Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Chip od Kelleners nebo JB4 ?

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
Poldav6
Registrovaný
Příspěvky: 519
Registrován: čtv 16.10.2008 00:00

#61 Příspěvek od Poldav6 »

No nevim, asi by nemel byt problem ulozit si mapu motoru, nahrat origo software a na tom stavet JB4. To mi prijde jako rozumejsi. Pokud jsi z Prahy, ci z okoli (Zlina), jeden uzivatel (ma tady vlakno), ti to prefleshuje za par penez.

http://bmwdiag.cz/kontakt.html

Ja si nechal nahrat standardni software a na to budu davat JB4.
vitan
Registrovaný
Příspěvky: 58
Registrován: pát 04.01.2013 01:00

#62 Příspěvek od vitan »

Poldav6 píše:No nevim, asi by nemel byt problem ulozit si mapu motoru, nahrat origo software a na tom stavet JB4. To mi prijde jako rozumejsi. Pokud jsi z Prahy, ci z okoli (Zlina), jeden uzivatel (ma tady vlakno), ti to prefleshuje za par penez.

http://bmwdiag.cz/kontakt.html

Ja si nechal nahrat standardni software a na to budu davat JB4.


Díky, k mentulimu jedu v úterý. :D Ale zatím kvůli něčemu jinýmu, jinak máš samozřejmě pravdu a až budu mít JB4, tak si tam nejspíš nechám nahrát orig. mapu. pro jistotu... Jsem na foru od včera, nevíš o nějaké skupinové koupi JB4, třeba by se dala domluvit nějaká skupinová sleva... :cool2: Jinak asi budu kupovat od http://www.juiceduptuning.co.uk , vyjde to líp než z USA...
Poldav6
Registrovaný
Příspěvky: 519
Registrován: čtv 16.10.2008 00:00

#63 Příspěvek od Poldav6 »

vitane, tyvogo.. si delas legraci, resil jsem to o par prispevku vys, presne tam jsem to objednal v patek. No nic, muzes se zkusit na me odkazat :-) Ale nevim jak bys chtel delat skupinovou objednavku, preci jen to uz je dost penez na jednoho, nezname se.. To uplne nevim jak realizovat, snad jako dilci objednavky.. No stejne je asi pozde.
vitan
Registrovaný
Příspěvky: 58
Registrován: pát 04.01.2013 01:00

#64 Příspěvek od vitan »

Poldav6 píše:vitane, tyvogo.. si delas legraci, resil jsem to o par prispevku vys, presne tam jsem to objednal v patek. No nic, muzes se zkusit na me odkazat :-) Ale nevim jak bys chtel delat skupinovou objednavku, preci jen to uz je dost penez na jednoho, nezname se.. To uplne nevim jak realizovat, snad jako dilci objednavky.. No stejne je asi pozde.

Já se v pátek zaregistroval... No teď mě nějakej způsob nenapadá, já jsem celkem důvěřivej, tak bych ti klidně peníze poslal... Nebo ta dílčí objednávka. No, to už je jedno. Tak každopádně at co nejdřív dorazí a pak třeba uvítam nějaký info ohledně instalace, atd...
Marty_
Registrovaný
Příspěvky: 1732
Registrován: úte 08.02.2011 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#65 Příspěvek od Marty_ »

Ale super kolik uz tu je 335karu:) odkud jste chlapi nedame nejakej srazek?:)
Jinak mam tu na prodej jeden jb4 box, neposkozen, ale bez kabelaze (upgrade na g5). Pokud by nekdo mel zajem necham za "vykupni cenu" od bms - 100usd..
riki18
Registrovaný
Příspěvky: 140
Registrován: sob 12.01.2008 01:00
Bydliště: Trencin, SK

#66 Příspěvek od riki18 »

Ak budes chciet z auta dostat co najlepsie dokup si cez Burger Cobb a oni ti flashnu priamo soft ktory mas cize Jb4 bude spolupracovat najlepsie a vies ist vykonom este vyssie. Urcite dobra investicia. Na meranie pouzivam racelogic, nic lepsie nie je. Taktiez moc dobra vec.
Najdolezitejsie je ze 3.0 bi turba motory su v usa velmi caste ako u nas VW group diesle a urcite ich vedia odladit lepsie ako u nas pripadne kdekolvek v EU preto volba na Us tunera mi pripada ako ta najlepsia volba. O supporte nehovorim, kedykolvek Terry je k dispozicii.
Marty_
Registrovaný
Příspěvky: 1732
Registrován: úte 08.02.2011 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#67 Příspěvek od Marty_ »

riki18 píše:Ak budes chciet z auta dostat co najlepsie dokup si cez Burger Cobb a oni ti flashnu priamo soft ktory mas cize Jb4 bude spolupracovat najlepsie a vies ist vykonom este vyssie. Urcite dobra investicia. Na meranie pouzivam racelogic, nic lepsie nie je. Taktiez moc dobra vec.
Najdolezitejsie je ze 3.0 bi turba motory su v usa velmi caste ako u nas VW group diesle a urcite ich vedia odladit lepsie ako u nas pripadne kdekolvek v EU preto volba na Us tunera mi pripada ako ta najlepsia volba. O supporte nehovorim, kedykolvek Terry je k dispozicii.

Uz jsem se chtel davno zeptat Terryho ale jeste jsem se k toMu nedostal - je nutno kvuli tomu jejich flashi kupovat Cobb za ty hrisne prachy? Imho by to melo jit flashnout i klasickym hw na prepis ecu, ne? Pokud by byl Terry ochotny zaslat soft (coz si myslim ze by melo projit snad)..
Jinak prechazel jsi z jb4 na g5? Nejake postrehy? Osobne jsem s jb4 spokojenej, jediny "problem" mam s nizsim boostem na vysoke kvalty s e85 - na 4-6 rychlosti auto obcas tlaci pouze ca 11-12 psi, na nizke cca 17psi.. Terry doporucoval nejdriv zkusit g5, pokud nepomuzetak prave ecu flash..
riki18
Registrovaný
Příspěvky: 140
Registrován: sob 12.01.2008 01:00
Bydliště: Trencin, SK

#68 Příspěvek od riki18 »

Praveze potrebujes cobb na ich flash, pytal som sa ci je mozne nejake ine zariadenie ale ze len Cobb. Viac som to neriesil. G5 je lepsie, viac smooth ale nasledne som isiel na ich flash tak velke skusanie nebolo :) problemy som mal aj s G4, vy vyssich otackach to sekalo ale G5 to hned vyriesila. Ake sviecky pouzivas? Chcem ist na iridiove a taktiez lpfp walbro a na jar turbo upgrade. Uz mam jedny nachystane kedze som ich menil za nove :) v bmw cena 570€ za kus co je velmi dobra cena.
vitan
Registrovaný
Příspěvky: 58
Registrován: pát 04.01.2013 01:00

#69 Příspěvek od vitan »

riki18 píše:Ak budes chciet z auta dostat co najlepsie dokup si cez Burger Cobb a oni ti flashnu priamo soft ktory mas cize Jb4 bude spolupracovat najlepsie a vies ist vykonom este vyssie. Urcite dobra investicia. Na meranie pouzivam racelogic, nic lepsie nie je. Taktiez moc dobra vec.
Najdolezitejsie je ze 3.0 bi turba motory su v usa velmi caste ako u nas VW group diesle a urcite ich vedia odladit lepsie ako u nas pripadne kdekolvek v EU preto volba na Us tunera mi pripada ako ta najlepsia volba. O supporte nehovorim, kedykolvek Terry je k dispozicii.

O tom vím, ale nechce se mi kvůli preflashovani kupovat COBB AP kvůli jednomu flashi, škoda, že je VIN locked, dalo by se domluvit na preflesovani za rozumnej poplatek...(i když má jiný pěkný funkce a i ten výkon na stg2+ mapy je zajimavej). Koukal jsem že procede, nabízí flash za 100USD, ale musí se poslat DME do US, což se mi nechce a když připočtu poštovný, jsem na 300. Jestli to nabízí i BMS? Zatím jsem to nenašel.
Marty_
Registrovaný
Příspěvky: 1732
Registrován: úte 08.02.2011 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#70 Příspěvek od Marty_ »

Svicky jsem menil nedavno a po dlouhem studiu:) a konzultaci s terrym jsem tam dal klasicke original bosche..
Jinak reflash tusim ze nabizi primo bms taky stejne jako procede - vida to neni spatny napad, momentalne mam auto stejne uz dost dlouhou dobu odstavene kvuli retrofitu cic navi - a stejne jezdim pres zimu jeepem, to by mozna slo:)
Ale zase riskovat ze se ecu nekde za tu cestu poskodi nebo nejlepe ztrati..
Btw riki ty jsi radnej tuner koukam:)) co tam mas jeste za upravy? Odbrzdeny vykon? Z jakeho duvodu menis lpfp? Jar turbo upgrade je co? Ja koukal na rb turba a byl nalomenej, ale zase uz mi to prijde az moc zasah do auta.. Nebo vargas taky nevypadaji zle a super cena..
vitan
Registrovaný
Příspěvky: 58
Registrován: pát 04.01.2013 01:00

#71 Příspěvek od vitan »

Právě ta ztráta mě od toho odrazuje. Proto jsem počítal poštovný 200usd, to by mělo stačit na dostatečný pojištěni.
Úpravu turb taky plánuju, zkoušel jsem kontaktovat ASR, který měli nejlepší průběh výkonu, ale neozvali se. A po přečtení par threadu jsem zjistil, že jsou problematický( přístupem ne kvalitou). Takže zbývá vargas, RB a pak anglicky turbo dynamics, který asi zkusím já.
BTW máte někdo odstraněný caty? Myslím druhý, prej to dost zhustí zvuk...
K U toho retrofitu mě překvapilo, ze prej se dá udělat za 1000€, já teda koupil záměrně auto bez navi, líbila se mi ta čistá palubka, pořád mě ale vrtá hlavou, jestli to nebyla chyba...
riki18
Registrovaný
Příspěvky: 140
Registrován: sob 12.01.2008 01:00
Bydliště: Trencin, SK

#72 Příspěvek od riki18 »

Udajne lepsia volba turbin je Loba. Tak pojdem do nich. Ja mam performance vyfuk a tiez premyslam o vybrati 2 katov, pripadne miesto nich dat rezonatory cisto koli zvuku a budu plamene :)
Ak niekto uvazuje nad podvozkom, mam Bilstein B16 a krasna vozba, prepinanie tuhosti elektronicky.
Bal by som sa poslat jednotku postou, nachylna na elektrosoky a co ak b sa poskodila, kto vam ju zreklamuje? Lpfp bude lepsia pre 100% E85 i ked ani teraz nie su problemy ale pojde lepsie ked vykon bude cez 500k s turbami.
vitan
Registrovaný
Příspěvky: 58
Registrován: pát 04.01.2013 01:00

#73 Příspěvek od vitan »

Ta Loba si nechá zaplatit skoro 2x tolik co vargas. Skoro 100k za turba a zvýšení výkonu o cca 50+ koní je raketa, ale je mi jasný, že okolo 500koní už je každej navíc sakra drahej...
To zaslání je riskaní, ale snad by to dielektrickej putlík a pořádná vrstva papíru eliminovala na ruzumnou výši. Stojí COBB za to? E85 chci přidávat.
riki18
Registrovaný
Příspěvky: 140
Registrován: sob 12.01.2008 01:00
Bydliště: Trencin, SK

#74 Příspěvek od riki18 »

Cobb ti dokaze mazat kody, merat zrychlenia a pod ale nevyuzivam to ked mam racelogic. Jednalo sa mi len o bms flash. Spravia ti jeden easy ale super jazdenie s nim a druhy ostrejsi na aj 100% E85. Keby vyhodis jb4 tak cobb mozes pouzivat ako upravcu kedze su tam rozne mapy a online si stiahnes dalsie. Cize mam teraz dve moznosti uprav ale zbytocne vyhadzovat jb4 kedze ma ovela viac vyhod ako ostatni. Kup si JB4 a potom uvidis co dalej. Aj bez Cobbu mozes davat na mape 5 vela E85, pripadne problemy si dokazes vyriesit skusanim roznych nastaveni.
Marty_
Registrovaný
Příspěvky: 1732
Registrován: úte 08.02.2011 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#75 Příspěvek od Marty_ »

100% e85? To kolik mas na brzde zatim? 8O je fakt ze jsem par mesicu n54tech nebo e90post nestudoval, ale co jsem videl naposled tak byl limit nejakych 50%:) hezky pekne, to staci ta pumpa + flash? Seriove vstriky to davaji?
Jinak osobne nedoporucuju vubec tunit, nebo nejlepe ani kupovat 335i, strasna dira v penezence pak:))) dobra droga:D ja uz mam tu svoji kocicku 5 let a vzdycky si najdu neco co na ni udelat aby me zase chvili bavila:)
Jinak cic retrofit za 1.000 usd asi ne ee, s troskou stesti za tyhle penize sezenes dily, ale musis pocitat palubku + dost drobnosti a hlavne praci a kodovani..
Katy mam pryc jen predni (catless downpipes), zadni teda taky pryc myslite jo?:)
riki18
Registrovaný
Příspěvky: 140
Registrován: sob 12.01.2008 01:00
Bydliště: Trencin, SK

#76 Příspěvek od riki18 »

Nemam to este odbrzdene len v serii s upravami. Problem ze mi to vypinalo vo vyssich otackach, nieco s tlakom co G5 vyriesilo a odvtedy som nebol ale nieco cez 450 tam urcite je :) v lete som jazdil aj 100% E85, s Flashom to mozes :) ale na bezne jazdenie staci aj 50-60%. Kolko mas uz najazdene? Stale premyslam nad kat off, lepsie keby to niekto ma a pocujem to ako sravit a bude to hlucne i ked mam klapku vo vyfuku tak chcem chcem je to tiche plus wastegate set up, to asi poznas, 10 na budiku, cim nizsie to mas tym to je hlucnejsie. :)
Zatial vstreky a pumpa stiha vsetko a maju to aj vo vyssich vykonoch a OK :)
D_o_S
Registrovaný
Příspěvky: 107
Registrován: ned 22.02.2009 01:00

#77 Příspěvek od D_o_S »

Zadni katy urcite pryc taky, ohledne hlucnosti - full catless + Performance vyfuk je pry hodne hlucne. Na misto puvodnich katu lze dat 2x Vibrant rezonatory, pak je to v pohode. Viz cstavaru na E90post, ten to ma
Marty_
Registrovaný
Příspěvky: 1732
Registrován: úte 08.02.2011 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#78 Příspěvek od Marty_ »

Tak to je super:) ja mam najeto 90k km, auto mam od 17k, s jb jsem zacal na nejakych ca 40k km na jb3:) jinak u me na brzde - jb3 370hp, jb3 + dci 390hp, jb4 + dci + dps + 30% e85 420hp, ale v realu ma myslim mnohem vic, na brzde jsem se diky chciplemu vetraku nedostal pres 15psi, na silnici tlaci 17-18psi:)
Uz se tesim az zapojim g5 tedy, snad taky vyresi muj "problem" na vyssi kvalty s e85:) jestli ne tak budu muset taky cobba asi, i kdyz to je zase dost kacek uz, zarekl jsem se ze si dam na chvili oraz:o) ale zase moznost jezdit tolik e85 je lakava:)
Ad katy - a k cemu je tedy dobre odstraneni? Hlucne urcite nechci, serie je akorat na me..
vitan
Registrovaný
Příspěvky: 58
Registrován: pát 04.01.2013 01:00

#79 Příspěvek od vitan »

Martyn píše:Tak to je super:) ja mam najeto 90k km, auto mam od 17k, s jb jsem zacal na nejakych ca 40k km na jb3:) jinak u me na brzde - jb3 370hp, jb3 + dci 390hp, jb4 + dci + dps + 30% e85 420hp, ale v realu ma myslim mnohem vic, na brzde jsem se diky chciplemu vetraku nedostal pres 15psi, na silnici tlaci 17-18psi:)
Uz se tesim az zapojim g5 tedy, snad taky vyresi muj "problem" na vyssi kvalty s e85:) jestli ne tak budu muset taky cobba asi, i kdyz to je zase dost kacek uz, zarekl jsem se ze si dam na chvili oraz:o) ale zase moznost jezdit tolik e85 je lakava:)
Ad katy - a k cemu je tedy dobre odstraneni? Hlucne urcite nechci, serie je akorat na me..

Slušný hodnoty. Když odtraníš caty, snížíš odpor výfukového potrubí, plyny můžou snáz pryč a turbíny nic nebrzdí. U přeplňovanejch motorů je průchodnost výfuku základ rychlého nástupu výkonu.
Poldav6
Registrovaný
Příspěvky: 519
Registrován: čtv 16.10.2008 00:00

#80 Příspěvek od Poldav6 »

No, já mám odstraněné přední katy, údajně jsou místo nich vlnovce. Co mám za svody nevím. Koncovky výfuku jsou navařené tlusté trubky.. servisman tomu říká bastl, ale faktem je, že zvuk je brutální. Na dálnici, když vytočím rychlost, je to prý jako motorka. Přitom v autě je příjemný neobtěžující zvuk. Sousedé asi radost nemají.. ale já jezdím se staženými okny i v zimě (po městě) :-D Je to fakt návykové. A takový průjezd nějakým tunelem, hlavně když se to dostane do otáček.. To je fakt rachot.
Podle mě adekvátní charakteru auta :-D
Odpovědět