Stránka 4 z 13
Napsal: ned 22.02.2009 22:17
od Killca
tak tohle je na 80% lambda, to "koupe lambdy to nevyresi" totiz je blbost, u kazdyho je problem jinde i kdyz se to chova podobne, tobe to lambda dela
schvalne, kolik ti to zere
Napsal: úte 24.02.2009 09:51
od zool
a neda se nak urcit cim by to mohlo bejt,podle toho, jak casto se ten problem objevuje...? nekdo tu pise ze mu to dela porad a nejde s tim jezdit, tim padem bych rek ze to bude jinou soucastkou (lambda,vaha?moc se v tom nevyznam), nez v pripade kdy to cukne,nebo zhoupne volnobeh jen obcas (treba 1x za tyden - paliv. filtr,cerpadlo) me to tedka treba za 14 dni zacukalo pouze jednou:)
Napsal: úte 24.02.2009 19:48
od dave
Taky mě kolísaly otáčky za tepla. Problém byl v alternátoru, kde bylo v háji ložisko a dal se nový napěťový regulátor. Kolísání odpadlo a motor šlape jak hodinky. Denně v provozu a najeto 296 tis.km
Napsal: čtv 26.02.2009 19:34
od FiliposII
Ahoj ja mam na svoji E36 325i M50B25 taky problem s kolisanim otacek na volnobeh, kolisaji neustale +-50 ot/min nahoru a dolu. Za jizdy auto jede bez nejmensiho problemu.
Byl jsem na diagnostice, a jendnak se ukazalo, ze cidlo na klice dava spatne hodnoty, ale tedka sem ho vymenil, a neni poznat vubec spatna zmena, (samozrejme stare cidlo je nyni znicene mou demontazi, kdo to delal, tak vi jak moc tam to cidlo drzi).
Ale na diagnostice se ukazala jeste jedna chyba, a to chyba ridici jednotky motoru, presne to bylo nejaka chyba s trvalou pameti, nebo tak nejak podobne, uz si ten nazev presne nepamatuju. Nema nekdo zkusenosti s touto chybou? Po smazani se obevila jeste jednou, potom se smazala znovu a po druhem smazani uz nenaskocila.
Nevi nekdo jak presne se chova motor, kdyz se mu vymazou data z trvale pameti, mam na mysli data ohledne nastaveni motoru. (prej prvnich par set kilomentru se motor sam musi seridit, nastavit elektriku). Je mozne, ze by sa me po kazdem vypnuti motoru tato pamet mazala, pripadne nemate nekdo RJ, ktera je dobra, na pujceni ? (odmena jista),
Napsal: pon 02.03.2009 09:55
od Paavo
vubec tu nechci nejak strasit...............kouknete na tohle video
http://www.youtube.com/watch?v=8uX6vguVxuw&translated=1 ,a po precteni problem fixed me az zamrazilo->vanos v kyblu

Napsal: pon 02.03.2009 22:29
od 318TI
Killca píše:tak tohle je na 80% lambda, to "koupe lambdy to nevyresi" totiz je blbost, u kazdyho je problem jinde i kdyz se to chova podobne, tobe to lambda dela
schvalne, kolik ti to zere
Zere me to tak cca 18l/100km
ted sem jezdil par krat na benzinku Unicorn zaclo to delat o vikendu jsem tankoval na Shell-ce a dela to min

Diagnostika lambdu nepsala

Napsal: úte 03.03.2009 01:21
od Killca
318TI píše:Zere me to tak cca 18l/100km
ted sem jezdil par krat na benzinku Unicorn zaclo to delat o vikendu jsem tankoval na Shell-ce a dela to min

Diagnostika lambdu nepsala

no lambda ma za vinu vetsi spotrebu a houpani otacek, tak jsme mozna doma, protoze lambda muze vykazovat vselijaky hodnoty a diag to nepozna
Napsal: úte 03.03.2009 20:10
od 3er_Cabrio_E36
Zdarec, dneska jsem se zařadil do klubu "cukálistů"

Přijdu k autu a chcípne to, nastartuju znova a chcípne. Žádné zastavení otáček na nějaké hodnotě, rovnou na nulu. Po jízdě cca 25km a zahřátí už se to zas drželo, sice mírně níž než obvykle, ale drželo. Auto se začalo ale trošku více klepat, vibrovat. Mám podezření na svíčky, asi jedna nepálí. Ještě jsem se tu dočetl o nějakém tom čističi vstřikovačů, jak rychle to zafunguje nebo mělo by zafungovat, aby šlo zanesení vstřikovačů vyloučit? Motor: 1.8 M43, r.v.1996.
Napsal: úte 03.03.2009 21:39
od plysakmartin
3er_Cabrio_E36 píše:Zdarec, dneska jsem se zařadil do klubu "cukálistů"

Přijdu k autu a chcípne to, nastartuju znova a chcípne. Žádné zastavení otáček na nějaké hodnotě, rovnou na nulu. Po jízdě cca 25km a zahřátí už se to zas drželo, sice mírně níž než obvykle, ale drželo. Auto se začalo ale trošku více klepat, vibrovat. Mám podezření na svíčky, asi jedna nepálí. Ještě jsem se tu dočetl o nějakém tom čističi vstřikovačů, jak rychle to zafunguje nebo mělo by zafungovat, aby šlo zanesení vstřikovačů vyloučit? Motor: 1.8 M43, r.v.1996.
Mrkni se na vlnovec sání vzhledem k tomu, že to hned chcípne a neudrží otáčky, to jsem měl asi před rokem taky.

Napsal: úte 03.03.2009 23:13
od 3er_Cabrio_E36
plysakmartin píše:3er_Cabrio_E36 píše:Zdarec, dneska jsem se zařadil do klubu "cukálistů"

Přijdu k autu a chcípne to, nastartuju znova a chcípne. Žádné zastavení otáček na nějaké hodnotě, rovnou na nulu. Po jízdě cca 25km a zahřátí už se to zas drželo, sice mírně níž než obvykle, ale drželo. Auto se začalo ale trošku více klepat, vibrovat. Mám podezření na svíčky, asi jedna nepálí. Ještě jsem se tu dočetl o nějakém tom čističi vstřikovačů, jak rychle to zafunguje nebo mělo by zafungovat, aby šlo zanesení vstřikovačů vyloučit? Motor: 1.8 M43, r.v.1996.
Mrkni se na vlnovec sání vzhledem k tomu, že to hned chcípne a neudrží otáčky, to jsem měl asi před rokem taky.

Je to č.4? Jde to sehnat i jinde než u BMW? To mám zatím trošku z ruky.

Napsal: úte 03.03.2009 23:32
od Kami1
Ano, ale zkontroluj vsechno kde ti to muze prisavat.
vaha (za ni)
vlnovec
volnobeznej ventyl(procistit-ventyl i konektor)
klapka plynu
DISA (is)
predhrev plynu
odsavani k viku
podtlak k posilovaci
priruba k hlave
tesneni trubky a merky oleje
Jen tak mimochodem nedavno sem zkousel motor nechat jet na tri valce(m42)
-otacky drzel krasne a jen si brblal, svicky sem mel ovsem hezky vypucovany a zkousel to jenom chvilku
Napsal: stř 04.03.2009 00:38
od Killca
je to dil 4 a neda se koupit jinde nez v bmw, koukni na
http://www.mjauto.cz ale jestli tam nemaj tak nikde jinde, bohuzel, ale stoji 4-5 kil, takze aspon dobra cena
Napsal: stř 04.03.2009 02:19
od Bilstein
Koto píše:Mě to dost zlobilo za studena na M42, někdy to až chcíplo. Za tepla už všechno v pořádku. Diagnostika nic nehlásila, výměna palivovýho filtru nepřinesla žádný zlepšení.
Tak jsem chvilku zapřemejšlel co se v tom motoru může ještě dít špatného??
Výsledek:
Zajel jsem na pumpu, koupil STP Injector cleaner (nebo tak nějak) asi za 150,-. Natankoval plnou a motor jak novej, žádný škubání a cukání.
Baworáčkům asi nesvědčí to český palivo

Heh...mam taky M42...vzdy pri naprosto ledovym motoru me to po nastartovani chciplo...po zahrati OK...byl jsem na dukladny diag, kdy se daly emise a spol. . Bylo me receno ze jsou zasvineny vstriky jinak motor OK...po vyzkouseni Injector cleaneru problem s chcipanim zmizel. Kazdopadne mne bylo doporuceno udelat dukladny cisteni vstriku. Prijde me ze to nejede tak jak ma. Mam cca 260tis nalitano.
Napsal: stř 04.03.2009 08:54
od 3er_Cabrio_E36
plysakmartin píše:3er_Cabrio_E36 píše:Zdarec, dneska jsem se zařadil do klubu "cukálistů"

Přijdu k autu a chcípne to, nastartuju znova a chcípne. Žádné zastavení otáček na nějaké hodnotě, rovnou na nulu. Po jízdě cca 25km a zahřátí už se to zas drželo, sice mírně níž než obvykle, ale drželo. Auto se začalo ale trošku více klepat, vibrovat. Mám podezření na svíčky, asi jedna nepálí. Ještě jsem se tu dočetl o nějakém tom čističi vstřikovačů, jak rychle to zafunguje nebo mělo by zafungovat, aby šlo zanesení vstřikovačů vyloučit? Motor: 1.8 M43, r.v.1996.
Mrkni se na vlnovec sání vzhledem k tomu, že to hned chcípne a neudrží otáčky, to jsem měl asi před rokem taky.

Denska ráno jsem se na to vrhnul a nečekal jsem, že to bude tak rychle vyřešeno. Na vlnovci prasklina jako svině

Hned volám do BMW o nový díl. Snad to byla pravá příčina.
Napsal: stř 04.03.2009 10:28
od 3er_Cabrio_E36
Killca píše:je to dil 4 a neda se koupit jinde nez v bmw, koukni na
http://www.mjauto.cz ale jestli tam nemaj tak nikde jinde, bohuzel, ale stoji 4-5 kil, takze aspon dobra cena
I prd, velebnosti

Ta sranda stojí 950,-, v CarTecu v OV. Asi ten monopol nebo co

Napsal: stř 04.03.2009 10:37
od JIP
V Sotei za koleno na M50 jsem dal loni 660,-.
Napsal: stř 04.03.2009 11:43
od 3er_Cabrio_E36
[quote="JIP"]V Sotei za koleno na M50 jsem dal loni 660,-.[/quote
660 za ojetou? To už si ty 3k připlatím za novou

Sotea si nezískala moji důvěru

Napsal: stř 04.03.2009 13:35
od JIP
3er_Cabrio_E36 píše:JIP píše:V Sotei za koleno na M50 jsem dal loni 660,-.[/quote
660 za ojetou? To už si ty 3k připlatím za novou

Sotea si nezískala moji důvěru

Kdepak ojetou...novou origo...
Napsal: čtv 05.03.2009 17:17
od olom
Napsal: čtv 05.03.2009 20:14
od zienteks
Custe. Ja teda nemam zaden problem s volnobehen ani za jizdy nic ale dnes se mi stala podivna vec startuju startuju startuju a na potreti to chytlo ale s pridanym plynem samozrejme jen malinko seslapnutym. Po nastartovani smrad benzinu s vyfuku mohlo by to byt volnobeznym ventilem? jinak motor m43 1.9 87kw. Da se ten ventil nejak vycistit nebo promazat? Kdysi jak jsem mel AUDI tak tam byl trochu no o dost jiny volnobezny ventil a zadrhaval se stacilo ho namazat a byl klid.