jinak stahovaci pasku rozriznout, nejeb*t se s tim, nic se tam nerozkutali a vsechno se da s pajkou spravit zpet


Zoubkový konektor je od 1/95, napřed byl žlutý a někdy v roce 97 se barva změnila na fialovou. Zapojení je stejné.

Napsal: stř 24.02.2010 03:39
od Killca
tak to je zajimavy, ze sem ho poprve v zivote videl az u e36 rv98, u rv96 byl normalne jeste s odsouvatelnou ploskou (pokud ta moje USA nebyla tak moc "uplne" jina :-D )

Napsal: stř 24.02.2010 16:01
od Fx
Killca píše:tak to je zajimavy, ze sem ho poprve v zivote videl az u e36 rv98, u rv96 byl normalne jeste s odsouvatelnou ploskou (pokud ta moje USA nebyla tak moc "uplne" jina :-D )


A kolik aut z konce roku 97 jsi řešil? Změny v elektroinstalaci obecně nebyly zrovna dvakrát součástí faceliftů.

Napsal: ned 14.02.2016 00:16
od lukasko25
Ahojte, mam e36 touring 1.8i z 06/96 a v nom starsiu jednotku ZVM II s jednym bielym 26pin konektorom.. dorabal som central, pin 25 UNLOCK a 24+19 DL.. vsetko super fungovalo, az kym som nesiel prvy krat tankovat. Dialkove mi neodomyka dvierka nadrze :-O kde by som mal hladat chybu?

Edit: no tak uz to nerobi problemy, vsetko funguje ako ma.. pravdepodobne nejaky nahodny problem s nedoliehanim dvierok od nadrze

PS: dakujem za reakciu

Napsal: ned 14.02.2016 12:57
od Fx
Hledal bych chybu v double locku. Je mi ale divné, že by to nádrž zamklo a neodemklo. Tak asi začni pojistkami.

Mimochodem, ZVM II v E36 z roku 96, to bude asi nějaká šmakuláda v elektrice...

Napsal: úte 19.07.2016 15:39
od Vencelides
Zdravím všechny,předem chci poděkovat,že takové forum vubec existuje .-)
Jsem amatér na zapojení elektriky a mám BMW E36/318i rv.92 a chtěl jsem dnes namontovat koupený central na DO (KEETEC CZ 10),ale absolutně se mi nedaří.Do dveří jsem to nedal,protože nevím kam a nechci nic spálit.Proto jsem si našel podle vašeho návodu tady,zapojení na řídící jednotku ..

Našel jsem krabicu (asi řídící jednotka,vedle takové větší krabice,asi ABS u spolujezdce) s názvem:
ZV - Modul 12V
BMW 61.35-1387 961
55892110
Version 2

No a z koupeného centrálu na DO jsem vyvedl + a - na baterii,zbyli mi 2 káble které jsou na zamknutí a odemknutí centrálu (zelený a modrý),na první stránce tohoto topicu se píše o pinech a barvách kabelů,na které to připojit.No každý píše něco jiného.Centrála cvaká když použiji ovladač ale nic se neděje,zkoušel jsem to pchnout na cervenobílý,zkousel jsem také zelenobílý a jeste jeden nevim který ted.Bohužel se nic neděje motorkům to příkaz nedává,jsem trošku neštastný tak vás profíků žádám o pomoc .-) Aby jste mi rozuměli,je mi jedno kam tu centrální sviňu budu v autě mít a na co to bude napojené ale potřebuji odemikání a zamikání auta na DO.Pokud by mi někdo mohl poradit tak sem s tím prosím.Vypadá to že to není tak jednoduché jak se zde píše,doufám že nebudem muset dat nekřestanské peníze automechanikovi ..

Napsal: sob 23.07.2016 14:21
od Vencelides
Najde se prosím někdo kdo by byl ochotný poradit ?

Napsal: sob 23.07.2016 14:33
od Fx
Liší se ZVM z roku 1991 a 1992-1994, potom se dávaly už ZKE IV.

- Verze 1991 by měla mít zamykání na pin 19, odemykání na pin 25.
- Verze 1992-1994 by měly mít měly zamykání na pin 24 a odemykání na pin 25, v obou případech se jedná o zástrčku č. 2 na jednotce.
- U ZKE IV se zapojuje odemčení na pin 4 a zamčení se musí (ideálně přes diodu) rozdvojit na pin 17 a ještě jeden - z hlavy nevím, ale v tématu se to určitě najde.

Napsal: sob 23.07.2016 15:16
od Vencelides
Děkuji tohle přesně potřebuji vědět,jelikož ale ten bílý konektor neumím rozebrat tak nevím který pin(26) je jaký drát,barva by mi pomohla(můžu nafotit i rozebrané,také kabely a co bude potřeba,bez problémů kvalitní fotky).A když už jsme u toho tak vedle jsou černé konektory,tam si můžu pchnout i +12V ne ?

Napsal: ned 24.07.2016 09:15
od Vencelides
Jak mám prosím zjistit ten kabel od kterého pinu ?

Napsal: ned 24.07.2016 13:32
od Vencelides
Stačí když mi poradíte které jsou to kabely na které pchnu zelený a modrý tedy zamek a odemikání,moc díky,tady jsou ukázky:

Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek
Obrázek Obrázek
Obrázek

Napsal: ned 24.07.2016 19:44
od johnyfly1
snad to niesu obrazky z tvojho auta 8O