Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
chip, sani, svody 325i e36
tema svodama ziskas tolik, ze budes jeste rad, ze jsi nevyhodil prachy za podelanyho svabika, ktery prida nula nula nic.. misto katu trubku je blbost. bud si byhlidni nejaky Zachovaly, nebo z druhovyroby, bez nej bys mel trosku problem s emisema podle me. a jestli chces at ti auti jeste nejakou dobu slouzi vykasli se na zvysovani vykonu a per cash do obnovy. a pokud nejsi nejak enormne narocny na vykon, tak ti bude ta 325 bohate stacit
Fw190 píše:dobrá, tentokrat si necham poradit, casto se to nestava
a chip z meho planu vypustim. Chtel jsem zacat tim levnejsim a tim padem driv dostupnejsim. Ale zacnu rovnou svody a filtrem. Nevim jestli kvuli timu zakladat dalsi tema. Nebo muzu navazat i tady. Chtel bych s tim taky trochu poradit.
Docetl jsem tady, ze ucinejsi je hrybek, nez sportovni vlozka.(Samo s privodem vzduchu a tepelne izolovany) Muze to nekdo posoudit? A pripadne primo poradit typ?
No a na svody jsem se docetl, ze superspint jsou super, ale dost drahe a nebo svody z M3. Nekde jsem tu nasel, ze se daji sehnat za 10 000kc.
A jeste nevim co dat na misto katu? Normalne trubku, nebo ten rezonator?
Moje stihacka je z 93 roku 325i kupe - vanos![]()
Dikes
1) dobre ze vypoustis chip, ten ma stejne nejvetsi smysl po zmene sani, svodu a vyfuku takze kdyz tak je lepsi to udelat pak
2) vlozku bych vynechal, osadil hrib a ten odstinil a dal naporovy privod vzduchu. Mrknul bych se na stranky K&N co maji presne pro tvuj vuz, jinak je to dost individualni. Kdysi jsem otom taky neco cetl a nekteri jsou spokojeni se zvukem, jini jsou spokojeni se zvukem i vykonem navic a jinym to pry v strednich otackach tahlo hur... takze zjistuj vse presne na svuj vuz, tady se neda pausalizovat (proto bych i zmenil nazev fora, nebo zalozil nove pokud tu uz takove neni)
3) se svodama konkretne neporadim, ale vseobecne rozhodne schvaluju, zrovna tak bych nechal kat. a pak bych si to rad poslechnul

No, obnova motoru zni rozumne, ale to by stalo tolik, ze bych mohl premyslet radsi o BMW, ktere obnovu nepotrebuje
. Motor je relativne v poradku, zadna zvada se neprojevuje, jako 100% by mu GO pomohla. Ale ja mam strategii - opravit co je poreba
O problemech na emisich bez katu vim. Jde mi jen o to, ulevit konikum a moc na sebe neupozrnovat randalem. Predstavuji si ze dam svody, trubka/rezonator, origo koncovka.


O problemech na emisich bez katu vim. Jde mi jen o to, ulevit konikum a moc na sebe neupozrnovat randalem. Predstavuji si ze dam svody, trubka/rezonator, origo koncovka.
A mam jeste otazecku, co mam vlastne za motor
? On je to 325i z roku 93, ma ale Vanos !! Kdyz zabrouzdam do ETK a zadam rok atd. , tak mi to vyplivne motor M50, ale na obrazku neni motor s Vanosem, to proste muj motor neni, kdyz zadam 323i tak mi to ukaze motor ktery vypada jako muj. Ma ale jen 170 koni ja, ja mam mit 325i 141Kw. Ale ten obrazek proste nejak nesedi. Je mozne ze je tam nejaky novejsi motor? Na co vlastne mam kupovat nahradni dily? 325i nebo 323i ? Trapna otazka, ale to ETK me mate!!! S vanosem je tam proste jen 323i 


myslim ze v motoru uz je jasno! M50B25TU / 2.5 L Vanos. Ted jaky je vhodny filtr na sani, pocetl jsem o tom K&N a vypada ze to bude kvalitka. Myslim, ze sportovni vlozka bude jistota uspechu. Ono zas spetne odstinene, nebo nedostatek vzduchu muze zapricinit horsi vlastnosti nez sportovni vlozka, ne? Stacil by jen nasmerovat privod vzduchu z origo nasosky co vede do toho boxu? Nebo je potreba to resit necim navic? Rad bych se prave vyvaroval, zkouseni a preslapu. Proto se ptam tady co uz neco vyzkouseli. A se svody z M3 nekdo daval na 325i ?
Trochu narovnám ten chip:
mam M50 325i vanos 1993 a všechny úpravy si testuju opakovaným sprintem 10-130km/h na stejnem miste , pokud možno se stejným počasím.
pri instalaci short svodů, KN vložky jsem testoval US chip od TURNER motorsport.
Výsledky:
opakované měření (4x) s origo chipem a to samé s TURNER chipem,
prokázaly zlepšení času o 0,6sec!!!!!!
(oba chipy byly instalovány těsně před testem po odpojení baterie aby se eliminoval případný vliv nastavení jednotky ECU z běžného provozu)
To je u mého auta rovno odlehčení o 120kg!
přeneseně VELMI ZHRUBA teoreticky propočteno ekvivalent 20HP
Nemam rád placebo, pocitově jsem nic nepoznal, stopky hovoří
Motorsportu zdar
mam M50 325i vanos 1993 a všechny úpravy si testuju opakovaným sprintem 10-130km/h na stejnem miste , pokud možno se stejným počasím.
pri instalaci short svodů, KN vložky jsem testoval US chip od TURNER motorsport.
Výsledky:
opakované měření (4x) s origo chipem a to samé s TURNER chipem,
prokázaly zlepšení času o 0,6sec!!!!!!
(oba chipy byly instalovány těsně před testem po odpojení baterie aby se eliminoval případný vliv nastavení jednotky ECU z běžného provozu)
To je u mého auta rovno odlehčení o 120kg!
přeneseně VELMI ZHRUBA teoreticky propočteno ekvivalent 20HP
Nemam rád placebo, pocitově jsem nic nepoznal, stopky hovoří

Motorsportu zdar
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 403
- Registrován: čtv 28.10.2010 00:00
- Bydliště: Plzeň, Kaznějov